Skrevet av Emne: Silly Season part 1  (Lest 94047 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Sv: Silly Season part 1
« Svar #300 på: Juni 22, 2011, 18:22:25 »
Grayson earlier said: "We feel this is the right deal for the club. We spoke to Kasper's agent at the end of the season about a contract extension and it was apparent that it was going to be difficult to agree a deal. Given the fact he has one year remaining on his contract we feel this is in the best interests of Leeds United."
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2005993/Leicester-close-Kasper-Schmeichel-fail-3m-bid-Nicky-Maynard.html

Ã… selge Kasper for £1,25mill er ikkje så dårleg når alternativet er å måtte la enno ein sentral spelar gå gratis neste år...då er det meir fornuftig å signere ein lovande keeper med potensiale til å ta steget opp til PL saman med resten av laget. Schmeichel hadde vel ei rimeleg lukerativ kontrakt til Leeds- spelar å vere også...? Mogleg SG ser ting i eit litt større bilete enn det vi klarer å sjå frå "utsida"... ;)

En erstatter for Kasper må vel ha like lukrativ kontrakt som han hadde? Se feks den feite kontrakten Westwood er tilbudt i S'land. Derfor jeg ikke (per dags dato) klarer å fatte dette salget, når det gjelder dette med ett år igjen av kontrakten syntes jeg (sett fra utsiden) at det vitner om nedskalering av ambisjonsivået når det nettopp var slik at man skulle "ære" det gjenværende året av kontrakten for å vinne opprykk.. Litt som Beckford, men her hadde vi nok beholdt Kasper om vi hadde rykket opp! Han er vel den spilleren, sammen med Snoddy, som har gitt klarest utrykk for hva det er mulig å oppnå i denne klubben. Derfor dette gjør litt ekstra vondt, isåfall for min del.

Satser på at Grayson har noen ess i ermet, for jeg ser ikke at den økonomiske gevinsten i denne avtalen dekker over tapet av en kanonkeeper!

Og at Grayson ser et større og mer kynisk bilde enn oss supportere er jo selvfølgelig, men akkurat her er jeg mest en frustrert supporter  :'(    
KEEP FIGHTING!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Silly Season part 1
« Svar #301 på: Juni 22, 2011, 18:58:52 »
Grayson earlier said: "We feel this is the right deal for the club. We spoke to Kasper's agent at the end of the season about a contract extension and it was apparent that it was going to be difficult to agree a deal. Given the fact he has one year remaining on his contract we feel this is in the best interests of Leeds United."
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2005993/Leicester-close-Kasper-Schmeichel-fail-3m-bid-Nicky-Maynard.html

Ã… selge Kasper for £1,25mill er ikkje så dårleg når alternativet er å måtte la enno ein sentral spelar gå gratis neste år...då er det meir fornuftig å signere ein lovande keeper med potensiale til å ta steget opp til PL saman med resten av laget. Schmeichel hadde vel ei rimeleg lukerativ kontrakt til Leeds- spelar å vere også...? Mogleg SG ser ting i eit litt større bilete enn det vi klarer å sjå frå "utsida"... ;)

En erstatter for Kasper må vel ha like lukrativ kontrakt som han hadde? Se feks den feite kontrakten Westwood er tilbudt i S'land. Derfor jeg ikke (per dags dato) klarer å fatte dette salget, når det gjelder dette med ett år igjen av kontrakten syntes jeg (sett fra utsiden) at det vitner om nedskalering av ambisjonsivået når det nettopp var slik at man skulle "ære" det gjenværende året av kontrakten for å vinne opprykk.. Litt som Beckford, men her hadde vi nok beholdt Kasper om vi hadde rykket opp! Han er vel den spilleren, sammen med Snoddy, som har gitt klarest utrykk for hva det er mulig å oppnå i denne klubben. Derfor dette gjør litt ekstra vondt, isåfall for min del.

Satser på at Grayson har noen ess i ermet, for jeg ser ikke at den økonomiske gevinsten i denne avtalen dekker over tapet av en kanonkeeper!

