Skrevet av Emne: Kamp vs WBA @ The Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2  (Lest 33543 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #210 på: November 10, 2018, 20:19:05 »
Dallas og Alioski ikke gode nok dessverre.
Ikke de to som taper kampen i dag.

auren

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #211 på: November 10, 2018, 20:19:53 »
4-1. Nydelig spill og heading av Pablo!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #212 på: November 10, 2018, 20:19:53 »
Dallas og Alioski ikke gode nok dessverre.

I dag vil jeg si at ingen var gode nok. Dette er en kollektiv svikt, så det blir skivebom å skylde på enkeltspillere.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #213 på: November 10, 2018, 20:20:05 »
Da har vi startet opphentingen!  ;D

Superfan

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #214 på: November 10, 2018, 20:20:18 »
Dallas og Alioski ikke gode nok dessverre.
Du mener kanskje Pablo og Saiz (etter denne matchen)?

Ja. Spesielt etter 1-4 målet....

Bromancer

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #215 på: November 10, 2018, 20:20:28 »
Overkjørt av et sterkt WBA. For mange av våre, selv våre beste som f.eks Pablo har en off-dag. 50/50-situasjonene går alle i WBAs favør. Surt og vondt å se på.

berlin

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #216 på: November 10, 2018, 20:21:17 »
jaja, hva skal man si. 0-4. utklasset? Nei.

We'll be back!  8)
Det er jeg litt usikker på etter dette :(

Jeg er ikke usikker. Sier ikke topp 2, men vi kommer til å være der i nærheten.
Det skjer ikke hvis ikke vi handler 2-3 klassespillere i januar.

Du får ikke handlet klassespillere i januar. No matter what.
Og Bielsa har sagt han ikke er interessert i å handle i januar. Da er Izzy Brown og Bamford klare igjen forresten,.

Superfan

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #217 på: November 10, 2018, 20:21:20 »
Dallas og Alioski ikke gode nok dessverre.

I dag vil jeg si at ingen var gode nok. Dette er en kollektiv svikt, så det blir skivebom å skylde på enkeltspillere.

Min vurdering er etter sesongen så langt. Ikke bare denne kampen.

karaba

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #218 på: November 10, 2018, 20:21:45 »
jaja, hva skal man si. 0-4. utklasset? Nei.

We'll be back!  8)
Det er jeg litt usikker på etter dette :(

Jeg er ikke usikker. Sier ikke topp 2, men vi kommer til å være der i nærheten.
Det skjer ikke hvis ikke vi handler 2-3 klassespillere i januar.

JA vi trenger en spiss + 2 andre. Har ikke tro på at Bamford klarer å prege kamper før påske i hver fall.

GeirO

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #219 på: November 10, 2018, 20:22:00 »
Dallas og Alioski ikke gode nok dessverre.
Du mener kanskje Pablo og Saiz (etter denne matchen)?

Ja. Spesielt etter 1-4 målet....
Pablo har ikke vært god i dag, ingen tvil om det.
MOT

RoarG

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #220 på: November 10, 2018, 20:22:07 »
Enda godt å få til en scoring på en svart dag som denne. Takk, Pablo.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #221 på: November 10, 2018, 20:23:07 »
Kombinasjonen supernaiv midtbane med fæle risikopasninger kombinert med CCC's beste spisser er dårlig.
MOT

auren

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #222 på: November 10, 2018, 20:23:47 »
Møkkadommer. Presterer å ikke legge til noe for et bytte etter 90 min var passert.

Jaja. Bare å glemme kampen så fort som mulig. Kollektiv svikt som flere er inne på her. Også av Bielsa. Merkelige bytter. Naivt å bli så offansive mot et svært kontringssterkt WBA-lag. Det var å be om flere overganger og flere mål i sekken.

Fryktelig synd med det Norwich-målet 9 minutter på overtid. Da hadde vi vært 1 poeng bak 1. plassen...

We`ll be back!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #223 på: November 10, 2018, 20:24:09 »
Kombinasjonen supernaiv midtbane med fæle risikopasninger kombinert med CCC's beste spisser er dårlig.
Det er vel en ganske god beskrivelse av kampen.

ziganda

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #224 på: November 10, 2018, 20:25:17 »
Kombinasjonen supernaiv midtbane med fæle risikopasninger kombinert med CCC's beste spisser er dårlig.
Det er vel en ganske god beskrivelse av kampen.
Da så vi samme kamp.

