Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1428763 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4710 på: April 04, 2016, 13:48:26 »
http://www.2900miles.com/two-years-massimo-cellino-review/


veldig bra oppsummert og en oppskrift på hvordan du IKKE skal drive en klubb.!!!!!! >:(
Dette er bare så jævlig trist lesning. Vi vet det jo, men det blir liksom som mye verre når en tar seg bryet med å samle alle tråder kronologisk under Cellino. S****n for en idiot vi har som eier, det vil ingen ende ta på inkompetansen han viser. Det er faktisk helt utrolig at vi holder oss flytende i divisjonen med en slik styring....

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4711 på: April 04, 2016, 13:53:37 »
http://www.2900miles.com/two-years-massimo-cellino-review/


veldig bra oppsummert og en oppskrift på hvordan du IKKE skal drive en klubb.!!!!!! >:(
Dette er bare så jævlig trist lesning. Vi vet det jo, men det blir liksom som mye verre når en tar seg bryet med å samle alle tråder kronologisk under Cellino. S****n for en idiot vi har som eier, det vil ingen ende ta på inkompetansen han viser. Det er faktisk helt utrolig at vi holder oss flytende i divisjonen med en slik styring....

Dette må vel være ros til Evans..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4712 på: April 04, 2016, 14:03:37 »
http://www.2900miles.com/two-years-massimo-cellino-review/


veldig bra oppsummert og en oppskrift på hvordan du IKKE skal drive en klubb.!!!!!! >:(
Dette er bare så jævlig trist lesning. Vi vet det jo, men det blir liksom som mye verre når en tar seg bryet med å samle alle tråder kronologisk under Cellino. S****n for en idiot vi har som eier, det vil ingen ende ta på inkompetansen han viser. Det er faktisk helt utrolig at vi holder oss flytende i divisjonen med en slik styring....

Dette må vel være ros til Evans..?
Overhodet ikke. Spillertroppen er bedre enn på flere år. Evans har like smart taktikk som et cornerflagg....

B_Ød

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4713 på: April 04, 2016, 14:18:32 »
http://www.2900miles.com/two-years-massimo-cellino-review/


veldig bra oppsummert og en oppskrift på hvordan du IKKE skal drive en klubb.!!!!!! >:(
Dette er bare så jævlig trist lesning. Vi vet det jo, men det blir liksom som mye verre når en tar seg bryet med å samle alle tråder kronologisk under Cellino. S****n for en idiot vi har som eier, det vil ingen ende ta på inkompetansen han viser. Det er faktisk helt utrolig at vi holder oss flytende i divisjonen med en slik styring....

Dette må vel være ros til Evans..?
Overhodet ikke. Spillertroppen er bedre enn på flere år. Evans har like smart taktikk som et cornerflagg....
drag-artist..?
Ups & Ups!!

Hallgeir *

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4714 på: April 04, 2016, 18:08:46 »
Dette er verre enn en dårlig skrekk-film.

De som fremdeles prater varmt om italieneren, burde tvinges til å lese dette sammendraget kontinuerlig i 12 timer som behandling. Av med skylappene først!

Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4715 på: April 04, 2016, 20:34:43 »
Dette er verre enn en dårlig skrekk-film.

De som fremdeles prater varmt om italieneren, burde tvinges til å lese dette sammendraget kontinuerlig i 12 timer som behandling. Av med skylappene først!


Skremmende, men enda mer skremmende er at Cellino gjennom sitt hodeløse oppkjøp av klubben, har gjort klubben ikke salgbar. Cellinos prisforlangende ved et vidersalg har allerede skremt unna Parkin og sannsynligvis alle andre potensielle kjøpere med vettet i behold. Jeg frykter det eneste som kan forhindre vår inkompetent italiensk eier i å drive klubben 20 år til, er konkurs, fengsel eller 40 sigaretter om dagen.
Jon R.

auren

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4716 på: April 04, 2016, 20:35:13 »
En utfyllende og god artikkel. Skippet over økonomi-delen, men leste resten. Det verste er at han har fått meg til å bry meg mindre og mindre om klubben jeg elsker. Jeg gleder meg ikke til kamper lenger, og følger like heller med på Twitter enn å høre på LUTV.. Trist :(

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4717 på: April 04, 2016, 20:41:10 »
En utfyllende og god artikkel. Skippet over økonomi-delen, men leste resten. Det verste er at han har fått meg til å bry meg mindre og mindre om klubben jeg elsker. Jeg gleder meg ikke til kamper lenger, og følger like heller med på Twitter enn å høre på LUTV.. Trist :(

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
helt enig og tror d er mange som føler d slik som deg,meg inkludert og det er trist og leit :'(
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4718 på: April 04, 2016, 20:56:13 »
En utfyllende og god artikkel. Skippet over økonomi-delen, men leste resten. Det verste er at han har fått meg til å bry meg mindre og mindre om klubben jeg elsker. Jeg gleder meg ikke til kamper lenger, og følger like heller med på Twitter enn å høre på LUTV.. Trist :(

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg leste heller ikke delen om økonomi. Der finnes sannsynligvis det eneste positive som Cellino har gjort, men det drukner jo fullstendig i den nedbrytingen han driver med ellers. Frykter at vi må slite med elendigheten i mange år.

Uansett følger jeg med på kampene og det som skjer innad i klubben. Cellino skal neimen ikke klare å ta fra meg den lidelsen det er å være gift med Leeds United.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4719 på: April 04, 2016, 22:46:30 »
Cellino er i ferd med å kvele mitt engasjement. Kjenner ingen glede ved å lese her inne eller å holde meg oppdatert. Uansett hvor jeg leser om Leeds så ender det opp i noe negativt. Selv gamle filmsnutter fra gode tider gir meg nada.
Jeg glemmer kamper, visste ikke at vi spilte i helgen før jeg så resultatet i lokalavisen mandag, og det verste er at jeg overhode ikke brydde meg når jeg så det ble tap..vet enda ikke hvem som scoret. Sånn har det aldri vært før og jeg frykter hvordan det er om 1 år..5 år og 10 år hvis Cellino skal fortsette i samme stil.

Jeg vil bli kvitt Cellino. Hva som skjer med han og hvordan vi blir kvitt han bryr meg overhode ikke, bare han blir borte. Folk må gjerne mene det er stygt og ondt av meg å ønske folk... ja..men Leeds betyr så utrolig mye mer for meg enn Cellino mafian noen gang vil gjøre så det kan jeg lett stå inne for.

Jeg håper det enten blir massive protester mot jævelskapet som han til slutt ikke kan stå i mot eller at interessen og publikumstallene stuper sånn at han blir tvunget til et salg..

All ære til dem som holder motet oppe!

« Siste redigering: April 04, 2016, 22:58:37 av eriksen55 »

willum

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4720 på: April 05, 2016, 08:46:05 »
En utfyllende og god artikkel. Skippet over økonomi-delen, men leste resten. Det verste er at han har fått meg til å bry meg mindre og mindre om klubben jeg elsker. Jeg gleder meg ikke til kamper lenger, og følger like heller med på Twitter enn å høre på LUTV.. Trist :(

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har det helt på samme måte. Null glede.

Oppfordrer til å lese økonomidelen også. Kjernen her er at klubben, til tross for nedbyggingen av organisasjonen, fortsatt taper opp mot £1M i måneden på selve driften. Dette veies i stor grad opp med spillersalg, og det vil måtte fortsette slik om ikke noe endres. Administrasjonskostnadene er fortsatt skyhøye. Forstå det den som kan. Svært urovekkende uansett.

Blank_File

Sv: Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4721 på: April 05, 2016, 13:02:49 »
Samme her som de to siste. Fullstendig interessesvikt hos meg for tiden. Det skal nok en del til for at jeg snur meg i grava. Etter at Pearson forsvant og jeg forsto at Thompson fadesen kom til å gjenta seg igjen og igjen så er det mer enn en serie med gode resultater som må til for å meg til å våkne igjen. Cellino må bort og vi må ha en plan som jeg slutte meg til.

