Skrevet av Emne: Januarvinduet  (Lest 134498 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Januarvinduet
« Svar #270 på: Februar 01, 2016, 10:43:06 »
Følg med her fra kl. 1600: http://championshipnorge.com/?p=10005

Preston sier at de ikke skal selge eller kjøpe i følge Grayson!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Januarvinduet
« Svar #271 på: Februar 01, 2016, 15:28:53 »
Ser ut som den ene spilleren etter den andre velger andre klubber enn Leeds. Dette er virkelig et dårlig tegn. Virker som om spillerne ikke har troa på at Leeds er laget om kan ta steget videre, eller stedet hvor de kan utvikle seg selv

Annesj

Sv: Januarvinduet
« Svar #272 på: Februar 01, 2016, 15:36:13 »
Tja, er det gull i noen av disse da?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Januarvinduet
« Svar #273 på: Februar 01, 2016, 15:47:46 »
Tja, er det gull i noen av disse da?

Ikke det som er poenget. Leeds burde være den klubben i Championship som en spiller ikke ville vurdert andre klubber foran Leeds.
Det at vi ikke er attraktive nok, ja det står i sterk kontrast til Evans, som hardnakka sier at Leeds er den største klubben i Championship

Erik M

Sv: Januarvinduet
« Svar #274 på: Februar 01, 2016, 18:18:02 »
Ser ut som den ene spilleren etter den andre velger andre klubber enn Leeds. Dette er virkelig et dårlig tegn. Virker som om spillerne ikke har troa på at Leeds er laget om kan ta steget videre, eller stedet hvor de kan utvikle seg selv

Det er nok en korrekt betrakning. Mener du at du stusser over nettopp det?
 

Annesj

Sv: Januarvinduet
« Svar #275 på: Februar 01, 2016, 18:20:41 »
Tja, er det gull i noen av disse da?

Ikke det som er poenget. Leeds burde være den klubben i Championship som en spiller ikke ville vurdert andre klubber foran Leeds.
Det at vi ikke er attraktive nok, ja det står i sterk kontrast til Evans, som hardnakka sier at Leeds er den største klubben i Championship

Hva med Bridcutt, Diagouraga og Carayol. De to førstnevnte vasset vel mer eller mindre i tilbud. Ihvertfall Bridcutt. Eller husker jeg feil? Ã… mtp at 9 av 10 går dit de får mest penger så ligger det vel noe der også.
« Siste redigering: Februar 01, 2016, 18:25:38 av Annesj »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Hallgeir *

Sv: Januarvinduet
« Svar #276 på: Februar 01, 2016, 18:44:52 »
Er deadline kl 23:00 engelsk tid - som det vanligvis er?

Fikk dette bekreftet på TV 2 nettopp.  :)
« Siste redigering: Februar 01, 2016, 18:55:33 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Januarvinduet
« Svar #277 på: Februar 01, 2016, 18:55:35 »
Tja, er det gull i noen av disse da?

Ikke det som er poenget. Leeds burde være den klubben i Championship som en spiller ikke ville vurdert andre klubber foran Leeds.
Det at vi ikke er attraktive nok, ja det står i sterk kontrast til Evans, som hardnakka sier at Leeds er den største klubben i Championship

Hva med Bridcutt, Diagouraga og Carayol. De to førstnevnte vasset vel mer eller mindre i tilbud. Ihvertfall Bridcutt. Eller husker jeg feil? Ã… mtp at 9 av 10 går dit de får mest penger så ligger det vel noe der også.

Og i øverste divisjon hva lønninger gjelder. Der bør Leeds legge seg

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #278 på: Februar 01, 2016, 19:25:39 »
Er deadline kl 23:00 engelsk tid - som det vanligvis er?

Fikk dette bekreftet på TV 2 nettopp.  :)

Fikk du bekreftet spørsmålet ditt nettopp?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #279 på: Februar 01, 2016, 19:28:13 »
Vinduet stenges:


England and Scotland - 11pm Monday, February 1
Spain - 11pm Monday, February 1
France - 11pm Monday, February 1
Italy - 10pm Monday, February 1
Germany - 5pm Tuesday, February 2


Alt i engelske tider!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Januarvinduet
« Svar #280 på: Februar 01, 2016, 19:28:32 »
Da skulle høyere matematiske beregninger tilsi midnatt norsk tid...og vi venter....
MOT

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #281 på: Februar 01, 2016, 19:29:24 »
Bildet Sky bruker for å beskrive overgangsvinduet:





 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #282 på: Februar 01, 2016, 19:32:23 »
Hay
Nothing at all come out of Leeds in the past four or five hours. Very quiet day. #lufc


Russ
@PhilHayYEP Will anything happen Phil?


Hay
No
« Siste redigering: Februar 01, 2016, 19:34:09 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #283 på: Februar 01, 2016, 21:26:07 »
 
Following on from last year’s ill-conceived advice not to go to bed yet, Leeds United are making sure nice and early that it’s ok for sleepy fans to head up the wooden hill to Bedfordshire, as absolutely nothing of note is likely to happen at Elland Road in terms of slumber-depriving incoming transfer activity. Our source at Leeds has confirmed that “Is too late to do anything, not even in your dreams, my friend”.

