Skrevet av Emne: Kamp vs Blackburn Rovers @ Elland Road 13.4.24 kl 1330 på VSport 2  (Lest 5344 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Piroe som spiss? Håper det!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Synd det kom 4 dager for seint, men bedre sent enn aldri. Da har tydeligvis Farke til slutt likevel sett noe av det mange oss har sett de siste ukene.
 

Dennis

Veldig offensivt lag. Det liker jeg!

Gray har langt mer kreative fibre enn Kamara. Roberts er også en mye mer offensivt anlagt back enn Gray. Har til tider limt seg til motstanders tredel i innhopp. Gnonto var i god form før pausen, måtte det fortsette. Også en bedre spiller i mindre rom enn James.

Og endelig en avslutter på banen. Piroes evner foran mål overgår Rutter og Bamford klart. Måtte han må flere muligheter i dag.

Håper vi kjører to offensive backer og Gray noe mer fremoverretta enn Kamara. Balanse vet vi at vi får uansett med Farke, men noe høyere sjanse offensivt er det nødt til å tas.

Svar på "tiltale" fra benken. Nå er det opp til spillerne.
Marching on together!

Dennis

Synd det kom 4 dager for seint, men bedre sent enn aldri. Da har tydeligvis Farke til slutt likevel sett noe av det mange oss har sett de siste ukene.

For seint? Du mener fortsatt sjansen er under 10%?
Marching on together!

Kato

Synd det kom 4 dager for seint, men bedre sent enn aldri. Da har tydeligvis Farke til slutt likevel sett noe av det mange oss har sett de siste ukene.

For seint? Du mener fortsatt sjansen er under 10%?

Sjansen har økt. Men det har fint lite med Daniel Farke å gjøre.
 

leedslife

Jeg likte dette.
Kan stå fra 20+ og prikke Piroe og Gnonto.
Spiller også med hodet opp begge to.
Litt av en matchball. Som en første runde i cupen.
Håper de får 5 prosent ekstra effekt av Dallas. Han stod alltid frem da det gjaldt som mest.

Dennis

Synd det kom 4 dager for seint, men bedre sent enn aldri. Da har tydeligvis Farke til slutt likevel sett noe av det mange oss har sett de siste ukene.

For seint? Du mener fortsatt sjansen er under 10%?

Sjansen har økt. Men det har fint lite med Daniel Farke å gjøre.

Stang inn hele 2024 og vi er i opprykkskampen på tross av DF? Ikke verst!

Noen burde fortelle Leicester at formen siste ti ikke burde tilsi poengsanking lik nedrykkslagene. De har tross alt endret i elleveren hver kamp.
Marching on together!

leedslife

Har du vært fremme med kalkulatoren Dennis? Tror du om opprykksjansene?
Kampprogram og hva som er levert setter jeg fortsatt Leeds over Leicester og Ipswich.
Synes spillerne har respondert bra på press tidligere i sesongen og Farkes erfaring er noe helt annet enn de to andre trenere.
Ipswich trodde jeg ville få en bedre effekt ettersom de kommer fra opprykk i league 1, men synes de og virker litt preget av utfordringen siste to.
Men kan snu frem og tilbake i noen uker til dette.

GeirO

Joseph er nok ikke helt fornøyd...
Hvis vi sliter med å få mål, lurer på om Farke setter inn Joseph eller Bamford?
MOT

Johnnyj

Det som er litt svakheten til Piroe er at han skygger unna fysiske dueller. Skulle tro at han ville være mer dominerende i luftrommet med sin fysikk, men han er mer av typen spiss som Philippo Insaghi som dukker opp på riktig sted. Blir ofte usynlig og lite delaktig i banespillet, der Bamford er mer involvert i det oppbyggende spillet.

Men i motsetning til Bamford så er han farlig foran mål, så vi får håpe det betaler seg

Lucas the Kop Cat

Det som er litt svakheten til Piroe er at han skygger unna fysiske dueller. Skulle tro at han ville være mer dominerende i luftrommet med sin fysikk, men han er mer av typen spiss som Philippo Insaghi som dukker opp på riktig sted. Blir ofte usynlig og lite delaktig i banespillet, der Bamford er mer involvert i det oppbyggende spillet.

Men i motsetning til Bamford så er han farlig foran mål, så vi får håpe det betaler seg
Vi forventer vel lite dueller for Piroe sin del. Blackburn blir vel liggende på egen 16m mens Leeds må bearbeide og bearbeide og jobbe for en åpning i muren for pasning eller skudd.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


karaba

Kamp vs Blackburn Rovers @ Elland Road 13.4.24 kl 1330 på VSport 2
« Svar #41 på: April 13, 2024, 13:15:54 »
Jeg tenker at lagoppstillingen denne gangen ser veldig bra ut. Vi kommer til å møte et Blackburn lag som ligger lavt og med kreative spillere som Gray, Summerville, Gnonto og Rutter på banen så bør det være mulig å komme til sjanser. Er litt spent på Rutter da han ikke har vist like god form etter operasjonen. Viktig at vi også klarer å slippe oss løs og ikke tenker for mye på hvor viktig de siste kampene er nå ( tror faktisk dette blir det vanskeligste for gutta).
Men med det laget vi stiller i dag og hvis flere viser stigende form så har jeg tro på et godt resultat.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ove

Bra endringer av de som starter. Litt tidlig å foreslå innbytte, men håper Joseph får litt mer spilletid.
 

Dennis

Har du vært fremme med kalkulatoren Dennis? Tror du om opprykksjansene?
Kampprogram og hva som er levert setter jeg fortsatt Leeds over Leicester og Ipswich.
Synes spillerne har respondert bra på press tidligere i sesongen og Farkes erfaring er noe helt annet enn de to andre trenere.
Ipswich trodde jeg ville få en bedre effekt ettersom de kommer fra opprykk i league 1, men synes de og virker litt preget av utfordringen siste to.
Men kan snu frem og tilbake i noen uker til dette.

Prosentsjanse vet man aldri, men jeg mener sjansen er meget god.

Den suverent best kvalifiserte treneren til opprykk og et tøft, men ikke umulig program. Har også vært litt murring om manglende prestasjon under press, men dette unge laget har altså full pott mot de to andre.

Går Farke opp i år, har han tre opprykk på fire sesonger fra Ch, vel?

Play off er også der om direkte går fløyten.
Marching on together!

Kato

Synd det kom 4 dager for seint, men bedre sent enn aldri. Da har tydeligvis Farke til slutt likevel sett noe av det mange oss har sett de siste ukene.

For seint? Du mener fortsatt sjansen er under 10%?

Sjansen har økt. Men det har fint lite med Daniel Farke å gjøre.

Stang inn hele 2024 og vi er i opprykkskampen på tross av DF? Ikke verst!

Noen burde fortelle Leicester at formen siste ti ikke burde tilsi poengsanking lik nedrykkslagene. De har tross alt endret i elleveren hver kamp.

Daniel Farke har gjort en strålende jobb denne sesongen, ikke legg på meg noe annet. Men han har bommet grovt de siste ukene. I dag ser han det tydeligvis selv også. Etter å ha kjørt samme laget over lang, lang tid ble det plutselig 3 endringer.

auren

Da er det straks klart for avspark! Lykke til folkens! Håper på et tidlig Leedsmål for å roe nervene!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Da er det straks klart for avspark! Lykke til folkens! Håper på et tidlig Leedsmål for å roe nervene!

MOT!

auren
Håper en behagelig 3-0 seier.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


GeirO

Spent på Rutters førsteomgang (som bruker å være forferdelige). En god omgang, så scorer Leeds i første omgang.

Mål: 2-0 til pause.
MOT

Lucas the Kop Cat

Begynner med nok en corner i knehøyde på førsteforsvarer. Må være mulig for Summerville å løfte den inn i feltet.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


GeirO

Spent på Rutters førsteomgang (som bruker å være forferdelige). En god omgang, så scorer Leeds i første omgang.

Mål: 2-0 til pause.
Bra start, Rutter  :)
MOT

auren

Nervøst. Vi er klart best, men sliter med å bryte ned Blackburn. Og de starter kjapt med uthalingen av tid.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Gray blir nøkkelen her. Må være spillbar og styre tempoet.

auren

Halve omgangen gått. Skuffende så langt. Blackburn har relativt god kontroll.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Stor sjanse for Ampadu som header svakt utenfor fra 5 meter. Den burde han fått på mål!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Stor sjanse for Ampadu som header svakt utenfor fra 5 meter. Den burde han fått på mål!

auren
Flott frispark fra Roberts.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


auren

Ny god sjanse ved Gruev. Nærmer oss nå!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Myhre10

Blackburn er fullstendig i oppløsning.
Forventer en trygg og klar seier.

6-1 (Rodon, Ampadu, Gnonto 3, Summerville)

Vel, vel, de spilte 0-0 mot Southampton for en uke siden og slo Sunderland 5-1 borte i kampen før det. De kjemper for å ikke rykke ned så dette blir nok en vanskelig kamp!

Fredhans

Blackburn har parkert bussen og det ser ut til å bli vanskelig å spille seg igjennom🤔

GeirO

Halvtimen passert, og dette minner meg mer og mer om Sunderlandkampen.

auren

Frykter et sjeldent Blackburn-angrep og 0-1 også. Kom igjen! Ett mål før pause, Leeds!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.