Skrevet av Emne: Ex-Manager: Neil Warnock  (Lest 330910 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #270 på: Mars 20, 2012, 23:37:39 »
Vi får takke Simon Grayson for opprykk til Championship og cupkampene mot Manchester Utd, Arsenal og Tottenham. Det som ble hans bane var nok mangel på organisering av forsvaret. Ledet 4-1 mot Preston til pause og tapte 4-6 HJEMME OG 0-4 FOR Cardiff HJEMME like etter.Allerede da burde alarmklokkene ringt. Warnock virker mye mer bestemt og besluttsom. Tror han er et godt valg.

Synes de ringer ennå jeg  :-\
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

RoarG

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #271 på: Mars 21, 2012, 08:18:57 »
Vi får takke Simon Grayson for opprykk til Championship og cupkampene mot Manchester Utd, Arsenal og Tottenham. Det som ble hans bane var nok mangel på organisering av forsvaret. Ledet 4-1 mot Preston til pause og tapte 4-6 HJEMME OG 0-4 FOR Cardiff HJEMME like etter.Allerede da burde alarmklokkene ringt. Warnock virker mye mer bestemt og besluttsom. Tror han er et godt valg.

Synes de ringer ennå jeg  :-\
Enig. Han burde fristille spillere allerede nå. Uansett kontraktslengde. Så får det heller koste i pund. Det tapet av anseelse og ære vi opplevde på ER 20.mars 2012, overgår alle økonomiske tap, og må stoppes. NÃ…. Vi kan ikke vente til mai med å rydde opp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #272 på: Mars 21, 2012, 14:12:29 »
Warnock påtar seg noe skyld for å ikke ha utnyttet stallen av spillere bedre. Han var selvfølgelig sjokkert over resultatet, men hårføneren ble ikke brukt etter kampen.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #273 på: Mars 22, 2012, 09:56:27 »
Tydelig at han nå ser at gutta er for dårlig trent:

“It was obviously a problem for one or two lads to do two games in four days. I didn’t think it would be. To be fair, some of them were shattered. I don’t think any of the lads could have given more physically but they were drained. Becchio and Clayton couldn’t move around the pitch having put so much into Saturday.”

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/warnock-rues-failure-to-give-tired-leeds-players-a-break-1-4371003


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #274 på: Mars 22, 2012, 10:05:07 »
Tydelig at han nå ser at gutta er for dårlig trent:

“It was obviously a problem for one or two lads to do two games in four days. I didn’t think it would be. To be fair, some of them were shattered. I don’t think any of the lads could have given more physically but they were drained. Becchio and Clayton couldn’t move around the pitch having put so much into Saturday.”

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/warnock-rues-failure-to-give-tired-leeds-players-a-break-1-4371003


auren

Gutta er for dårlig trent for denne fysiske ligaen. Tror nok de som blir vurdert "verdige" skal få kjørt seg i pre-season...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #275 på: Mars 22, 2012, 11:04:51 »
Tydelig at han nå ser at gutta er for dårlig trent:

“It was obviously a problem for one or two lads to do two games in four days. I didn’t think it would be. To be fair, some of them were shattered. I don’t think any of the lads could have given more physically but they were drained. Becchio and Clayton couldn’t move around the pitch having put so much into Saturday.”

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/warnock-rues-failure-to-give-tired-leeds-players-a-break-1-4371003


auren
Burde ha satt innpå to som kunne "moved around" da.
Ups & Ups!!

Here we go again

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #276 på: Mars 22, 2012, 23:41:18 »
Nå har Warnock blitt innehaver av den tvilsomme tittelen å være manager for et Leeds lag som satte ny baklengsrekord på Elland Road. :'(

Krysser fingrene for at han om et drøyt års tid blir mer kjent for den manageren som bragte Leeds tilbake til toppdivisjonen igjen. :-\

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #277 på: Mars 23, 2012, 09:51:58 »
Jeg gleder meg allerede til silly-season...

Sitat
Leeds United manager Neil Warnock will look for a major overhaul of his squad this summer after spelling out his financial requirements to chairman Ken Bates.

Warnock has revealed that a clearing of the decks is planned at Thorp Arch in preparation for an all-out attempt to win promotion from the Championship next season.

The Leeds boss outlined his future vision with the Elland Road club struggling to qualify for this year’s play-offs.

United travel to Millwall on Saturday, the first of eight remaining games, with a six-point gap to overcome, and Warnock played down their chances of mustering the form needed to make promotion possible

The 63-year-old said he had identified players he intends to sign ahead of another term in the Championship, and he has already spoken with Bates and Leeds chief executive Shaun Harvey to outline the wage bill and budget he requires to take the club into the Premier League next season.

Warnock saw winning promotion with Leeds as his “last big challenge” after becoming their new boss last month and he has vowed to retire from management when his contract expires at the end of the 2012-13 term. He admitted to doubts about the ability of his current squad in the wake of a record 7-3 defeat to Nottingham Forest on Tuesday but insisted United’s supporters “believe I can remedy this. That’s how I feel when I talk to them.”

But asked whether he felt he could solve Leeds’ inconsistency and disappointing league position, Warnock said: “Without being cruel, I don’t think we’ve got enough tools in the cupboard at the moment.

“I’d think there would be quite a lot of changes over the next few months. That’s how I see it. The whole club has to do that together – the chairman, the staff, everyone. We all need to pull together.

“I’ve got three or four players I’d like to bring in in the summer and it’s just a matter of getting a wage bill that’s sustainable and which the chairman agrees with.

“I’ve told Shaun and the chairman what I think I would need to get promotion next year. They’re quite clear in their minds that they’re going to try and provide that for me. It’s the only chance we’ve got.

“I don’t want to waste a year of anybody’s time. I haven’t got a year. Everything’s been positive in our talks.”

Warnock’s first six matches as manager produced a series of encouraging performances but only one win, and he looked on as Leeds conceded seven goals at home for the first time in their history against Forest on Tuesday night.

Speaking ahead of the clash with Millwall, Warnock said: “I don’t know what’s around the corner at the moment. I don’t know whether I’m going to find a bag full of tricks or a bag full of wet, old newspapers. I haven’t got a clue.

“Am I asking for consistency that some lads can’t maintain? Am I asking certain lads to do more than they can do? All these questions I’ve got to look at.

“It’s a big club, Leeds, and you have to have the right mentality in place. I need a while to sort it out. I could do with two summers!”
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #278 på: Mars 23, 2012, 10:37:31 »
Godt intervju. Fikk tilbake litt av troen igjen. Men noe play off synes verken jeg eller Warnock å ha tro på.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #279 på: Mars 23, 2012, 10:38:41 »
Jeg gleder meg allerede til silly-season...

Er utrolig grei å forholde seg til denne Warnock. Det gleder meg at han er så direkte i talemåten uten å bli ufin når han er utenfor stadion.

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #280 på: Mars 23, 2012, 10:49:08 »
Jeg gleder meg allerede til silly-season...

Er utrolig grei å forholde seg til denne Warnock. Det gleder meg at han er så direkte i talemåten uten å bli ufin når han er utenfor stadion.

Han har også allerede identifisert HVA og HVEM som må til for å rykke oppe, om han har rett er en annen sak. Fikk ikke helt det samme inntrykket av han som satt i stolen før Warnock.

Gleder meg å lese at han allerede har identifisert de spillerne som må komme for å realisere opprykket. Kunne vi få de på plass før sesongen begynner og gjerne før gutta møter på trening igjen etter ferien.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #281 på: Mars 23, 2012, 10:57:50 »
Jeg gleder meg allerede til silly-season...

Er utrolig grei å forholde seg til denne Warnock. Det gleder meg at han er så direkte i talemåten uten å bli ufin når han er utenfor stadion.

Han har også allerede identifisert HVA og HVEM som må til for å rykke oppe, om han har rett er en annen sak. Fikk ikke helt det samme inntrykket av han som satt i stolen før Warnock.

Gleder meg å lese at han allerede har identifisert de spillerne som må komme for å realisere opprykket. Kunne vi få de på plass før sesongen begynner og gjerne før gutta møter på trening igjen etter ferien.

Ja helt enig. Grayson var nok flink til noe, særlig å gå rundt grøten i intervjuer. Warnock legger seg selv til hogg i mye større grad, men jeg liker det bedre!

kongsmo

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #282 på: Mars 23, 2012, 12:28:26 »
Jeg gleder meg allerede til silly-season...

Er utrolig grei å forholde seg til denne Warnock. Det gleder meg at han er så direkte i talemåten uten å bli ufin når han er utenfor stadion.

Han har også allerede identifisert HVA og HVEM som må til for å rykke oppe, om han har rett er en annen sak. Fikk ikke helt det samme inntrykket av han som satt i stolen før Warnock.

Gleder meg å lese at han allerede har identifisert de spillerne som må komme for å realisere opprykket. Kunne vi få de på plass før sesongen begynner og gjerne før gutta møter på trening igjen etter ferien.
en sak er å identifisere spillerne som trengs, en annen sak er å få de signert for leeds, time will show....
"SNIFFER"

Dennis

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #283 på: Mars 23, 2012, 13:10:26 »
Vi får neppe se den virkelige effekten av Warnock-ansettelsen før til høsten. Ser ut fra intervjuene at han - i alle fall uttad - har gitt opp play off. Det er det man får med Warnock; ikke noe tull og svada i intervjuene eller famling etter halmstrå.

Han sier som han mener, at stallen ikke er god nok. Så får vi se om Bates spiller på lag med han til sommeren...
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #284 på: Mars 23, 2012, 13:49:05 »
Jeg liker det jeg ser:

http://youtu.be/ps5qVPMMJ_w

To be continued...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #285 på: Mars 23, 2012, 14:00:33 »
Jeg liker det jeg ser:

http://youtu.be/ps5qVPMMJ_w

To be continued...

Herlig når han humrer "definitely, yeah!" på påstanden om at han vil finne ut spillernes karakter etter 3-7, for så å reise til "umulige" Millwall borte.

For en type! :D
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #286 på: Mars 23, 2012, 14:04:22 »
Jeg liker det jeg ser:

http://youtu.be/ps5qVPMMJ_w

To be continued...

Herlig når han humrer "definitely, yeah!" på påstanden om at han vil finne ut spillernes karakter etter 3-7, for så å reise til "umulige" Millwall borte.

For en type! :D

Jeg blir forundret om vi om et år eller to diskuterer at Warnock ikke var rett for oss... Høvdinger igjen på skatten og jeg gleder meg til neste tur til Leeds. Blir neste sesong med mange nye ansikter i hvit drakt.

Håper det kommer inn en midstopper og spiss på over 190cm som forsterker lag samt en kneknekker til på midtbanen + en Gradel lignende ving..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kongsmo

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #287 på: Mars 23, 2012, 14:08:39 »
Jeg liker det jeg ser:

http://youtu.be/ps5qVPMMJ_w

To be continued...

Herlig når han humrer "definitely, yeah!" på påstanden om at han vil finne ut spillernes karakter etter 3-7, for så å reise til "umulige" Millwall borte.

For en type! :D

Jeg blir forundret om vi om et år eller to diskuterer at Warnock ikke var rett for oss... Høvdinger igjen på skatten og jeg gleder meg til neste tur til Leeds. Blir neste sesong med mange nye ansikter i hvit drakt.

Håper det kommer inn en midstopper og spiss på over 190cm som forsterker lag samt en kneknekker til på midtbanen + en Gradel lignende ving..
er vel et lite behov for en back eller to også   ;)
"SNIFFER"

B_Ød

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #288 på: Mars 23, 2012, 14:31:49 »
Jeg blir forundret om vi om et år eller to diskuterer at Warnock ikke var rett for oss...
Tja, du kan så si..jeg vil faktisk bli vel så forundret om han er i Leeds om et år eller to.
Ser for meg en relativt gigantisk crash mellom NW og ledelsen i klubben på et eller annet tidspkt i fremtiden jeg. Ille hvis han faktisk viser seg å være den rette, suvverent i motsatt fall.
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #289 på: Mars 23, 2012, 14:33:01 »
Det som virker sikkert er at de spillerne som skal inn. Ja det er spillere som må takle det presset i å spille for laget. Er forskjell på å spille for oss og milwall . Samt at vi må ha minst en stopper med fart. 2 Backer med fart. 2 kantspillere med fart, 1 kreativ sentral midtbanespiller , og ikke minst en bakromsspiss som løper fra alt og alle. Alle diise spillerne bør være av en slik art at de går rett inn på laget
Videre så bør spillere som ikke har en fremtid i klubben rett og slett selges. Hvis de ikke vil selges. Ja gi de klar beskjed om at deres dager er over og at de hverken for trene med A-Laget eller reservelaget. Frys de ut slik at de skjønner at de må vekk fra klubben om man skal få spilletid. De vi ikke får solgt bør frigis

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #290 på: Mars 23, 2012, 14:38:35 »
Jeg liker det jeg ser:

http://youtu.be/ps5qVPMMJ_w

To be continued...

Herlig når han humrer "definitely, yeah!" på påstanden om at han vil finne ut spillernes karakter etter 3-7, for så å reise til "umulige" Millwall borte.

For en type! :D

Jeg blir forundret om vi om et år eller to diskuterer at Warnock ikke var rett for oss... Høvdinger igjen på skatten og jeg gleder meg til neste tur til Leeds. Blir neste sesong med mange nye ansikter i hvit drakt.

Håper det kommer inn en midstopper og spiss på over 190cm som forsterker lag samt en kneknekker til på midtbanen + en Gradel lignende ving..
er vel et lite behov for en back eller to også   ;)

Hadde lyst å nevne det, men følte at det ble litt vel mange ønsker. Håper at Aidy blir og spiller venstreback neste år... Vi trenger da en moderne høyreback med fart og innleggsfot, ala Shotton i Stoke (lange innkast)..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #291 på: Mars 23, 2012, 14:40:52 »
Det som virker sikkert er at de spillerne som skal inn. Ja det er spillere som må takle det presset i å spille for laget. Er forskjell på å spille for oss og milwall . Samt at vi må ha minst en stopper med fart. 2 Backer med fart. 2 kantspillere med fart, 1 kreativ sentral midtbanespiller , og ikke minst en bakromsspiss som løper fra alt og alle. Alle diise spillerne bør være av en slik art at de går rett inn på laget
Videre så bør spillere som ikke har en fremtid i klubben rett og slett selges. Hvis de ikke vil selges. Ja gi de klar beskjed om at deres dager er over og at de hverken for trene med A-Laget eller reservelaget. Frys de ut slik at de skjønner at de må vekk fra klubben om man skal få spilletid. De vi ikke får solgt bør frigis

Enig i mye, men den "utfrysningstaktikken" gjør at vi ikke blir kvitt spillerne våre. Er mer fan av "Sam-tilnærmingen" hvor han blir lånt ut, viser at han duger og blir solgt..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #292 på: Mars 23, 2012, 15:49:01 »
Jeg fatter ikke hvorfor folk hopper i taket over dette. "Vi har tre-fire spillere på blokka" var akkurat det samme idiotforklarte Grayson sa før hver silly season også. Og han klarte til gjengjeld å VINNE en og annen kamp med laget vårt.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #293 på: Mars 23, 2012, 17:28:45 »
Jeg fatter ikke hvorfor folk hopper i taket over dette. "Vi har tre-fire spillere på blokka" var akkurat det samme idiotforklarte Grayson sa før hver silly season også. Og han klarte til gjengjeld å VINNE en og annen kamp med laget vårt.

Grayson skuffet oss gang på gang, Warnock har ikke skuffet oss ennå. Trenger man å si mer?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #294 på: Mars 23, 2012, 17:34:50 »
Jeg fatter ikke hvorfor folk hopper i taket over dette. "Vi har tre-fire spillere på blokka" var akkurat det samme idiotforklarte Grayson sa før hver silly season også. Og han klarte til gjengjeld å VINNE en og annen kamp med laget vårt.

Grayson skuffet oss gang på gang, Warnock har ikke skuffet oss ennå. Trenger man å si mer?


3-7.
Say no more

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #295 på: Mars 23, 2012, 17:45:49 »
Jeg fatter ikke hvorfor folk hopper i taket over dette. "Vi har tre-fire spillere på blokka" var akkurat det samme idiotforklarte Grayson sa før hver silly season også. Og han klarte til gjengjeld å VINNE en og annen kamp med laget vårt.

Grayson skuffet oss gang på gang, Warnock har ikke skuffet oss ennå. Trenger man å si mer?


3-7.
Say no more

Vet ikke om jeg vil gi Warnock fyken eller hele skylda for det resultatet. Det var en merkelig kamp, gutta var ikke på hugget og Forest traff på alt.

Det er synd at vi ikke har tatt flere poeng i de kampene han har vært manager, da hadde vi vært bland de 6. beste nå. Vi har vel spilt flere meget gode kamper uten uttelling og en skikkelig drittkamp.

Jeg dømmer ikke Warnock før neste sesong er ferdig, håper at han lykkes med å fornye stallen i løpet av de neste 5-6 månedene...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #296 på: Mars 23, 2012, 21:00:33 »
Jeg fatter ikke hvorfor folk hopper i taket over dette. "Vi har tre-fire spillere på blokka" var akkurat det samme idiotforklarte Grayson sa før hver silly season også. Og han klarte til gjengjeld å VINNE en og annen kamp med laget vårt.

Grayson skuffet oss gang på gang, Warnock har ikke skuffet oss ennå. Trenger man å si mer?

Han har EN seier som Leedsmanager. Halvparten så mange som Neil Redfern Trenger man si mer?  ;D

Jeg vil ikke sparke ham, altså. Jeg er fortsatt for kontinuitet.
- Leif Olav

Dennis

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #297 på: Mars 23, 2012, 21:26:53 »
Jeg liker det jeg ser:

http://youtu.be/ps5qVPMMJ_w

To be continued...

Herlig når han humrer "definitely, yeah!" på påstanden om at han vil finne ut spillernes karakter etter 3-7, for så å reise til "umulige" Millwall borte.

For en type! :D

Jeg blir forundret om vi om et år eller to diskuterer at Warnock ikke var rett for oss... Høvdinger igjen på skatten og jeg gleder meg til neste tur til Leeds. Blir neste sesong med mange nye ansikter i hvit drakt.

Håper det kommer inn en midstopper og spiss på over 190cm som forsterker lag samt en kneknekker til på midtbanen + en Gradel lignende ving..
er vel et lite behov for en back eller to også   ;)

Hadde lyst å nevne det, men følte at det ble litt vel mange ønsker. Håper at Aidy blir og spiller venstreback neste år... Vi trenger da en moderne høyreback med fart og innleggsfot, ala Shotton i Stoke (lange innkast)..

Aidy White har per i dag KUN fart. Han var meget svak i begge kampene og ballbehandlingen hans er det få som matcher i negativ forstand (les: for rask for teknikken). Han KAN bli en meget spennende spiller, men han har ikke tatt noe steg siden han debuterte under McAllister, foruten at han virker å ha lagt skadeplagene bak seg.
Marching on together!

berlin

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #298 på: Mars 23, 2012, 22:22:09 »
Grayson fikk fyken.
At NW fikk og ville ha jobben, var over min forventing.

Jeg har god tro på NW, men er mest spent på hvilke økonomiske betingelser han får av
Bates spillermessig. Samt om NW fikser å sette sammen en god tropp med tilsvarende midler som SG.

Det er litt for lett å si at SG var "helt borte vekk" når det gjaldt signeringer. På den annen side,
at Bates mener vi har en stall som man kan få mer ut av, er ikke noe jeg stoler særlig på,
d.v.s Kenneths fotballfaglige kunnskaper.


sportcarl1

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #299 på: Mars 23, 2012, 22:31:44 »
Jeg liker det jeg ser:

http://youtu.be/ps5qVPMMJ_w

To be continued...

Herlig når han humrer "definitely, yeah!" på påstanden om at han vil finne ut spillernes karakter etter 3-7, for så å reise til "umulige" Millwall borte.

For en type! :D

Jeg blir forundret om vi om et år eller to diskuterer at Warnock ikke var rett for oss... Høvdinger igjen på skatten og jeg gleder meg til neste tur til Leeds. Blir neste sesong med mange nye ansikter i hvit drakt.

Håper det kommer inn en midstopper og spiss på over 190cm som forsterker lag samt en kneknekker til på midtbanen + en Gradel lignende ving..
er vel et lite behov for en back eller to også   ;)

Hadde lyst å nevne det, men følte at det ble litt vel mange ønsker. Håper at Aidy blir og spiller venstreback neste år... Vi trenger da en moderne høyreback med fart og innleggsfot, ala Shotton i Stoke (lange innkast)..

Aidy White har per i dag KUN fart. Han var meget svak i begge kampene og ballbehandlingen hans er det få som matcher i negativ forstand (les: for rask for teknikken). Han KAN bli en meget spennende spiller, men han har ikke tatt noe steg siden han debuterte under McAllister, foruten at han virker å ha lagt skadeplagene bak seg.
jag var över och såg de 2 sista matcherna och i de matcherna har han inte varit speciellt bra(tillsammans med många övriga), men övrigt under säsongen tycker jag han har varit riktigt bra