Superfan

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #225 på: November 10, 2018, 20:25:39 »
Dallas og Alioski ikke gode nok dessverre.
Du mener kanskje Pablo og Saiz (etter denne matchen)?

Ja. Spesielt etter 1-4 målet....
Pablo har ikke vært god i dag, ingen tvil om det.

Forskjell på spillere som har en dårlig kamp innimellom og spillere som har en god god kamp innimellom.

Pettersen97

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #226 på: November 10, 2018, 20:25:41 »
WBA sterkere enn Leeds i dag. Ingen unnskyldning, mange individuelle feil. En kollektiv kollaps i dag.
Men hva har Saiz gjort eller ikke gjort når han nåkk en kamp starter på benken? Ã… som mange sier her inne, Leeds trenger 2-3 klassesigneringer i Januar for å holde helt inn. Lånesigneringene har ikke slått til å bør ansees som fiaskoer, når man hører om andre lånespillere i ligaen som har mål og assists på «samvittigheten» sin. Har troa på prosjekt Bielsa. I dag har Leeds rett å slett ikke dagen.

#MOT
The Mighty Whites

Carl Fisker

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #227 på: November 10, 2018, 20:27:06 »
Kombinasjonen supernaiv midtbane med fæle risikopasninger kombinert med CCC's beste spisser er dårlig.
Det er vel en ganske god beskrivelse av kampen.
+1

Josch

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #228 på: November 10, 2018, 20:29:11 »
Flatterende resultat for WBA. De er litt bedre enn Leeds, knapt det. 2-0 målet (tabbe) preget resten av kampen der Leeds faller litt av og WBA løfter seg. WBA har spillere som gjør mål på få sjanser.  Jevn kamp spillemessig.

Kato

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #229 på: November 10, 2018, 20:29:23 »
BPF 5 - Må jo stå feil på den første, er jo fra veldig skrått hold. Skal ta det andre, nå fremover får vi se hva han er bygd av.
Dallas 5 - Ok defensivt, offensivt er det NULL positive bidrag inn i farlig i sone. Spilte høyrekant da han var i treeren bak på tredjemålet.
Cooper 6 - Trøbbel i starten, bedre etter hvert. En av de med minst feil der bak.
Jansson 5 - Svak en mot en etter bakken defensivt, som sist. Direkte involvert i første baklengs. Skremmer meg litt hvor svak han var.
Phillips 6 - Anonym. Gjør seg ikke bort, men som mange andre så han tung ut i dag.
Douglas 7 - Best der bak ,tryggest med ball. Jeg forstår like lite som han selv at han ble tatt av.
Forshaw 6 - Mye involvert offensivt, litt for mye etter min smak. Har ikke den kreativiteten. Bedre som ballvinner.
Klich 5 - Direkte skyld i ett mål. Brenner vår første store, får lite til.
Hernandez 6 - Svak første 60, bedre siste 30. Viser hvor avhengige vi er av han. Pent mål.
Alioski 5 - Bra med ball, men offensivt var det vel NULL innlegg som traff gul spiller, og NULL avslutninger som traff mål.
Roofe 6 - Lite involvert, pakket godt inn. Jobber bra, men blir lite ut av det.

Roberts og Harrison bidrar vel omtrent null, mens Saiz har en nydelig assist.

3 things to learn:

1. Det er på tide å få Saiz inn i elleveren igjen.
2. Kvaliteten i det produseres av innlegg fra begge kantene, må opp mange hakk.
3. Tap borte her er ingen krise. En av de kampene vi kan tape. Vi er spillemessig det beste laget i andre omgang.
« Siste redigering: November 10, 2018, 20:32:32 av Kato »
 

RoarG

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #230 på: November 10, 2018, 20:29:30 »
WBA sterkere enn Leeds i dag. Ingen unnskyldning, mange individuelle feil. En kollektiv kollaps i dag.
Men hva har Saiz gjort eller ikke gjort når han nåkk en kamp starter på benken? Ã… som mange sier her inne, Leeds trenger 2-3 klassesigneringer i Januar for å holde helt inn. Lånesigneringene har ikke slått til å bør ansees som fiaskoer, når man hører om andre lånespillere i ligaen som har mål og assists på «samvittigheten» sin. Har troa på prosjekt Bielsa. I dag har Leeds rett å slett ikke dagen.

