Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 705242 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #270 på: August 17, 2010, 12:22:43 »
Til de som ville se Bellamy i Leedsdrakten er nok den drømmen knust:

http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_6317514,00.html

blir deprimert hvis dette stemmer,blir ikkje lett å stoppe den mannen når vi møter Cardiff 8)
Slapp av, vi har jo Collins  ;D

hehe,og Naylor i sikring ;D ;D

berlin

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #271 på: August 17, 2010, 12:53:55 »
Sant og si tror jeg ikke vi kommer til å hente/kjøpe flere spillere innen 1.sept,
men dette er jo en ønskeliste-tråd så....

Om Leeds jakter på en midtbanesjef (som vi tror/ønsker, men klubben vel ikke har sagt eksplisitt) er det muligens greitt å holde hodet kaldt, og vente til PL-klubbene har bestemt seg.
Kan være mulig å snappe opp en godbit når det nærmer seg stengt vindu.

Synes vi er godt skodd i angrepet jeg, det er ikke alltid man trenger en 20+ angriper, i noen tilfeller er det bare en fordel at mange (inkl mb-spillere) melder seg på som målkåte.
For meg synes det som om Leeds har nok kreativitet og bevegelse i angrep, og midtbane/kanter,
ja jeg er ganske fornøyd egentlig. Er det bare jeg som synes det?
« Siste redigering: August 17, 2010, 18:42:56 av berlin »

Glenn K

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #272 på: August 17, 2010, 13:12:17 »
Sant og si tror jeg ikke vi kommer til å hente/kjøpe flere spillere innen 1.sept,
men dette er jo en ønskeliste-tråd så....

Om Leeds jakter på en midtbanesjef (som vi tror/ønsker, men klubben vel ikke har sagt eksplisitt) er det muligens greitt å holde hodet kaldt, og vente til PL-klubben har bestemt seg.
Kan være mulig å snappe opp en godbit når det nærmer seg stengt vindu.

Synes vi er godt skodd i angrepet jeg, det er ikke alltid man trenger en 20+ angriper, i noen tilfeller er det bare en fordel at mange (inkl mb-spillere) melder seg på som målkåte.
For meg synes som om Leeds har nok kreativitet og bevegelse i angrep, og midtbane/kanter,
ja jeg er ganske fornøyd egentlig. Er det bare jeg som synes det?
syns at det har sett litt tynt ut helt på topp med bare Becchio, og hadde ikke hatt noe i mot å få inn en såkalt ''målscorer''
« Siste redigering: August 17, 2010, 13:15:08 av Glenn K »

MrK

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #273 på: August 17, 2010, 13:24:12 »
Jan G Solli er vel tilgjengelig for £150-200.000 i den grad det er interessant - en møkka spiller og DJ? i den grad vi trenger squad players!

Er synes egentlig vi har åpnet greit - selvom poengfangsten burde vært bedre. Det vi trenger mest er fart i midten bak - da det er totalt fraværende pt. Kasper kommer til å bli Player of the year i divisjonen hvis han fortsetter slik..........!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Jon R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #274 på: August 17, 2010, 13:31:39 »
Sant og si tror jeg ikke vi kommer til å hente/kjøpe flere spillere innen 1.sept,
men dette er jo en ønskeliste-tråd så....

Om Leeds jakter på en midtbanesjef (som vi tror/ønsker, men klubben vel ikke har sagt eksplisitt) er det muligens greitt å holde hodet kaldt, og vente til PL-klubben har bestemt seg.
Kan være mulig å snappe opp en godbit når det nærmer seg stengt vindu.

Synes vi er godt skodd i angrepet jeg, det er ikke alltid man trenger en 20+ angriper, i noen tilfeller er det bare en fordel at mange (inkl mb-spillere) melder seg på som målkåte.
For meg synes som om Leeds har nok kreativitet og bevegelse i angrep, og midtbane/kanter,
ja jeg er ganske fornøyd egentlig. Er det bare jeg som synes det?

Jeg tror dette kan bli veldig bra når kvartetten Paynter, Snodgrass, Gradel og Somma er tilgjengelig igjen. Dessverre synes jeg det offenisve spillet til nå har lidd under mangel på defensiv trygghet på midten. Synd , ettersom Forest utover kampen eksponerte store svakheter både på midten og i forsvar, og vi burde klart å straffe dem i støtrre grad enn vi gjorde ( nå fikk vi ikke akkurat hjelp av dommeren, men allikevel...) Mot Forest måtte Howson/ Kilkenny gjøre grovjobben defensivt, en rolle der Howson virket livredd for å miste ballen. Løsningen ble dermed altfor ofte "det enkle" i form av støttepasninger på tvers og bakover, fremfor pasninger i lengderetningen mot hurtigtogene Watt og Sam. Savnet også veldig de offensive løpene fra Howson i den kampen. Johnson hadde forøvrig flere helhjertede forsøk på løp inn i boksen og lyktes brukbart i sin offensive rolle, men jeg håper allikevel at det er han som må vike når ( hvis) vi får en stålmann inn på midten før sesongen er over. Howson har større potensiale enn Bradley og må rendyrkes i "Bowyer rollen". Finner Grayson ut av dette, tror jeg vi vil få se mange mål uteover høsten, også "from the middle of the park". Ønsket er derfor klart: En mr Muscle & Steel som anker, gjerne en fattigmanns Mark Van Bommel type. En slik spillertype vil skape bedre balanse i laget og klart styrke oss, også i den offensive delen av spillet.  :)

PS: JG Solli? Gud forby.
« Siste redigering: August 17, 2010, 13:40:13 av Jon R »
Jon R.

Glenn K

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #275 på: August 17, 2010, 15:03:43 »
Til de som ville se Bellamy i Leedsdrakten er nok den drømmen knust:

http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_6317514,00.html

blir deprimert hvis dette stemmer,blir ikkje lett å stoppe den mannen når vi møter Cardiff 8)
Slapp av, vi har jo Collins  ;D

hehe,og Naylor i sikring ;D ;D

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6317824,00.html

Nå blir Bellamy en realitet i npC, men for feil lag...

bwirum

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #276 på: August 17, 2010, 16:40:01 »
Moa for £1.5 mill.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #277 på: August 17, 2010, 16:47:47 »
Sant og si tror jeg ikke vi kommer til å hente/kjøpe flere spillere innen 1.sept,
men dette er jo en ønskeliste-tråd så....

Om Leeds jakter på en midtbanesjef (som vi tror/ønsker, men klubben vel ikke har sagt eksplisitt) er det muligens greitt å holde hodet kaldt, og vente til PL-klubben har bestemt seg.
Kan være mulig å snappe opp en godbit når det nærmer seg stengt vindu.

Synes vi er godt skodd i angrepet jeg, det er ikke alltid man trenger en 20+ angriper, i noen tilfeller er det bare en fordel at mange (inkl mb-spillere) melder seg på som målkåte.
For meg synes som om Leeds har nok kreativitet og bevegelse i angrep, og midtbane/kanter,
ja jeg er ganske fornøyd egentlig. Er det bare jeg som synes det?
syns at det har sett litt tynt ut helt på topp med bare Becchio, og hadde ikke hatt noe i mot å få inn en såkalt ''målscorer''

Vi har på sykesengekanten en mann som putta flere enn Beckford i serien fjor. Det er vel brukbart. Ikke at det betyr han kommer til å fortsette sånn i Leedsdrakten.
- Leif Olav

Bites Yer Legs

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #278 på: August 17, 2010, 16:47:55 »
Bivånet Scum mot Newcastle i går kveld og må si det var oppsiktsvekkende å se hvor dårlig Alan Smith var blitt. Det samme kan sies om Barton ::)
Vi må nok bare slutte med å drømme om Smith desverre, han spiller fotball kun for pengene virket det som. Jogget lett rundt på banen og var kun i aksjon hver gang dommeren blåste i fløyta, og da var selvsagt Smith i aksjon med øvre kroppsdel ::)


Han ble vel årets spiller i Toons forrige sesong, så en jobb må jo han ha gjort. Har flere Newcastle-kompiser som er veldig fornøyd med han. Om han har PL-nivået inne gjenstår jo å se, sånn som jeg forsto det var hele Newcastle-laget et par klasser for veike i går..
KEEP FIGHTING!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #279 på: August 17, 2010, 18:57:11 »
Bivånet Scum mot Newcastle i går kveld og må si det var oppsiktsvekkende å se hvor dårlig Alan Smith var blitt. Det samme kan sies om Barton ::)
Vi må nok bare slutte med å drømme om Smith desverre, han spiller fotball kun for pengene virket det som. Jogget lett rundt på banen og var kun i aksjon hver gang dommeren blåste i fløyta, og da var selvsagt Smith i aksjon med øvre kroppsdel ::)


Han ble vel årets spiller i Toons forrige sesong, så en jobb må jo han ha gjort. Har flere Newcastle-kompiser som er veldig fornøyd med han. Om han har PL-nivået inne gjenstår jo å se, sånn som jeg forsto det var hele Newcastle-laget et par klasser for veike i går..



De spilte mot scum på Old f**kford, der er det bare et fåtall lag som gjør det bra.... ;)
Yeboahs vitne

Glenn K

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #280 på: August 17, 2010, 19:08:13 »
Sant og si tror jeg ikke vi kommer til å hente/kjøpe flere spillere innen 1.sept,
men dette er jo en ønskeliste-tråd så....

Om Leeds jakter på en midtbanesjef (som vi tror/ønsker, men klubben vel ikke har sagt eksplisitt) er det muligens greitt å holde hodet kaldt, og vente til PL-klubben har bestemt seg.
Kan være mulig å snappe opp en godbit når det nærmer seg stengt vindu.

Synes vi er godt skodd i angrepet jeg, det er ikke alltid man trenger en 20+ angriper, i noen tilfeller er det bare en fordel at mange (inkl mb-spillere) melder seg på som målkåte.
For meg synes som om Leeds har nok kreativitet og bevegelse i angrep, og midtbane/kanter,
ja jeg er ganske fornøyd egentlig. Er det bare jeg som synes det?
syns at det har sett litt tynt ut helt på topp med bare Becchio, og hadde ikke hatt noe i mot å få inn en såkalt ''målscorer''

Vi har på sykesengekanten en mann som putta flere enn Beckford i serien fjor. Det er vel brukbart. Ikke at det betyr han kommer til å fortsette sånn i Leedsdrakten.

Får bare håpe skadefraværet ikke betyr noe særlig for høstens form...

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #281 på: August 18, 2010, 12:37:49 »
Moa går altså til Hannover for skarve 1 million Euro, ifølge VG, pluss 3-4 millioner basert på prestasjoner og antall kamper. En årslønn på ca. 8 millioner kunne vi nok ikke ha matchet (ca. 16K i uka), men det er litt bittert å tenke på at slike klassespisser er mulige å få for en relativt billig penge. Vi må nok nøye oss med flere lånespillere. Redd brilleslangen har stengt kontoen for flere kjøp  :(

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #282 på: August 18, 2010, 15:26:52 »
Redd brilleslangen har stengt kontoen for flere kjøp  :(

auren



Klassisk lemfeldig omgang med fakta! Han er jo lasermannen nå. Eller slettsnoken? Brillene er vekk.
- Leif Olav

Leechap

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #283 på: August 18, 2010, 15:41:42 »
Enda godt "vi slapp" å låne Bellamy, da hadde Leeds vært konk - nå har Cardiff fått sjansen. Der er det skikkelig skrapet i kassen fra før, men fortsetter videre på ville veier fortsat. ManCity betaler imidlertid halvparten av lønna når han leies ut til Cardiff. Opp i mot en halv mill. norske koster det per uke for Cardiff likevel. Bellamy må vel betraktes som en forsterkning . . .
Hvilken galskap - en fotballspiller får mer betalt enn en akademiker, en som er lege som et konkret eksempel - det er dette man kaller hvit slavehandel og direkte galskap . . .
Bellamy er ikke verstingen - større fisk betaler man enda mer for - brød og sirkus til folket.

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #284 på: August 18, 2010, 16:44:36 »
Enda godt "vi slapp" å låne Bellamy, da hadde Leeds vært konk - nå har Cardiff fått sjansen. Der er det skikkelig skrapet i kassen fra før, men fortsetter videre på ville veier fortsat. ManCity betaler imidlertid halvparten av lønna når han leies ut til Cardiff. Opp i mot en halv mill. norske koster det per uke for Cardiff likevel. Bellamy må vel betraktes som en forsterkning . . .
Hvilken galskap - en fotballspiller får mer betalt enn en akademiker, en som er lege som et konkret eksempel - det er dette man kaller hvit slavehandel og direkte galskap . . .
Bellamy er ikke verstingen - større fisk betaler man enda mer for - brød og sirkus til folket.

Tja, slavene hadde vel ikke all verdens med lønn, hadde de det?  ;D
"Direkte galskap" støtter jeg jo 100%, selvfølgelig.
- Leif Olav

Leechap

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #285 på: August 18, 2010, 17:46:42 »
Enda godt "vi slapp" å låne Bellamy, da hadde Leeds vært konk - nå har Cardiff fått sjansen. Der er det skikkelig skrapet i kassen fra før, men fortsetter videre på ville veier fortsat. ManCity betaler imidlertid halvparten av lønna når han leies ut til Cardiff. Opp i mot en halv mill. norske koster det per uke for Cardiff likevel. Bellamy må vel betraktes som en forsterkning . . .
Hvilken galskap - en fotballspiller får mer betalt enn en akademiker, en som er lege som et konkret eksempel - det er dette man kaller hvit slavehandel og direkte galskap . . .
Bellamy er ikke verstingen - større fisk betaler man enda mer for - brød og sirkus til folket.

Tja, slavene hadde vel ikke all verdens med lønn, hadde de det?  ;D
"Direkte galskap" støtter jeg jo 100%, selvfølgelig.

Du tok pointet - hyggelig med noen oppegående her på siten. Har vært en del skittkasting som forsurer. Vedrørende lønn så er de vi som supportere/tilskuere som nører opp bålet og bærer ved og bensin til bålet. Hadde vi skaffet oss makt ved å være organisert og sagt nok er nok hadde det blitt bedre. Problemet er at dette skjer verden over og da blir det sykt vanskelig å organisere.
Finanskrisen kom egentlig som manna fra himmelen selv om mange sliter som ikke fortjener det. Fotballspillere havner som free agents og noen faller også helt utenfor og karrieren er borte. Noen fortjener det også - har man opplevd noen gang at en spiller i vest har gitt bort penger til fattige mennesker? Unntaket mitt i verdenssammenheng er i Brasil der store stjerner har hjertet på riktig sted.

newsome

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #286 på: August 18, 2010, 21:42:59 »
Enda godt "vi slapp" å låne Bellamy, da hadde Leeds vært konk - nå har Cardiff fått sjansen. Der er det skikkelig skrapet i kassen fra før, men fortsetter videre på ville veier fortsat. ManCity betaler imidlertid halvparten av lønna når han leies ut til Cardiff. Opp i mot en halv mill. norske koster det per uke for Cardiff likevel. Bellamy må vel betraktes som en forsterkning . . .
Hvilken galskap - en fotballspiller får mer betalt enn en akademiker, en som er lege som et konkret eksempel - det er dette man kaller hvit slavehandel og direkte galskap . . .
Bellamy er ikke verstingen - større fisk betaler man enda mer for - brød og sirkus til folket.

Tja, slavene hadde vel ikke all verdens med lønn, hadde de det?  ;D
"Direkte galskap" støtter jeg jo 100%, selvfølgelig.
Lojo har en dårlig dag i dag.
Han forsto veldig godt at Beckford gikk til Everton fordi pengene styrer alt.
Tipper Leauge one spilleren Beckford tjener 20-25000£ i uka i Everton.
Er det greit?
Ellers synes jeg du skal spare deg for slavebegrepet videre!!!

godsetknut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #287 på: August 29, 2010, 21:33:41 »
Hei

 Jeg mener LEEDS bør kjøpe Markus Pedersen fra Strømsgodset, han kommer til å bli konge.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #288 på: August 29, 2010, 22:23:46 »
Hei

 Jeg mener LEEDS bør kjøpe Markus Pedersen fra Strømsgodset, han kommer til å bli konge.

Enig. Det eneste vi trenger for å ha en komplett stall nå er en ny spiss ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #289 på: August 29, 2010, 23:09:49 »
Hahaha! Ironi på sitt beste :D

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #290 på: August 30, 2010, 08:31:27 »
Ja hva skal man si om våre signeringer iår?Foruten Kasper og McCormack mener jeg det har vært særdeles grått.Sikkert mange meninger om dette, men jeg mener fortsatt at Papa Smurf fortsatt undervurderer den psykologiske effekten ved å ikke kjøpe eller låne en eneste KANONSPILLER.Jeg satt og så på Viasat sendingen på lørdag hvor det var et innslag om Bellamys overgang til Cardiff.Vi fikk se fra supportershopen til Cardiff hvor det var ville tilstander.Trøyer med Bellamy gikk som varmt hvetebrød, folk jublet utenfor stadion,klemte hverandre osv.Det var en optimisme og glede å se overalt.Inne på stadion var det elektrisk stemning,og dette økte i styrke utover i kampen.Cardiff vant 4-0.Bellamy scoret 1 og la opp til 2.Nå vet vi alle at Ridsdale ikke er noen brøkregner og at Cardiff kan få en vanvittig blåmandag hvis de ikke rykker opp iår, men mitt spørsmål uansett er følgende:hvorfor kan ikke Leeds United signe eller låne en eneste spiller som gir et vanvittig håp?Klarer ikke Bates å se effekten av dette?Flere tilskuere på hjemmekamper,trøyesalg til himmels mer mediadekning.Hva gir en slik signering supporterne?HÃ…P!Er klar over at vi har startet bra iår,men vi mangler en general på midtbanen.Hva med å signe en i "Dacourt-klassen"?Rett og slett sprenge lønnsbudsjettet på en eneste spiller?Eller låne en spiller i denne klassen i 1 år?Denne klubben skal absolutt kjøpe eller låne spillere de aller fleste aldri har hørt om.Bare de mest ihuga foppall supporterne vet hvem disse spillerne er.Jaja,jeg har nok gitt opp en slik signering dessverre. :(

raggen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #291 på: September 08, 2010, 20:58:54 »
noen som kan tipse Leeds om M.Fellah i VIF??? han er en uslepen diamant som blir en stor fotballspiller... vet flere(inkludert) meg vil ha en kriger på midtbanen men Fellah burde være diskutert og tatt en kikk på
Forever Leeds United!!!!!!!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #292 på: September 08, 2010, 21:54:46 »
Hva med Donald Rumsfeld? ,han har jo vært  uten kontrakt siden 2006 og er sikkert skikkelig sugen på en krig(les:midtbanekrig) fyren  har jo skikkelig erfaring både fra Irak og Afghanistan. Med han på midten blir det bare for de andre å slå silkepasninger  ;D ;D ;D

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #293 på: September 08, 2010, 22:22:22 »
Hva med Donald Rumsfeld? ,han har jo vært  uten kontrakt siden 2006 og er sikkert skikkelig sugen på en krig(les:midtbanekrig) fyren  har jo skikkelig erfaring både fra Irak og Afghanistan. Med han på midten blir det bare for de andre å slå silkepasninger  ;D ;D ;D

Ja, det hadde vært litt av en bombe om han signerte for Leeds  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #294 på: September 09, 2010, 12:38:21 »
noen som kan tipse Leeds om M.Fellah i VIF??? han er en uslepen diamant som blir en stor fotballspiller... vet flere(inkludert) meg vil ha en kriger på midtbanen men Fellah burde være diskutert og tatt en kikk på

For lett desverre

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #295 på: September 09, 2010, 20:36:23 »
 Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #299 på: September 08, 2010, 22:22:22 » Sitat 

--------------------------------------------------------------------------------
Sitat fra: p0ndus på September 08, 2010, 21:54:46
Hva med Donald Rumsfeld? ,han har jo vært  uten kontrakt siden 2006 og er sikkert skikkelig sugen på en krig(les:midtbanekrig) fyren  har jo skikkelig erfaring både fra Irak og Afghanistan. Med han på midten blir det bare for de andre å slå silkepasninger   


Ja, det hadde vært litt av en bombe om han signerte for Leeds 

Ja den var det høy klas(s)e over Auren. Kjempemorsomt  ;D ;D

Jon R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #296 på: September 09, 2010, 20:44:54 »
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #299 på: September 08, 2010, 22:22:22 » Sitat 

--------------------------------------------------------------------------------
Sitat fra: p0ndus på September 08, 2010, 21:54:46
Hva med Donald Rumsfeld? ,han har jo vært  uten kontrakt siden 2006 og er sikkert skikkelig sugen på en krig(les:midtbanekrig) fyren  har jo skikkelig erfaring både fra Irak og Afghanistan. Med han på midten blir det bare for de andre å slå silkepasninger   


Ja, det hadde vært litt av en bombe om han signerte for Leeds 

Ja den var det høy klas(s)e over Auren. Kjempemorsomt  ;D ;D

Si ifra hvis du ønsker et lynkurs i funksjonaliteten på forumet,  p0ndus.  :)
Jon R.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #297 på: September 09, 2010, 21:47:31 »
Takker og bukker for tilbudet  Jon R. Er ikke en akrobat på pcn men gjør så godt jeg kan.

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #298 på: September 10, 2010, 09:23:41 »
Takker og bukker for tilbudet  Jon R. Er ikke en akrobat på pcn men gjør så godt jeg kan.

SITAT-KNAPPEN er et funn, skjønner du!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #299 på: September 10, 2010, 19:30:40 »
?