Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1432680 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Leedsgutt

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2220 på: April 06, 2014, 12:09:19 »
A consortium og loal businessmen called Togheter Leeds have claimed they will work with Cellino,but the italian seemed to throw cold water on this.

He said "I promised i will talk to them and that is what i will do"

Vi fikk jo vite noen dager siden at det er Cellino som først tok kontakt, men tror dere han bare gjorde det for å ha noen å selge til hvis anken ikke ble godtatt ?

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2221 på: April 06, 2014, 12:25:54 »
A consortium og loal businessmen called Togheter Leeds have claimed they will work with Cellino,but the italian seemed to throw cold water on this.

He said "I promised i will talk to them and that is what i will do"

Vi fikk jo vite noen dager siden at det er Cellino som først tok kontakt, men tror dere han bare gjorde det for å ha noen å selge til hvis anken ikke ble godtatt ?

Det var vel Cellinos sikkerhetsnett litt i desperasjon!

Jeg tror ikke det vil bli noe Together Leeds i denne omgang, men kanskje de blir med i en liten kapasitet når Bharain-folkene skjønner at de må ut!

Cellino vil styre dette selv, men hvordan skal Eleonora Sports finansiere to klubber!?


Det eneste positive med dette er at det KAN bli et samarbeid med en italiensk klubb der LEEDS UNITED er den STORE! Da vil man få til et samarbeid der Cagliari kan være en slags farmerklubb og de selv utvikle Leeds-juniorer! Det kan bli spennende!

Andre samarbeidskonstellasjoner mellom italienske og engelske klubber har vært småklubber fra øya!

Kanskje får vi igang den anglo-italienske cupen fra 70 og 80-tallet igjen?   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2222 på: April 06, 2014, 12:26:19 »
New Leeds chief Massimo Cellino aims for promotion by 2016

New Leeds owner Massimo Cellino has promised to steer the club back to the Barclays Premier League in two years' time.

Cellino made a successful appeal against the Football League's decision to block his takeover of the Sky Bet Championship club after being convicted of tax evasion last month in a Sardinia court.

The Football League ruled that Cellino had failed their owners' and directors' test but an independent lawyer, Tim Kerr QC, overturned that decision.

The Cagliari owner, whose company Eleonora Sport exchanged contracts with Gulf Finance House Capital on February 7 to buy 75 per cent of the club's shares, told the Sun on Sunday: "I don't want to make promises I can't keep and I admit it will be difficult to get promotion next season. But in 2015-16 we will earn our way back to the Premier League, which is where Leeds belong.

"I don't want to make promises I can't keep and I admit it will be difficult to get promotion next season. But in 2015-16 we will earn our way back to the Premier League, which is where Leeds belong."
Massimo Cellino
"A lot of work needs to be done on the squad. We need new players. In the summer, we will buy some players. I want to focus on English and international players."

GFH Capital and Cellino had been in dispute over who was responsible for the players' wages.

Bahrain-based investment firm GFH Capital, who bought the club from Ken Bates in December 2012, claimed Cellino was responsible for funding the club's running costs under the terms of the deal.

There were fears that Leeds could slip into administration if Cellino's appeal failed but the Italian will now settle outstanding wages and repurchase Elland Road and the club's Thorp Arch training complex.

Cellino, who met the club's running costs for January and February, added: "Next week I will go to the bank and buy back Elland Road and Thorp Arch. And on Monday I will pay all the wages."

Leeds responded to Cellino's appeal victory on Saturday by announcing that GFH Capital would retain 25 per cent of the club, that Cellino would become club president and that managing director David Haigh would become chief executive officer.

But Cellino clearly sees no role for Haigh going forward, telling the paper: "David has to go. I have had too much of him."

Mike Farnan, head of local consortium Together Leeds, said on Saturday the group would meet next week for talks on a joint approach for taking the club forwards.


McDermott - We deserved something
But Cellino was less forthcoming and would only say: "I promised I will talk to them and that is what I will do."

Cellino's disqualification under the League's owners' and directors' test related to the non-payment of import duties on his yacht and resulted in a fine of 600,000 euros (£500,800) and the confiscation of the boat.

The 57-year-old's lawyers successfully argued that, because Cellino had appealed against his tax conviction, he is considered not guilty under Italian law. That appeal process could take up to nine months.

