Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 705247 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Evig Pint

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #180 på: Juni 02, 2010, 14:47:22 »
Nathaniel Clyne, er ikke det en ung og spennende høyreback?
Clint Hill er en sjepelig stopper, er han ikke?
Ambrose er brukende ja.. Denne Ertl har jeg liten kjennskap til desverre.

Assane N'Diaye var SYKT skillet på et manager spill husker jeg ;D

Claude Davis - han psycho stopperen, som truer medspillere med kniv osv, er det ikke?

Er dette han ufyselige karen som spilte i Preston da vi møtte dem i Playoffen?
Kunne vært greit med en slik j##el, så lenge han er på vårt lag  ::)

Hehe så lenge han ikke stabber noen i garderoben så.. Han var/er ufyselig ja  :) Han har vel hatt sin andel problemer tror jeg, en del klubbskifter de siste årene..
Marching on together

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #181 på: Juni 02, 2010, 17:10:45 »
Nå som Eustace tydeligvis glapp, burde man prøve å lande Jay DeMerit fra Watford? Free agent også han, og han kommer til å forlate klubben denne sommeren.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jay_DeMerit

Har vært kaptein for Watford. Han var også den som scoret det første målet mot Leeds i play off finalen for noen år tilbake, og ble kåret til MOM i den kampen. Tipper dog han ender i en mindre klubb i PL. 18 landskamper for USA.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #182 på: Juni 02, 2010, 17:49:15 »
Jeg kjenner ikke godt nok markedet men vi er avhengig av å få inn 2 sterke stoppere. Med Kisnorbo ute i starten (og det kan fort dra på seg og vare enda lenger) har vi valget mellom Naylor, Bromby og Collins? Ouch.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

vielljaa

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #183 på: Juni 02, 2010, 18:04:05 »
Nå som Eustace tydeligvis glapp, burde man prøve å lande Jay DeMerit fra Watford? Free agent også han, og han kommer til å forlate klubben denne sommeren.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jay_DeMerit

Har vært kaptein for Watford. Han var også den som scoret det første målet mot Leeds i play off finalen for noen år tilbake, og ble kåret til MOM i den kampen. Tipper dog han ender i en mindre klubb i PL. 18 landskamper for USA.

auren

Han hadde vært meget velkommen i alle fall. Solid spiller.
There is only one United

The Magnificents

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #184 på: Juni 02, 2010, 18:25:01 »
billy paynter trur eg vert ein kjmpe suksess :P... men hadde foretrukket Richard Lambert(southampton) elller Jorden Rhodes frå huddersfield :)

MOT!"
Leeds Leeds Leeds!!

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #185 på: Juni 02, 2010, 20:48:45 »
Jeg kjenner ikke godt nok markedet men vi er avhengig av å få inn 2 sterke stoppere. Med Kisnorbo ute i starten (og det kan fort dra på seg og vare enda lenger) har vi valget mellom Naylor, Bromby og Collins? Ouch.
[/quote
den enda backen som har imponerat och som vi tagit hit de sista 5-6 åren förutom kisnorbo är sodje, han dominerade verkligen i luftrummet och i försvaret, men det är samma som med kisnorbo problem med skador hela tiden,skulle gärna se en skadefri sodje i leeds
 

LEO

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #186 på: Juni 03, 2010, 07:34:39 »
Hva med Woodgate inn som spillende hjelpetrener.   ???

Vet at han har vært mye skadet men hvilken spiller når han er i form.

Hva med Gary  Speed inn som hjelpetrener ?
 

jarle

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #187 på: Juni 03, 2010, 08:26:30 »
Hva med Woodgate inn som spillende hjelpetrener.   ???

Vet at han har vært mye skadet men hvilken spiller når han er i form.

Hva med Gary  Speed inn som hjelpetrener ?


Woody bør være mulig.. kanonsignering!

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #188 på: Juni 03, 2010, 20:03:34 »
tänk smith och woody, då skulle det bli lapp på luckan på elland road, ingenting är omöjligt om de kan tänkas gå ner till 15-20000 pund i veckan. kanske tottenham och newcastle skulle släppa dem gratis för att slippa deras lönenivå
 

newsome

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #189 på: Juni 03, 2010, 22:28:51 »
Ønsker meg en skikkelig sjef på midtbanen.
En blanding av Batty og Vieira.

En som kan gå i krigen og lede laget.Litt i overkant tøff,og som motstanderne hater å spille mot.
En som kan stå opp og være en klar leder.
En type som har"hår på brøstet" og"baller"!!

Er det noen sånne typer som er tilgjengelig og oppnåelig for oss nå?

Noen som har forslag?!
 

Lucas_Radebe

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #190 på: Juni 03, 2010, 23:02:46 »
Hva med Stefan Gislason? Billig spiller (ca 5mill NOK) som vil kunne bidra dersom han kommer tilbake til formen i Lyn?

