Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 442320 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

samadhi

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1920 på: Mai 26, 2012, 18:38:35 »
Penalty kick nå  :)
marching on together,
derudaf forever...

Kato

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1921 på: Mai 26, 2012, 18:52:06 »
Vill straffekonk. Kom tilbake fra de døde. Grattis Grayson
 

samadhi

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1922 på: Mai 26, 2012, 18:52:18 »
Huddersfield er oppe. Etter 11 straffespark på hvert lag.

Grattis Simon  ;D
marching on together,
derudaf forever...

Annesj

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1923 på: Mai 26, 2012, 18:52:59 »
Grattis.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Here we go again

  • Gjest
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1924 på: Mai 26, 2012, 19:00:02 »
Grattis Simon!

Helt utroligt, først misser de på de 3 første straffesparkene.  Deretter skårer de på de 8 neste. Sheffield U hadde muligheten til å avgjøre det hele tidligt, men misset og måtte til slutt gi tapt. Føler med de, men greit for Simon å få opprykket sitt.

B_Ød

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1925 på: Mai 26, 2012, 19:01:59 »
YESS!!!!!!!!  ;D
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1926 på: Mai 26, 2012, 19:07:07 »
Trøsten er at det var mange grå mus på banen.

Rhodes til PL, Nunez og Paynter til Hudders...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1927 på: Mai 26, 2012, 19:11:36 »
Gratulerer til Hødd og Simon Grayson. Passe sprøtt at samtlige 11 spillere måtte ta straffespark for å avgjøre det hele.

Morsomt at Huddersfield er tilbake på nivå 2 etter 11 sesonger i lavere divisjoner.

For Sheff U kan dette være et hardt slag, vi vet veldig godt at å bli sittende fast i League 1
gjør det vanskelig å surfe inn et opprykk. 

kongsmo

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1928 på: Mai 26, 2012, 19:16:50 »
congrats simon, han klarte det han ble ansatt til!!!!
"SNIFFER"

kongsmo

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1929 på: Mai 26, 2012, 19:19:13 »
Trøsten er at det var mange grå mus på banen.

Rhodes til PL, Nunez og Paynter til Hudders...

ser du gjentatte ganger skriver det, har mine tvil, tror ikke SG satser på spillere fra leeds, og spesielt ikke de to. det er jo ikke akkurat at de var SG's favoritter når han var manager i leeds, var det vel?
"SNIFFER"

p0ndus

  • Gjest
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1930 på: Mai 26, 2012, 19:31:42 »
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...................

rober

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1931 på: Mai 26, 2012, 19:42:12 »
Gratulerer til Simon, som gjorde jobben sin. :)

Litt av en thriller, men Smithies holdt hodet kaldt og scoret på keeeperkollegaen.

Leedsfan

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1932 på: Mai 26, 2012, 19:42:35 »
Trøsten er at det var mange grå mus på banen.

Rhodes til PL, Nunez og Paynter til Hudders...

ser du gjentatte ganger skriver det, har mine tvil, tror ikke SG satser på spillere fra leeds, og spesielt ikke de to. det er jo ikke akkurat at de var SG's favoritter når han var manager i leeds, var det vel?

Gambler på å ha rett for en gangs skyld..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Here we go again

  • Gjest
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1933 på: Mai 26, 2012, 19:51:11 »
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...................

Du må ikke være her i tråden vet du, helt frivillig ;)

p0ndus

  • Gjest
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1934 på: Mai 27, 2012, 00:04:57 »
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...................

Du må ikke være her i tråden vet du, helt frivillig ;)

.......................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz , ja jeg vet  ;)

Ian Baird

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1935 på: Juli 06, 2012, 14:51:14 »
Grayson "mistet  garderoben" påstås det.
Dersom det er riktig, så er det pussig at brukbare spillere som Adam Clayton velger å gjenforenes med et slikt emne av en manager... !?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

B_Ød

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1936 på: Juli 06, 2012, 15:14:30 »
Grayson "mistet  garderoben" påstås det.
Dersom det er riktig, så er det pussig at brukbare spillere som Adam Clayton velger å gjenforenes med et slikt emne av en manager... !?

Jeg velger å applaudere dette innlegget, er bare litt sur jeg ikke kom på det selv, klapp klapp klapp!!
Ups & Ups!!

auren

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1937 på: Juli 06, 2012, 15:21:01 »
Grayson "mistet  garderoben" påstås det.
Dersom det er riktig, så er det pussig at brukbare spillere som Adam Clayton velger å gjenforenes med et slikt emne av en manager... !?

Ikke dermed sagt at absolutt alle spillerne syntes han hadde mistet grepet. At noe var veldig galt er hevet over enhver tvil. Men dette er et avsluttet kapittel, og den diskusjonen kan fint legges død.

Grayson har gjort fornuftige valg på transferfrontet sålangt i Hudds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Here we go again

  • Gjest
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1938 på: Juli 06, 2012, 15:22:18 »
Grayson "mistet  garderoben" påstås det.
Dersom det er riktig, så er det pussig at brukbare spillere som Adam Clayton velger å gjenforenes med et slikt emne av en manager... !?

Jeg velger å applaudere dette innlegget, er bare litt sur jeg ikke kom på det selv, klapp klapp klapp!!

Kan jo være denne Clayton er en selvpiner akkurat som mange av oss Leedsfan er ;)

Ian Baird

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1939 på: Juli 06, 2012, 17:50:24 »
Grayson "mistet  garderoben" påstås det.
Dersom det er riktig, så er det pussig at brukbare spillere som Adam Clayton velger å gjenforenes med et slikt emne av en manager... !?

Jeg velger å applaudere dette innlegget, er bare litt sur jeg ikke kom på det selv, klapp klapp klapp!!

Takk :-) Du trenger ikke være så veldig lei deg for akkurat dette. Du skriver såpass mye fornuftig (etter min mening) selv, og du har høstet mange stille ovasjoner herfra ihvertfall. Siden jeg begynte å bruke forumet, fra da Grayson fikk fyken av Bates - og jeg ble arg, har jeg vært enig alt du har skrevet - tror jeg.

Vi Grayson-symatisører er i mindretall her inne forstår jeg, og det er egentlig litt bra for klimaet her på forumet. Helt ok at de fleste Leeds-supportere "lever i nuet" og har trua på at endringene i klubben er til det beste for klubben. For mange "negative" folk blir fort kjedelig...

Tror Grayson vil komme til å oppnå svært mye bra som manager.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsfan

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1940 på: Juli 06, 2012, 18:05:13 »
Grayson "mistet  garderoben" påstås det.
Dersom det er riktig, så er det pussig at brukbare spillere som Adam Clayton velger å gjenforenes med et slikt emne av en manager... !?

Det sies at det er kun Hæstad og Muri som tåler trynet på Andresen om dagen... Resten av VIF-gutta ønsker "change"...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cannavaro

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1941 på: Juli 06, 2012, 20:22:27 »
Var det ikke slik at Clayton ikke ville skrive under på ny kontrakt og dermed ble satt på transferlista i mai da ??  Dette må jo Warnock vært med på å påvirke isåfall. Når så Grayson kommer med et tilbud til gutten igjen så er det ikke så rart han sier ja ???  Behøver kanskje ikke fysisk flytte derfra han bor heller ?
For meg virker det som om Clayton/Warnock kanskje ikke hadde riktig kjemi og Clayton ville vekk.
MFLU - Miracles For Leeds United

Ian Baird

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1942 på: September 28, 2012, 17:44:42 »
2. plass på Huddersfield nå og Grayson-tråden fortjener et opprykk fra side 6 til toppen!
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

sportcarl1

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1943 på: September 28, 2012, 18:32:38 »
Var det ikke slik at Clayton ikke ville skrive under på ny kontrakt og dermed ble satt på transferlista i mai da ??  Dette må jo Warnock vært med på å påvirke isåfall. Når så Grayson kommer med et tilbud til gutten igjen så er det ikke så rart han sier ja ???  Behøver kanskje ikke fysisk flytte derfra han bor heller ?
For meg virker det som om Clayton/Warnock kanskje ikke hadde riktig kjemi og Clayton ville vekk.
warnock sa väl redan i maj/juni att han kunde skaffa en ännu bättre mittfältsspelare för den summan man kunde få för clayton, blev Austin :), inget illa om clayton jag gillade honom, men Austin är en spelare som passar i Leeds bättre, han kommer få kultstatus, hade nöjet att se Austin live i lördag mot nottingham och han var grym
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1944 på: September 28, 2012, 19:25:16 »
Austin er bedre enn Clayton og denne tråden kunne ligget videre på side 6, selv om jeg nå bidrar til at den blir stående litt til..... ::) ;D
Yeboahs vitne

Sydhagen

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1945 på: September 28, 2012, 19:33:26 »
NW er en bedre manager enn SG.
Det vil vise seg ved sesongslutt ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kongsmo

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1946 på: September 28, 2012, 19:42:24 »
jeg tror nok at til syvende og sist så vil SG være(bli) en bedre manager enn NW, men det svaret får vi ikke før om en del år!!!! tror at innen 7 år så vil SG ha en bedre CV enn NW i PL  ;)
"SNIFFER"

Torpe-do

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1947 på: September 28, 2012, 20:29:37 »
Kan godt være at Grayson blir / er en veldig god manager - men dersom han skal bedømmes må det bli ved minst èn fullført sesong. Et gjengående tema under hans regime hos Leeds var vel lagets gjentagende formdupp på vårsesongen! La oss få se hvor Huddersfield er i Mai.

Leedsfan

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1948 på: September 28, 2012, 20:29:50 »
Hva et det Grayson gjør som er så bra, hvilke styrker har han?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1949 på: September 28, 2012, 21:18:10 »
Hva et det Grayson gjør som er så bra, hvilke styrker har han?
bruktbart spørsmål-
Ups & Ups!!