Skrevet av Emne: FA-cupkamp vs Sutton United @ Gander Green Lane, 29.01.2017 kl 15:00 på TV  (Lest 39714 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Silvestri 5
Coyle 2
Cooper 1
McKay 4
Denton 2
Grimes 2
Philips 2
Doukara1
Dallas 5
Antonsson 1
Whitehouse 3
Wilks 1
Roofe 5
Sackho 4

Og vi kan enkelt se hvorfor vi ikke rykker opp. Dybden bak elleveren er elendig. Cooper ikke nært, Philips dasser rundt, Antonsson helt forferdelig, Coyle burde lånes ut til league one for å få erfaring.
« Siste redigering: Januar 29, 2017, 17:01:34 av Kato »
 

ziganda

FA cuppen er ikke vigtig. Oprykning er meget vigtig

Stolthet er viktig. Riktig innstilling til fotballkamper er viktig. Det er det som skaper vinnere og opprykk.

Hallgeir *

Med Coopers røde kort har vi heldigvis en å skylde for tap i dag. Monk går dermed fri?
Cooper god nok fremdeles ?

Monk var dessverre vår svakeste i dag. Som man reder, så ligger man.

Helt unødvendig å mønstre et mannskap som vi gjorde i dag. Sutton var klart nærmere 2-0 enn vi var til å utligne.

Håper Monk har lært seg en skikkelig lekse. Kommer det unnskyldninger fra han etter dette tapet, vil det være direkte flaut.
Super Leeds since 1968

kilgallon

Jeg synes dette var i overkanten arrogant fra Monks side og en total mangel på respekt for FA-Cuppen, klubben og fansene. Vi skapte ingen ting på 90 minutter og ble totalt udspillet av et amatørlag.

Cherry

Mulig Monk gjorde dette for å vise eierne hva han har etter første 11'vern, men uansett i etterkant så er jo dette Monk's ansvar.  Det kan umulig ha vært SÃ… mange slitne spillere at han MÃ…TTE bruke alle disse unggutta samtidig på banen.
Undervurdering av Sutton, og av kvaliteten på unggutta våre.

Forbanna' nå , rett og slett. Dette var svært unødvendig Monk. :-[
 

samadhi

Ett absolutt lavmål som ble fremført i dag.

Vår nest beste spillere som Silvestri, Coyle, Denton, Grimes og Antonsson totalt ute.
Skapte ikke en skikkelig sjanse i 2.omgang.

Flaut, ikke annet å si.
marching on together,
derudaf forever...

Bye

Utrolig tafatt forestilling..skjemmes litt. Det er riktignok juniorer og reserve-reserve-spillere som stiller i dag, men makan..!
Cooper er ferdig i klubben, tror ikke han beholdes til neste sesong uansett opprykk eller ikke. Silvestri katastrofal når han går ut fra streken. Backupsillerne våre er overraskende svake.

Så, nå er det fullt fokus på serien Garry!
Trønder i Bergen!

Kickthemdown

Med Coopers røde kort har vi heldigvis en å skylde for tap i dag. Monk går dermed fri?
Cooper god nok fremdeles ?

Monk var dessverre vår svakeste i dag. Som man reder, så ligger man.

Helt unødvendig å mønstre et mannskap som vi gjorde i dag. Sutton var klart nærmere 2-0 enn vi var til å utligne.

Håper Monk har lært seg en skikkelig lekse. Kommer det unnskyldninger fra han etter dette tapet, vil det være direkte flaut.
Men Cooper er god nok ?

GeirO

FA cuppen er ikke vigtig. Oprykning er meget vigtig

Eller mer riktig:
FA cupen er viktig
Serien er viktig
MOT

Nørgaard

FA cuppen er ikke vigtig. Oprykning er meget vigtig

Stolthet er viktig. Riktig innstilling til fotballkamper er viktig. Det er det som skaper vinnere og opprykk.

Tvivler på denne kamp gør en forskel. Er da enig i man skal slå et non league hold, men nu kan vi koncentrere os om oprykning.

auren

Det ser temmelig dumt ut hvis vi ikke slår tilbake og vinner mot Blackburn. Alt annet en seier i den kampen gjør dagens kamp ekstra ille.

Dette var så dårlig at jeg ikke gidder å grave meg ned. 

We all love Leeds! MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lundewhites

Silvestri 5
Coyle 2
Cooper 1
McKay 4
Denton 2
Grimes 2
Philips 2
Doukara1
Dallas 5
Antonsson 1
Whitehouse 3
Wilks 1
Roofe 5
Sackho 4
Syns du er snill mot Whitehouse og VELDIG snill mot Sacko, eller helt enig!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Cherry

Nå snakker vi om " rask response" på onsdag mot Blackburn.
Tap av poeng der er ikke tema, da blir tapet i dag om mulig enda værre.

Serien er pri 1, slik er det- men den muligheten i dag kommer ikke hvert år i FA cupen- og vi snakker vel gode penger med ett PL lag i neste runde også..

Uff.
 

Kato

Silvestri 5
Coyle 2
Cooper 1
McKay 4
Denton 2
Grimes 2
Philips 2
Doukara1
Dallas 5
Antonsson 1
Whitehouse 3
Wilks 1
Roofe 5
Sackho 4
Syns du er snill mot Whitehouse og VELDIG snill mot Sacko, eller helt enig!

Etter hvert ble det bare å sett inn tall. Man kan vel si at absolutt alle var altfor dårlige.
 

Josch

Ingen resepekt for FA-cupen mer hvis dette får fortsette.

FA og FL gjør  FA cupen til en turnering som klubbene ikke prioriterer. Det er jo helt koko å sette opp en serierunde 3 dager etter 4. runde i FA-cupen. Alle klubber som kjemper i toppen vil jo prioritere seriekampen 3 dager senere!!

I FA Cupen bør alle lagene stille med toppet mannskap, for å respektere denne turneringen og fansen som reiser rundt på kamper. Vi hadde vunnet om vi hadde A- laget på banen.  Jeg skjønner Monk som ikke stiller toppet lag her. Serien er selvsagt viktigere.

Fotballpampene ødelegger denne cupen som supportere er så glad i.

Oppsettet er rett og slett en skandale!!!

Vi kunnes stilt med et godt lag her om neste kamp var neste lørdag.
« Siste redigering: Januar 29, 2017, 17:26:40 av Josch »

RoarG

Ikke nødvendig med mer møkkagraving etter dette oppgjøret. Spilt er spilt, og tapt er tapt. Gratulerer, Sutton United. Dere ville mest, og vant fullt fortjent etter å ha styrt hele oppgjøret.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Greit nok at vi ikke trengte å toppe, men vi trenger ikke å gi det vekk heller. Solid skrape til Monk. Det her er uakseptabelt.
 

samadhi

gjør meg ingenting og ryke ut men måten de gjorde det på var SKAMMELIG!!! roofe og sacko når de kom innpå var jo tragiske. hva tror de at de er. Roofe så jo helt vekke ut.. trodde han skulle inn offensivt men var jo mere enn holding midfielder og slo livsfarlige pasninger på tvers istedenfor fremover.. NEI fy F.. jeg er skuffet over innsatsen til gutta idag. kred til sutton

Til Roofe sitt forsvar. Han hadde flere ganger ballen i god posisjon på venstreflanke, men aldri noen å spille til. Antonsson og Wilks gikk på samme løp i retning cornerflagget, ingen spillere i boksen, ingen møtende spiss å linke opp med og med Phillips som midstopper var det heller ingen på sentral midtbane å støtte seg til. For å sitere en 6.divisjonsspiller i Norge; "Vanskelig å få til noe når man spiller med 10 idioter"
marching on together,
derudaf forever...

JaJa

Ser at "noen" konkluderer med at det ikke blir opprykk i år ettersom det ble tap for et ikke-liga lag og at kampen var katastrofe av de ikke-faste spillerene.
Vel, da regner jeg vel med at Brighton heller ikke rykker opp ettersom de tapte 3-1 for Lincoln.
Og siden konklusjonen er slik for Leeds må den vel også innbefatte Brighton ettersom de også tapte for et ikke-liga lag.

Hallgeir *

Med Coopers røde kort har vi heldigvis en å skylde for tap i dag. Monk går dermed fri?
Cooper god nok fremdeles ?

Monk var dessverre vår svakeste i dag. Som man reder, så ligger man.

Helt unødvendig å mønstre et mannskap som vi gjorde i dag. Sutton var klart nærmere 2-0 enn vi var til å utligne.

Håper Monk har lært seg en skikkelig lekse. Kommer det unnskyldninger fra han etter dette tapet, vil det være direkte flaut.
Men Cooper er god nok ?

Nå må du slutte å mase om Cooper! Har jeg noen gang skrevet at han er spesielt god? For å svare selv, siden du absolutt vil ha et svar: Nei, han er ikke god nok.

Du har tydelig vis funnet deg en skyteskive i Cooper for tapet i dag (som jeg spådde ville skje), men du må vende deg mot Monk for å finne rette person.

Tenk på de 1300 som har betalt penger for å overvære en slik tafatt satsing på seier som det Monk la opp til. Og resten av fansen som ikke fikk billett til denne kampen. Og de kan prise seg lykkelig for at de slapp å bruke penger på denne skammelige disposisjonen i dag.

Jeg skjemmes og er sint for å tape så unødvendig.
Super Leeds since 1968

Blank_File

Jeg var brukbart fornøyd med kampen, helt til den var slutt og jeg kom på at det ikke var mitt norske favorittlag Start som spilte.

Dette var så ufattelig elendig at jeg kan ikke huske jeg har sett det verre. Er vi virkelig så ufattelig mye dårligere med et b-lag?

Trondjo

Sutton vinner fullt fortjent! Dette tror jeg er det pinligste tapet i min 47. årige karriere som Leeds supporter! Stor ripe i lakken for GM. Hvorfor ønsker han ikke å vinne en FA cup kamp? Alle supportere ønsker selvsagt at vi rykker opp istedenfor å vinne FA cupen , men det er da en mellomting her? Vi burde iallfall hatt noen av stjernene på benken i dag. Det fikk vi jo bevist til det fulle. En seier gir alltid positiv energi i spillergruppa , og avansement hadde også gitt penger i kassa.
Nå blir latterliggjort isteden!
Og en annen ting. Innsats går aldri av moten!!
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28965
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
I intervjuet etter kampen tar Monk fullt ansvar for resultatet. Det var hans beslutning å bytte ut 10 spillere. Han legger til at samme 'politikk' førte de til kvartfinalen i ligacupen. Men i dag var det ingenting som fungerte.






Jeg har glemt kampen for lengst.

Alle lagene rundt oss på tabellen (sikkert noen unntak) røk også ut.
Tydelig hva man prioriterer.
Det er jeg helt komfortabel med.


Nå on to a formsvakt Blackburn-lag.

OnOnOn som en herværende 50-åring ville sagt.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trondjo

Spillerne OG Monk burde betale alle utgifter som fansen hadde ved å reise på denne kampen.
Monk sitt ansvar og han kan betale det av egen lomme. Skammelig oppførsel ovenfor de som støtter laget i tykt og tynt !
 

Buddy

FA-køppen er bare interessant som en del av The Double. Den tar vi om 3-4 år  ;D
Sur blir jeg først om vi ikke banker Blackburn.
Dette er fort glemt.

Hallgeir *

I intervjuet etter kampen tar Monk fullt ansvar for resultatet. Det var hans beslutning å bytte ut 10 spillere. Han legger til at samme 'politikk' førte de til kvartfinalen i ligacupen. Men i dag var det ingenting som fungerte.






Jeg har glemt kampen for lengst.

Alle lagene rundt oss på tabellen (sikkert noen unntak) røk også ut.
Tydelig hva man prioriterer.
Det er jeg helt komfortabel med.


Nå on to a formsvakt Blackburn-lag.

OnOnOn som en herværende 50-åring ville sagt.

Bra at han har plassert ansvaret der det rettelig hører hjemme. Respekten er dermed opprettholdt.

Nå vet i alle fall fans som reiser på bortekamp i cup'ene, hvordan Monk disponerer spillerne til slike oppgjør.
Super Leeds since 1968

raggen

gjør meg ingenting og ryke ut men måten de gjorde det på var SKAMMELIG!!! roofe og sacko når de kom innpå var jo tragiske. hva tror de at de er. Roofe så jo helt vekke ut.. trodde han skulle inn offensivt men var jo mere enn holding midfielder og slo livsfarlige pasninger på tvers istedenfor fremover.. NEI fy F.. jeg er skuffet over innsatsen til gutta idag. kred til sutton

Til Roofe sitt forsvar. Han hadde flere ganger ballen i god posisjon på venstreflanke, men aldri noen å spille til. Antonsson og Wilks gikk på samme løp i retning cornerflagget, ingen spillere i boksen, ingen møtende spiss å linke opp med og med Phillips som midstopper var det heller ingen på sentral midtbane å støtte seg til. For å sitere en 6.divisjonsspiller i Norge; "Vanskelig å få til noe når man spiller med 10 idioter"

ser den og delsvis enig da jeg mener roofe burde være den som lå i 10 er rollen eller spiss men vet ikke hva monk har sagt til han og hvilken rolle han skulle ha.. skuffende var han og resten av laget uansett
Forever Leeds United!!!!!!!!

bmoen

I intervjuet etter kampen tar Monk fullt ansvar for resultatet. Det var hans beslutning å bytte ut 10 spillere. Han legger til at samme 'politikk' førte de til kvartfinalen i ligacupen. Men i dag var det ingenting som fungerte.

Men i dag møtte de jo overmakten!




Jeg har glemt kampen for lengst.

Alle lagene rundt oss på tabellen (sikkert noen unntak) røk også ut.
Tydelig hva man prioriterer.
Det er jeg helt komfortabel med.


Nå on to a formsvakt Blackburn-lag.

OnOnOn som en herværende 50-åring ville sagt.

Bra at han har plassert ansvaret der det rettelig hører hjemme. Respekten er dermed opprettholdt.

Nå vet i alle fall fans som reiser på bortekamp i cup'ene, hvordan Monk disponerer spillerne til slike oppgjør.
BMo - Leeds-fan siden 1964

testo

Er i grunnen fornøyd med at vi kun har serien mot et opprykk å tenke på. Tror nok både Brighton og Newcastle + de 5-6 andre lag har som mål å prioritere en mulighet for opprykk enn en cup som kan koste et opprykk. Synes dette er veldig lite å syte over å henge med hue etter. Det er fortsatt mange poeng å spille for og jeg tror det fort kan bli en krig i toppen der det blir viktig å ha en hel tropp som kan konsentrere seg om akkurat en ting, opprykk.

Leeds are going up! MOT
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kato

Trist å se hvordan vi, og mange andre, pisser på den tradisjonstunge FA-cupen. Cupen der Sutton, Luton og Histon før i verden fikk muligheten til å møte a-lag flere nivå høyere. I dag får de møte juniorlag med spillere de aldri haadde hørt om.