Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 705254 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Lawerve

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #780 på: August 22, 2011, 23:21:32 »
Lichaj, Boyota(Lån) eller Hovland og Smith.
Boyota ville gjort susen bak hos oss, vi trenger sårt hurtighet.
Boyata er en klassespiller, og tviler på at vi får inn den karen der.  Såfremt du mener Dedryck Boyata.

Dedryck Boyata jeg mener ja, skulle være mulig å få låne han skulle man tro. Ifølge wikipedia har han kun 3 kamper for shitty.
SUPER LEEDS

kongsmo

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #781 på: August 23, 2011, 08:26:40 »
Fin fyr denne Bullard:

http://www.youtube.com/watch?v=wIB7dCl51Z8&NR=1

Beste låkefjeset ever :)

Eller hva med denne involveringa hvor han bommer på alt og alle:

http://www.youtube.com/watch?v=HMlWpGE0akw

Priceless :)

 ;D
"SNIFFER"

Elland RD LS 11

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #782 på: August 23, 2011, 10:05:43 »
Lichaj, Boyota(Lån) eller Hovland og Smith.
Boyota ville gjort susen bak hos oss, vi trenger sårt hurtighet.



















Hovland er på vei til Molde ifølge Nettavisen.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #783 på: August 23, 2011, 11:40:43 »
Lichaj, Boyota(Lån) eller Hovland og Smith.
Boyota ville gjort susen bak hos oss, vi trenger sårt hurtighet.
Boyata er en klassespiller, og tviler på at vi får inn den karen der.  Såfremt du mener Dedryck Boyata.

Dedryck Boyata jeg mener ja, skulle være mulig å få låne han skulle man tro. Ifølge wikipedia har han kun 3 kamper for shitty.
Jeg så to av de kampene han spilte. Kommer til å bli en klassespiller tror jeg. Vil gjerne ha han inn, men spørsmålet er vel gjerne hva vi har råd til av lønn - de tjener jo nokså astronomiske summer i det laget der...

Woody

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #784 på: August 23, 2011, 21:14:52 »

Anthony Annan er på veg til Vitesse på lån,her burde Leeds ha vore på bana.halllllooo alle speidarar i Leeds,vaky vaky :(
LIFE IS LEEDS

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #785 på: August 24, 2011, 13:24:00 »
Fin fyr denne Bullard:

http://www.youtube.com/watch?v=wIB7dCl51Z8&NR=1

Beste låkefjeset ever :)

Eller hva med denne involveringa hvor han bommer på alt og alle:

http://www.youtube.com/watch?v=HMlWpGE0akw

Priceless :)





Glimrende!!!!  ;D
Yeboahs vitne

Masinga

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #786 på: August 24, 2011, 13:53:09 »
Hovland er på vei til Molde ifølge Nettavisen.

Pleier ikke Leeds kontakten med sine gamle spillere som Bakke og T.A. Flo? Hvis Hovland holder så høyt nivå som mange vil ha det til.
Masinga, medl.nr. 1250

LEO

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #787 på: August 24, 2011, 21:14:15 »
Hent Bullard for nesa på Ipswich etc. 

Vi kan faktisk møte ham allerede til lørdag.

Ellers ser jeg at Lansbury ? fra Arsenal er ikke på benken idag, er det fordi han skal til oss?

Mitt ønske
 

Ove

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #788 på: August 24, 2011, 23:18:41 »
Har akkurat sett Victoria Plzen slå ut København. De har mange klassespillere. Ifølge kommentatorene i studio ligger snittlønnen i klubben på ca. 25.000 NKR i måneden.

Altså overkommelig for Bates & Co. å ta en liten shoppingrunde dit ???
 

kimba1980

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #789 på: August 24, 2011, 23:21:59 »
Arsenal går i champions league idag, og må formodes at forstærke sig... dette åbner måske for Lansbury til Leeds, det ville være NICE  :)
Check out my Leeds blog, http://kimba1980.blogspot.com

And follow me on twitter, http://twitter.com/KimLeeds
M.O.T

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #790 på: August 25, 2011, 12:30:06 »
Kunne tenkt meg Landsbury!
Pontus ❤

SDalen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #791 på: August 25, 2011, 14:51:04 »
Kunne tenkt meg Landsbury!

Meget gjerne! Men det blir nok lite aktuelt nå, med tanke på alle midtbanespillerne til arsenal som er ute med skade, karantener og har byttet klubb! Men Ja takk til Lansbury!!
Rogaland whites!

kimba1980

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #792 på: August 25, 2011, 14:53:22 »
Kunne tenkt meg Landsbury!

Meget gjerne! Men det blir nok lite aktuelt nå, med tanke på alle midtbanespillerne til arsenal som er ute med skade, karantener og har byttet klubb! Men Ja takk til Lansbury!!

Jeg tror de opruster kraftigt med tanke på de røg i CL igår, og desuden tror jeg ikke de ser Lansbury som en starter på deres midtbane, så et leje med købsoption burde være muligt! det skylder de os næsten efter vi har taget Watt ud af deres hænder ikke en men TO gange!  ;)
Check out my Leeds blog, http://kimba1980.blogspot.com

And follow me on twitter, http://twitter.com/KimLeeds
M.O.T

dansale

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #793 på: August 25, 2011, 22:38:54 »
Kunne tenkt meg Landsbury!

Meget gjerne! Men det blir nok lite aktuelt nå, med tanke på alle midtbanespillerne til arsenal som er ute med skade, karantener og har byttet klubb! Men Ja takk til Lansbury!!

Jeg tror de opruster kraftigt med tanke på de røg i CL igår, og desuden tror jeg ikke de ser Lansbury som en starter på deres midtbane, så et leje med købsoption burde være muligt! det skylder de os næsten efter vi har taget Watt ud af deres hænder ikke en men TO gange!  ;)

Arsenal røk ikke ut av CL i går ;)
Forza Leeds!

kimba1980

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #794 på: August 25, 2011, 23:07:14 »
Kunne tenkt meg Landsbury!

Meget gjerne! Men det blir nok lite aktuelt nå, med tanke på alle midtbanespillerne til arsenal som er ute med skade, karantener og har byttet klubb! Men Ja takk til Lansbury!!

Jeg tror de opruster kraftigt med tanke på de røg i CL igår, og desuden tror jeg ikke de ser Lansbury som en starter på deres midtbane, så et leje med købsoption burde være muligt! det skylder de os næsten efter vi har taget Watt ud af deres hænder ikke en men TO gange!  ;)

Arsenal røk ikke ut av CL i går ;)

Nej de røg i CL - det er nok mit danske der driller men mente at de kom i CL  :) ellers skulle de jo heller ikke forstærke sig!
Check out my Leeds blog, http://kimba1980.blogspot.com

And follow me on twitter, http://twitter.com/KimLeeds
M.O.T

Bites Yer Legs

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #795 på: August 27, 2011, 13:04:53 »
Ser Chris Herd tar høyrebackplassen til Villa nå når Luke Young drar til QPR, Eric Lichaj er ikke på benken en gang  ??? Han har å komme "hjem"!
KEEP FIGHTING!!

lufc86

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #796 på: August 29, 2011, 12:59:25 »
EVEN HOVLAND

No vil eg krevja at nokon som har kontaktar med klubben kan sende denne meldinga vidare til styret og speidarane til LUFC:

Even Hovland, noreg sitt største stoppartalent, ønskjer seg ein overgang til England. Det seier 22-åringen sjølv til lokalavisa, Sogn Avis, i dag.

Sogndal vil kreva ein pris mellom fire og seks millionar for talentet som uansett blir solgt etter sesongen.

Molde og Crystal Palace er nokre av klubbane som er ute etter mannen som også har vore i søkelyset til Man Utd.

Eg vil også gå så langt å seia at Hovland ville GARANTERT blitt ein hit i engelsk fotball.

Elles kunne eg tenkja meg Borges, som alle andre her inne, til Leeds.

@m_sortland på twitter

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #797 på: August 29, 2011, 13:03:01 »
EVEN HOVLAND

No vil eg krevja at nokon som har kontaktar med klubben kan sende denne meldinga vidare til styret og speidarane til LUFC:

Even Hovland, noreg sitt største stoppartalent, ønskjer seg ein overgang til England. Det seier 22-åringen sjølv til lokalavisa, Sogn Avis, i dag.

Sogndal vil kreva ein pris mellom fire og seks millionar for talentet som uansett blir solgt etter sesongen.

Molde og Crystal Palace er nokre av klubbane som er ute etter mannen som også har vore i søkelyset til Man Utd.

Eg vil også gå så langt å seia at Hovland ville GARANTERT blitt ein hit i engelsk fotball.

Elles kunne eg tenkja meg Borges, som alle andre her inne, til Leeds.



Dette må være en jobb for SA!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #798 på: August 29, 2011, 13:25:40 »
EVEN HOVLAND

No vil eg krevja at nokon som har kontaktar med klubben kan sende denne meldinga vidare til styret og speidarane til LUFC:

Even Hovland, noreg sitt største stoppartalent, ønskjer seg ein overgang til England. Det seier 22-åringen sjølv til lokalavisa, Sogn Avis, i dag.

Sogndal vil kreva ein pris mellom fire og seks millionar for talentet som uansett blir solgt etter sesongen.

Molde og Crystal Palace er nokre av klubbane som er ute etter mannen som også har vore i søkelyset til Man Utd.

Eg vil også gå så langt å seia at Hovland ville GARANTERT blitt ein hit i engelsk fotball.

Elles kunne eg tenkja meg Borges, som alle andre her inne, til Leeds.




Mellom 4 og 6 millioner for mye penger for Leeds å bruke det

lufc86

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #799 på: August 29, 2011, 13:30:13 »
700.000 pund er nok til at Sogndal ville vurdert eit slikt bod veldig grundig. Dette er ein spelar som vil tidobla markedsverdien sin ila 2 sesongar i Leeds, vil eg tørre å påstå.



@m_sortland på twitter

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #800 på: August 29, 2011, 16:55:06 »
700.000 pund er nok til at Sogndal ville vurdert eit slikt bod veldig grundig. Dette er ein spelar som vil tidobla markedsverdien sin ila 2 sesongar i Leeds, vil eg tørre å påstå.

Sju mill pund for en norsk midtstopper om to år? Nå tror jeg du tar litt kraftig i her.  :)
- Leif Olav

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #801 på: August 29, 2011, 16:59:21 »
Hovland er et stort talent, men...

Siste kamp spilte vi det meste av 2. omgang med 4 midtstoppere. Virkelig ikke den posisjonen jeg ville ha prioritert.
Hekta på Leeds siden 1974

Ove

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #802 på: September 02, 2011, 22:46:48 »
Her er en liste med PL-spillere som er tilgjengelige. Et par gamle kjente Leedsnavn, og til og med en nordmann. Kan ikke si at jeg fikk særlig puls av å lese denne listen.

http://www.thescratchingshed.com/2011/09/25-man-squads-the-players-that-missed-out/
 

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #803 på: September 03, 2011, 00:36:25 »
http://onside.dk/nyheder/premier-league/ankergren-bliver-holdkammerat-med-vicente

Undskyld hvis jeg poster forkert! Men Vicente til Brighton!!!!! Han ville have været den perfekte afløser for Gradel!!!!!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #804 på: September 03, 2011, 00:37:28 »
Her er en liste med PL-spillere som er tilgjengelige. Et par gamle kjente Leedsnavn, og til og med en nordmann. Kan ikke si at jeg fikk særlig puls av å lese denne listen.

http://www.thescratchingshed.com/2011/09/25-man-squads-the-players-that-missed-out/

Danny Collins

Michael Tonge

Rob Hulse

Dem vil jeg gerne have til klubben :)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #805 på: September 03, 2011, 00:59:05 »
Joey Barton(kan lage et helvete for våre motstandere på midten)
Even Hovland
Brede Hangeland
Holt(Norwichspissen , han har noe i seg som er bra)

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #806 på: September 03, 2011, 03:04:19 »
Joey Barton(kan lage et helvete for våre motstandere på midten)
Even Hovland
Brede Hangeland
Holt(Norwichspissen , han har noe i seg som er bra)


Drømmer du?
Pontus ❤

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #807 på: September 03, 2011, 03:06:17 »
Joey Barton(kan lage et helvete for våre motstandere på midten)
Even Hovland
Brede Hangeland
Holt(Norwichspissen , han har noe i seg som er bra)


Når jeg ser den lista så skjønner jeg at du er skuffet om dagen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #808 på: September 03, 2011, 13:51:26 »
Joey Barton(kan lage et helvete for våre motstandere på midten)
Even Hovland
Brede Hangeland
Holt(Norwichspissen , han har noe i seg som er bra)


Drømmer du?

Yepp, rett som det er. Stopper aldri og drømme:)

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #809 på: September 03, 2011, 14:18:04 »
Joey Barton(kan lage et helvete for våre motstandere på midten)
Even Hovland
Brede Hangeland
Holt(Norwichspissen , han har noe i seg som er bra)

Bare rask. Kan vi ikke få noen som er bedre enn Messi, kan vi like godt la det være.
Hekta på Leeds siden 1974