Skrevet av Emne: KAMP: vs. Leicester City  (Lest 31230 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lids

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #270 på: Mars 14, 2007, 03:44:39 »
Southend vant

Thomas
Thomas

Peter7

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #271 på: Mars 14, 2007, 03:45:27 »
1 poeng ok i dag.

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

auren

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #272 på: Mars 14, 2007, 03:46:20 »
Ferdig. 1-1. Herlig. Det var ett poeng vunnet. Elendig andre omgang. Nå må vi få poeng på lørdag. Helst tre.

MOT!


Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #273 på: Mars 14, 2007, 03:46:56 »
da står vi altså dårligere enn etter Luton-kampen, men alt i alt må vi være fornøyd med uavgjort.
Seier mot Southend til lørdag blir ULTRA viktig!

GeirO

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #274 på: Mars 14, 2007, 03:47:29 »
Da er det tre poeng til plassen over streken. Dette blir ikke avgjort på leeeeeeeeenge ennå!
MOT

Lids

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #275 på: Mars 14, 2007, 03:47:29 »
Tippet 1-1 jeg.

Tror vi skal være fornøyd med ett poeng i dag.

Thomas
Thomas

Oggy

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #276 på: Mars 14, 2007, 03:47:31 »
Ett poeng er litt lite når Southend tar 3,
nå blir d krig mot de på lørdag
Oggy

Ferre

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #277 på: Mars 14, 2007, 03:47:39 »
Slutt, er fornøyd med 1 poeng slik kampen ble. Unødvendig med målet rett etter scoringen, typisk at personlige feil straffer oss.

Resultatene gikk ikke vår vei i kveld, og vi er fortsatt ned i gjørma. Southend på lørdag blir en MEGET tøff kamp, virker som om laget er i form.

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #278 på: Mars 14, 2007, 03:48:12 »
Barnsligere kommentatorer skal du lete lenge etter!

- Dennis
Marching on together!

Einar

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #279 på: Mars 14, 2007, 03:48:18 »
Da er det en ny MUST-kamp på lørdag. SOuthend må slås. Bare Luton vi knappet inn på i dag...
 

27.10.1961

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #280 på: Mars 14, 2007, 03:48:21 »
Bra at vi ikke tapte.Tror dette går bra til slutt.
 

flynn

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #281 på: Mars 14, 2007, 03:48:38 »
quote:
Originally posted by Ronald

Ka f... e det med Sa idag. Så dårlig har no han ikke spillt på en stund.

Man tuktes av den man elsker :-)

http://www.myspace.com/ronnythefingal




Jeg har tilgode å høre Lorimer uttale seg positivt om Sa, så jeg tar dagens kritikk med en sunn posjon salt skepsis...

flynn

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28959
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #282 på: Mars 14, 2007, 03:48:49 »
Vel, Southend var en blow... men overall tror jeg vi skal være fornøyd!
Det var ikke i dag, på bortebane mot vanskelige Leicester vi skulle avgjøre det. Men vi fikk ett poeng, vi holdt følge med bunnlag flest.

men Southend til helgen blir viktig!!!
..kanskje ikke så dumt at de vant i dag mht lørdag...

Håpehåpe...



Please heed these words that I speak
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #283 på: Mars 14, 2007, 03:49:08 »
Einig, Auren. Eitt poeng var vel strengt talt det beste vi kunne få etter andreomgangen. Det ser framleis mørkt ut[:(]
« Siste redigering: Mars 14, 2007, 03:51:53 av Per-Stian »

berlin

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #284 på: Mars 14, 2007, 03:49:18 »
Da får vi krysse fingrene for Plymouth i morgen!!

venadis

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #285 på: Mars 14, 2007, 03:49:27 »
Jaja 4 poeng på de to siste er ikke dårlig. Vi henger fremdeles med og må være fornøyde med dagens poeng, var jævlig nervøs i 2 omgang. De kommentaorene på BBC var vemmelige.
 

Ferre

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #286 på: Mars 14, 2007, 03:50:09 »
Tabellen:

18. Burnley 41 poeng
19. Hull 41 p
20. Southend 38 p
21. Barnsley 38 p
22. QPR 37 p
23. Luton 36 p
24. LEEDS 35 p

-WE'LL BE BACK-

sindre12

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #287 på: Mars 14, 2007, 03:50:44 »
fornøyd.
er thompson skada???
ble bytta ut er det alvorlig?
Beckford 4 England!

Sheridan

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #288 på: Mars 14, 2007, 03:51:17 »
quote:
Originally posted by berlin

Da får vi krysse fingrene for Plymouth i morgen!!



jævelsk viktig ja...

southend 2 minutter på overtid var som fanden!

« Siste redigering: Mars 14, 2007, 03:51:58 av Sheridan »

Sten

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #289 på: Mars 14, 2007, 03:51:23 »
dere får sende en mail til bbc og klage på de jævla kommentatorene

Sten
Sten

isak

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #290 på: Mars 14, 2007, 03:51:48 »
Eit poeng må ein sei seg fornøgd med. Synd dei andre resultata ikkje går vår veg,men men.

Svend Anders

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #291 på: Mars 14, 2007, 03:52:01 »
Ja da blir det en ny, solid cupfinale på lørdag. I utgangspunktet var 1-1 idag ok, og vi må regne med at de andre lagene tar NOEN poeng de også.

Ennå er vi bare tre poeng unna å ha tre lag bak oss.

Det blir veldig viktig å ikke tape på lørdag. Selv om vi BØR vinne den, tror jeg også uavgjort kan gjøre mye, tatt i betraktning at Southend ser ut til å være et lag i form, og kanskje vanskeligere motstand enn flere av de vi møter videre.

Luton, QPR og Barnsley er lagene jeg først og fremst ser bak oss på tabellen, samt Southend. Husk: vi trenger bare TRE lag bak oss.

SA

http://www.svendanders.com/

Totto

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #292 på: Mars 14, 2007, 03:53:07 »
Vel, isolert sett synes jeg vi får et ok resultat i dag, men samtidig så går andre resultat mot oss.

Kampen på lørdag blir livsviktig.
Uten poeng der kan jeg ikke se noen mulighet til at vi skal bli værende i denne divisjonen.

Håper gutta tar med seg det positive med ett poeng borte i denne, og at de som drar på småskader for ristet de av seg før lørdag.

Ha en fin kveld alle sammen!


Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

tori_no

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #293 på: Mars 14, 2007, 03:53:10 »
quote:
Originally posted by Ferre

Tabellen:

18. Burnley 41 poeng
19. Hull 41 p
20. Southend 38 p
21. Barnsley 38 p
22. QPR 37 p
23. Luton 36 p
24. LEEDS 35 p

-WE'LL BE BACK-



Synes det tetter seg veldig til i bunnen nå. Postitivt!!! Seier mot Southend på lørdag så er vi absolutt på høyde med streken.
 

Sheridan

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #294 på: Mars 14, 2007, 03:54:58 »
we live to figth another day....COME ON LEEDS!


chief

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #295 på: Mars 14, 2007, 03:56:35 »
Klarer vi uavgjort på lørdag har vi et greit utgangspunkt foran innspurten.Vinner vi,har vi et glimrende utgangspunkt.
Med tap blir det verre.

Nøkkelkamp!!!!


1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Leedsulf

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #296 på: Mars 14, 2007, 03:56:50 »
quote:
Originally posted by Svend Anders

Ja da blir det en ny, solid cupfinale på lørdag. I utgangspunktet var 1-1 idag ok, og vi må regne med at de andre lagene tar NOEN poeng de også.

Ennå er vi bare tre poeng unna å ha tre lag bak oss.

Det blir veldig viktig å ikke tape på lørdag. Selv om vi BØR vinne den, tror jeg også uavgjort kan gjøre mye, tatt i betraktning at Southend ser ut til å være et lag i form, og kanskje vanskeligere motstand enn flere av de vi møter videre.

Luton, QPR og Barnsley er lagene jeg først og fremst ser bak oss på tabellen, samt Southend. Husk: vi trenger bare TRE lag bak oss.

SA

http://www.svendanders.com/


Forundrer meg ingenting om ikke Burnley også blir å finne over streken snart. Èn eneste seier på de siste 21 kampene, er ikke alt for imponerende. I tillegg møter de lag som Preston (B), Birmingham (B), Cardiff (H), WBA (H) og Sunderland (B) i tillegg til Leeds.

Den eneste seieren som jeg nevnte i sted, var hjemmekampen mot oss...

LeedsUnited

  • Gjest
Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #297 på: Mars 14, 2007, 03:57:05 »
Southend har spillt veldig bra den siste tiden, og jeg tror ikke de er blant dem som rykker ned.  Var fornøyd over at vi fikk et poeng i dag, og blir fornøyd hvis vi greier minst et poeng lørdag også.  Men jeg har litt bange anelser når det gjelder det oppgjøret.

Per-Stian

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #298 på: Mars 14, 2007, 03:57:08 »
Det er korrekt at det "tetnar til" i botnen, så med ein sjokksiger på laurdag skal fløyta mi få ein annan lyd[;)]

Utruleg bittert at vi skulle få to skadar idag, håpar det ikkje er noko alvorleg.

kjelvi

Re: KAMP: vs. Leicester City
« Svar #299 på: Mars 14, 2007, 03:57:23 »
Leicester v Leeds

Two late goals sent the sides in level after a half which eventually came to life at the Walkers Stadium.
Leeds looked well set to put together back-to-back wins for the first time this season when Robbie Blake fired in the opener.
But they kept the lead for merely seconds as a slip by visiting goalkeeper Casper Ankergren allowed Iain Hume to head home the equaliser.
The Foxes made two changes from the side which lost at Crystal Palace - new loan signing Shaun Newton was thrown straight in, while Alan Maybury returned from his ankle injury.
After Leeds' hard-fought win over Luton, boss Dennis Wise stuck with virtually the same side, Armando Sa the only newcomer in place of Eddie Lewis.
Leeds had an early chance when Matt Heath chipped a ball into the area, but Richard Cresswell's header lacked ambition and was easily saved by Paul Henderson.
After Jonathan Douglas headed Blake's corner wide, some clever footwork from Levi Porter and Jason Jarrett led to the latter getting a shot on goal which deflected for a corner.
Leeds' best chance came on 17 minutes, when a corner found Sebastien Carole, whose wayward shot fell fortuitously for Jemal Johnson, but his shot on the turn was straight at Henderson.
In the 37th minute Ankergren was forced to back-pedal rapidly as Porter's lofted cross threatened to drop under his crossbar.
A minute before the break, Henderson came out his area to clear a ball with his head and collided with Jemal Johnson.
The referee claimed the 'keeper used his knee and booked him, while Johnson needed extensive treatment and was eventually stretchered off to be replaced by David Healy.
From that free-kick Robbie Blake hit the wall, but when the rebound fell to him he struck it much sweeter to open the scoring.
Less than a minute later Leicester were level, another teasing cross from Porter was missed by everyone but Hume, whose header was on target and, thanks to a costly slip from Ankergren, dropped into the net.

Kilde: PA Sport