Og at Grayson ser et større og mer kynisk bilde enn oss supportere er jo selvfølgelig, men akkurat her er jeg mest en frustrert supporter  :'(    
Støtter innlegget ditt helt og fullt! Det skremmer meg at vi liksom skal hente inn mer kvalitet, men ikke har penger til Kaspers lønning.

bwirum

Sv: Silly Season part 1
« Svar #302 på: Juni 22, 2011, 19:12:11 »
Klok av skade skal jeg holde kjeft om dette emnet til en erstatter er på plass. Men da skal jeg til gjengjeld felle en NÃ…DELØS dom!!!  ;D
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

dansale

Sv: Silly Season part 1
« Svar #303 på: Juni 22, 2011, 19:16:46 »
Klok av skade skal jeg holde kjeft om dette emnet til en erstatter er på plass. Men da skal jeg til gjengjeld felle en NÃ…DELØS dom!!!  ;D

hahaha, gleder meg allerede!  :D
Forza Leeds!

LeifMorten

Sv: Silly Season part 1
« Svar #304 på: Juni 22, 2011, 19:41:26 »
Sunderland styrket onsdag stallen med keeperen Kieren Westwood og midtbanespilleren Sebastian Larsson.
Westwood er irsk landslagskeeper og kommer fra Coventry, mens Larsson kommer fra nedrykkslaget Birmingham. Larsson er svensk landslagsspiller.
Sunderland kan i dag bekrefte at vi er enig med Westwood og Larsson, het det i en melding.
Spillerne vil signere 1. juli.
 

DenHviteYeboah

Sv: Silly Season part 1
« Svar #305 på: Juni 22, 2011, 19:49:58 »

ospa

Sv: Silly Season part 1
« Svar #306 på: Juni 22, 2011, 19:52:21 »
Grayson earlier said: "We feel this is the right deal for the club. We spoke to Kasper's agent at the end of the season about a contract extension and it was apparent that it was going to be difficult to agree a deal. Given the fact he has one year remaining on his contract we feel this is in the best interests of Leeds United."
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2005993/Leicester-close-Kasper-Schmeichel-fail-3m-bid-Nicky-Maynard.html

Ã… selge Kasper for £1,25mill er ikkje så dårleg når alternativet er å måtte la enno ein sentral spelar gå gratis neste år...då er det meir fornuftig å signere ein lovande keeper med potensiale til å ta steget opp til PL saman med resten av laget. Schmeichel hadde vel ei rimeleg lukerativ kontrakt til Leeds- spelar å vere også...? Mogleg SG ser ting i eit litt større bilete enn det vi klarer å sjå frå "utsida"... ;)

En erstatter for Kasper må vel ha like lukrativ kontrakt som han hadde? Se feks den feite kontrakten Westwood er tilbudt i S'land. Derfor jeg ikke (per dags dato) klarer å fatte dette salget, når det gjelder dette med ett år igjen av kontrakten syntes jeg (sett fra utsiden) at det vitner om nedskalering av ambisjonsivået når det nettopp var slik at man skulle "ære" det gjenværende året av kontrakten for å vinne opprykk.. Litt som Beckford, men her hadde vi nok beholdt Kasper om vi hadde rykket opp! Han er vel den spilleren, sammen med Snoddy, som har gitt klarest utrykk for hva det er mulig å oppnå i denne klubben. Derfor dette gjør litt ekstra vondt, isåfall for min del.

Satser på at Grayson har noen ess i ermet, for jeg ser ikke at den økonomiske gevinsten i denne avtalen dekker over tapet av en kanonkeeper!

Og at Grayson ser et større og mer kynisk bilde enn oss supportere er jo selvfølgelig, men akkurat her er jeg mest en frustrert supporter  :'(    

Det er vel en viss forskjell mellom det å ha ambisjonar og det å prestere på et høgt nivå i 90 min kvar kamp ein heil sesong. At SG ønsker å bringe inn ein ny keeper som presterer på et høgt nivå over lengre tid MÃ… vi eigentleg sjå på som en positiv ting.