The League expressed its disappointment at the ruling and said it would "consider the findings of the appeal".

It is uncertain whether the League will launch its own appeal.



Kan de lage til mere trøbbel med å anke avgjørelsen inn for en domstol? Ikke mine villeste fantasier trodde at disse idiotene i FL var helt hjernedøde men dette sier alt.  >:(
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2223 på: April 06, 2014, 12:31:16 »
Jeg tror at The Football League må omgjøre sine regler for å møte vanlig rettspraksis.

Det kan være å danne et uavhengig tribunal, og å endre regelverket til å basere seg på nasjonalt lovverk og IKKE på synsing med personlige følelsesladede og lang fra objektive slutninger!

 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2224 på: April 06, 2014, 12:32:53 »
Starter han med å kjøpe ER og TA neste uke så har han fått en powerful start! 8)

En viss syretest på hvorvidt vi kan stole på ham eller ikke, og på hvor handlekraftig han er. Jeg forventer ER og TA tilbake i løpet av kommende uke!

auren

For meg er det godt nok at han gjør det før neste sesong.
Det som betyr mest akkurat nå er hva som blir gjort med manager/spillerstall til sommeren.
+1

Josch

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2225 på: April 06, 2014, 12:33:11 »
Ut fra Cellions handlinger hittil så ønsker han makta alene.  Det ville jeg også  gjort hvis jeg kjøpte 75% av Leeds og betalte 25 mill pund.. Dette med Together Leeds var vel bare aktuelt hvis kjøpet ikke ble noe av, dvs at Cellino kunne selge sine  75% til hvem han ville (f.eks Together Leeds). Det sto i avtalen. nå er situasjoinen en annen. Cellio bestemmer og jeg blir overrasket hvis BMD fortsetter. Det ville være dumt å sette neste sesong på  spill ved å starte opp i august med BMD, og så sparke ham en gang ut på høsten når laget  liggere midt på tabellen.  Da er jo sesongen delvis ødelagt. Leeds trenger  2-3 poeng for å redde plassen  denne sesongen (kanskje mindre). Så er det bare  NESTE SESONG som teller. Jeg kan ikke se at noen av spillerne er gode nok til 1. eller 2. plass i denne serien. Nesten alt må byttes ut. Selg  Mark McCormack også ,og få £ 4mill. Han vil ikke lykkes en sesong til, tror jeg. Han er ikke SÃ… god. ;) ;)

Josch

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2226 på: April 06, 2014, 12:38:12 »
Jeg tror at The Football League må omgjøre sine regler for å møte vanlig rettspraksis.

Det kan være å danne et uavhengig tribunal, og å endre regelverket til å basere seg på nasjonalt lovverk og IKKE på synsing med personlige følelsesladede og lang fra objektive slutninger!

 :o
Hvem sitter i FL? er det representanter fra klubbene som ønsker at Leeds skal forsette å sitte fast i ch.ship for at da  blir et øk. høydepunkt å spille hjemme mot Leeds (3000 ekstra tilskuere) hver sesong?

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2227 på: April 06, 2014, 12:42:00 »
Jeg tror at The Football League må omgjøre sine regler for å møte vanlig rettspraksis.

Det kan være å danne et uavhengig tribunal, og å endre regelverket til å basere seg på nasjonalt lovverk og IKKE på synsing med personlige følelsesladede og lang fra objektive slutninger!

 :o

En endring av regelverket gir de vel ikke myndighet til å gjenoppta en tidligere avgjørelse med nye regler forhåpentligvis.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2228 på: April 06, 2014, 12:42:24 »
A consortium og loal businessmen called Togheter Leeds have claimed they will work with Cellino,but the italian seemed to throw cold water on this.

He said "I promised i will talk to them and that is what i will do"

Vi fikk jo vite noen dager siden at det er Cellino som først tok kontakt, men tror dere han bare gjorde det for å ha noen å selge til hvis anken ikke ble godtatt ?

Tanken har slått meg. Håper så ikke er tilfelle! Jeg tror Cellino trenger noen ved sin side som kjenner engelsk fotball og den rådende kulturen, dersom han skal lykkes!
Jon R.

auren

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2229 på: April 06, 2014, 12:46:29 »
A consortium og loal businessmen called Togheter Leeds have claimed they will work with Cellino,but the italian seemed to throw cold water on this.