Leeds fans are advised to:

Make a nice cup of cocoa
Turn Sky’s Deadline Day programme OFF
Put some nice clean ‘jamas on
Book tickets for the next home game
Save up for your pie tax
Stay off Twitter
Go to bed
Sweet dreams of the Emergency Loan window

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #284 på: Februar 01, 2016, 21:28:02 »
Phil Hay

Evans: "If the president says there are no more signings then there are no more signings. But the word I heard was 'unlikely'."

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsgutt

Sv: Januarvinduet
« Svar #285 på: Februar 01, 2016, 21:35:50 »
https://pbs.twimg.com/media/CaJtXjoWkAE2uXv.jpg:large

Barry O' Mahony ‏@barryomahony4  1h1 hour ago
Steve Evans on the left and Cellino on the right of the picture at Elland Road moments ago

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #286 på: Februar 01, 2016, 23:00:03 »
Hay

I like Bridcutt/Diagouraga. Carayol will have his moments. But Leeds haven't gone far enough in this window, especially after selling Byram.

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #287 på: Februar 01, 2016, 23:09:54 »
BBC Football Reporter Ian Dennis is ‘reliably informed’ that four Championship clubs have had loan bids for Hull City forward Sone Aluko turned down. Leeds United, Brighton & Hove Albion, Nottingham Forest and Fulham have all been unsuccessful in their offers.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #288 på: Februar 01, 2016, 23:30:19 »
Oppsummering:

Forlengelse med Bridcutt  =  veldig bra!!!
Lån av Carayol  =  veldig bra!
Kjøp av Diaguara  =  veldig bra!!!


I tillegg har vi 'kjøpt' et tvillingpar på 19 år som flere var på jakt etter!


5 inn, og tre av dem går rett inn på laget!

Om vi bygger for fremtiden, les neste sesong, så er vi på gang! Januarvinduet har aldri vært enkelt. Om Evans uttalelse om at Leeds nå KJØPER kvalitet så stoler jeg på at de vi kunne få napp på ikke var bedre enn de vi hadde!

At Byram forsvant bekymrer meg ikke en døyt. Det laget vi har kan utfordre topplagene i denne divisjonen med Evans ved roret!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Januarvinduet
« Svar #289 på: Februar 01, 2016, 23:39:31 »

Oppsummering:

Forlengelse med Bridcutt  =  veldig bra!!!
Lån av Carayol  =  veldig bra!
Kjøp av Diaguara  =  veldig bra!!!


I tillegg har vi 'kjøpt' et tvillingpar på 19 år som flere var på jakt etter!


5 inn, og tre av dem går rett inn på laget!

Om vi bygger for fremtiden, les neste sesong, så er vi på gang! Januarvinduet har aldri vært enkelt. Om Evans uttalelse om at Leeds nå KJØPER kvalitet så stoler jeg på at de vi kunne få napp på ikke var bedre enn de vi hadde!

At Byram forsvant bekymrer meg ikke en døyt. Det laget vi har kan utfordre topplagene i denne divisjonen med Evans ved roret!

Deilig med et positivt innlegg som jeg må si meg enig i. Evans bygger!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

SupALeedS

Sv: Januarvinduet
« Svar #290 på: Februar 01, 2016, 23:42:36 »
Bygger mest mage for min del...Hadde forventet at vi kjøpte en spiss nå, og ikke minst en stopper/høyre back. Men kjenner at jeg ikke klarer å bli skuffa lenger er jo vant til dette
Alex

DOFFER

Sv: Januarvinduet
« Svar #291 på: Februar 01, 2016, 23:55:53 »
Massimo Cellino has confirmed Leeds United's Transfer Deadline Day activity complete, with no further deals happening tonight.
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #292 på: Februar 02, 2016, 00:02:57 »
Lee Sobot

WINDOW SHUT. No ins, no outs, night night

Read more: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/live/event#ixzz3yxb2k6jp
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raggen

Sv: Januarvinduet
« Svar #293 på: Februar 02, 2016, 01:35:20 »
Ikke overrasket,men likevel skuffet..vi som bare låner har jo noen uker igjen med transfer "spenning" ;)
Forever Leeds United!!!!!!!!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet
« Svar #294 på: Februar 02, 2016, 01:41:29 »
Diagouraga , Carayol og Bridcutt. Fornøyd med det som er kommet inn selv om man alltid kunne hatt flere.
Men Evans føler jeg bygger noe her nå med signeringer som virker som har blitt nøye vurdert og ikke bare hentet i blinde.