Eg har ingenting imot Kasper, og var både overraska og glad når han signerte for klubben vår...OG hadde store forventningar til han. Han har både eit namn (også etter faren) og har spelt i ein PL- klubb. Men det var ein grunn til at han ikkje fekk tillit der også. Vi slapp inn 70 (!!) mål på 46 kampar sist sesong. Eg legg ikkje skulda for desse på Kasper si kappe, men det er ikkje tvil om at det defensive samarbeidet i laget ikkje har fungert. Dersom det er slik at SG føler at Kasper ikkje tilfører laget den defensive tryggleiken og stabiliteten vi treng for å vere ein reell opprykkskandidat, så er det å selge Kasper det riktige...SJØLV om Kasper sjølv er ueinig og har eigne ambisjonar. Vi som supporterar må stole på at leiinga rundt laget gjer dei rette vala, sjølv om dei kan verke uforståelege til tider.

OM det er slik at SG og co har seld Kasper FØR dei har ein reell erstattar klar, så er det heilt klart eit sjansespel. Men eg har tillit til mannen som har teke oss eit steg opp frå sumpa og forhåpentlegvis snart opp i det gode selskap igjen.

At det er mange frustrerte supporterar denne tida er vel heilt sikkert. Men slik er det kvar "silly season". Vi veit ikkje kva som går føre seg på kontora på ER, og kan berre spekulere. Eg hugsar kor overraska eg vart når Kasper vart klar i fjor, og satsar på at eg blir like (positivt) overraska når dei nye overgangane etter kvart blir offentleggjort. Salget av Kasper vil ikkje eine og åleine vere avgjerande for korleis vi presterer neste sesong... ;) MOT!!!
We are Leeds, we are proud!

Sleivind

Sv: Silly Season part 1
« Svar #307 på: Juni 22, 2011, 22:52:39 »
Nå er vel de som klaget på en stille silly season fornøyde? Maken til intense ryktedager har vi vel knapt vært vitne til før?

Bites Yer Legs

Sv: Silly Season part 1
« Svar #308 på: Juni 22, 2011, 23:38:50 »
Grayson earlier said: "We feel this is the right deal for the club. We spoke to Kasper's agent at the end of the season about a contract extension and it was apparent that it was going to be difficult to agree a deal. Given the fact he has one year remaining on his contract we feel this is in the best interests of Leeds United."
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2005993/Leicester-close-Kasper-Schmeichel-fail-3m-bid-Nicky-Maynard.html

Ã… selge Kasper for £1,25mill er ikkje så dårleg når alternativet er å måtte la enno ein sentral spelar gå gratis neste år...då er det meir fornuftig å signere ein lovande keeper med potensiale til å ta steget opp til PL saman med resten av laget. Schmeichel hadde vel ei rimeleg lukerativ kontrakt til Leeds- spelar å vere også...? Mogleg SG ser ting i eit litt større bilete enn det vi klarer å sjå frå "utsida"... ;)

En erstatter for Kasper må vel ha like lukrativ kontrakt som han hadde? Se feks den feite kontrakten Westwood er tilbudt i S'land. Derfor jeg ikke (per dags dato) klarer å fatte dette salget, når det gjelder dette med ett år igjen av kontrakten syntes jeg (sett fra utsiden) at det vitner om nedskalering av ambisjonsivået når det nettopp var slik at man skulle "ære" det gjenværende året av kontrakten for å vinne opprykk.. Litt som Beckford, men her hadde vi nok beholdt Kasper om vi hadde rykket opp! Han er vel den spilleren, sammen med Snoddy, som har gitt klarest utrykk for hva det er mulig å oppnå i denne klubben. Derfor dette gjør litt ekstra vondt, isåfall for min del.

Satser på at Grayson har noen ess i ermet, for jeg ser ikke at den økonomiske gevinsten i denne avtalen dekker over tapet av en kanonkeeper!

Og at Grayson ser et større og mer kynisk bilde enn oss supportere er jo selvfølgelig, men akkurat her er jeg mest en frustrert supporter  :'(    

Det er vel en viss forskjell mellom det å ha ambisjonar og det å prestere på et høgt nivå i 90 min kvar kamp ein heil sesong. At SG ønsker å bringe inn ein ny keeper som presterer på et høgt nivå over lengre tid MÃ… vi eigentleg sjå på som en positiv ting.

Eg har ingenting imot Kasper, og var både overraska og glad når han signerte for klubben vår...OG hadde store forventningar til han. Han har både eit namn (også etter faren) og har spelt i ein PL- klubb. Men det var ein grunn til at han ikkje fekk tillit der også. Vi slapp inn 70 (!!) mål på 46 kampar sist sesong. Eg legg ikkje skulda for desse på Kasper si kappe, men det er ikkje tvil om at det defensive samarbeidet i laget ikkje har fungert. Dersom det er slik at SG føler at Kasper ikkje tilfører laget den defensive tryggleiken og stabiliteten vi treng for å vere ein reell opprykkskandidat, så er det å selge Kasper det riktige...SJØLV om Kasper sjølv er ueinig og har eigne ambisjonar. Vi som supporterar må stole på at leiinga rundt laget gjer dei rette vala, sjølv om dei kan verke uforståelege til tider.

OM det er slik at SG og co har seld Kasper FØR dei har ein reell erstattar klar, så er det heilt klart eit sjansespel. Men eg har tillit til mannen som har teke oss eit steg opp frå sumpa og forhåpentlegvis snart opp i det gode selskap igjen.

At det er mange frustrerte supporterar denne tida er vel heilt sikkert. Men slik er det kvar "silly season". Vi veit ikkje kva som går føre seg på kontora på ER, og kan berre spekulere. Eg hugsar kor overraska eg vart når Kasper vart klar i fjor, og satsar på at eg blir like (positivt) overraska når dei nye overgangane etter kvart blir offentleggjort. Salget av Kasper vil ikkje eine og åleine vere avgjerande for korleis vi presterer neste sesong... ;) MOT!!!

Jeg tror også Grayson har en snever plan, men Kasper er en spiller og type jeg virkelig har sansen for, så det blir vondt å se ham i en annen drakt. Jeg tror han kunne blitt STOR for oss, Big Nige-dimensjoner..
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Sv: Silly Season part 1
« Svar #309 på: Juni 23, 2011, 01:12:51 »
Grayson earlier said: "We feel this is the right deal for the club. We spoke to Kasper's agent at the end of the season about a contract extension and it was apparent that it was going to be difficult to agree a deal. Given the fact he has one year remaining on his contract we feel this is in the best interests of Leeds United."
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2005993/Leicester-close-Kasper-Schmeichel-fail-3m-bid-Nicky-Maynard.html

Ã… selge Kasper for £1,25mill er ikkje så dårleg når alternativet er å måtte la enno ein sentral spelar gå gratis neste år...då er det meir fornuftig å signere ein lovande keeper med potensiale til å ta steget opp til PL saman med resten av laget. Schmeichel hadde vel ei rimeleg lukerativ kontrakt til Leeds- spelar å vere også...? Mogleg SG ser ting i eit litt større bilete enn det vi klarer å sjå frå "utsida"... ;)

En erstatter for Kasper må vel ha like lukrativ kontrakt som han hadde? Se feks den feite kontrakten Westwood er tilbudt i S'land. Derfor jeg ikke (per dags dato) klarer å fatte dette salget, når det gjelder dette med ett år igjen av kontrakten syntes jeg (sett fra utsiden) at det vitner om nedskalering av ambisjonsivået når det nettopp var slik at man skulle "ære" det gjenværende året av kontrakten for å vinne opprykk.. Litt som Beckford, men her hadde vi nok beholdt Kasper om vi hadde rykket opp! Han er vel den spilleren, sammen med Snoddy, som har gitt klarest utrykk for hva det er mulig å oppnå i denne klubben. Derfor dette gjør litt ekstra vondt, isåfall for min del.

Satser på at Grayson har noen ess i ermet, for jeg ser ikke at den økonomiske gevinsten i denne avtalen dekker over tapet av en kanonkeeper!

Og at Grayson ser et større og mer kynisk bilde enn oss supportere er jo selvfølgelig, men akkurat her er jeg mest en frustrert supporter  :'(    

Det er vel en viss forskjell mellom det å ha ambisjonar og det å prestere på et høgt nivå i 90 min kvar kamp ein heil sesong. At SG ønsker å bringe inn ein ny keeper som presterer på et høgt nivå over lengre tid MÃ… vi eigentleg sjå på som en positiv ting.

Eg har ingenting imot Kasper, og var både overraska og glad når han signerte for klubben vår...OG hadde store forventningar til han. Han har både eit namn (også etter faren) og har spelt i ein PL- klubb. Men det var ein grunn til at han ikkje fekk tillit der også. Vi slapp inn 70 (!!) mål på 46 kampar sist sesong. Eg legg ikkje skulda for desse på Kasper si kappe, men det er ikkje tvil om at det defensive samarbeidet i laget ikkje har fungert. Dersom det er slik at SG føler at Kasper ikkje tilfører laget den defensive tryggleiken og stabiliteten vi treng for å vere ein reell opprykkskandidat, så er det å selge Kasper det riktige...SJØLV om Kasper sjølv er ueinig og har eigne ambisjonar. Vi som supporterar må stole på at leiinga rundt laget gjer dei rette vala, sjølv om dei kan verke uforståelege til tider.

OM det er slik at SG og co har seld Kasper FØR dei har ein reell erstattar klar, så er det heilt klart eit sjansespel. Men eg har tillit til mannen som har teke oss eit steg opp frå sumpa og forhåpentlegvis snart opp i det gode selskap igjen.

At det er mange frustrerte supporterar denne tida er vel heilt sikkert. Men slik er det kvar "silly season". Vi veit ikkje kva som går føre seg på kontora på ER, og kan berre spekulere. Eg hugsar kor overraska eg vart når Kasper vart klar i fjor, og satsar på at eg blir like (positivt) overraska når dei nye overgangane etter kvart blir offentleggjort. Salget av Kasper vil ikkje eine og åleine vere avgjerande for korleis vi presterer neste sesong... ;) MOT!!!

Jeg tror også Grayson har en snever plan, men Kasper er en spiller og type jeg virkelig har sansen for, så det blir vondt å se ham i en annen drakt. Jeg tror han kunne blitt STOR for oss, Big Nige-dimensjoner..

Kasper var jo STOR for oss, men det spørs om ikke Svennis setter han på en slankekur snart.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Silly Season part 1
« Svar #310 på: Juni 28, 2011, 11:29:52 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3663046/Sam-Allardyce-has-joined-the-rush-to-sign-Leeds-Max-Gradel.html

Sitat
SAM ALLARDYCE is the latest manager to join the £2million chase for Leeds' Max Gradel.

But West Ham will need to beat off a trio of top-flight clubs in Fulham, Norwich and Swansea battling to sign the Ivory Coast winger, 23.

Read more: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3663046/Sam-Allardyce-has-joined-the-rush-to-sign-Leeds-Max-Gradel.html#ixzz1QYs8F77p
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Silly Season part 1
« Svar #311 på: Juni 29, 2011, 08:47:25 »
Fra Glory Glory Leeds United:

Alan Smith 'Reseptive' to Leeds United Approach
Leeds United have stepped up their bid to sign former hero Alan Smith by enquiring what wages the former England international will accept to seal a return to Elland Road.The 30-year-old has a year remaining on his £60,000 per week contract at Newcastle United but has been told he can leave as Alan Pardew looks to remodel his squad with a more youthful feel.As part of their attempts to get Smith off the wage bill, Newcastle are willing to release Smith on a free transfer and subsidise his wages to the tune of around £30,000 per week.Even with such a substantial discount, however, Leeds would be unable to afford to make up the difference – a point that has been made to the player’s representatives by the United hierarchy in recent days.