Annesj

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4722 på: April 05, 2016, 14:37:12 »
Enig med siste taler. Mangler helt intr selv om dagen. Følger med på resultatene men setter meg ikke til meg litt go mat og radio/tvkamp hver gang lenger. Til det har apatien blitt for stor. Nye eiere er det eneste som kan tenne et lite håp igjen.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4723 på: April 05, 2016, 17:15:11 »
Være Trist-Sangen!   

Alt som var av søtt og godt   
det er borte stort og smått.   
Alt har Celllino feiet bort,   
det var veldig dårlig gjort!   
Her er ikke noe nå -   
ingen karameller små,   
ingen loff med sirup på -   
Ã… hvordan skal dette gå...  :(

Fritt etter Thorbjørn Egner

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4724 på: April 05, 2016, 18:02:57 »
Simon O'Rourke  hadde selv  ikke noe imot  å ansette Uwe Rosler:

"re: Uwe Rosler

Simon o'rourke has tweeted "Uwe Rosler to be appointed new head coach of Lufc tomorrow according to a source close to the club"
I agree with Taffy could be better could be worse,IF TRUE."


Nå, med etterpåklokskap,  er det lett å hovere om at dette var galt. Selv syntes jeg  Rosler var en god løsning. Da han ble ansatt. Jeg så ikke mange negative reaksjoner. Men han fikk det ikke til.

Mye av det O'Rourke skriver er egentlig knyttet til økonomi (resultat, plassering, trenere/spillere som han er misfornøyd med, turnover i staben,  osv) Det er flere sider av samme problem.

Her er han " speaking " (hvordan han jobber med info om  Leeds). Interessant!!:

http://www.bbc.co.uk/programmes/p02r80kl


« Siste redigering: April 05, 2016, 19:51:47 av Josch »

Erik M

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4725 på: April 06, 2016, 00:43:29 »
Cellino er i ferd med å kvele mitt engasjement. Kjenner ingen glede ved å lese her inne eller å holde meg oppdatert. Uansett hvor jeg leser om Leeds så ender det opp i noe negativt. Selv gamle filmsnutter fra gode tider gir meg nada.
Jeg glemmer kamper, visste ikke at vi spilte i helgen før jeg så resultatet i lokalavisen mandag, og det verste er at jeg overhode ikke brydde meg når jeg så det ble tap..vet enda ikke hvem som scoret. Sånn har det aldri vært før og jeg frykter hvordan det er om 1 år..5 år og 10 år hvis Cellino skal fortsette i samme stil.

Jeg vil bli kvitt Cellino. Hva som skjer med han og hvordan vi blir kvitt han bryr meg overhode ikke, bare han blir borte. Folk må gjerne mene det er stygt og ondt av meg å ønske folk... ja..men Leeds betyr så utrolig mye mer for meg enn Cellino mafian noen gang vil gjøre så det kan jeg lett stå inne for.

Jeg håper det enten blir massive protester mot jævelskapet som han til slutt ikke kan stå i mot eller at interessen og publikumstallene stuper sånn at han blir tvunget til et salg..

All ære til dem som holder motet oppe!



På linje med eriksen..
 

willum

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4726 på: April 06, 2016, 08:03:15 »

Jeg håper det enten blir massive protester mot jævelskapet som han til slutt ikke kan stå i mot eller at interessen og publikumstallene stuper sånn at han blir tvunget til et salg..


Enig. Derfor bruker jeg ikke en krone mer på klubben inntil han har solgt, men har investert i LFU og overfører også litt midler til TimeToGoMassimo-gruppen for å bidra til at protestaksjonene fortsetter. Jeg vet ikke om det nytter, men det er liksom det eneste jeg kan gjøre.

Erik M

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4727 på: April 09, 2016, 12:40:10 »

Jeg håper det enten blir massive protester mot jævelskapet som han til slutt ikke kan stå i mot eller at interessen og publikumstallene stuper sånn at han blir tvunget til et salg..


Enig. Derfor bruker jeg ikke en krone mer på klubben inntil han har solgt, men har investert i LFU og overfører også litt midler til TimeToGoMassimo-gruppen for å bidra til at protestaksjonene fortsetter. Jeg vet ikke om det nytter, men det er liksom det eneste jeg kan gjøre.

Glimrende tiltak.  Sånn holder man apatien på avstand.  Hvor finner jeg info om de to -  LFU og TTGM-gruppen?
 

Lundewhites

For the sake of Leeds United he would break himself in two


Leedsfan

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4730 på: April 12, 2016, 16:53:48 »
Cellino gjør seg mer og mer uspiselig. Helt utrolig hvor mye idiotisk denne karen skal si og gjøre.

Er nesten som man håper at alt går helt i dass så man kan begynne helt på nytt igjen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4731 på: April 12, 2016, 17:46:18 »
Skammelig oppførsel av en utrolig destruktiv mann.  :o
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4732 på: April 12, 2016, 17:51:44 »
Det blir bare tullball å tro på EN part midt i en rettsak .  Selvsagt vil avisen gjengi det hun sier og trykke det. En dom vil avgjøre om det er noe hold  i det. Ã… kommentere hennes utsagn blir useriøst, uansett hvem som har rett.

Hallgeir *

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4733 på: April 12, 2016, 18:01:37 »
Det blir bare tullball å tro på EN part midt i en rettsak .  Selvsagt vil avisen gjengi det hun sier og trykke det. En dom vil avgjøre om det er noe hold  i det. Ã… kommentere hennes utsagn blir useriøst, uansett hvem som har rett.

Dersom dette var det eneste negative som hadde kommet fra italieneren, så hadde det vært hold i din kommentar.

Du vet like godt som meg og alle som ikke går med skylapper, at Cellino er både pest OG kolera for Leeds United.

At du gidder å fortsette ditt forsvar av denne "høyst tvilsomme karikaturen " av en klubbeier, er for meg en gåte.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4734 på: April 12, 2016, 18:14:10 »
Det blir bare tullball å tro på EN part midt i en rettsak .  Selvsagt vil avisen gjengi det hun sier og trykke det. En dom vil avgjøre om det er noe hold  i det. Ã… kommentere hennes utsagn blir useriøst, uansett hvem som har rett.

Dersom dette var det eneste negative som hadde kommet fra italieneren, så hadde det vært hold i din kommentar.

Du vet like godt som meg og alle som ikke går med skylapper, at Cellino er både pest OG kolera for Leeds United.

At du gidder å fortsette ditt forsvar av denne "høyst tvilsomme karikaturen " av en klubbeier, er for meg en gåte.
Saken  bør gå sin ganmg uansett hvor mye man misliker Cellino. Hver sak må bedømmes for seg, uten å blande inn andre forhold. Dette blir en slags forhåndsdømming i en arbeidsrettssak. Cellino har også krav på en rettferdig behandling  i mediene. Hva hvis denne kvinnen lyver? Det er masse løgn i rettsaker. En dom vil falle ned på det som sannsyligvis er riktig.
« Siste redigering: April 12, 2016, 18:16:25 av Josch »

Hallgeir *

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4735 på: April 12, 2016, 18:27:06 »
Det blir bare tullball å tro på EN part midt i en rettsak .  Selvsagt vil avisen gjengi det hun sier og trykke det. En dom vil avgjøre om det er noe hold  i det. Ã… kommentere hennes utsagn blir useriøst, uansett hvem som har rett.

Dersom dette var det eneste negative som hadde kommet fra italieneren, så hadde det vært hold i din kommentar.

Du vet like godt som meg og alle som ikke går med skylapper, at Cellino er både pest OG kolera for Leeds United.

At du gidder å fortsette ditt forsvar av denne "høyst tvilsomme karikaturen " av en klubbeier, er for meg en gåte.
Saken  bør gå sin ganmg uansett hvor mye man misliker Cellino. Hver sak må bedømmes for seg, uten å blande inn andre forhold. Dette blir en slags forhåndsdømming i en arbeidsrettssak. Cellino har også krav på en rettferdig behandling  i mediene. Hva hvis denne kvinnen lyver? Det er masse løgn i rettsaker. En dom vil falle ned på det som sannsyligvis er riktig.

Greit nok.

Men dette er ikke noe enkelttilfelle mht. de "krumspringene" som Cellino utfører.

Dette er heller ikke noe enkelttilfelle i det at du påtar deg rollen som forsvarsadvokat for kjeltringen. Normalt karakteriserer jeg ikke folk på denne måten, men Cellino er akkurat det - en kjeltring.

Moral-preking er greit nok, men ikke for enhver pris. Dersom dette ikke er kun for å provosere/skape debatt, så skjønner jeg ikke at du gidder.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4736 på: April 12, 2016, 18:49:31 »
Det blir bare tullball å tro på EN part midt i en rettsak .  Selvsagt vil avisen gjengi det hun sier og trykke det. En dom vil avgjøre om det er noe hold  i det. Ã… kommentere hennes utsagn blir useriøst, uansett hvem som har rett.

Dersom dette var det eneste negative som hadde kommet fra italieneren, så hadde det vært hold i din kommentar.

Du vet like godt som meg og alle som ikke går med skylapper, at Cellino er både pest OG kolera for Leeds United.

At du gidder å fortsette ditt forsvar av denne "høyst tvilsomme karikaturen " av en klubbeier, er for meg en gåte.
Saken  bør gå sin ganmg uansett hvor mye man misliker Cellino. Hver sak må bedømmes for seg, uten å blande inn andre forhold. Dette blir en slags forhåndsdømming i en arbeidsrettssak. Cellino har også krav på en rettferdig behandling  i mediene. Hva hvis denne kvinnen lyver? Det er masse løgn i rettsaker. En dom vil falle ned på det som sannsyligvis er riktig.

Greit nok.

Men dette er ikke noe enkelttilfelle mht. de "krumspringene" som Cellino utfører.

Dette er heller ikke noe enkelttilfelle i det at du påtar deg rollen som forsvarsadvokat for kjeltringen. Normalt karakteriserer jeg ikke folk på denne måten, men Cellino er akkurat det - en kjeltring.

Moral-preking er greit nok, men ikke for enhver pris. Dersom dette ikke er kun for å provosere/skape debatt, så skjønner jeg ikke at du gidder.
Jeg  støtter at avisene skriver om saken og gjengir hva saksøker (kvinnen) sier i retten , for det har en nyhetsverdi når det handler om Cellino (offentlig og omstridt person).  Men arbeidsrettsaker finnes  overalt , hver dag. Ã… mene enda mer om Cellino på bakgrunn av det kvinnen sier er det ikke grunn til.
Men noen ser dette som nok et påskudd for akkurat det.

Hallgeir *

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4737 på: April 12, 2016, 18:57:24 »
Det blir bare tullball å tro på EN part midt i en rettsak .  Selvsagt vil avisen gjengi det hun sier og trykke det. En dom vil avgjøre om det er noe hold  i det. Ã… kommentere hennes utsagn blir useriøst, uansett hvem som har rett.

Dersom dette var det eneste negative som hadde kommet fra italieneren, så hadde det vært hold i din kommentar.

Du vet like godt som meg og alle som ikke går med skylapper, at Cellino er både pest OG kolera for Leeds United.

At du gidder å fortsette ditt forsvar av denne "høyst tvilsomme karikaturen " av en klubbeier, er for meg en gåte.
Saken  bør gå sin ganmg uansett hvor mye man misliker Cellino. Hver sak må bedømmes for seg, uten å blande inn andre forhold. Dette blir en slags forhåndsdømming i en arbeidsrettssak. Cellino har også krav på en rettferdig behandling  i mediene. Hva hvis denne kvinnen lyver? Det er masse løgn i rettsaker. En dom vil falle ned på det som sannsyligvis er riktig.

Greit nok.

Men dette er ikke noe enkelttilfelle mht. de "krumspringene" som Cellino utfører.

Dette er heller ikke noe enkelttilfelle i det at du påtar deg rollen som forsvarsadvokat for kjeltringen. Normalt karakteriserer jeg ikke folk på denne måten, men Cellino er akkurat det - en kjeltring.