He said "I promised i will talk to them and that is what i will do"

Vi fikk jo vite noen dager siden at det er Cellino som først tok kontakt, men tror dere han bare gjorde det for å ha noen å selge til hvis anken ikke ble godtatt ?

Tanken har slått meg. Håper så ikke er tilfelle! Jeg tror Cellino trenger noen ved sin side som kjenner engelsk fotball og den rådende kulturen, dersom han skal lykkes!

Det vil skuffe meg stort om ikke TL blir med i en eller annen konstellasjon. Han trenger noen med fornuft rundt seg…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

dansale

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2230 på: April 06, 2014, 12:47:42 »
JAAAA!!! For en fantastisk nyhet å våkne til! :D Forresten gratulerer med dagen DenHviteYeboah   ;D
Forza Leeds!

sportcarl1

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2231 på: April 06, 2014, 12:47:55 »
Ut fra Cellions handlinger hittil så ønsker han makta alene.  Det ville jeg også  gjort hvis jeg kjøpte 75% av Leeds og betalte 25 mill pund.. Dette med Together Leeds var vel bare aktuelt hvis kjøpet ikke ble noe av, dvs at Cellino kunne selge sine  75% til hvem han ville (f.eks Together Leeds). Det sto i avtalen. nå er situasjoinen en annen. Cellio bestemmer og jeg blir overrasket hvis BMD fortsetter. Det ville være dumt å sette neste sesong på  spill ved å starte opp i  maugust med BMD, og så sparke ham en gang ut på høsten når laget  liggere midt på tabellen,Da er jo sesongen delvis ødelagt. Leeds trenger  2-3 poeng for å redde plassen  denne sesongen (kanskje 7mindre). Så er det bare  NESTE SESONG som teller. Jeg kan ikke se at noen av spillerne er gode nok til 1. eller 2. plass i denne serien. Nesten alt må byttes ut. Selg  Mark McCormack også ,og få £ 4mill. Han vil ikke lykkes en sesong til, tror jeg. Han er ikke SÃ… god. ;) ;)
med rätt ägare och rätt manager så tror jag vi kan ta steget upp inom 2 år,behövs verkligen inte ett helt nytt lag, men en ny stategi ett nytt tänk,slimma truppen, satsa på våra egna talanger,förstärk i varje lagdel och särskilt mittfältet,, och få med fansen, stötta laget tränaren klubben och ägaren  så kan LU bli ett fort något för våra motståndare att bli rädda för.
« Siste redigering: April 06, 2014, 16:04:33 av sportcarl1 »
 

asLeeds

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2232 på: April 06, 2014, 12:52:18 »
JAAAA!!! For en fantastisk nyhet å våkne til! :D Forresten gratulerer med dagen DenHviteYeboah   ;D

Ja, Grattis DHY  :)
DALHEIM WHITES

sportcarl1

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2233 på: April 06, 2014, 13:03:53 »
grattis på födelsedagen DHY! hoppas vi får se en ny positiv DHY som står bakom laget i vått och torrt nu, nu finns förutsättningar med ny ägare, men lite tålamod måste vi ge klubben, vi har trots allt haft 10 svåra år, Rom byggdes inte på en dag och något litet bakslag får vi nog räkna med framöver också men då är det viktigt att vi är där och stöttar
« Siste redigering: April 06, 2014, 13:06:52 av sportcarl1 »
 

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2234 på: April 06, 2014, 13:08:53 »
grattis på födelsedagen DHY! hoppas vi får se en ny positiv DHY som står bakom laget i vått och torrt nu, nu finns förutsättningar med ny ägare, men lite tålamod måste vi ge klubben, vi har trots allt haft 10 svåra år, Rom byggdes inte på en dag och något litet bakslag får vi nog räkna med framöver också men då är det viktigt att vi är där och stöttar

Han har jo alltid stått bak laget, bare på sin egen måte..:)

Gratulerer med dagen..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Joe Jordan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2235 på: April 06, 2014, 13:59:27 »
Virker som om Haigh ryker på ræva ut kjapt, det er helt greit.

