Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1432655 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1080 på: Februar 25, 2014, 20:32:10 »
...en teori:
Dean Wheeler ‏@deancore  · 1h 
The statement mentions conditions not paperwork. Currently a condition is holding up the takeover - the sale of his current club? #lufc


Why? Can't Cellino own two fotballclubs when they are located in different countries??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1081 på: Februar 25, 2014, 20:32:47 »
Andrew Haigh ‏@AndrewHaigh  43 sek
FL statement, new Cellino tax evasion charges, Wickham might be coming on loan... anything else I've missed in the crazy #lufc world today?

Restskatt ::)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Gufrias

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1082 på: Februar 25, 2014, 21:46:53 »
Andrew Haigh ‏@AndrewHaigh  43 sek
FL statement, new Cellino tax evasion charges, Wickham might be coming on loan... anything else I've missed in the crazy #lufc world today?

Restskatt ::)
Tax evasion charges er nok mye alvorligere enn restskatt.
Hekta på Leeds siden 1974

Mr. Leeds

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1083 på: Februar 25, 2014, 21:50:18 »
Andrew Haigh ‏@AndrewHaigh  43 sek
FL statement, new Cellino tax evasion charges, Wickham might be coming on loan... anything else I've missed in the crazy #lufc world today?

Restskatt ::)
Tax evasion charges er nok mye alvorligere enn restskatt.
ja, blir vel skatteunndragelse.. restskatt derimot er lovlig - prøvd det selv, men anbefales ikke  ;D
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Cherry

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1084 på: Februar 25, 2014, 22:19:50 »
FL har alle muligheter og lover med seg når de gransker dette oppkjøpet.
Og hvem vet, kanskje d faktisk er til vår fordel også- selvom klubben pr i dag virker å gå minus hver måned ...
Og trenger penger desperat .
Er mye jeg ikke skjønner rundt dette om dagen, ettersom vi like herlig er etter ny spiss og låner inn keeper ???
HVEM betaler regninger for tiden....?

Ja, ja - da er neste utsagn om overtagelse 13/3 ... Har ventet i 10 år- klarer ett par tre uker til! ;)
 

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1085 på: Februar 25, 2014, 23:49:12 »
Hvem er leder i FL?
SHAUN HARVEY.....sier mer enn 1000 ord.....we`re f**ked >:(
Hva bygger du egentlig antagelsene dine på? Hvorfor skulle Shaun Harvey ønske å trenere et salg til Cellino? Hvis jeg ikke husker feil jobbet Harvey sokkene av seg for å sluttføre salget av klubben i Bates siste uker som eier. Dessuten mener jeg å ha lest at Harvey i sin tid selv kjøpte en 5 % aksjepost i klubben for å finansiere "drift" av klubben.

I ettetid er min oppfatning av Harvey at han var mer en buffer enn medløper for Ken Bates ( basert på utsagn fra pålitelige folk som har møtt SH i LUSCOS sammenheng) men jeg er sikkert på tynn is her....
« Siste redigering: Februar 25, 2014, 23:51:18 av Jon R »
Jon R.

berlin

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1086 på: Februar 26, 2014, 00:24:44 »
Hvem er leder i FL?
SHAUN HARVEY.....sier mer enn 1000 ord.....we`re f**ked >:(
Hva bygger du egentlig antagelsene dine på? Hvorfor skulle Shaun Harvey ønske å trenere et salg til Cellino? Hvis jeg ikke husker feil jobbet Harvey sokkene av seg for å sluttføre salget av klubben i Bates siste uker som eier. Dessuten mener jeg å ha lest at Harvey i sin tid selv kjøpte en 5 % aksjepost i klubben for å finansiere "drift" av klubben.

I ettetid er min oppfatning av Harvey at han var mer en buffer enn medløper for Ken Bates ( basert på utsagn fra pålitelige folk som har møtt SH i LUSCOS sammenheng) men jeg er sikkert på tynn is her....

I tillegg kan det være at SH er - og har sagt seg inhabil. FL er ikke han alene.

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1087 på: Februar 26, 2014, 00:58:28 »
Hvem er leder i FL?
SHAUN HARVEY.....sier mer enn 1000 ord.....we`re f**ked >:(
Hva bygger du egentlig antagelsene dine på? Hvorfor skulle Shaun Harvey ønske å trenere et salg til Cellino? Hvis jeg ikke husker feil jobbet Harvey sokkene av seg for å sluttføre salget av klubben i Bates siste uker som eier. Dessuten mener jeg å ha lest at Harvey i sin tid selv kjøpte en 5 % aksjepost i klubben for å finansiere "drift" av klubben.