#MOT
Tror nok et par signeringer i januar er lurt, uansett hvem som kommer tilbake fra skade. Men ja jøss, det skal bli godt å få Brown og Bamford tilbake i januar/februar.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Superfan

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #231 på: November 10, 2018, 20:31:53 »
BPF 5 - Må jo stå feil på den første, er jo fra veldig skrått hold. Skal ta det andre, nå fremover får vi se hva han er bygd av.
Dallas 5 - Ok defensivt, offensivt er det NULL positive bidrag inn i farlig i sone. Spilte høyrekant da han var i treeren bak på tredjemålet.
Cooper 6 - Trøbbel i starten, bedre etter hvert. En av de med minst feil der bak.
Jansson 5 - Svak en mot en etter bakken defensivt, som sist. Direkte involvert i første baklengs. Skremmer meg litt hvor svak han var.
Phillips 6 - Anonym. Gjør seg ikke bort, men som mange andre så han tung ut i dag.
Douglas 7 - Best der bak ,tryggest med ball. Jeg forstår like lite som han selv at han ble tatt av.
Forshaw 6 - Mye involvert offensivt, litt for mye etter min smak. Har ikke den kreativiteten. Bedre som ballvinner.
Klich 5 - Direkte skyld i ett mål. Brenner vår første store, får lite til.
Hernandez 6 - Svak første 60, bedre siste 30. Viser hvor avhengige vi er av han. Pent mål.
Alioski 5 - Bra med ball, men offensivt var det vel NULL innlegg som traff gul spiller, og NULL avslutninger som traff mål.
Roofe 6 - Lite involvert, pakket godt inn. Jobber bra, men blir lite ut av det.

Roberts og Harrison bidrar vel omtrent null, mens Saiz har en nydelig assist.

3 things to learn:

1. Det er på tide å få Saiz inn i elleveren igjen.
2. Kvaliteten i det produseres av innlegg fra begge kantene, må opp mange hakk.
3. Tap borte her er ingen krise. En av de kampene vi kan tape.

Enig i det meste her. Bra analyse.

GeirO

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #232 på: November 10, 2018, 20:32:29 »
Dallas og Alioski ikke gode nok dessverre.
Du mener kanskje Pablo og Saiz (etter denne matchen)?

Ja. Spesielt etter 1-4 målet....
Pablo har ikke vært god i dag, ingen tvil om det.

Forskjell på spillere som har en dårlig kamp innimellom og spillere som har en god god kamp innimellom.
Jeg er stor fan av Pablo, som er Leeds sin beste spiller generelt. Men i dag....huff!
MOT

Blank_File

Sv: Kamp vs WBA @ The Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #233 på: November 10, 2018, 20:34:32 »
Kampen tapes jo på sludder og vås. Er utrolig skuffet over resultatet, men selv med 3-målstap var det ingen krise. Individuelle feil og vi fikk ikke tak i midtbanen i det hele tatt. Vi får se på responsen om et stortap påvirker mentaliteten.

RoarG

Sv: Kamp vs WBA @ The Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #234 på: November 10, 2018, 20:35:58 »
Kampen tapes jo på sludder og vås. Er utrolig skuffet over resultatet, men selv med 3-målstap var det ingen krise. Individuelle feil og vi fikk ikke tak i midtbanen i det hele tatt. Vi får se på responsen om et stortap påvirker mentaliteten.
Det bør virke som et spark bak på spillerne.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

karaba

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #235 på: November 10, 2018, 20:36:06 »
WBA sterkere enn Leeds i dag. Ingen unnskyldning, mange individuelle feil. En kollektiv kollaps i dag.
Men hva har Saiz gjort eller ikke gjort når han nåkk en kamp starter på benken? Ã… som mange sier her inne, Leeds trenger 2-3 klassesigneringer i Januar for å holde helt inn. Lånesigneringene har ikke slått til å bør ansees som fiaskoer, når man hører om andre lånespillere i ligaen som har mål og assists på «samvittigheten» sin. Har troa på prosjekt Bielsa. I dag har Leeds rett å slett ikke dagen.