Smith is understood to be receptive to United’s approach, even if it means taking a pay cut. As a consequence, Leeds are much more hopeful of pushing a deal through than was the case even a fortnight ago. If the Rothwell-born striker-turned-midfielder does re-join United, supporter opinion is likely to be divided with some still being angry at his decision to sign for bitter rivals Manchester United following Leeds’s relegation in 2004.

As a consequence of the ill-feeling that still exists among some supporters, Smith was jeered by the visiting Leeds fans throughout their side’s friendly at St James’ Park in 2009.

A good number of United fans are, however, much more happy at the prospect of signing a player who helped Newcastle to promotion from the Championship in 2009-10.


Vi gir han 15000 i uka, Newcastle betaler han 30000. Vi gir han en 3-års kontrakt med opprykksbonus i form av engangssum og lønnsøkning.

It's in the paper today that Newcastle have agreed to pay Smith £30k per week to allow him to come to us with Leeds picking up the remaining £15k per week and the deal will be done
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Sv: Silly Season part 1
« Svar #312 på: Juni 29, 2011, 10:29:44 »
http://www.ealinggazette.co.uk/sport/brentford-fc-ealing/2011/06/29/bees-close-in-on-former-leeds-united-star-64767-28961270/

Douglas har sagt nei til ny kontrakt med Swindon. Dette er vel spilleren for Leeds, gratis og godt kjent fra før av?  ::)

euphor9


SDalen

Sv: Silly Season part 1
« Svar #314 på: Juni 29, 2011, 16:48:41 »
http://www.thescratchingshed.com/2011/06/silly-season-round-up-dudek-gradel-and-myth/

Mye spennende og oppfinnsomme rykter på www.leedsrumours.co.uk, bare for å plukke ut noen:

Matthew Killgallon to return on a free from Sunderland, Will be tied up on Fridday

Leeds to take Callum Davenport on trial when pre season sta

Danny Gabbidon booked in the Jurys Inn this morning - source Hotel Manager.. available on a free from West Ham

Just heard from a reliable source that their is a chance that liverpool will let leeds take Daniel Pacheco on loan for 6 months with a view for a permenant deal.

Leeds will swoop for Adebayo Akinfenwa in the next 24 hours.

Apparently we are looking at Joe Lewis from Peterborough to replace Kasper, this has come from someone that works within ER

Chris Kirkland to sign at leeds on a free and apparantly Max Gradels eyeing up a 3 year deal at leeds as he stated before

Leeds to Sign Alan Smith(free), Nicky Shorey(free), Nick Montgomery(free), Chris Kirkland(free) and Eric Lichaj(Loan)
Rogaland whites!

Hallgeir *

Sv: Silly Season part 1
« Svar #315 på: Juni 29, 2011, 16:53:21 »
http://www.thescratchingshed.com/2011/06/silly-season-round-up-dudek-gradel-and-myth/

Mye spennende og oppfinnsomme rykter på www.leedsrumours.co.uk, bare for å plukke ut noen:

Matthew Killgallon to return on a free from Sunderland, Will be tied up on Fridday

Leeds to take Callum Davenport on trial when pre season sta

Danny Gabbidon booked in the Jurys Inn this morning - source Hotel Manager.. available on a free from West Ham

Just heard from a reliable source that their is a chance that liverpool will let leeds take Daniel Pacheco on loan for 6 months with a view for a permenant deal.

Leeds will swoop for Adebayo Akinfenwa in the next 24 hours.

Apparently we are looking at Joe Lewis from Peterborough to replace Kasper, this has come from someone that works within ER

Chris Kirkland to sign at leeds on a free and apparantly Max Gradels eyeing up a 3 year deal at leeds as he stated before

Leeds to Sign Alan Smith(free), Nicky Shorey(free), Nick Montgomery(free), Chris Kirkland(free) and Eric Lichaj(Loan)


 Kjør på! Mye bra her, tror jeg. At Max vil holde ord og signere ny kontrakt, er spesielt gledelig, dersom det medfører riktighet.
Super Leeds since 1968

Trulsaren

Sv: Silly Season part 1
« Svar #316 på: Juni 29, 2011, 21:42:53 »
Mye bra, men samlet lønn for disse overskrider vel langt over det som er budsjettert?!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Foffe

Sv: Silly Season part 1
« Svar #317 på: Juni 29, 2011, 21:45:13 »

raggen

Sv: Silly Season part 1
« Svar #318 på: Juni 29, 2011, 21:57:36 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk:80/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_whites_linked_with_real_madrid_goalkeeper_1_3523002

Dudek hadde jo vært litt morro :) Tror han kunne ha gjort en meget solid jobb for Super Leeds

det var dette med lønn da.... fra Madrid til Leeds???? NEPPE!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

DenHviteYeboah

Sv: Silly Season part 1
« Svar #319 på: Juni 29, 2011, 23:20:14 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk:80/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_whites_linked_with_real_madrid_goalkeeper_1_3523002

Dudek hadde jo vært litt morro :) Tror han kunne ha gjort en meget solid jobb for Super Leeds

det var dette med lønn da.... fra Madrid til Leeds???? NEPPE!!
Håper vi holder oss langt unna!

Leedsfan

Sv: Silly Season part 1
« Svar #320 på: Juni 30, 2011, 08:46:55 »
Status:

Sitat
Barnsley:
In: David Perkins (Colchester), Craig Davies (Chesterfield), Jimmy McNulty (Brighton), Matt Done and Scott Wiseman (Rochdale), Miles Addison (Derby)
Out: Hugo Colace, Martin Devaney, Conor Branson, Danny Fearnehough, Steven Bennett, Matt Hill, Garry O'Connor (Hibernian)

Birmingham City
In: Chris Burke (Cardiff), Marlon King (Coventry), Morgaro Gomis (Dundee United)
Out: James McFadden, Lee Bowyer, Kevin Phillips, Stuart Parnaby, Maik Taylor, Marcus Bent, Martin Jiranek, Seb Larrson (Sunderland), Mitch McPike, James O'Shea, Robin Shroot, Dan Preston, Luke Rowe

Blackpool
In:
Out: Paul Rachubka (Leeds), Marlon Harewood, Richard Kingson, Danny Coid, Malaury Martin, Jason Euell, David Carney, Andy Reid, Salaheddine Sbai, Ishmel Demontagnac (Notts Co), Rob Edwards, David Vaughan

Brighton & Hove Albion
In: Will Hoskins (Bristol Rovers), Will Buckley (Watford), Anton Rodgers (Chelsea), Ben Sampayo (Chelsea)
Out: Glenn Murray (Crystal Palace), Radostin Kishishev, Gary Hart, Christian Baz, Augustin Battipiedi, Francisco Sandaza, Jimmy McNulty (Barnsley), Chris Holroyd (Rotherham), Elliott Bennett (Norwich), James Tunnicliffe (Wycombe)

Bristol City:
In: Neil Kilkenny (Leeds), Ryan Taylor (Rotherham)
Out: Steven Caulker (Loan Return), Ivan Sproule (Hibs), John Akinde (Crawley), Patrick Hoban, Jimmy Keohane

Burnley:
In:
Out: Steven Thompson (St. Mirren), Kevin McDonald, Remy Van Der Schaaf

Cardiff City:
In: Craig Conway (Dundee Utd)
Out: Michael Chopra (Ipswich), Jay Bothroyd, Chris Burke (B'ham), Gavin Rae, Sameth Al-Basith, Steffan Jones, Martin John, Adam Matthews (Celtic), Stephen Bywater (Loan Return), Craig Bellamy (Loan Return), Jason Brown (Loan Return), Jason Koumas (Loan Return)