I ettetid er min oppfatning av Harvey at han var mer en buffer enn medløper for Ken Bates ( basert på utsagn fra pålitelige folk som har møtt SH i LUSCOS sammenheng) men jeg er sikkert på tynn is her....

Shaun Harvey ‏@ShaunHarveyLUFC  6. feb.
Just waiting for the briefcase full of 50's and socks before I sign off Cellino's paperwork. #NotLongNow
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Håvard

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1088 på: Februar 26, 2014, 07:21:38 »
Får vi en ny trøkk i trynet nå igjen, så gir jeg faen meg opp!!


Aldri...vi har vært ute en vinterdag før........på nesten 10 år ;D. Det sier litt at eneste lyspunktet (nesten) har vært opprykket fra L1.....
....but we are Leeds and we will be back...dont know when, but somethimes we will. ;D

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1089 på: Februar 26, 2014, 07:46:13 »
Hvem er leder i FL?
SHAUN HARVEY.....sier mer enn 1000 ord.....we`re f**ked >:(
Hva bygger du egentlig antagelsene dine på? Hvorfor skulle Shaun Harvey ønske å trenere et salg til Cellino? Hvis jeg ikke husker feil jobbet Harvey sokkene av seg for å sluttføre salget av klubben i Bates siste uker som eier. Dessuten mener jeg å ha lest at Harvey i sin tid selv kjøpte en 5 % aksjepost i klubben for å finansiere "drift" av klubben.

I ettetid er min oppfatning av Harvey at han var mer en buffer enn medløper for Ken Bates ( basert på utsagn fra pålitelige folk som har møtt SH i LUSCOS sammenheng) men jeg er sikkert på tynn is her....
Mine antagelser bygger vel på at jeg generelt så Harvey som en medløper til kjeltringen Bates. En annen ting er jo at Harvey må ha hørt eller lest litt av all den dritten som ble sagt og skrevet om ham av supporterne. Han var jo ingen populær mann, verken han eller Bates ;)D Dette vil jo farge ham-det er jo helt menneskelig. Jeg har ingen håndfaste bevis på at Harvey er en tvilsom karakter- men: jeg finner det merkelig at Harvey ikke med en gang offentlig erklærer seg for inhabil i behandlingen som gjelder Leeds United. Dette blir egentlig akkurat det samme som en meddommer i tingretten skulle være med å dømme i feks en skattesak mot bedriften han tidligere hadde jobbet som nestsjef for.....jeg kan bare ikke forstå at mannen er habil i å behandle denne saken. Ergo stoler jeg ikke på ham, gjorde det ikke under Bates, og det har forsterket seg nå ;)

h.b

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1090 på: Februar 26, 2014, 07:55:22 »
Hadde ikke fansen demonstrert så kraftig den gangen dette ble kjent. Ja da er jeg rimelig sikker på at dette hadde gått gjennom. Så man kan jo si at fansen her har vært med på å få Leeds i Administrasjon hvis dette kjøpet går i vasken.

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1091 på: Februar 26, 2014, 08:12:55 »
Hadde ikke fansen demonstrert så kraftig den gangen dette ble kjent. Ja da er jeg rimelig sikker på at dette hadde gått gjennom. Så man kan jo si at fansen her har vært med på å få Leeds i Administrasjon hvis dette kjøpet går i vasken.

åååååååååååååååå, seriøst?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1092 på: Februar 26, 2014, 08:22:10 »
Hadde ikke fansen demonstrert så kraftig den gangen dette ble kjent. Ja da er jeg rimelig sikker på at dette hadde gått gjennom. Så man kan jo si at fansen her har vært med på å få Leeds i Administrasjon hvis dette kjøpet går i vasken.

"Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag"

jeg hadde også demonstrert under slike forhold  ;)
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1093 på: Februar 26, 2014, 08:56:08 »
Hadde ikke fansen demonstrert så kraftig den gangen dette ble kjent. Ja da er jeg rimelig sikker på at dette hadde gått gjennom. Så man kan jo si at fansen her har vært med på å få Leeds i Administrasjon hvis dette kjøpet går i vasken.

åååååååååååååååå, seriøst?


Egentlig ja. For FL kan umulig ungått å å få med seg  de massive demonstrasjonene som fantes for noen uker siden. Og deretter bruker FL alle argumenter for å dra ut dette. Og uten Cellino. Ja da blir det administrasjon, nedrykk til League 2 og vi må finne oss en annen bane enn Elland Road. Samt Thorp Arch ryker som utklekkingsanstalt

RoarG

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1094 på: Februar 26, 2014, 09:29:11 »
Det er det økonomiske FL skal se på, ikke ta hensyn til en tilfeldig oppsamlet fanskare sitt følelsesutbrudd.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kongsmo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1095 på: Februar 26, 2014, 09:40:54 »
Med andre ord er det fansen som boikottet Bates og lot være å støtte Leeds United da sin skyld at klubben nærmer seg administrasjon!

Pga dem måtte Bates selge til GHF som har dratt oss ned i søla.

Hadde alle støttet klubben under Bates regjeringstid ville han ha hatt nok penger til å sende oss til toppen av PL  ;D
"SNIFFER"

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1096 på: Februar 26, 2014, 09:48:31 »
THE most recent club owner to pass the Football League’s Fit and Proper Persons’ Test last night described the process as “quite straight-forward” as Massimo Cellino’s protracted takeover of Leeds United suffered another delay.

Yesterday, the League revealed that they had asked the Italian for more information over his proposed purchase of a 75 per cent stake in the Elland Road club through his company, Eleonora Sport Ltd.

Cellino exchanged contracts with Gulf Finance House, the Bahrain-based investment bank that bought United from Ken Bates towards the end of 2012, on February 7 and is keen to push the £25m deal through as quickly as possible.

The 57-year-old, who was at United’s draw with Middlesbrough last Saturday, needs the League’s approval to ratify the deal, but that will not happen until March 13 at the earliest – which is when the body’s next board meeting takes place.

A League spokesman said: “There are still a number of outstanding matters that will require further submissions from the two parties.”

The new delay is not only frustrating for Cellino, who is believed to have twice injected funds into the club to help cover the monthly wage bill, but also supporters who are desperate for some clarity.

United’s protracted takeover saga is in stark contrast to the last League club to have been bought by a foreign businessman.

Charlton Athletic were taken over last month by Belgian businessman Roland Duchatelet, who made his fortune in electronics.

He owns a number of clubs across Europe including Standard Liege. Duchatelet, who bought the London club outright, passed the League’s Fit and Proper Persons’ Test just four weeks after first showing concrete interest in Charlton.

To gain an insight into the process that Cellino and Leeds are currently embroiled in, the Yorkshire Post spoke exclusively to Duchatelet about his own experiences of satisfying the criteria laid down by the governing body.

Fresh from his club’s impressive FA Cup win at Sheffield Wednesday on Monday, the Charlton chief last night said: “The process was actually quite straightforward, as long as you have the answers to the League’s questions. None of them were particularly difficult. They (the League) just want to understand whether you have got the money to finance the club’s business plan, as they don’t want their clubs to end up in administration a few months after they have approved a takeover as it would be very embarrassing for them.

“Nearly all Championship clubs need extra funding to help them balance their books. So, the League doesn’t sign off any takeovers unless you can show them that you have got enough money to meet the club’s financial commitments, as well as showing them where that money has come from.

“This meant us providing financial details of all the companies involved in the group so that we could prove that we could meet the financial projects we gave to the League.

“We also had to provide letters showing that we could call upon that funding, as and when the club needed it. You have obviously got to meet the fit and proper persons’ test too, but that’s essentially self-certification against published criteria.

“As long as you haven’t got anything in your background that would lead to you being disqualified, it is relatively simple.

“In our case, we could supply everything the League asked for pretty much straight away and the takeover was approved in around a month.”


In contrast to Charlton’s relatively smooth takeover, the Leeds saga looks set to rumble on after the League made clear yesterday that, while progress has been made, they require further documentation before a decision can be made over Cellino’s bid to take charge.

A spokesman said: “A significant amount of the requested information has been supplied by GFH and Eleonora Sport, but there are still a number of outstanding matters that will require further submissions.

“The Board is next scheduled to meet on March 13 where it will receive an update on the matter from the League’s executive, unless all the remaining issues can be resolved satisfactorily in advance of this date.”
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-utd/cellino-s-deal-delayed-further-but-charlton-owner-is-proof-things-can-be-settled-quickly-1-6462544
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1097 på: Februar 26, 2014, 09:50:46 »
Med andre ord er det fansen som boikottet Bates og lot være å støtte Leeds United da sin skyld at klubben nærmer seg administrasjon!

