Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 333523 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Josch

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1230 på: Juli 09, 2014, 01:16:44 »
Balle! Massimo har drevet butikk siden vi gikk i sparkebukser.

Han sier i dag at spillerens oppførsel ( ref nektet å være med til italia ) tvang han til å selge vår toppscorer. Med et sånt bakteppe ville det vært direkte idioti å gamble på at Fulham kunne trekke seg fra kanskje historiens mest vannvittige overbud på en championspiller. Dette var garantert en done deal allerede i går, balle.  :-*
Mye av det Massimo har sagt har vist seg å være bløff  eller spill (vil beholde BMD, vil beholde Ross, hvor er  BMD? "vi har et bra lag" og deretter sparke  10-12 spillere, osv osv). Jeg tror han er en luring som sier mye men kun kan forstås ut fra hva han gjør: sparke BMD, selge Ross, ansette Hockaday.  Vanskelig å  bli klok på. :-[

sportcarl1

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1231 på: Juli 09, 2014, 09:01:32 »
Balle! Massimo har drevet butikk siden vi gikk i sparkebukser.

Han sier i dag at spillerens oppførsel ( ref nektet å være med til italia ) tvang han til å selge vår toppscorer. Med et sånt bakteppe ville det vært direkte idioti å gamble på at Fulham kunne trekke seg fra kanskje historiens mest vannvittige overbud på en championspiller. Dette var garantert en done deal allerede i går, balle.  :-*
Mye av det Massimo har sagt har vist seg å være bløff  eller spill (vil beholde BMD, vil beholde Ross, hvor er  BMD? "vi har et bra lag" og deretter sparke  10-12 spillere, osv osv). Jeg tror han er en luring som sier mye men kun kan forstås ut fra hva han gjør: sparke BMD, selge Ross, ansette Hockaday.  Vanskelig å  bli klok på. :-[
2 nödvändiga åtgärder, bmd passar inte in i den nya rollen som coach, och har inte lyckats leverera, är väl bara att läsa inläggen här, han har ju i princip idiotförklarats här av flera för sitt sätt att leda laget, han skall dock ha  all heder för  sitt uppförande och sitt sätt att prata varmt om LU och klubben efter han fått sparken,mcC däremot har ju uppfört sig som  en barnunge sista veckorna med sina uttalanden droppen var väl att inte följa med till Italien trots att man ett under kontrakt.
 

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1232 på: Juli 09, 2014, 09:05:29 »
Balle! Massimo har drevet butikk siden vi gikk i sparkebukser.

Han sier i dag at spillerens oppførsel ( ref nektet å være med til italia ) tvang han til å selge vår toppscorer. Med et sånt bakteppe ville det vært direkte idioti å gamble på at Fulham kunne trekke seg fra kanskje historiens mest vannvittige overbud på en championspiller. Dette var garantert en done deal allerede i går, balle.  :-*
Mye av det Massimo har sagt har vist seg å være bløff  eller spill (vil beholde BMD, vil beholde Ross, hvor er  BMD? "vi har et bra lag" og deretter sparke  10-12 spillere, osv osv). Jeg tror han er en luring som sier mye men kun kan forstås ut fra hva han gjør: sparke BMD, selge Ross, ansette Hockaday.  Vanskelig å  bli klok på. :-[
2 nödvändiga åtgärder, bmd passar inte in i den nya rollen som coach, och har inte lyckats leverera, är väl bara att läsa inläggen här, han har ju i princip idiotförklarats här av flera för sitt sätt att leda laget, han skall dock ha  all heder för  sitt uppförande och sitt sätt att prata varmt om LU och klubben efter han fått sparken,mcC däremot har ju uppfört sig som  en barnunge sista veckorna med sina uttalanden droppen var väl att inte följa med till Italien trots att man ett under kontrakt.

+ 1
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1233 på: Juli 09, 2014, 11:16:44 »
Balle! Massimo har drevet butikk siden vi gikk i sparkebukser.