Er positiv til Evans som manager for Leeds. Tipper vi henter en spiss i låne markedet!
Pontus ❤

Lundewhites

Sv: Januarvinduet
« Svar #295 på: Februar 02, 2016, 04:28:20 »
Jøss så overraskende at det igjen bare var tomme ord fra pratmakeren (eller klovnen)  Evans .... Fascinerende å iaktta at  så mange (eller i alle fall så mange av de mest skrivekåte her inne) har tru på denne karen. Og at mange av de samme, klarer å være fornøyde med dette vinduet er og ganske underholdende. 
Merkevaren Leeds United er truet og besudlet av navn som Evans og Cellino, håper virkelig det skjer endringer snart! Er redd disse to snart klarer å dra snittet på ER ned under 20 000.
At jeg er negativ?? Ja vist pokker`n er jeg negativ!!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Kato

Sv: Januarvinduet
« Svar #296 på: Februar 02, 2016, 07:10:46 »
Jøss så overraskende at det igjen bare var tomme ord fra pratmakeren (eller klovnen)  Evans .... Fascinerende å iaktta at  så mange (eller i alle fall så mange av de mest skrivekåte her inne) har tru på denne karen. Og at mange av de samme, klarer å være fornøyde med dette vinduet er og ganske underholdende.  
Merkevaren Leeds United er truet og besudlet av navn som Evans og Cellino, håper virkelig det skjer endringer snart! Er redd disse to snart klarer å dra snittet på ER ned under 20 000.
At jeg er negativ?? Ja vist pokker`n er jeg negativ!!

Det verste er ikke selve vinduet, kanskje noe av det bedre på noen år. En stor seier at det kun ble Byram ut, det var uunngåelig. Viktig at Cook og Taylor ble. Verre at Evans prater som en full sjømann. Selv etter at Cellino klart sier at det er stopp, så prater Evans om to mann inn. Og skaper forventninger, falske. Man blir lei den kjeften.
 

Cherry

Sv: Januarvinduet
« Svar #297 på: Februar 02, 2016, 07:19:00 »
Jøss så overraskende at det igjen bare var tomme ord fra pratmakeren (eller klovnen)  Evans .... Fascinerende å iaktta at  så mange (eller i alle fall så mange av de mest skrivekåte her inne) har tru på denne karen. Og at mange av de samme, klarer å være fornøyde med dette vinduet er og ganske underholdende.  
Merkevaren Leeds United er truet og besudlet av navn som Evans og Cellino, håper virkelig det skjer endringer snart! Er redd disse to snart klarer å dra snittet på ER ned under 20 000.
At jeg er negativ?? Ja vist pokker`n er jeg negativ!!

Det verste er ikke selve vinduet, kanskje noe av det bedre på noen år. En stor seier at det kun ble Byram ut, det var uunngåelig. Viktig at Cook og Taylor ble. Verre at Evans prater som en full sjømann. Selv etter at Cellino klart sier at det er stopp, så prater Evans om to mann inn. Og skaper forventninger, falske. Man blir lei den kjeften.

Tror faktisk de var etter spillere hele veien, men Leeds kjøper av prinsipp ikke spillere som de mener er for dyre, i hvertfall ikke i dette vinduet.  Emergency lån er mulig om 9 dager, da trår vel denne 93 dagers regelen inn igjen, der man må være taktisk og ikke låne "for tidlig" - slik at spilleren kan være ut tom siste kamp.

Synd vi ikke allerede har cover på spiss og stopperplass, det kan straffe seg kjapt ..
 

Dennis

Sv: Januarvinduet
« Svar #298 på: Februar 02, 2016, 07:41:06 »
To lånespillere og en midtbanespiller til 500k var bruken av Byram-pengene. Cellino sitter igjen med rundt 3 millioner pund netto.

Så hardt satser Cellino på denne klubben. At Evans hånes av noen finner jeg merkelig.
Marching on together!

Annesj

Sv: Januarvinduet
« Svar #299 på: Februar 02, 2016, 07:57:19 »

Oppsummering:

Forlengelse med Bridcutt  =  veldig bra!!!
Lån av Carayol  =  veldig bra!
Kjøp av Diaguara  =  veldig bra!!!


I tillegg har vi 'kjøpt' et tvillingpar på 19 år som flere var på jakt etter!


5 inn, og tre av dem går rett inn på laget!

Om vi bygger for fremtiden, les neste sesong, så er vi på gang! Januarvinduet har aldri vært enkelt. Om Evans uttalelse om at Leeds nå KJØPER kvalitet så stoler jeg på at de vi kunne få napp på ikke var bedre enn de vi hadde!

At Byram forsvant bekymrer meg ikke en døyt. Det laget vi har kan utfordre topplagene i denne divisjonen med Evans ved roret!

Deilig med et positivt innlegg som jeg må si meg enig i. Evans bygger!

Helt enig her. Så får vi håpe vi fortsetter med like positiv bygging til sommern.

Meget bra. Vi beholder Cook og Taylor. Vi har hentet Dia, Brid og Colargol som alle har vist lovende takter. 3 spillere som bidra istedet for 10 hvorav 2 bidrar og resten hever høye lønninger. Hva skal vi risikere å hente dyre spillere for midt i ses for når ses vår er ferdig??
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds