Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1428745 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2190 på: April 06, 2014, 01:11:11 »
Massimo Cellino = club president

David Haigh.        = CEO, forkortelse for eng. chief executive officer, administrerende direktør.

Resten av styret blir omorganisert.

Presidenten ønsker en rolle som manager. I Cagliari ordnet Cellino med innkjøp av spillere og jobbet veldig nær de 36 trenerne har brukte opp.

Cellino har varslet en satsning og omstrukturering av akademiet. Det samme har Farnan ytret at Adam Pearson ønsker.

Cellino har også varslet at Elland Road (og Thorpe Arch) skal bli i klubbens eie innen kort tid!

Samtaler mellom Cellino og Farnans Together Leeds fortsetter til uken! Sistnevnte ønsker å være med! De har med seg et par virkelige mediefolk i Varity, Farnan selv og vår egen Radebe!

Cellino har imponert gamle Leeds-legender med sitt engasjement. Likevel vil det ta tid å gjenreise klubben, minst to år sier han selv.

Kanskje blir det konstituert et foreløpig styre og at det eventuelt blir utvidet hvis Farnans gruppe blir involvert?

Husk også at GFH Capital fortsatt eier 25%, og at de foreløpig har styreformannen. Siste info fra Leeds forteller vel at de rollene snart vil avvikles. Se hjemmesiden om nytt styre.


UP we go!

MOT.  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2191 på: April 06, 2014, 04:28:38 »
ÄNTLIGEN!!!! enda positiva denna säsongen tillsammans möjligtvis med mccormacks målform
 

viking

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2192 på: April 06, 2014, 04:57:23 »
Puh.....
Da slipper vi poengtrekk,og en vandring i skyggenes dal.
MOT
 

Gufrias

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2193 på: April 06, 2014, 07:01:41 »
Dere får kose dere med champisen, gutter. Håper ingen setter den i halsen, slik vi gjorde med GFH-champagnen.

Jeg for min del... vel...

Jeg er glad for at vi endelig får noen til å lede klubben og ta ansvaret for regningene igjen.
Jeg er sjeleglad for at det ikke er GFH.
Jeg er glad for at Cellino har lidenskap for fotball og erfaring med å lede en toppfotballklubb.
Jeg er spent på om Cellino holder ord.
Jeg er engstelig for at han ikke gir sine managere handlingsrom og tid.
Jeg er fryktelig spent på om han tilfører den stabiliteten vi trenger.

Jeg er forferdelig spent på hva vi synes om ham om ett år.

Og endelig: Jeg undres hvor lenge han er fit and proper. Han er vel under etterforskning for både underslag (ifm stadionutbygging) og korrupsjon (ifm spillertransfer).

Håper det går bra...

Nå veit jeg ikke hvordan det blir  i forhold til om FL vil anke saken videre osv... men det vi trengte nå var en avgjørelse! Klubben har vært i decline ever since den finansielle situasjonen ble synlig rundt månedsskiftet januar/februar - og de sportslige resultatene har definitivt blitt preget av det.

Folk jubler nå over Massimo. Sitater som denne fra advokaten:
Sitat
BBC Radio Leeds
RT "@APOPEY: #lufc Cellino's Italian lawyer Prof Cocco: "The president Cellino is a great manager and a good person who, ....1/2
...gjenspeiler ting som ble sagt tidlig i februar. Han ser på de han ansetter mer som trenere der han er manageren - jeg blir skjelven bare ved tanken.

Likevel har jeg blitt mer positiv til det hele når det ble klart at Together Leeds er med i samtaler om et samarbeid. Håååper bare at det blir noe av. Dermed er der forhåpentligvis noen med pondus som kan guide denne mannen... Og som Gufrias er inne på, det kan fort bli at 'gamle saker' innhenter ham og FA får tatt ham på noe... Vel, da tenker jeg pr nå at Together Leeds er der og kan kjøpe mannen fri - det kan på sikt bli en blessing in disguise... - like viktig nå var det vel at GFHC fikk avlastning som hovedeier!

Ubetinget enig. Det viktigste nå var å få en avgjørelse. Og å få GFH ut.
Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2194 på: April 06, 2014, 07:07:34 »
Massimo Cellino = club president

David Haigh.        = CEO, forkortelse for eng. chief executive officer, administrerende direktør.

Resten av styret blir omorganisert.

Presidenten ønsker en rolle som manager. I Cagliari ordnet Cellino med innkjøp av spillere og jobbet veldig nær de 36 trenerne har brukte opp.

Cellino har varslet en satsning og omstrukturering av akademiet. Det samme har Farnan ytret at Adam Pearson ønsker.

Cellino har også varslet at Elland Road (og Thorpe Arch) skal bli i klubbens eie innen kort tid!

Samtaler mellom Cellino og Farnans Together Leeds fortsetter til uken! Sistnevnte ønsker å være med! De har med seg et par virkelige mediefolk i Varity, Farnan selv og vår egen Radebe!

Cellino har imponert gamle Leeds-legender med sitt engasjement. Likevel vil det ta tid å gjenreise klubben, minst to år sier han selv.

Kanskje blir det konstituert et foreløpig styre og at det eventuelt blir utvidet hvis Farnans gruppe blir involvert?

Husk også at GFH Capital fortsatt eier 25%, og at de foreløpig har styreformannen. Siste info fra Leeds forteller vel at de rollene snart vil avvikles. Se hjemmesiden om nytt styre.


UP we go!

MOT.  ;D
En irriterende egenskap ved meg er at jeg kan lese et godt innlegg, og henge meg alt for mye opp i en relativt uvesentlig faktafeil.

I dette tilfellet: IIB har 15 % av aksjene, og de har styreformannen, Salah Nooruddin. Dermed blir GFH sittende igjen med 10 %.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2195 på: April 06, 2014, 08:01:18 »
Jeg har bursdag idag, men den beste presangen fikk jeg igår :)
For første gang på over 10 år øyner jeg et håp om fremgang for klubben :) :) :)

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2196 på: April 06, 2014, 08:55:44 »
Jeg har bursdag idag, men den beste presangen fikk jeg igår :)
For første gang på over 10 år øyner jeg et håp om fremgang for klubben :) :) :)

grattis med dagen  :)
Ups & Ups!!

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2197 på: April 06, 2014, 08:55:55 »
Jeg har bursdag idag, men den beste presangen fikk jeg igår :)
For første gang på over 10 år øyner jeg et håp om fremgang for klubben :) :) :)

Gratulerer med dagen...håper at neste års bursdagsgave er at Leeds har tatt en Leicester og sikret OPPRYKK første helga i april  ;D
MOT!!!

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2198 på: April 06, 2014, 09:19:23 »
FL..hva er dette for en gjeng?? nå uttaller de at de er skuffet over at Cellino ble godkjent...hva er dette for tull å melde slikt? de skal vel bare ta dette til etterretning og ikke komme med følelser? tror de at de er aktorer i en straffesak?? makan til tullinger! bare beviser at de har egeninteresser :( dette må omorganiseres!! For noen inkompetente idioter-med kronjævel Harvey i spissen >:(
https://bdaily.co.uk/business-in-sport/05-04-2014/football-league-disappointed-at-new-leeds-united-owner-cellinos-successful-appeal/


http://roblufc.org/2014/04/06/football-league-need-to-be-wary-of-vendetta-accusations-by-rob-atkinson/
« Siste redigering: April 06, 2014, 09:35:24 av DenHviteYeboah »

stian

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2199 på: April 06, 2014, 09:51:37 »
FL..hva er dette for en gjeng?? nå uttaller de at de er skuffet over at Cellino ble godkjent...hva er dette for tull å melde slikt? de skal vel bare ta dette til etterretning og ikke komme med følelser? tror de at de er aktorer i en straffesak?? makan til tullinger! bare beviser at de har egeninteresser :( dette må omorganiseres!! For noen inkompetente idioter-med kronjævel Harvey i spissen >:(
https://bdaily.co.uk/business-in-sport/05-04-2014/football-league-disappointed-at-new-leeds-united-owner-cellinos-successful-appeal/


http://roblufc.org/2014/04/06/football-league-need-to-be-wary-of-vendetta-accusations-by-rob-atkinson/


Utrolig uproft og provoserende. Dette skal jo handle om juss, rettferdighet og likhet for loven. At de da klarer å komme med slike utspill viser at de overhodet ikke forstår sitt eget mandat >:(

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2200 på: April 06, 2014, 09:53:50 »
Vet ikke om alle husker alt som ble sagt under telefonsamtalen mellom Cellino og White Leed Radio.