@sportingintel: Cellino interview in today's Sun: promises to buy back Elland Road this week, and fire David Haigh. #lufc http://t.co/je0cvaYWlD
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2236 på: April 06, 2014, 14:03:49 »
Jeg har bursdag idag, men den beste presangen fikk jeg igår :)
For første gang på over 10 år øyner jeg et håp om fremgang for klubben :) :) :)

Så flott Yeboah, da er vi to :) Gratulerer :)
52 somre har nå møtt meg med sol og regn, nå ser det ut som at selv et regnskyll også vil varme like godt som solen sett med Leeds øyne.
Igjen gratulerer med en fantastisk fødselsdags dato  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Superfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2237 på: April 06, 2014, 14:12:56 »
Tilsynelatende endelig fått inn en mann med penger i klubben vår. Regner med at McDermott, Haigh og minst 80 % av spillerstallen ryker ut på relativt kort sikt. Inn med en skikkelig manager og spillere som fortjener å spille i den hvite drakten. Av dagens stall er dette etter min mening bare Butland, Byram, Lees, Dawson, Mowatt, Murphy McCormack, Poleon og Smith.

Sølvreven

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2238 på: April 06, 2014, 14:15:44 »
Nå er det bare å glede seg. Jeg forventer endringer allerede fra mandag. Inn med spennende lånespillere med opsjon på kjøp.  ER blir kjøpt tilbake. Hele laget får en ny guts og feier over de resterende motstanderene i år. Og neste år er det full fart opp i PL  :D ;D

Er ikke lånemarkedet stengt allerede????
Mener da det stengte ved midnatt 27. mars.
Arrester meg hvis jeg tar feil, men har en mistanke om at det ikke er mulig å hente nye spillere før sesongen er over.
Eller hvis de hentes før da er de ikke spilleberettiget før neste sesong.

Cellino "give them an offer they cant refuse"   ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

gudme

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2239 på: April 06, 2014, 14:28:47 »
Fantastisk,  håper med dette at vi får et løft. Får nok legge inn en stor ordre i Superstoren MOT
LEEDS 4 EVER

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2240 på: April 06, 2014, 14:35:34 »
Tilsynelatende endelig fått inn en mann med penger i klubben vår. Regner med at McDermott, Haigh og minst 80 % av spillerstallen ryker ut på relativt kort sikt. Inn med en skikkelig manager og spillere som fortjener å spille i den hvite drakten. Av dagens stall er dette etter min mening bare Butland, Byram, Lees, Dawson, Mowatt, Murphy McCormack, Poleon og Smith.


Noe sånt tror jeg ikke vil skje. Ikke i nærheten en gang. Vi har en god stall hvor de fleste har underprestert siste to sesonger. Nå gjelder det å få inn en manager som klarer å få ute mer av potensialet som ligger der. Pearce, Wooton, Austin og Zaliukas er eksempler på spillere som kan komme til å blomstre under en ny manager. 4-5 impact spillere inn i neste transfervindu og vi nærmer oss der vi burde være...
« Siste redigering: April 06, 2014, 14:37:12 av Jon R »
Jon R.

Andersen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2241 på: April 06, 2014, 14:45:16 »
Nå som eier siden endelig er avklart , håper jeg flere ting blir avklart av MC anonnserte presskonfereanse i morgen : 1 , Haig må gå, BMD  må gå , 2. GFH blir kjøpt ut, TL blir med videre , MC ansetter folk som virkelig kan drifte klubben vår , 3. Elland Road , Torp Arch, kjøpes tilbake av MC , men det er et kjøp som ikke haster for meg, da jeg synes en ny ledelse og ny manager , og salg av overbetalte dårlige fotballspillere står på blokka mi først !

Josch

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2242 på: April 06, 2014, 14:53:34 »
Nå har nettopp Cellino sagt at målet er opprykk innen to år. det er en god og bindende målsetning. Bindende i den forstand at han må gjøre store investeringer i spillere og trenere for å vise at han mener alvor. Det første signalet kommer rett etter sesongslutt, eller t.o.m før det. det blir folksomt på ER hvis dette går i riktig retning. Men det blir H.... hvis dette er nok en bløff fra en eier.  Det er lenge siden noen har satt opp et tidsmål for opprykk på Elland Road. Det ver godt å høre!!>:( >:(

Josch

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2243 på: April 06, 2014, 15:02:54 »
Tilsynelatende endelig fått inn en mann med penger i klubben vår. Regner med at McDermott, Haigh og minst 80 % av spillerstallen ryker ut på relativt kort sikt. Inn med en skikkelig manager og spillere som fortjener å spille i den hvite drakten. Av dagens stall er dette etter min mening bare Butland, Byram, Lees, Dawson, Mowatt, Murphy McCormack, Poleon og Smith.