Pga dem måtte Bates selge til GHF som har dratt oss ned i søla.

Hadde alle støttet klubben under Bates regjeringstid ville han ha hatt nok penger til å sende oss til toppen av PL  ;D
Alle sammen er ansvalige for å dratt klubben ned i myra? Skjebnens ironi.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1098 på: Februar 26, 2014, 10:20:45 »
Grå menn i grå dresser......
 

Annesj

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1099 på: Februar 26, 2014, 10:41:23 »
Men disse anklagene mot cellino om unndragelse av skatt ifb med et yacht kjøp. Disse kan vel være en årsak til drøying iom de vil se om han faktisk skulle bli dømt for det? I mine øyne så er det åpenbart at mannen er en villstyring å at FL tar seg god tid med dette ifh til det.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1100 på: Februar 26, 2014, 10:41:42 »
“In our case, we could supply everything the League asked for pretty much straight away and the takeover was approved in around a month.”

Den nye West Ham eieren sier det gikk rundt en MÃ…NED i en "straight-forward" prosess. Her har Cellino et co noen "hick-ups" og det har neppe gått en måned ennå!

Det er den fjerde statsmakt - disse journalistene - som bygger opp "hypen" om saken!

Nå er jo ikke det neste møtet før den 13/3, dvs ca 3 uker mellom hvert møte. Da kan en TO ta fra 4 til 7 uker i forhold til når FL har disse møtene som stadfester godkjenning av "fit-and-proper"!




Vi håper og ønsker og håper og ønsker!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1101 på: Februar 26, 2014, 10:41:51 »
Grå menn i grå dresser......

Testos innlegg som beskriver Roland Duchatelets erfaringer fra Charltons TO prosess, indikerer vel at det ikke er FL som er det egentlige problemet her?
Jon R.

RoarG

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1102 på: Februar 26, 2014, 10:43:24 »
Men disse anklagene mot cellino om unndragelse av skatt ifb med et yacht kjøp. Disse kan vel være en årsak til drøying iom de vil se om han faktisk skulle bli dømt for det? I mine øyne så er det åpenbart at mannen er en villstyring å at FL tar seg god tid med dette ifh til det.
De kan ikke legge anklager til grunn i flg. britisk lov. Det er kun det økonomiske grunnlaget for drift av klubben som skal tas i betraktning.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Odin

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1103 på: Februar 26, 2014, 10:44:02 »
Hvem er leder i FL?
SHAUN HARVEY.....sier mer enn 1000 ord.....we`re f**ked >:(
Hva bygger du egentlig antagelsene dine på? Hvorfor skulle Shaun Harvey ønske å trenere et salg til Cellino? Hvis jeg ikke husker feil jobbet Harvey sokkene av seg for å sluttføre salget av klubben i Bates siste uker som eier. Dessuten mener jeg å ha lest at Harvey i sin tid selv kjøpte en 5 % aksjepost i klubben for å finansiere "drift" av klubben.

I ettetid er min oppfatning av Harvey at han var mer en buffer enn medløper for Ken Bates ( basert på utsagn fra pålitelige folk som har møtt SH i LUSCOS sammenheng) men jeg er sikkert på tynn is her....
Mine antagelser bygger vel på at jeg generelt så Harvey som en medløper til kjeltringen Bates. En annen ting er jo at Harvey må ha hørt eller lest litt av all den dritten som ble sagt og skrevet om ham av supporterne. Han var jo ingen populær mann, verken han eller Bates ;)D Dette vil jo farge ham-det er jo helt menneskelig. Jeg har ingen håndfaste bevis på at Harvey er en tvilsom karakter- men: jeg finner det merkelig at Harvey ikke med en gang offentlig erklærer seg for inhabil i behandlingen som gjelder Leeds United. Dette blir egentlig akkurat det samme som en meddommer i tingretten skulle være med å dømme i feks en skattesak mot bedriften han tidligere hadde jobbet som nestsjef for.....jeg kan bare ikke forstå at mannen er habil i å behandle denne saken. Ergo stoler jeg ikke på ham, gjorde det ikke under Bates, og det har forsterket seg nå ;)
Harvey må være inhabil I denne saken; han kan ikke være involvert på vegne av Football League...?