Blank_File

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #191 på: Juni 03, 2010, 23:07:22 »
Ønsker meg en skikkelig sjef på midtbanen.
En blanding av Batty og Vieira.

En som kan gå i krigen og lede laget.Litt i overkant tøff,og som motstanderne hater å spille mot.
En som kan stå opp og være en klar leder.
En type som har"hår på brøstet" og"baller"!!

Er det noen sånne typer som er tilgjengelig og oppnåelig for oss nå?

Noen som har forslag?!
 
+1

Sleivind

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #192 på: Juni 03, 2010, 23:14:58 »
Hva med Stefan Gislason? Billig spiller (ca 5mill NOK) som vil kunne bidra dersom han kommer tilbake til formen i Lyn?

Stefan Gislason i Lyn? Det er vel strengt tatt tre sesonger siden han var der.

Dessuten er ikke han noe for oss. Skadeforfulgt og ikke særlig god.

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #193 på: Juni 03, 2010, 23:26:23 »
Er det noen som har oppdatering/meninger på følgende spilere som har vært linket til oss?
Robert Koren
Alan Smith
McArthur?
Ian Harte

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #194 på: Juni 04, 2010, 09:52:40 »
Ønsker meg en skikkelig sjef på midtbanen.

En type som har "hår på brøstet" og "baller"!!

Noen som har forslag?!
 

Dvs nær sagt ALLE på forumet!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lucas_Radebe

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #195 på: Juni 04, 2010, 11:17:32 »
Hva med Stefan Gislason? Billig spiller (ca 5mill NOK) som vil kunne bidra dersom han kommer tilbake til formen i Lyn?

Stefan Gislason i Lyn? Det er vel strengt tatt tre sesonger siden han var der.

Dessuten er ikke han noe for oss. Skadeforfulgt og ikke særlig god.

Jeg er klar over at han forlot Lyn sommeren 2007, jeg mener formen han viste for Lyn før han dro til Brøndby, den var bra nok for Championship. Har han vært mye skadet? Jeg har fått inntrykket at det er noe annet bak kulissene i Brøndby som har gjort at han har blitt satt ut og at de vil kvitte seg med ham.

Jeg har ikke sett ham for Viking i år, men jeg synes han kan tilføre vår noe "puslete" midtbane noe.


fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #196 på: Juni 04, 2010, 12:20:50 »
Hva med Stefan Gislason? Billig spiller (ca 5mill NOK) som vil kunne bidra dersom han kommer tilbake til formen i Lyn?

Stefan Gislason i Lyn? Det er vel strengt tatt tre sesonger siden han var der.

Dessuten er ikke han noe for oss. Skadeforfulgt og ikke særlig god.

Jeg er klar over at han forlot Lyn sommeren 2007, jeg mener formen han viste for Lyn før han dro til Brøndby, den var bra nok for Championship. Har han vært mye skadet? Jeg har fått inntrykket at det er noe annet bak kulissene i Brøndby som har gjort at han har blitt satt ut og at de vil kvitte seg med ham.

Jeg har ikke sett ham for Viking i år, men jeg synes han kan tilføre vår noe "puslete" midtbane noe.




Har sett ham for Viking på TV, ikke imponerende synes jeg!! Hvis han er god nok for nivå to i England vil jeg si kvaliteten er dramatisk redusert der borte og det er vel neppe tilfelle.
Yeboahs vitne

newsome

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #197 på: Juni 05, 2010, 00:29:48 »
Ønsker meg en skikkelig sjef på midtbanen.
En blanding av Batty og Vieira.

En som kan gå i krigen og lede laget.Litt i overkant tøff,og som motstanderne hater å spille mot.
En som kan stå opp og være en klar leder.
En type som har"hår på brøstet" og"baller"!!

Er det noen sånne typer som er tilgjengelig og oppnåelig for oss nå?

Noen som har forslag?!Ingen bra forslag til en slik spiller.Tom Huddlestone hadde vært perfekt men ikke realistisk!!!!!!Noen som er realistisk i vår prisklasse?
 

Stephenjazz

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #198 på: Juni 05, 2010, 15:06:02 »
Ny midtstopper hadde vært på sin plass. Rett og slett russisk rullett å spile med Naylor.
Det blir aldri umoderne å vinne

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #199 på: Juni 16, 2010, 18:09:29 »
Im quietly satisfied that Grayson is seeing the things we see and addressing areas of concern. Weve brought in a top keeper, Championship standard full backs and a replacement for Beckford.

All we need now is a centre half, 2 centre mids, a left winger and a striker. 4 out of 9 in before mid june. 2 more by the end of the month hopefully (russell, collins?) watt on loan til january and 1-1.5 million on a striker (hooper?) and a million on a centre mid (mcarthur?). that'll do me.
 

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #200 på: Juni 16, 2010, 18:13:43 »
Im quietly satisfied that Grayson is seeing the things we see and addressing areas of concern. Weve brought in a top keeper, Championship standard full backs and a replacement for Beckford.

All we need now is a centre half, 2 centre mids, a left winger and a striker. 4 out of 9 in before mid june. 2 more by the end of the month hopefully (russell, collins?) watt on loan til january and 1-1.5 million on a striker (hooper?) and a million on a centre mid (mcarthur?). that'll do me.
 

 :)

The current four we've signed will be great business IF they are supplemented with two £1m footballers, one in the middle and one up front.

As money is quite obviously tight and needed in other areas, I don't think anything big should be spent at the back and Watt on a season long loan would solve any deficiencys on the wing.

Kasper
Paynter
Connolly
Bessone

Collins
Premiership youth centre back on season long loan a'la Jack Hobbs
Watt on season long loan
Russell
McArther
Striker

That'd be more than satisfying.

(Litt flere ønsker fra WACCOE  ;))
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B-m

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #201 på: Juni 16, 2010, 19:45:25 »
Nå som Eustace tydeligvis glapp, burde man prøve å lande Jay DeMerit fra Watford? Free agent også han, og han kommer til å forlate klubben denne sommeren.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jay_DeMerit

Har vært kaptein for Watford. Han var også den som scoret det første målet mot Leeds i play off finalen for noen år tilbake, og ble kåret til MOM i den kampen. Tipper dog han ender i en mindre klubb i PL. 18 landskamper for USA.

auren

DeMerit er definitivt en spiller vi bør se på. Bra med erfaring og er i en fin alder for en midtstopper å være (30 år). Holder veldig god Championship klasse. Har hatt noe problemer med øyet sitt, men spilte bra mot England så virker som om han er fit nu.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #202 på: Juni 16, 2010, 20:30:52 »
Godt fornøyd med 4 inn midtveis i juni.

Håper på tre til:

Midtstopper
Sjef sentralt
Striker

Med andre ord sentrallinja
 

SupALeedS

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #203 på: Juni 16, 2010, 20:44:09 »
Noen som vet om det er kommet noen utaleser om vi skal hente en ny spiss?? Jeg er overnervøs for at vi skal satse på denne paytner..greit nok at han scora drøss med mål i fjor i league one, men det er ikke noe garanti i cc, vil ha en målgarantist som har spilt CC...
Alex

Kickthemdown

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #204 på: Juni 16, 2010, 20:47:53 »
Noen som vet om det er kommet noen utaleser om vi skal hente en ny spiss?? Jeg er overnervøs for at vi skal satse på denne paytner..greit nok at han scora drøss med mål i fjor i league one, men det er ikke noe garanti i cc, vil ha en målgarantist som har spilt CC...
Gary Hooper kommer, bare ha tålmodighet.

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #205 på: Juni 16, 2010, 20:50:06 »
En grei oppsummering:

16 Jun 2010 18:35:10
Updated Leeds United News:
Ins:
Kasper Schemical GK
Federico Bessone LB – FREE from Swansea
Paul Connolly RB – FREE from Derby C.
Billy Paynter FWD – FREE from Swindon

Expected Transfers in next few weeks:
Andy O'Brien CB – £750K from Bolton
James McArthur CM – £1.5M from Hamilton AC
Darrel Russell CM – FREE from Norwich
Sanchez Watt WING – Season Loan from Arsenal
Gary Hooper FWD – £1.5–2MILL from S***thorpe


Men finnes det penger?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #206 på: Juni 16, 2010, 21:09:54 »
Litt mer rykter:

Bessone leeds 4th free transfer exspect Russell and Demerit to be 5th and 6th bates will not spend if he does not have to so regardless of what player list SG gave him at the end of the season bates will go for player out of contract first hopefully he`s at least got some cash to beat borough to the signing of Hooper but i think it will be a striker on lone ie Roberts from Blackburn who we tried to get in jan on lone
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Per-Stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #207 på: Juni 16, 2010, 21:14:20 »
Eg lot meg begeistre og imponere over Nord-Koreas nummer 9 Jong Tae-Se. Han spelar til dagleg i japanske Kawasaki.

B-m

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #208 på: Juni 16, 2010, 21:24:11 »
Noen som vet om det er kommet noen utaleser om vi skal hente en ny spiss?? Jeg er overnervøs for at vi skal satse på denne paytner..greit nok at han scora drøss med mål i fjor i league one, men det er ikke noe garanti i cc, vil ha en målgarantist som har spilt CC...
Gary Hooper kommer, bare ha tålmodighet.

Helt enig her Alta-white. Tror dette blir vår signering i år!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ferre

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #209 på: Juni 16, 2010, 21:31:43 »
Eg lot meg begeistre og imponere over Nord-Koreas nummer 9 Jong Tae-Se. Han spelar til dagleg i japanske Kawasaki.

Bare synd at Nord-Koreas spillere ikke får lov til å gå til vestlige klubber.