Noe sånt tror jeg ikke vil skje. Ikke i nærheten en gang. Vi har en god stall hvor de fleste har underprestert siste to sesonger. Nå gjelder det å få inn en manager som klarer å få ute mer av potensialet som ligger der. Pearce, Wooton, Austin og Zaliukas er eksempler på spillere som kan komme til å blomstre under en ny manager. 4-5 impact spillere inn i neste transfervindu og vi nærmer oss der vi burde være...
Nei. jeg har sett alle kampene i år, riktignok på TV. Og spillerne er ikke gode nok til top 2. Kanskje top 6 men ikke direkte opprykk. Leeds har for dårlige spillere og en ok manager. Vi har ikke EN seier over et topplag, vi har tapt 6-0, 5-1, 4-0, 4-1 de siste ukene, tapt mot Rochdale,Doncaster, charlton, B.mouth osv. Hvor er potensialet i DET?

Superfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2244 på: April 06, 2014, 15:08:35 »
Tilsynelatende endelig fått inn en mann med penger i klubben vår. Regner med at McDermott, Haigh og minst 80 % av spillerstallen ryker ut på relativt kort sikt. Inn med en skikkelig manager og spillere som fortjener å spille i den hvite drakten. Av dagens stall er dette etter min mening bare Butland, Byram, Lees, Dawson, Mowatt, Murphy McCormack, Poleon og Smith.


Noe sånt tror jeg ikke vil skje. Ikke i nærheten en gang. Vi har en god stall hvor de fleste har underprestert siste to sesonger. Nå gjelder det å få inn en manager som klarer å få ute mer av potensialet som ligger der. Pearce, Wooton, Austin og Zaliukas er eksempler på spillere som kan komme til å blomstre under en ny manager. 4-5 impact spillere inn i neste transfervindu og vi nærmer oss der vi burde være...
Nei. jeg har sett alle kampene i år, riktignok på TV. Og spillerne er ikke gode nok til top 2. Kanskje top 6 men ikke direkte opprykk. Leeds har for dårlige spillere og en ok manager. Vi har ikke EN seier over et topplag, vi har tapt 6-0, 5-1, 4-0, 4-1 de siste ukene, tapt mot Rochdale,Doncaster, charlton, B.mouth osv. Hvor er potensialet i DET?

Tror heller ikke på langt nær troppen er god nok nå, og mener at vi uansett må bygge for PL-standard allerede kommende sesong. At spillere har underprestert i 2 sesonger tyder etter min mening på at de ikke er god nok for Leeds. Håper på noen skikkelige kanonsigneringer i sommervinduet. Griner når jeg tenker på at Noel Hunt har en ukeslønn på £ 25 000.

Jon R

Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2245 på: April 06, 2014, 15:25:17 »
Tilsynelatende endelig fått inn en mann med penger i klubben vår. Regner med at McDermott, Haigh og minst 80 % av spillerstallen ryker ut på relativt kort sikt. Inn med en skikkelig manager og spillere som fortjener å spille i den hvite drakten. Av dagens stall er dette etter min mening bare Butland, Byram, Lees, Dawson, Mowatt, Murphy McCormack, Poleon og Smith.


Noe sånt tror jeg ikke vil skje. Ikke i nærheten en gang. Vi har en god stall hvor de fleste har underprestert siste to sesonger. Nå gjelder det å få inn en manager som klarer å få ute mer av potensialet som ligger der. Pearce, Wooton, Austin og Zaliukas er eksempler på spillere som kan komme til å blomstre under en ny manager. 4-5 impact spillere inn i neste transfervindu og vi nærmer oss der vi burde være...
Nei. jeg har sett alle kampene i år, riktignok på TV. Og spillerne er ikke gode nok til top 2. Kanskje top 6 men ikke direkte opprykk. Leeds har for dårlige spillere og en ok manager. Vi har ikke EN seier over et topplag, vi har tapt 6-0, 5-1, 4-0, 4-1 de siste ukene, tapt mot Rochdale,Doncaster, charlton, B.mouth osv. Hvor er potensialet i DET?

Hvis vi skal legge de kampene til grunn må vi kvitte oss med samtlige spillere, inkludert Ross Mc Cormack. Det bor MYE mer i de spillerne vi har, enn hva de har vist etter nyttår. Vi har ikke en mye dårligere stall enn Burnley og Reading, eller Wigan for den saks skyld. Se på en spiller som Connor Wickham. Fantastisk i Sheff W, under middels hos oss oss. En god manager som takler det presset som innebærer å lede Leeds United, kan gjøre underverker med stallen vi har. Husk at Championship består av sikkert 75 % middelmådigheter fordi de fleste virkelig gode spillere ikke ønsker å spille der og sjelden blir lenge i denne divisjonen. En 80 % clear out vil dermed ende med at man bare erstatter middelmådigheter med nye middelmådigheter, noe vi tydelig fikk erfare under Neil Warnock...
Jon R.

Superfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2246 på: April 06, 2014, 15:36:29 »
Tilsynelatende endelig fått inn en mann med penger i klubben vår. Regner med at McDermott, Haigh og minst 80 % av spillerstallen ryker ut på relativt kort sikt. Inn med en skikkelig manager og spillere som fortjener å spille i den hvite drakten. Av dagens stall er dette etter min mening bare Butland, Byram, Lees, Dawson, Mowatt, Murphy McCormack, Poleon og Smith.


Noe sånt tror jeg ikke vil skje. Ikke i nærheten en gang. Vi har en god stall hvor de fleste har underprestert siste to sesonger. Nå gjelder det å få inn en manager som klarer å få ute mer av potensialet som ligger der. Pearce, Wooton, Austin og Zaliukas er eksempler på spillere som kan komme til å blomstre under en ny manager. 4-5 impact spillere inn i neste transfervindu og vi nærmer oss der vi burde være...
Nei. jeg har sett alle kampene i år, riktignok på TV. Og spillerne er ikke gode nok til top 2. Kanskje top 6 men ikke direkte opprykk. Leeds har for dårlige spillere og en ok manager. Vi har ikke EN seier over et topplag, vi har tapt 6-0, 5-1, 4-0, 4-1 de siste ukene, tapt mot Rochdale,Doncaster, charlton, B.mouth osv. Hvor er potensialet i DET?

Hvis vi skal legge de kampene til grunn må vi kvitte oss med samtlige spillere, inkludert Ross Mc Cormack. Det bor MYE mer i de spillerne vi har, enn hva de har vist etter nyttår. Vi har ikke en mye dårligere stall enn Burnley og Reading, eller Wigan for den saks skyld. Se på en spiller som Connor Wickham. Fantastisk i Sheff W, under middels hos oss oss. En god manager som takler det presset som innebærer å lede Leeds United, kan gjøre underverker med stallen vi har. Husk at Championship består av sikkert 75 % middelmådigheter fordi de fleste virkelig gode spillere ikke ønsker å spille der og sjelden blir lenge i denne divisjonen. En 80 % clear out vil dermed ende med at man bare erstatter middelmådigheter med nye middelmådigheter, noe vi tydelig fikk erfare under Neil Warnock...

Jeg listet vel opp de 7-8 spillerne som jeg mener det er grunn til å satse på videre. Poenget mitt er at det må skje en utrenskning av de spillerne som ikke er gode nok eller av andre grunner ikke tåler presset, og det er dessverre mange. Dersom MC har så mye penger som det sies må vi jo ha råd til å få tak i spillere som holder PL-nivå, og som er interessert i å spille oss opp. Ikke erstatte middelmådighet med middelmådighet. Det har vi jo holdt på med de siste 8-10 årene uten noen nevneverdig suksess.

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2247 på: April 06, 2014, 15:42:32 »
Tilsynelatende endelig fått inn en mann med penger i klubben vår. Regner med at McDermott, Haigh og minst 80 % av spillerstallen ryker ut på relativt kort sikt. Inn med en skikkelig manager og spillere som fortjener å spille i den hvite drakten. Av dagens stall er dette etter min mening bare Butland, Byram, Lees, Dawson, Mowatt, Murphy McCormack, Poleon og Smith.