Han sier i dag at spillerens oppførsel ( ref nektet å være med til italia ) tvang han til å selge vår toppscorer. Med et sånt bakteppe ville det vært direkte idioti å gamble på at Fulham kunne trekke seg fra kanskje historiens mest vannvittige overbud på en championspiller. Dette var garantert en done deal allerede i går, balle.  :-*
Mye av det Massimo har sagt har vist seg å være bløff  eller spill (vil beholde BMD, vil beholde Ross, hvor er  BMD? "vi har et bra lag" og deretter sparke  10-12 spillere, osv osv). Jeg tror han er en luring som sier mye men kun kan forstås ut fra hva han gjør: sparke BMD, selge Ross, ansette Hockaday.  Vanskelig å  bli klok på. :-[
2 nödvändiga åtgärder, bmd passar inte in i den nya rollen som coach, och har inte lyckats leverera, är väl bara att läsa inläggen här, han har ju i princip idiotförklarats här av flera för sitt sätt att leda laget, han skall dock ha  all heder för  sitt uppförande och sitt sätt att prata varmt om LU och klubben efter han fått sparken,mcC däremot har ju uppfört sig som  en barnunge sista veckorna med sina uttalanden droppen var väl att inte följa med till Italien trots att man ett under kontrakt.

+ 1


Lei sorti for Macca. Har tross alt gjort manns jobb for oss i noen sesonger. Målgarantist fremfor noen. Mulig at han har vært gretten og ville selges, men synes likevel at han bør huskes for alle sine scoringer. Lykke til i Fulham, som virkelig har gravd dypt for å sikre seg Macca. I kampene mot oss ber jeg om skikkelig måltørke for ham da.... ;)
Yeboahs vitne

Sydhagen

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1234 på: Juli 09, 2014, 11:34:04 »
Har absolutt ingen respekt for måten McC har oppført seg på siste ukene.
Han har for min del ødelagt sitt ettermæle i Leeds United.

Drittsekk oppførsel! >:(
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1235 på: Juli 09, 2014, 11:50:38 »
Har absolutt ingen respekt for måten McC har oppført seg på siste ukene.
Han har for min del ødelagt sitt ettermæle i Leeds United.

Drittsekk oppførsel! >:(

Tja... Vi får nok høre Macca sin versjon snart. Tipper ikke Cellino er helt uskyldig i å være drittsekk heller.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1236 på: Juli 09, 2014, 13:15:26 »
Er det virkelig noen som tror at Cellino har klart å presse opp prisen til £11mill hvis han har prøvd å presse Ross ut? Eneste logiske er at han er solgt for en pris langt under det som ryktes....

Tror nok Ross ville gå, og det er helt greit.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1237 på: Juli 09, 2014, 13:26:16 »
Balle! Massimo har drevet butikk siden vi gikk i sparkebukser.

Siden du gikk med sparkebukser, balle.

Cellino sier i dag at han måtte selge Ross fordi spillerens oppførsel tvang han til det, ref nektet å bli med til Italia.  . Cellino er ingen dumskalle. Aldri i verden om han hadde gamblet på at Fulham hadde trukket seg fra tidenes overbud, med et sånt bakteppe.

Konklusjon: Med unntak av formaliteter, var dette garantert  en done deal allerede i går.  :-*


Balle! Massimo har drevet butikk siden vi gikk i sparkebukser.

Han sier i dag at spillerens oppførsel ( ref nektet å være med til italia ) tvang han til å selge vår toppscorer. Med et sånt bakteppe ville det vært direkte idioti å gamble på at Fulham kunne trekke seg fra kanskje historiens mest vannvittige overbud på en championspiller. Dette var garantert en done deal allerede i går, balle.  :-*

Skriver du innlegget en tredje gang også, så skjønner vi tegninga!   ;)

He-he. Noen ganger vises ikke nye innlegg på Ipaden min.  :D
Jon R.

Dennis

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1238 på: Juli 09, 2014, 13:38:48 »
Har absolutt ingen respekt for måten McC har oppført seg på siste ukene.
Han har for min del ødelagt sitt ettermæle i Leeds United.

Drittsekk oppførsel! >:(

Tja... Vi får nok høre Macca sin versjon snart. Tipper ikke Cellino er helt uskyldig i å være drittsekk heller.

auren

Det er klart at det finnes en annen versjon av saken - Ross sin.

Vi synser, antar og (for)dømmer, men jeg må innrømme at jeg synes Ross vokste seg mektig stor i den hvite drakta over den siste perioden. Kanskje ble dette noe dempet av hans egen lojalitetsproklamasjoner. Som skrevet i går; han har hele tiden fridd til Leedsfansen og inntatt offerrollen, samtidig som han til stadighet har bedt om ny kontrakt.

Husk også at Ross gikk ut på (inter)nasjonalt TV i januar og nærmest ba om å bli hentet, i det minste fremstod hjelpesløs over situasjonen. Jeg var ikke uenig i det, men det er ikke spillerens - KAPTEINENS - oppgave å ansette eller gjeninnsette trenere.