Men dette er vel det viktigste for det som tror at pengene kommer til å splashe i sommer

what players would you get? Would you spend loads on the team?”

 I was, I was, I was thinking… next.. listen, If I’m admitted the club, we need…. I promise you that… Not next season, but the 15/16 we will go Premier League. Next season, I don’t know if I’m able. It’s not a matter of money. If you understand soccer, its not just a matter of money. Because also if you had… five hundred million pounds if you don’t know what to do with money you can just waste money.”



FL..hva er dette for en gjeng?? nå uttaller de at de er skuffet over at Cellino ble godkjent...hva er dette for tull å melde slikt? de skal vel bare ta dette til etterretning og ikke komme med følelser? tror de at de er aktorer i en straffesak?? makan til tullinger! bare beviser at de har egeninteresser :( dette må omorganiseres!! For noen inkompetente idioter-med kronjævel Harvey i spissen >:(
https://bdaily.co.uk/business-in-sport/05-04-2014/football-league-disappointed-at-new-leeds-united-owner-cellinos-successful-appeal/


http://roblufc.org/2014/04/06/football-league-need-to-be-wary-of-vendetta-accusations-by-rob-atkinson/




Der har vi det igjen..... >:(!! Skjer det noe med oss så blir de fordundre meg skuffet? Uprofft!! Useriøst!! Korrupt!!

Da skjønner jeg lite av at de ikke ønsker en som Massimo hjertelig velkommen.... ::)!

Utrolig at de kan slippe unna med en sånn kommentar når deres beslutning angående en medlemsklubb ikke holdt mål og ble tilsidesatt!! Drittsekker!!

Heia Leeds United, som i grunnen er det je bryr meg om i dette, og Massimo-penger betyr alt!! Det vet du og!!
Yeboahs vitne

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2202 på: April 06, 2014, 10:15:04 »
Promotion2016 my friend!

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2203 på: April 06, 2014, 10:20:36 »
Vi får se om Cellino er en handlingens mann!

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2204 på: April 06, 2014, 10:20:46 »
Vi får se om Cellino er en handlingens mann!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2205 på: April 06, 2014, 10:45:02 »
Starter han med å kjøpe ER og TA neste uke så har han fått en powerful start! 8)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2206 på: April 06, 2014, 11:04:11 »
Starter han med å kjøpe ER og TA neste uke så har han fått en powerful start! 8)

En viss syretest på hvorvidt vi kan stole på ham eller ikke, og på hvor handlekraftig han er. Jeg forventer ER og TA tilbake i løpet av kommende uke!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2207 på: April 06, 2014, 11:06:10 »
Starter han med å kjøpe ER og TA neste uke så har han fått en powerful start! 8)

En viss syretest på hvorvidt vi kan stole på ham eller ikke, og på hvor handlekraftig han er. Jeg forventer ER og TA tilbake i løpet av kommende uke!

auren

For meg er det godt nok at han gjør det før neste sesong.
Det som betyr mest akkurat nå er hva som blir gjort med manager/spillerstall til sommeren.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kimfjellheim


SirOlsen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2209 på: April 06, 2014, 11:10:54 »
Jeg merker at jeg er litt nevermind til Cellino. Tror nok det har sin årsak i at jeg hadde så stormtrua da GHF tok over oss fra Bates.. MEN jeg håper han tar meg med storm, selvfølgelig! :) Er nok bare småsliten av alt tullet og kjedelige resultater den seneste tiden. Men uansett... en gang Leeds supporter, Leeds supporter til jeg ligger i grava! MOT!
-SirOlsen-

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2210 på: April 06, 2014, 11:11:00 »
Starter han med å kjøpe ER og TA neste uke så har han fått en powerful start! 8)

En viss syretest på hvorvidt vi kan stole på ham eller ikke, og på hvor handlekraftig han er. Jeg forventer ER og TA tilbake i løpet av kommende uke!

auren
Handlekraftig..? You bet!
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=355260

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2211 på: April 06, 2014, 11:16:48 »
Starter han med å kjøpe ER og TA neste uke så har han fått en powerful start! 8)

En viss syretest på hvorvidt vi kan stole på ham eller ikke, og på hvor handlekraftig han er. Jeg forventer ER og TA tilbake i løpet av kommende uke!

auren
Handlekraftig..? You bet!
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=355260

Koselig at Haigh får varslingen i et intervju på radioen og sparken i pålitelige The Sun etter at han har lagt ut sin nye rolle på LUs sider i går.    ::)

Håper det allerede er avklart med mannen selv.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2212 på: April 06, 2014, 11:20:20 »
Phil Hay
Here endeth TOMA3. If Cellino reigns as long as he has at Cagliari the eta of TOMA4 is 2036. By which time I'll hopefully be dead. Night all

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsgutt

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2213 på: April 06, 2014, 11:24:53 »
Noen som vet ca det blir mye for både Thorp Arch og Elland Road ?

Blir spennende dette. Blir mere nyheter garantert når han kommer til England på mandag.

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2214 på: April 06, 2014, 11:30:34 »
Starter han med å kjøpe ER og TA neste uke så har han fått en powerful start! 8)

En viss syretest på hvorvidt vi kan stole på ham eller ikke, og på hvor handlekraftig han er. Jeg forventer ER og TA tilbake i løpet av kommende uke!

auren
Handlekraftig..? You bet!
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=355260

Koselig at Haigh får varslingen i et intervju på radioen og sparken i pålitelige The Sun etter at han har lagt ut sin nye rolle på LUs sider i går.    ::)

Håper det allerede er avklart med mannen selv.


Dette er vel  "the Cellino way" å ordne ting på?  ;)

" ....But the italian had some bad news for Haigh. " You're fired  ". He said: " David has to go. I have had all to much of him."

Er dette bekreftet andre steder?  ???

Jon R.

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2215 på: April 06, 2014, 11:31:16 »
Om det er tilfelle så kom ikke det som noen bombe, godt å vite at Cellino tar tak fra første stund.


Sent from my f....ng iPhone using Tapatalk
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2216 på: April 06, 2014, 11:32:32 »
5. april 2014, starten på en ny gullalder for Leeds? Må innrømme jeg er så opprømt at jeg t.o.m. kan la BMD få lov til å sitte i managerstolen videre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2217 på: April 06, 2014, 11:37:48 »
Pressekonferanse i morgen:

Cellino is expected to arrive in England on Monday when he plans to give a press conference, something that is sure to be colourful.  ;D

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=355260#ixzz2y654sRYZ

Grugleder meg til denne! Krysser fingre og tær for at Farnan, Pearson, Radebe & co blir en del av planene videre. En diktatorisk Cellino alene om alle viktige beslutninger er ikke noe denne supporteren ønsker!
Jon R.

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2218 på: April 06, 2014, 11:49:04 »
5. april 2014, starten på en ny gullalder for Leeds? Må innrømme jeg er så opprømt at jeg t.o.m. kan la BMD få lov til å sitte i managerstolen videre.

Tror dagene hans snart er talte  ;)

New Leeds United owner Massimo Cellino says he is surprised manager Brian McDermott hasn`t resigned.

Cellino, who won his appeal against the Football League to take over at the club on Saturday, as sacked Brian McDermott already once at Elland Road back in January.

The eccentric 57-year-old who has a history of sacking managers during his time with Italian side Cagliari sacked McDermott on the final day of the transfer window in January only for GFH Capital to reinstate him the following day.

Results have continued to decline in 2014, the 1-0 defeat at Wigan Athletic on Saturday was a seventh in eight games, and they have now won just three of their last twenty-one games.

Cellino speaking in the Sun Newspaper admits he is surprised that McDermott, who has been in charge at Elland Road one-year on Saturday, hasn`t left the club by now. "I have to get to work and fast.

"I want to call Brian now I have the chance to talk to him properly and find out what has been going on.

""The squad needs work, yes, but seven defeats in eight games - It is unbelievable.

"To be honest I have been asking myself, 'why doesn`t he resign?` because Brian is a proud man and results have not been good enough."

Cellino is set to arrive in England on Monday as he sets about rebuilding Leeds United as he looks for a way to return the club to the Premier League for the first time following their relegation in 2004.

Leeds are next in action at Watford on Tuesday and it will be interesting to see if McDermott will still be with the club for the trip to Vicarage Road.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=355267#ixzz2y69I5wjr

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=355267
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

gulle

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2219 på: April 06, 2014, 11:57:47 »
Puh.....
Da slipper vi poengtrekk,og en vandring i skyggenes dal.
MOT
vi ER i skyggenes dal
L1 er det totale mørke.  Vi er Leeds united
Nå rykker vi opp! Jasederja