Noe sånt tror jeg ikke vil skje. Ikke i nærheten en gang. Vi har en god stall hvor de fleste har underprestert siste to sesonger. Nå gjelder det å få inn en manager som klarer å få ute mer av potensialet som ligger der. Pearce, Wooton, Austin og Zaliukas er eksempler på spillere som kan komme til å blomstre under en ny manager. 4-5 impact spillere inn i neste transfervindu og vi nærmer oss der vi burde være...
Nei. jeg har sett alle kampene i år, riktignok på TV. Og spillerne er ikke gode nok til top 2. Kanskje top 6 men ikke direkte opprykk. Leeds har for dårlige spillere og en ok manager. Vi har ikke EN seier over et topplag, vi har tapt 6-0, 5-1, 4-0, 4-1 de siste ukene, tapt mot Rochdale,Doncaster, charlton, B.mouth osv. Hvor er potensialet i DET?

Hvis vi skal legge de kampene til grunn må vi kvitte oss med samtlige spillere, inkludert Ross Mc Cormack. Det bor MYE mer i de spillerne vi har, enn hva de har vist etter nyttår. Vi har ikke en mye dårligere stall enn Burnley og Reading, eller Wigan for den saks skyld. Se på en spiller som Connor Wickham. Fantastisk i Sheff W, under middels hos oss oss. En god manager som takler det presset som innebærer å lede Leeds United, kan gjøre underverker med stallen vi har. Husk at Championship består av sikkert 75 % middelmådigheter fordi de fleste virkelig gode spillere ikke ønsker å spille der og sjelden blir lenge i denne divisjonen. En 80 % clear out vil dermed ende med at man bare erstatter middelmådigheter med nye middelmådigheter, noe vi tydelig fikk erfare under Neil Warnock...

Jeg listet vel opp de 7-8 spillerne som jeg mener det er grunn til å satse på videre. Poenget mitt er at det må skje en utrenskning av de spillerne som ikke er gode nok eller av andre grunner ikke tåler presset, og det er dessverre mange. Dersom MC har så mye penger som det sies må vi jo ha råd til å få tak i spillere som holder PL-nivå, og som er interessert i å spille oss opp. Ikke erstatte middelmådighet med middelmådighet. Det har vi jo holdt på med de siste 8-10 årene uten noen nevneverdig suksess.

Poenget er at du finner ikke 10-15 spillere med PL nivå i løpet av en sesong når du spiller i Championship. Cellino har skjønt dette og har varslet at vi må være tålmodige. Han er rede til å bruke penger, men ikke til å kaste dem ut av vinduet...
Jon R.

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2248 på: April 06, 2014, 15:54:33 »
Tilsynelatende endelig fått inn en mann med penger i klubben vår. Regner med at McDermott, Haigh og minst 80 % av spillerstallen ryker ut på relativt kort sikt. Inn med en skikkelig manager og spillere som fortjener å spille i den hvite drakten. Av dagens stall er dette etter min mening bare Butland, Byram, Lees, Dawson, Mowatt, Murphy McCormack, Poleon og Smith.


Noe sånt tror jeg ikke vil skje. Ikke i nærheten en gang. Vi har en god stall hvor de fleste har underprestert siste to sesonger. Nå gjelder det å få inn en manager som klarer å få ute mer av potensialet som ligger der. Pearce, Wooton, Austin og Zaliukas er eksempler på spillere som kan komme til å blomstre under en ny manager. 4-5 impact spillere inn i neste transfervindu og vi nærmer oss der vi burde være...

Vi kan ikke snu ALT på hodet og er helt enig med deg i at vi trenger 4-5 nye meget gode spillere på de riktige plassenen og en manager som får de til å klikke sammen. Vi vet jo at det forsvinner endel daukjøtt til sommeren og at de beste ikke forsvinner med tanke på at vi er filthy rich.

Med Cellino's know how og hans speidernettverk så kan sommeren i år bli et vorspiel som gleder, men denne gangen blir festen bedre.

Jeg tar en slurk av Lojosang's champagne..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsgutt

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2249 på: April 06, 2014, 16:05:55 »
Jeg er enig i at mange i dette Leeds laget ikke holder mål/ikke nok kvalitet , men samtidig kan vi ikke skifte ut "alle".

Skal vi kjøpe 7 gode spillere i Championship, så blir prislappen totalt sikkert 50-60 millioner.

Er vel taktikken/manageren som ikke har fått ut det beste.

Men UT MED BROWN vertfall