Annesj

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1104 på: Februar 26, 2014, 10:46:56 »
Ikke om han blir dømt for skatteunndragelse vel. Ã… den dommen skulle vel komme rundt 18 mars. Ã… blir han dømt da passerer han jo ikke Fit & Proper testen vel? Iom den dommen ikke er foreldet med 10 år som tidligere dom?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1105 på: Februar 26, 2014, 10:47:36 »
Hadde ikke fansen demonstrert så kraftig den gangen dette ble kjent. Ja da er jeg rimelig sikker på at dette hadde gått gjennom. Så man kan jo si at fansen her har vært med på å få Leeds i Administrasjon hvis dette kjøpet går i vasken.

åååååååååååååååå, seriøst?


Egentlig ja. For FL kan umulig ungått å å få med seg  de massive demonstrasjonene som fantes for noen uker siden. Og deretter bruker FL alle argumenter for å dra ut dette. Og uten Cellino. Ja da blir det administrasjon, nedrykk til League 2 og vi må finne oss en annen bane enn Elland Road. Samt Thorp Arch ryker som utklekkingsanstalt

Var det massive demonstrasjoner? Trodde det dreide seg om noen titalls supportere som kom med fy-rop og stilte seg i veien for Cellinos Fiat 500. (eller var det Ferarri?).

Uansett virker det totalt usannsynlig at dette har påvirket prosessen i noen som helst retning. Dessuten var det vel alt kaoset og behandlingen av BMD som fikk noen supportere til å rase.
Jon R.

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1106 på: Februar 26, 2014, 10:50:22 »
Bør vel ikke være store utfordringen dette vel, eller ?

Cellino and GFH have been supplying documents related to his takeover since the Italian and League officials met at a hearing in London on February 12, five days after Cellino finalised a deal to purchase a 75 per cent stake in Leeds.

The League responded to their initial submissions by returning a lengthy list of questions to Cellino and GFH, many of them focusing on the funding behind his takeover and the financial plan for his first 12 months in control at Elland Road.

League regulations require Cellino to pass the organisation’s Owners and Directors Test but prospective buyers of Championship clubs are also asked to “provide evidence of the source and sufficiency of any funds which that person proposes to invest in or make available to the club.”
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-cellino-s-bid-is-held-up-again-1-6462670
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1107 på: Februar 26, 2014, 10:53:29 »
“In our case, we could supply everything the League asked for pretty much straight away and the takeover was approved in around a month.”

Den nye West Ham eieren sier det gikk rundt en MÃ…NED i en "straight-forward" prosess. Her har Cellino et co noen "hick-ups" og det har neppe gått en måned ennå!


Det er den fjerde statsmakt - disse journalistene - som bygger opp "hypen" om saken!


Godt poeng promo!   :)

Også enig i at journalister hyper opp saken, faktisk nesten like mye som supporterne ...  ::)

Denne saken må da være en konspirasjonsteoretikers våte drøm?   ;D
Jon R.

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1108 på: Februar 26, 2014, 10:57:54 »
Bør vel ikke være store utfordringen dette vel, eller ?


League regulations require Cellino to pass the organisation’s Owners and Directors Test but prospective buyers of Championship clubs are also asked to “provide evidence of the source and sufficiency of any funds which that person proposes to invest in or make available to the club.”
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-cellino-s-bid-is-held-up-again-1-6462670

Med mindre vi snakker om en blakk italiensk amatør, og det gjør vi jo heldigvis ikke her.
Jon R.

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1109 på: Februar 26, 2014, 11:04:27 »
“In our case, we could supply everything the League asked for pretty much straight away and the takeover was approved in around a month.”

Den nye West Ham eieren sier det gikk rundt en MÃ…NED i en "straight-forward" prosess. Her har Cellino et co noen "hick-ups" og det har neppe gått en måned ennå!


Det er den fjerde statsmakt - disse journalistene - som bygger opp "hypen" om saken!


Godt poeng promo!   :)

Også enig i at journalister hyper opp saken, faktisk nesten like mye som supporterne ...  ::)

Denne saken må da være en konspirasjonsteoretikers våte drøm?   ;D

Jeg kan heller ikke se at denne utsettelsen skulle være noen brems for Leeds sine planer ang lånespillere og satsingen mot PL.
Det er vel bare Cellino selv pdd som vet hvor lurt det er å pøse inn millione før han står som eier.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje