Skrevet av Emne: EX-Spiller: Chris Wood  (Lest 299325 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #570 på: September 14, 2016, 10:05:42 »
Wood er en goalgetter/poacher som trenger at sjansene skapes for ham. Han skaper ikke sjansene selv.
Så det må spilles slik som igår. Rundt på kant og gode innlegg til Wood. Da putter han jamnt og trutt.

Takk!

Satt et par unggutter ved siden av meg på puben under QPR-kampen. De gjorde knapt annet enn å klage på Chris Wood. Tror derimot ikke han hadde en eneste ball å jobbe med hele den kampen, foruten hoof balls som ble stanget ut av Caulker og den andre. At kroppsspråket til tider er provoserende, for så være. Det gjør det ikke mer riktig å pole baller fra midtstopperne. Som du sier, ballen må rundt på kant og tidlige innlegg. Sacko ser forøvrig ut som en meget spennende spiller i så måte!
Marching on together!

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #571 på: September 14, 2016, 10:38:51 »
Wood er en goalgetter/poacher som trenger at sjansene skapes for ham. Han skaper ikke sjansene selv.
Så det må spilles slik som igår. Rundt på kant og gode innlegg til Wood. Da putter han jamnt og trutt.

Takk!

Satt et par unggutter ved siden av meg på puben under QPR-kampen. De gjorde knapt annet enn å klage på Chris Wood. Tror derimot ikke han hadde en eneste ball å jobbe med hele den kampen, foruten hoof balls som ble stanget ut av Caulker og den andre. At kroppsspråket til tider er provoserende, for så være. Det gjør det ikke mer riktig å pole baller fra midtstopperne. Som du sier, ballen må rundt på kant og tidlige innlegg. Sacko ser forøvrig ut som en meget spennende spiller i så måte!

Det er kroppsspråk, manglende aksjonsradius og spillestil som gjør oss frustrert over Wood. I tillegg brenner han for mye. Det sier litt om potensialet. Du forventer også at han vinner mer på fysikken med tanke på størrelsen. Han blir også skadelidende (og ser enda dårligere ut) når vi sliter spillemessig og blir baktunge.

Stort forbedringspotensiale, men hvis vi klarer å skape en offensiv spillestil av et visst format så er Wood 25 mål i denne divisjonen. Det blir han aldri på egenhånd, men med god service er vi der.
 

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #572 på: September 14, 2016, 10:49:45 »
Wood er en goalgetter/poacher som trenger at sjansene skapes for ham. Han skaper ikke sjansene selv.
Så det må spilles slik som igår. Rundt på kant og gode innlegg til Wood. Da putter han jamnt og trutt.

Takk!

Satt et par unggutter ved siden av meg på puben under QPR-kampen. De gjorde knapt annet enn å klage på Chris Wood. Tror derimot ikke han hadde en eneste ball å jobbe med hele den kampen, foruten hoof balls som ble stanget ut av Caulker og den andre. At kroppsspråket til tider er provoserende, for så være. Det gjør det ikke mer riktig å pole baller fra midtstopperne. Som du sier, ballen må rundt på kant og tidlige innlegg. Sacko ser forøvrig ut som en meget spennende spiller i så måte!

Det er kroppsspråk, manglende aksjonsradius og spillestil som gjør oss frustrert over Wood. I tillegg brenner han for mye. Det sier litt om potensialet. Du forventer også at han vinner mer på fysikken med tanke på størrelsen. Han blir også skadelidende (og ser enda dårligere ut) når vi sliter spillemessig og blir baktunge.

Stort forbedringspotensiale, men hvis vi klarer å skape en offensiv spillestil av et visst format så er Wood 25 mål i denne divisjonen. Det blir han aldri på egenhånd, men med god service er vi der.

Har utvilsomt et kroppsspråk som til tider ser uinteressert ut. Det er provoserende. Jeg forstår han derimot også meget godt til tider. Når det kommer den fjortende langpasningen uten vinkel fra en stopper (og fravær av spillere som skal fange opp andreballen), så er det en utakknemlig jobb. Mot QPR, for eksempel, var det knapt flere spillere enn han som var på deres banehalvdel i særlig grad.

Ja, han ser uferdig ut i spillestilen og virker ofte tung og utrent. Likevel har han altså ni mål på de siste 16 kamper. At Leeds produserer lite med sjanser er det heller ingen tvil om, så Woods effektivitet kan ikke være så dårlig sett mot andre spillere i divisjonen.

Grosser man opp ni mål på 16 kamper til 46 kamper så ender man på 25 mål over en sesong. Ender han opp der, så er £ 3 millioner pund MEGET god verdi i disse dager. Jeg tror nok 15-20 er mer sannsynlig (og godkjent i mine øyne), men om man får oftere innlegg fra Sakco, Dallas, Roofe, Taylor m.fl., så kan Wood score 20+. 

PS: Det er ikke min mening å forsvare alt Wood gjør. Jeg blir frustert på han selv, men jeg syns det er altfor lite objektivitet. Han er for mange en scapegoat og om ikke mål annenhver kamp er godkjent for et så dårlig lag, så mener jeg noen fingre bør møte jord.
« Siste redigering: September 14, 2016, 10:52:09 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #573 på: September 14, 2016, 10:54:05 »
Var såvidt innom det i går, i Leedsdrakten har Wood og McCormack samme scoringsratio.

GeirO

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #574 på: September 14, 2016, 11:05:47 »
Det beste med Wood er at han ALLTID leverer når jeg ber han om det.
Da synes jeg sannelig du skal begynne å be litt oftere.... ;)
MOT

GeirO

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #575 på: September 14, 2016, 11:08:56 »
Når det gjelder Wood synes jeg det blir litt svart/hvitt; han hylles når han scorer og slaktes når han ikke scorer.
Jeg har alltid ment at scoringsraten er bra nok, men spillemessig er han ofte svak (dårlig teknikk, roter bort baller) som gjør at Leeds ikke får så mange angrep (og scoringer) som vi ville fått med en bedre spillemessig spiss på plass (og helst med samme scoringsrate som Wood).
MOT

jaho

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #576 på: September 14, 2016, 11:48:48 »
Wood er en goalgetter/poacher som trenger at sjansene skapes for ham. Han skaper ikke sjansene selv.
Så det må spilles slik som igår. Rundt på kant og gode innlegg til Wood. Da putter han jamnt og trutt.

Takk!

Satt et par unggutter ved siden av meg på puben under QPR-kampen. De gjorde knapt annet enn å klage på Chris Wood. Tror derimot ikke han hadde en eneste ball å jobbe med hele den kampen, foruten hoof balls som ble stanget ut av Caulker og den andre. At kroppsspråket til tider er provoserende, for så være. Det gjør det ikke mer riktig å pole baller fra midtstopperne. Som du sier, ballen må rundt på kant og tidlige innlegg. Sacko ser forøvrig ut som en meget spennende spiller i så måte!

Det er kroppsspråk, manglende aksjonsradius og spillestil som gjør oss frustrert over Wood. I tillegg brenner han for mye. Det sier litt om potensialet. Du forventer også at han vinner mer på fysikken med tanke på størrelsen. Han blir også skadelidende (og ser enda dårligere ut) når vi sliter spillemessig og blir baktunge.

Stort forbedringspotensiale, men hvis vi klarer å skape en offensiv spillestil av et visst format så er Wood 25 mål i denne divisjonen. Det blir han aldri på egenhånd, men med god service er vi der.

Har utvilsomt et kroppsspråk som til tider ser uinteressert ut. Det er provoserende. Jeg forstår han derimot også meget godt til tider. Når det kommer den fjortende langpasningen uten vinkel fra en stopper (og fravær av spillere som skal fange opp andreballen), så er det en utakknemlig jobb. Mot QPR, for eksempel, var det knapt flere spillere enn han som var på deres banehalvdel i særlig grad.

Ja, han ser uferdig ut i spillestilen og virker ofte tung og utrent. Likevel har han altså ni mål på de siste 16 kamper. At Leeds produserer lite med sjanser er det heller ingen tvil om, så Woods effektivitet kan ikke være så dårlig sett mot andre spillere i divisjonen.

Grosser man opp ni mål på 16 kamper til 46 kamper så ender man på 25 mål over en sesong. Ender han opp der, så er £ 3 millioner pund MEGET god verdi i disse dager. Jeg tror nok 15-20 er mer sannsynlig (og godkjent i mine øyne), men om man får oftere innlegg fra Sakco, Dallas, Roofe, Taylor m.fl., så kan Wood score 20+. 

PS: Det er ikke min mening å forsvare alt Wood gjør. Jeg blir frustert på han selv, men jeg syns det er altfor lite objektivitet. Han er for mange en scapegoat og om ikke mål annenhver kamp er godkjent for et så dårlig lag, så mener jeg noen fingre bør møte jord.

Tror nok aldri Chapman f.eks. fikk i nærheten av samme tyn som Wood..selv om jeg ser mye av det samme i spillerne, begge keitete, litt trege, og avhengig av god service. Gamle Lee var selvfølgelig rå på hodet, men helt andre arbeidsforhold den tia...blitt en del tightere i duellene siden tidlig 90-tall.. hadde vel en viss midtbanefirer som foret han bra også..

Runar

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #577 på: September 14, 2016, 12:07:15 »
Var såvidt innom det i går, i Leedsdrakten har Wood og McCormack samme scoringsratio.

Må vi holde tungen beint i munnen.

McCormack spilte ikke toppspiss for Leeds, han spilte her i 4 sesonger også, Wood har bare 40 kamper.

Doukara har omtrent like mange mål som Wood pr spilte minutt.

Wood ble ikke noe bedre eller dårligere av at Sacko skjøt ballen på han i går og ballen spratt i mål, er ok om vi er i stand til å vurdere diskutere basert på prestasjon og nytteverdi kontra han scoret en gang derfor er han god, eller han scoret ikke derfor er han dårlig.

Wood som mange andre spisser er avhengig av en viss for service for å komme til mål, han kan ikke som MCCormack skape sjanser på egen hånd i samme grad. Skal du spille Wood god, må vi begrense antall involveringer og touch på rad for han i kampen. Wood scorer mål primært på sin første berøring, mye fordi han generelt sett ikke har spesielt gode touch. Der er Antonsson annerledes slik det har sett ut hittil, derfor tenker jeg at mot Cardiff er det bare å fortsette med Antonsson fra start.

Så lenge det kollektive angrepsspillet ikke er spesielt bra trengs det bevegelige, kjappe spillere i front som kan ta flere touch på ballen, så kan Wood være et alternativ når kampen åpner seg opp eller kravet til spissen må endres. Men inntil de fem på midten klarer å kontrollere kampen og spille hverandre gode er det vanskelig å være en spiss som Wood

 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #578 på: September 14, 2016, 15:08:55 »
Var såvidt innom det i går, i Leedsdrakten har Wood og McCormack samme scoringsratio.

Må vi holde tungen beint i munnen.

McCormack spilte ikke toppspiss for Leeds, han spilte her i 4 sesonger også, Wood har bare 40 kamper.

Doukara har omtrent like mange mål som Wood pr spilte minutt.

Wood ble ikke noe bedre eller dårligere av at Sacko skjøt ballen på han i går og ballen spratt i mål, er ok om vi er i stand til å vurdere diskutere basert på prestasjon og nytteverdi kontra han scoret en gang derfor er han god, eller han scoret ikke derfor er han dårlig.

Wood som mange andre spisser er avhengig av en viss for service for å komme til mål, han kan ikke som MCCormack skape sjanser på egen hånd i samme grad. Skal du spille Wood god, må vi begrense antall involveringer og touch på rad for han i kampen. Wood scorer mål primært på sin første berøring, mye fordi han generelt sett ikke har spesielt gode touch. Der er Antonsson annerledes slik det har sett ut hittil, derfor tenker jeg at mot Cardiff er det bare å fortsette med Antonsson fra start.

Så lenge det kollektive angrepsspillet ikke er spesielt bra trengs det bevegelige, kjappe spillere i front som kan ta flere touch på ballen, så kan Wood være et alternativ når kampen åpner seg opp eller kravet til spissen må endres. Men inntil de fem på midten klarer å kontrollere kampen og spille hverandre gode er det vanskelig å være en spiss som Wood

Gjør bare oppmerksom på at Wood faktisk scorer mål, og mål er mål om det er en tap in eller soloraid fra egen 16 :)

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #579 på: September 20, 2016, 22:38:04 »
11 mål på de siste 18 kamper, er det? Begynner endelig å ligne spissen jeg misunte Leicester for noen sesonger siden.

Må nok score tredve mål til før han slipper å spille rollen som scapegoat for Leedsfansen, men det ordner han før jul. 8)
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28967
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #580 på: September 20, 2016, 22:43:29 »
Gjør bare oppmerksom på at Wood faktisk scorer mål, og mål er mål om det er en tap in eller soloraid fra egen 16 :)
Sant nok det. OG han levde opp til 'tap in'-mesteren i dag - over to forsøk though :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

flynn

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #581 på: September 20, 2016, 22:49:03 »
Chris Wood 47 kamper - 19 mål
Mirco Antenucci 80 kamper - 19 mål

Ross McCormack hadde til sammenligning 14 mål etter de første 47 kampene.
Luciano Becchio hadde 15
Selveste Beckford hadde 17...


flynn
« Siste redigering: September 20, 2016, 23:05:52 av flynn »

Xern

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #582 på: September 20, 2016, 22:51:15 »
Chris Wood 47 kamper - 19 mål
Mirco Antenucci 80 kamper - 19 mål

Ross McCormack hadde til sammenligning 14 mål etter de første 47 kampene.

flynn
Det er imponerende, enten folk vil det eller ikke. Mulig at det ikke har blitt så godt lagt merke til, i og med at målene tidligere har kommet på tidspunkt hvor det ikke har utgjort store forskjellen i kampen. Gjerne en redusering fra 2-0 til 2-1, uten at flere mål blir lagd i vår favør.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Josch

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #583 på: September 20, 2016, 23:00:22 »
Chris Wood forstsetter å gjøre kritikere på dette forum til latter.  Scoring i hver 3. kamp fjor og  6 mål på 10 kamper denne sesong  lar seg absolutt høre!! Spiller ingen rolle om han er keitete . Målene bare triller inn.  :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28967
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #584 på: September 20, 2016, 23:00:35 »
Man diskuterer Wood på waccoe også. Falt litt for denne ordvekslingen: :)
- Believe it or not I saw Allan Clarke miss chances.
- I always knew he was shite 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

flynn

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #585 på: September 20, 2016, 23:07:03 »
Poster denne på nytt, ettersom mange sikkert ikke oppdager min oppdatering...

Chris Wood 47 kamper - 19 mål
Mirco Antenucci 80 kamper - 19 mål

Ross McCormack hadde til sammenligning 14 mål etter de første 47 kampene.
Luciano Becchio hadde 15
Selveste Beckford hadde 17...

lojosang

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #586 på: September 20, 2016, 23:09:39 »
Man diskuterer Wood på waccoe også. Falt litt for denne ordvekslingen: :)
- Believe it or not I saw Allan Clarke miss chances.
- I always knew he was shite

 ;D
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #587 på: September 20, 2016, 23:31:12 »
Wood scorer mot møkkalag. En spiss som absolutt ikke holder mål når vi spiller mot topplag. Selv om Wood putter 40 mål denne sesongen bør han selges. Ikke god nok rett å slett. Så det på lørdag som var. Sev om han putta på straffe. Ja da da var han svak. Hadde et par hundre prosent sjanser han ikke var aggressiv nok på.
Og ja, jeg liker ikke Wood. Kanke fordra spilletypen

Josch

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #588 på: September 21, 2016, 00:39:06 »
Wood scorer mot møkkalag. En spiss som absolutt ikke holder mål når vi spiller mot topplag. Selv om Wood putter 40 mål denne sesongen bør han selges. Ikke god nok rett å slett. Så det på lørdag som var. Sev om han putta på straffe. Ja da da var han svak. Hadde et par hundre prosent sjanser han ikke var aggressiv nok på.
Og ja, jeg liker ikke Wood. Kanke fordra spilletypen

Topplag slipper generelt inn få mål så den påstanden blir  en tom selvfølgelighet. I fjor scoret han to mot topplaget Derby og ett mot topplaget Sheff W. Han scoret også mot Hull (2-1) så jeg skjønner ikke hva du prater om. Hvis du er misfornøyd fordi han ikke scorer mot nr 1, 2 og 3 på tabellen så har du et personlig problem.

Dessuten mistet han  10 kamper. Wood er den som har scoret hyppigst  av Leeds-spillere på flere år. Spiller ingen rolle om du liker Wood eller ikke. Han leverer. Virker som du misliker at han scorer siden du har dømt ham ned allerede! Det er en god spiss som er blitt enda bedre etter at  han kom til Leeds. Mange la feilaktig vekt på gammel mål ratio da han kom til Leeds og de "eksperter" har nå dummet seg ut. Når han nå scorer  så er det plutselig noe feil med stilen hans, lagene han scorer mot , og mål som ikke teller i kampene!! Hva blir neste unnskyldning man finner på ? Dette kan bli hans beste sesong noen sinne. Selv om ham bommer på sjanser så er jo Wood  med og skaper disse, og en viss andel går i mål.! Han er bare  24 år .

baste

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #589 på: September 21, 2016, 00:39:57 »
Så lenge vi har en mer bevegelig spiss på topp i lag med DeadWood, så kan han jo spille. Putte jo mer mål enn hva jeg håpet og trudde han kunne. (Mål e mål )

Men å skryte av Woods enorme spenst, timing, og gode bevegelser mm, det bli litt skivebom :)


MOT

Cannavaro

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #590 på: September 21, 2016, 06:12:11 »
Meningene om Chris Wood vi nok alltid være som rævva - den er delt.

Det er ihvertfall flust av spisser opp gjennom tidene som ikke har "sett ut" som en riktig "target man" eller "goalgetter" - men, som allikevel scorer.  Vi skal være glad for de målene Wood gir oss, og han har i mange kamper vært matchavgjørende for oss, og samtidig missa på sjanser som kunne gitt oss poeng.  Sånn vil det være ofte med spisser uansett. Det at han faktisk putter, og kommer i scoringsposisjon er tross alt egenskaper som han innehar. Og til slutt er det statistikken som avgjør hvor bra han har vært for oss. Igår fikk han jo f.eks færre minutter på banen enn Antonsson.........
MFLU - Miracles For Leeds United

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #591 på: September 21, 2016, 06:54:47 »
Wood scorer mot møkkalag. En spiss som absolutt ikke holder mål når vi spiller mot topplag. Selv om Wood putter 40 mål denne sesongen bør han selges. Ikke god nok rett å slett. Så det på lørdag som var. Sev om han putta på straffe. Ja da da var han svak. Hadde et par hundre prosent sjanser han ikke var aggressiv nok på.
Og ja, jeg liker ikke Wood. Kanke fordra spilletypen

Ja, hva skal man si...? :o

Er for en gang skyld enig med Josch. Flere virker å ha forhåndsdømt Wood så til de grader at det rett og slett ikke godtas at han scorer mål. Enten er det kroppsholdningen, innsatsen eller det faktum at de fleste mål er tap ins og ikke Messi-raid fra midten som er feil.

Ja, han bommer på sjanser. I forkant av målet i går, bommer han på en stor en. Det samme gjorde han etter en fantastisk kontring mot Cardiff. Har lyst til å minne på en ting. Beckford bommet også på store sjanser. Det er grunnen til at disse spillerne ikke spiller i Premier League og ikke for de beste lagene i Europa, men i L1 og C. Fingeren i jorda.

Nå scorer Wood mål i hver kamp ca og som nevnt 11 på siste 18. Hva forventer man egentlig??
« Siste redigering: September 21, 2016, 07:03:24 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Kickthemdown

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #592 på: September 21, 2016, 07:41:00 »
Wood scorer mot møkkalag. En spiss som absolutt ikke holder mål når vi spiller mot topplag. Selv om Wood putter 40 mål denne sesongen bør han selges. Ikke god nok rett å slett. Så det på lørdag som var. Sev om han putta på straffe. Ja da da var han svak. Hadde et par hundre prosent sjanser han ikke var aggressiv nok på.
Og ja, jeg liker ikke Wood. Kanke fordra spilletypen
Du er selve definisjonen på hva som er galt med Leeds-fans. Helt håpløst. Du bør muligens ta en evig pause fra forumet?


Frode

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #593 på: September 21, 2016, 07:56:42 »
Wood scorer mot møkkalag. En spiss som absolutt ikke holder mål når vi spiller mot topplag. Selv om Wood putter 40 mål denne sesongen bør han selges. Ikke god nok rett å slett. Så det på lørdag som var. Sev om han putta på straffe. Ja da da var han svak. Hadde et par hundre prosent sjanser han ikke var aggressiv nok på.
Og ja, jeg liker ikke Wood. Kanke fordra spilletypen
Du er selve definisjonen på hva som er galt med Leeds-fans. Helt håpløst. Du bør muligens ta en evig pause fra forumet?
Er ikke alltid enig med h.b, men ingen meningssensur her. h.b er selvfølgelig ønsket med videre.
 

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #594 på: September 21, 2016, 08:00:19 »
Så lenge vi har en mer bevegelig spiss på topp i lag med DeadWood, så kan han jo spille. Putte jo mer mål enn hva jeg håpet og trudde han kunne. (Mål e mål )

Men å skryte av Woods enorme spenst, timing, og gode bevegelser mm, det bli litt skivebom :)


MOT

Jeg mener derimot at hans bevegelser er gode. Er en grunn til at han ofte ender opp i scoringsposisjoner.
Brukes han riktig er han et farlig offensivt våpen. Brukes han feil ser han ut som en krøkke.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #595 på: September 21, 2016, 08:15:50 »
Wood scorer mot møkkalag. En spiss som absolutt ikke holder mål når vi spiller mot topplag. Selv om Wood putter 40 mål denne sesongen bør han selges. Ikke god nok rett å slett. Så det på lørdag som var. Sev om han putta på straffe. Ja da da var han svak. Hadde et par hundre prosent sjanser han ikke var aggressiv nok på.
Og ja, jeg liker ikke Wood. Kanke fordra spilletypen
Du er selve definisjonen på hva som er galt med Leeds-fans. Helt håpløst. Du bør muligens ta en evig pause fra forumet?

Nei, det bør han absolutt ikke.
Marching on together!

B_Ød

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #596 på: September 21, 2016, 08:36:31 »
Så lenge vi har en mer bevegelig spiss på topp i lag med DeadWood, så kan han jo spille. Putte jo mer mål enn hva jeg håpet og trudde han kunne. (Mål e mål )

Men å skryte av Woods enorme spenst, timing, og gode bevegelser mm, det bli litt skivebom :)


MOT

Jeg mener derimot at hans bevegelser er gode. Er en grunn til at han ofte ender opp i scoringsposisjoner.
Brukes han riktig er han et farlig offensivt våpen. Brukes han feil ser han ut som en krøkke.