#MOT
Tror nok et par signeringer i januar er lurt, uansett hvem som kommer tilbake fra skade. Men ja jøss, det skal bli godt å få Brown og Bamford tilbake i januar/februar.

Selv om de er tilbake i januar/februar så har de jo ikke spilt en kamp på et 1/2 år og da tar minst 3-4 uker før man er tilbake i match form. Dette betyr at dette kan se litt stygt da serien snart er over på det tidspunktet

Cherry

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #236 på: November 10, 2018, 20:36:31 »
Ikke bare uflaks i dag.
No END product når vi hadde sjansene.
Spillemessig/ possesion ok, men vi blir straffet når ikke vi setter mulighetene mot de bedre lagene- som jo WBA er.
Harrison/Douglas var ett forferdelig bytte... d funket ikke i hvertfall...og Barry ble jo driiiiiitsur noe jeg forstår godt , da han i sin rolle" funka". Spørs hva Bielsa syns om den reaksjonen.
Roberts fikk ikke til noe, Roofe er en bedre spiller.
Saiz med bra assist, men han blir for sped' i denne settingen... som å ta fra småunger sukkertøy/ ballen.

Ja, ja.... 14 dager blir fint uten seriekamper nå- denne tar d tid og komme seg over.
Fint med litt vurderinger nå, og VIRKELIG se i øynene at man trenger MERE kvalitet i stallen... ref byttene til dagens motstander.

Skuffet, men fattet.
 

RoarG

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #237 på: November 10, 2018, 20:41:07 »
WBA sterkere enn Leeds i dag. Ingen unnskyldning, mange individuelle feil. En kollektiv kollaps i dag.
Men hva har Saiz gjort eller ikke gjort når han nåkk en kamp starter på benken? Ã… som mange sier her inne, Leeds trenger 2-3 klassesigneringer i Januar for å holde helt inn. Lånesigneringene har ikke slått til å bør ansees som fiaskoer, når man hører om andre lånespillere i ligaen som har mål og assists på «samvittigheten» sin. Har troa på prosjekt Bielsa. I dag har Leeds rett å slett ikke dagen.

#MOT
Tror nok et par signeringer i januar er lurt, uansett hvem som kommer tilbake fra skade. Men ja jøss, det skal bli godt å få Brown og Bamford tilbake i januar/februar.

Selv om de er tilbake i januar/februar så har de jo ikke spilt en kamp på et 1/2 år og da tar minst 3-4 uker før man er tilbake i match form. Dette betyr at dette kan se litt stygt da serien snart er over på det tidspunktet
Som sagt, jeg ønsker meg nysigneringer. Det er lurt av Bielsa å nekte på at man trenger det. Kan ta bort forventningene om at vi skal kjøpe selveste "redningsmannen".
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sv: Kamp vs WBA @ The Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #238 på: November 10, 2018, 20:41:17 »
Douglas ble ikke tatt av fordi han spilte en dårlig kamp. Bielsa ønsket en angrepsmessig endring, og da var det naturlig å bytte Douglas, siden Alioski dekker opp Douglas. Så kan man diskutere hvorfor ikke Alioski ble byttet ut i stedet for Douglas.

raggen

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #239 på: November 10, 2018, 20:41:31 »
Ikke bare uflaks i dag.
No END product når vi hadde sjansene.
Spillemessig/ possesion ok, men vi blir straffet når ikke vi setter mulighetene mot de bedre lagene- som jo WBA er.
Harrison/Douglas var ett forferdelig bytte... d funket ikke i hvertfall...og Barry ble jo driiiiiitsur noe jeg forstår godt , da han i sin rolle" funka". Spørs hva Bielsa syns om den reaksjonen.
Roberts fikk ikke til noe, Roofe er en bedre spiller.
Saiz med bra assist, men han blir for sped' i denne settingen... som å ta fra småunger sukkertøy/ ballen.

Ja, ja.... 14 dager blir fint uten seriekamper nå- denne tar d tid og komme seg over.
Fint med litt vurderinger nå, og VIRKELIG se i øynene at man trenger MERE kvalitet i stallen... ref byttene til dagens motstander.

Skuffet, men fattet.


helt enig.. etterlyste dette i pausen. nytter ikke og ha 70% ball possesion hvis det ikke ender opp i sjanser/mål når vi trenger d
Forever Leeds United!!!!!!!!