Syns hele situasjonen minner litt om den tynnlugga scouseren hos våre uvenner. Fornøyd og tilfreds, bare kontrakten økes og rollen hans er sterk nok. Det kan ikke kritiseres økonomisk eller individuelt sett, men det bidrar ikke til lagbygging. Som kaptein feilet Ross stort.

Igjen, dette lå i lufta i månedsvis, men jeg er like fullt skuffet over hvordan det skjedde. Overgangssummen derimot, den er helt utrolig! Om ikke dette avhenger av at Fulham vinner CL og Norge vinner EM i Frankrike, så vil innsprøytningen bidra til forsterkning av stallen, samt tilbakekjøp av ER (?) og kanskje noe tilbakebetaling av lån(?).

Cellino fremstår foreløpig som en meget dyktig og kompromissløs forhandler. Det har vi savnet! Og Ross vil glemmes med tiden. Det føles tungt å miste en sånn spiller nå, men det kommer alltid nye. Han selv steg jo fram når Becchio ble solgt.
Marching on together!

Jon R

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1239 på: Juli 09, 2014, 13:46:54 »
Kjempedeal! Ross kommer ikke til å score like mange mål neste år, eller noen år i det hele tatt.
Se på Becks, og ikke minst Becchio. "storscorere" i leeds, middelmådige andre steder.

Takk for i fjor, Ross, du scorte mange mål, men var vel aldri noen stor favoritt (spiller) I hvertfall ikke hos meg.

Terje, som håper pengene blir brukt fornuftig! Cellino - bare spør oss om hjelp!
Det er litt annerleds med Ross. Becks og Becchio gikk til PL hvor nivået er mye tøffere, mens Ross skal spille i ch.ship. Men jeg er enig i at det er lite sannsynlig med 29 mål i en ny sesong. Trekker man bort   siste sesong så scoret han ca 30 mål på tre  seonger. Man kan ikke si at han er målgarantist sesong etter sesong. 8) etter Becks og Becchio har nye vokst frem. Det vil skje etter Ross også!! :-X

Husk at Ross har spilt mye ute av posisjon, enten som sentral midt eller på kanten. Skadefri og som ren spiss har han levert varene så det holder. I andre posisjoner har han først og fremst tilrettelegger og assistkonge. Hadde han hatt mer tempo i kroppen ville han vært en nesten  komplett spiss. Kan han score 29 mål i et lag som vårt forrige sesong kan han i høyeste grad gjøre det for et opprykksjagende Fulham. Jeg tipper 25 + denne sesongen også, hvis skadefri og brukt som rendyrket spiss.

Vi har mistet kapteinen men i mine øyne var Ross aldri noe godt kapteinsemne.

Jeg har uansett ingen dårlige følelser for Ross avgang. Han trivdes åpenbart ikke i Cellinios Leeds United. Fair enough å skrifte beite da.
« Siste redigering: Juli 09, 2014, 13:52:32 av Jon R »
Jon R.

Leedsfan

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1240 på: Juli 10, 2014, 02:12:04 »
Humørsyke Ross kan glede seg..:)

http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/hangeland-slakter-fulham-manageren/a/23250257/

"- Han er veldig vanskelig å jobbe sammen med. Han har et rykte på seg for å være en veldig streng manager, og det er han. Hans hovedverktøy er å forsøke å bryte oss ned både mentalt og fysisk og forhåpentligvis få resultater ut av det. Er det rette måten å gjøre det på i engelsk fotball? Jeg tror ikke det, sa Hangeland i Sky Sports-studioet."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

stian

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1241 på: Juli 10, 2014, 09:14:15 »
Helt optimalt å selge ross nå til en fantasipris som dette. Forutsatt at dette brukes for å forsterke laget. Vi KAN komme styrket ut a dette salget. Jeg vil heller ha et lag som er solid enn en mann som bøtter inn mål.

Vi har jo kvittet oss med mye rask denne sommeren, 40-50-60-70 millioner nkr i sparte årlige lønnsutgifter uten å være mye svekket. Ross er vel den eneste som svekker oss vesentlig med sin overgang. Nå må bare forsterkningene komme..

Nå håper jeg virkelig at Cellino & co har et kontaktnett og speidere som er i stand til å gjøre noe fornuftig med pengene. Som flere har nevnt tidligere i tråden skal vi ikke forvente at vi nå har en transferpott på 11 mill. Men har vi en pott på 4-5 mill er det bedre enn det vi har hatt på lenge.

Uansett er vi avhengig av at Cellino ikke bare handler inn gamle kjente som kan fylle opp en stall for en billig penge.

Kontakinte

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1242 på: Juli 10, 2014, 11:35:56 »
Har absolutt ingen respekt for måten McC har oppført seg på siste ukene.
Han har for min del ødelagt sitt ettermæle i Leeds United.

Drittsekk oppførsel! >:(

Tja... Vi får nok høre Macca sin versjon snart. Tipper ikke Cellino er helt uskyldig i å være drittsekk heller.

auren
Ã… den versjonen av evnt. missnøye kjøper du?

Sleivind

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1243 på: Juli 10, 2014, 12:14:03 »
Har absolutt ingen respekt for måten McC har oppført seg på siste ukene.
Han har for min del ødelagt sitt ettermæle i Leeds United.

Drittsekk oppførsel! >:(

Tja... Vi får nok høre Macca sin versjon snart. Tipper ikke Cellino er helt uskyldig i å være drittsekk heller.

auren
Ã… den versjonen av evnt. missnøye kjøper du?

Alt er ikke svart eller hvitt. Man tar Cellinos versjon plusser på McCormacks versjon og deler på to. Da er du rimelig nærme sannheten.

GeirO

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1244 på: Juli 10, 2014, 21:30:52 »
Humørsyke Ross kan glede seg..:)

http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/hangeland-slakter-fulham-manageren/a/23250257/

"- Han er veldig vanskelig å jobbe sammen med. Han har et rykte på seg for å være en veldig streng manager, og det er han. Hans hovedverktøy er å forsøke å bryte oss ned både mentalt og fysisk og forhåpentligvis få resultater ut av det. Er det rette måten å gjøre det på i engelsk fotball? Jeg tror ikke det, sa Hangeland i Sky Sports-studioet."

Apropos versjoner. Nå må vi også høre Magaths versjon..... ;)
MOT

Leedsfan

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1245 på: Juli 10, 2014, 23:39:33 »
Humørsyke Ross kan glede seg..:)

http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/hangeland-slakter-fulham-manageren/a/23250257/

"- Han er veldig vanskelig å jobbe sammen med. Han har et rykte på seg for å være en veldig streng manager, og det er han. Hans hovedverktøy er å forsøke å bryte oss ned både mentalt og fysisk og forhåpentligvis få resultater ut av det. Er det rette måten å gjøre det på i engelsk fotball? Jeg tror ikke det, sa Hangeland i Sky Sports-studioet."

Apropos versjoner. Nå må vi også høre Magaths versjon..... ;)

Det er jo kjent at han er slik. Felix har vel uttalt at det er kun vår egen Jan Ã…ge Fjørtoft som har forstått han..:)

46 kamper + psykisk og fysisk nedbrytning av Magath kan bli artig for Ross, kanskje han kan Twittre noen bilder av magemusklene sine.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Trulsaren

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1246 på: Juli 12, 2014, 15:04:15 »
Ross McCormack ‏@Rossmccormack44  1h
Rest in peace gran. Wonderful woman. So pleased I was in Glasgow to say goodbye. ❤️

Kan dette være litt av grunnen til at han ikke dro til Italia?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Leedsgutt

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1247 på: Juli 12, 2014, 16:29:03 »
Ross McCormack ‏@Rossmccormack44  1h
Rest in peace gran. Wonderful woman. So pleased I was in Glasgow to say goodbye. ❤️

Kan dette være litt av grunnen til at han ikke dro til Italia?

Er nok den som var "stress-related" , men kan også være at han var i Glasgow før laget dro til Italia
« Siste redigering: Juli 12, 2014, 16:30:34 av Leedsgutt »

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1248 på: Juli 12, 2014, 22:03:05 »
2-0 til Fulham over Motherwell i dag. McCormack tok over kapteinsbindet det siste kvarteret.  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1249 på: Juli 12, 2014, 22:21:05 »
2-0 til Fulham over Motherwell i dag. McCormack tok over kapteinsbindet det siste kvarteret.  :o
Jeg vil bli overrasket om Magath/McCormack vil fungere sammen! (men det trodde jeg jo heller ikke mht Cantona/Ferguson - gi de ett år, sa jeg en gang...)  ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1250 på: Juli 12, 2014, 22:44:04 »
2-0 til Fulham over Motherwell i dag. McCormack tok over kapteinsbindet det siste kvarteret.  :o
Jeg vil bli overrasket om Magath/McCormack vil fungere sammen! (men det trodde jeg jo heller ikke mht Cantona/Ferguson - gi de ett år, sa jeg en gang...)  ::)
ibland vet man inte hur bra man haft det i en klubb förr'n man har lämnat den. är säker beckford bechio hade stannat kvar med facit i sin hand, här var de älskade och hyllade, i övriga klubbar ingenting, kan bli likadant med mccormack, men kanske  kan tryggad pension vara en tröst
 

lojosang

Sv:
« Svar #1251 på: Juli 13, 2014, 11:51:35 »
Har jeg liten tro på. Becchio og Beckford fikk sannsynligvis femdoblet inntektsgrunnlaget sitt ved å dra fra Leeds.
- Leif Olav

nord

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1252 på: Juli 13, 2014, 12:54:58 »
Takk Ross McCormack for din store indsats i Leeds. Uden dig havde vi måske spillet i L1 i år. Takk for at du har skaffet os 11 mio til køb af nye spillere og en bedre fremtid. Jeg håper at du vil få succes i Fulham og at du rykker op sammen med Leeds i 2015  ;D
 

sportcarl1

Sv:
« Svar #1253 på: Juli 13, 2014, 12:57:30 »
Har jeg liten tro på. Becchio og Beckford fikk sannsynligvis femdoblet inntektsgrunnlaget sitt ved å dra fra Leeds.
som jag skrev pensionen tryggad gäller ju även dessa, beckford gick ju från league one till everton så möjligtvi femdubbling, men inte en chans att bechio fick femdubblat från vad han hade i leeds och vad han blev erbjuden, skulle gissa på att han var bland de i toppen här med 15000-20000 pund i veckan, möjligtvis dubblering i norwich men inte mer,priset han rfick betala med facit i hand var ju ett år i norwich utan  spel i första laget
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1254 på: August 05, 2014, 21:49:32 »
De som 'kjenner' både Magath og Ross ventet vel strengt tatt på dette - men sååå kjapt? :o


Positive Brenden ‏@Brendencolgan1  Â· 21m  
Only one i can think of for Ross after what has happened to him at Fulham with Magath- KARMA!


Sitat
Simon Westmoreland ‏@simonw91  Â· 8m  
@Brendencolgan1 where you heard this? How big a bust up?

Positive Brenden ‏@Brendencolgan1  Â· 16m  
@simonw91 Had an argument with Magath. Been frozen out.


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1255 på: August 05, 2014, 21:55:06 »
De som 'kjenner' både Magath og Ross ventet vel strengt tatt på dette - men sååå kjapt? :o


Positive Brenden ‏@Brendencolgan1  Â· 21m  
Only one i can think of for Ross after what has happened to him at Fulham with Magath- KARMA!


Sitat
Simon Westmoreland ‏@simonw91  Â· 8m  
@Brendencolgan1 where you heard this? How big a bust up?

Positive Brenden ‏@Brendencolgan1  Â· 16m  
@simonw91 Had an argument with Magath. Been frozen out.



Over 100 millioner norske kroner bare for at han skal bli fryst ut? Finfin trener  ???
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

sportcarl1

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1256 på: August 05, 2014, 22:01:24 »
De som 'kjenner' både Magath og Ross ventet vel strengt tatt på dette - men sååå kjapt? :o


Positive Brenden ‏@Brendencolgan1  Â· 21m  
Only one i can think of for Ross after what has happened to him at Fulham with Magath- KARMA!


Sitat
Simon Westmoreland ‏@simonw91  Â· 8m  
@Brendencolgan1 where you heard this? How big a bust up?

Positive Brenden ‏@Brendencolgan1  Â· 16m  
@simonw91 Had an argument with Magath. Been frozen out.



Over 100 millioner norske kroner bare for at han skal bli fryst ut? Finfin trener  ???
måste ju nödvändigtvis inte vara som det står i skvallerpressen
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1257 på: August 05, 2014, 22:14:06 »
Er ganske sikker på at vi fikk £11 mill for å bli kvitt ett problem med alt for stort ego som også manipulerte til seg et kapteinsbind han aldri burde fått.

Leedsfan

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1258 på: August 05, 2014, 22:47:10 »
Er ganske sikker på at vi fikk £11 mill for å bli kvitt ett problem med alt for stort ego som også manipulerte til seg et kapteinsbind han aldri burde fått.

Harde ord Rudi. Vi var et par av de få som aldri helt likte mennesket eller spilleren..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1259 på: August 05, 2014, 23:36:40 »
Er ganske sikker på at vi fikk £11 mill for å bli kvitt ett problem med alt for stort ego som også manipulerte til seg et kapteinsbind han aldri burde fått.
Skål for den!