Enig med siste taler.

Top Goal Scorers

Wood 6
Antonsson 2
Bartley 1

Dette forteller meg alt jeg trenger å vite om Wood!!
Keep'em coming man!!!
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #597 på: September 21, 2016, 09:03:30 »
Så lenge vi har en mer bevegelig spiss på topp i lag med DeadWood, så kan han jo spille. Putte jo mer mål enn hva jeg håpet og trudde han kunne. (Mål e mål )

Men å skryte av Woods enorme spenst, timing, og gode bevegelser mm, det bli litt skivebom :)


MOT

Jeg mener derimot at hans bevegelser er gode. Er en grunn til at han ofte ender opp i scoringsposisjoner.
Brukes han riktig er han et farlig offensivt våpen. Brukes han feil ser han ut som en krøkke.

Enig med siste taler.

Top Goal Scorers

Wood 6
Antonsson 2
Bartley 1

Dette forteller meg alt jeg trenger å vite om Wood!!
Keep'em coming man!!!

Problemet med Wood er at han ikke kan utfordre en mot en. Av de målene han har putta. Ja da kan straffe ikke regnes med, og de kom i cupene. 2 av målene er kølemål,  hvor det er en elendig keeper som burde tatt avslutningene. Det er vel 4 mål i serien. Og det er der jeg mener vi må sette standarden. Så hvis man tenker mål er mål, ja da er Wood ok, men hvis vi skal tenke lengre og tenke på har vi en sterk spiss på topp som kan utfordre en motstander, og dermed skyte oss oppover på tabellen. Da må ihvertfall jeg si at desverre, det har ikke Leeds
Pr i dag så har Leeds dårlige angripere

Kontakinte

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #598 på: September 21, 2016, 09:05:45 »
Wood scorer mot møkkalag. En spiss som absolutt ikke holder mål når vi spiller mot topplag. Selv om Wood putter 40 mål denne sesongen bør han selges. Ikke god nok rett å slett. Så det på lørdag som var. Sev om han putta på straffe. Ja da da var han svak. Hadde et par hundre prosent sjanser han ikke var aggressiv nok på.
Og ja, jeg liker ikke Wood. Kanke fordra spilletypen
Du er selve definisjonen på hva som er galt med Leeds-fans. Helt håpløst. Du bør muligens ta en evig pause fra forumet?
Synes ikke du skal ha en eneste mening om hvem som skal "være eller ikke være" på dette forumet. Wood skårer Leeds vinner å da er jeg fornøyd :D. Men jeg synes forsatt han er en begrenset kløne, som fotballspiller. But who gives a f**k!

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #599 på: September 21, 2016, 09:11:14 »
Wood scorer mot møkkalag. En spiss som absolutt ikke holder mål når vi spiller mot topplag. Selv om Wood putter 40 mål denne sesongen bør han selges. Ikke god nok rett å slett. Så det på lørdag som var. Sev om han putta på straffe. Ja da da var han svak. Hadde et par hundre prosent sjanser han ikke var aggressiv nok på.
Og ja, jeg liker ikke Wood. Kanke fordra spilletypen
Du er selve definisjonen på hva som er galt med Leeds-fans. Helt håpløst. Du bør muligens ta en evig pause fra forumet?

Kanskje det ja. Men hvis vi skal bare være fornøyd med å slå elendige lag og være fornøyd med en spiss som scorer mot bånnlag. Er vel 4 mål i serien nå. Det betyr at Wood havner på rundt 20 mål. En grei målscorer ratio. Men for en spiss så holder det ikke hvis vi skal tenke playoff. Og alt annet enn opprykk er fiasko. Og skal vi greie opprykk. Ja da må vi ha en spiss som utfordrer en mot en