Moral-preking er greit nok, men ikke for enhver pris. Dersom dette ikke er kun for å provosere/skape debatt, så skjønner jeg ikke at du gidder.
Jeg  støtter at avisene skriver om saken og gjengir hva saksøker (kvinnen) sier i retten , for det har en nyhetsverdi når det handler om Cellino (offentlig og omstridt person).  Men arbeidsrettsaker finnes  overalt , hver dag. Ã… mene enda mer om Cellino på bakgrunn av det kvinnen sier er det ikke grunn til.
Men noen ser dette som nok et påskudd for akkurat det.

Jeg registrerer at du bare vrir deg unna det faktum at du forvarer Cellino omtrent uansett hva han foretar seg.

For min del: Case closed.
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4738 på: April 12, 2016, 19:48:26 »
Om det stemmer at Ward har tatt seg fri i 2 mnd uten tillatelse er jo det oppsigelsesgrunn i seg selv. At Cellino er en drittsekk er i såfall uten betydning i denne saken.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4739 på: April 12, 2016, 21:16:03 »
Det blir bare tullball å tro på EN part midt i en rettsak .  Selvsagt vil avisen gjengi det hun sier og trykke det. En dom vil avgjøre om det er noe hold  i det. Ã… kommentere hennes utsagn blir useriøst, uansett hvem som har rett.

Dersom dette var det eneste negative som hadde kommet fra italieneren, så hadde det vært hold i din kommentar.

Du vet like godt som meg og alle som ikke går med skylapper, at Cellino er både pest OG kolera for Leeds United.

At du gidder å fortsette ditt forsvar av denne "høyst tvilsomme karikaturen " av en klubbeier, er for meg en gåte.
Saken  bør gå sin ganmg uansett hvor mye man misliker Cellino. Hver sak må bedømmes for seg, uten å blande inn andre forhold. Dette blir en slags forhåndsdømming i en arbeidsrettssak. Cellino har også krav på en rettferdig behandling  i mediene. Hva hvis denne kvinnen lyver? Det er masse løgn i rettsaker. En dom vil falle ned på det som sannsyligvis er riktig.

Greit nok.

Men dette er ikke noe enkelttilfelle mht. de "krumspringene" som Cellino utfører.

Dette er heller ikke noe enkelttilfelle i det at du påtar deg rollen som forsvarsadvokat for kjeltringen. Normalt karakteriserer jeg ikke folk på denne måten, men Cellino er akkurat det - en kjeltring.

Moral-preking er greit nok, men ikke for enhver pris. Dersom dette ikke er kun for å provosere/skape debatt, så skjønner jeg ikke at du gidder.
Jeg  støtter at avisene skriver om saken og gjengir hva saksøker (kvinnen) sier i retten , for det har en nyhetsverdi når det handler om Cellino (offentlig og omstridt person).  Men arbeidsrettsaker finnes  overalt , hver dag. Ã… mene enda mer om Cellino på bakgrunn av det kvinnen sier er det ikke grunn til.
Men noen ser dette som nok et påskudd for akkurat det.

Jeg registrerer at du bare vrir deg unna det faktum at du forvarer Cellino omtrent uansett hva han foretar seg.

For min del: Case closed.
Ikke bra å sparke folk ubegrunnet HVIS det er tilfellet. Jeg registrerer at  noen kritiserer Cellino uansett hva han foretar seg.  Lucy Ward  prøver bl.a å få retten (og oss andre)  til å tro på dette:

"Ms Ward said she was told by Mr Cooper that Mr Cellino had said to him: "Football is no place for women, they should be in the bedroom or the beauticians."

Virker som hun på død og liv ønsker å trekke Cellino inn i dette selv om hun hadde en annen nærmeste overordnet som lurte på hvor hun ble av.......da hun befant seg i Canada.

Regner med at tribunalet har hørt mye rart i sitt liv, og at dette er noe av det.

Jeg sier ikke mer... I rest my case.
« Siste redigering: April 12, 2016, 23:54:43 av Josch »