Coventry City:
In:
Out: Stephen O'Halloran (Carlisle), Keiron Westwood (Sunderland), Lee Carsley, Michael McIndoe, Isaac Osbourne, Michael Quirke, Marlon King (B'Ham)

Crystal Palace:
In: Glenn Murray (Brighton),
Out: Claude Davis, Pablo Counago, Gavin Mahon, Kieran Djilali

Derby County:
In: Theo Robinson (Millwall), Frank Fielding (Blackburn), Jamie Ward (Sheff Utd), Craig Bryson (Kilmarnock), Chris Maguire (Aberdeen), Nathan Tyson (Forest), Jason Shackell (Barnsley
Out: Robbie Savage (Retired), Chris Porter, Greg Mills, Arnaud Mendy, Ben Pringle (Rotherham), Michael Boulding, Miles Addison (Barnsley)

Doncaster Rovers:
In: Tommy Spurr (Sheff Wed)
Out: Steve Brooker, Byron Webster (Northampton Town), Wayne Thomas, Denis Souza

Hull City:
In: Corry Evans (Scum), Joe Dudgeon (Scum), Paul McKenna (Notts Forest)
Out: Matt Duke, Craig Fagan, Anthony Gardner, Tijani Belaid, Nobby Solano (Hartlepool)

Ipswich Town:
In: Michael Chopra (Cardiff), Ivar Ingimarsson (Reading), Nathan Ellington (Watford)
Out: Gareth McAuley (West Brom), Reggie Lambe, Brian Murphy, David Norris (Pompey), Tom Eastman (Colchester), Connor Wickham (Sunderland)

Leeds United:
In: Paul Rachubka (Blackpool), Eric Grimes (Ringmahon Rangers), Monty Gimpel (Tooting & Mitcham)

Out: Richard Naylor, Shane Higgs, Neil Kilkenny (Bristol City), Bradley Johnson, Sanchez Watt (Loan Return), Eric Lichaj (Loan Return), George McCartney (Loan Return), Jake Livermore (Loan Return), David Gonzalez (Loan Return), James Booker (Guisley), Elliott Kebbie (Barcelona)

Leicester City:
In: Lee Peltier (Huddersfield)
Out: Ricardo, Robert Ambrusics, Ashley Chambers, Nathan Hicks, Jorrin John, Craig King, Ben Milnes, Luke O'Neill, Aman Verma, Adi Yussuf, Michael Lamey (Wisla Krakow)

Middlesborough:
In: Curtis Main (Darlington), Luke Dobie (Everton)
Out: Andrew Taylor, Willo Flood (Dundee United), Maximilian Haas. Philip Shead, Oni Roushias, Patrick Otte, Kieran Edwards, James Gray, Connor Sellars, Marinos Andreou.

Millwall:
In: Ryan Allsop (WBA). Therry Racon (Charlton)
Out: Steve Morison (Norwich), Andy Frampton, Ashley Grimes (Rochdale), Marc Laird, Pat O'Connor, Danny Schofield, Kiernan Hughes-Mason, John Sullivan (Charlton), Theo Robinson (Derby), Neil Harris (Southend)

Nottingham Forest:
In:
Out: Kelvin Wilson (Celtic), Nathan Tyson (Derby), Guy Moussi, Paul McKenna (Hull), Mark Byrne, Nial Rodney

Peterborough
In: Paul Jones (Exeter)
Out: Nana Ofori-Twumasi (Northampton), Romone McCrae, Rene Howe

Portsmouth:
In: David Norris (Ipswich), Jason Pearce (Bournemouth)
Out: David Nugent, Michael Brown, Darryl Flahavan, Billy Goddard, Pete Gregory, Richard Hughes, Tom Kilbey, Ellis Martin, Marlon Pack (Cheltenham), Perry Ryan, Danny Webber, Hermann Hreidarsson,

Reading:
In: Mikele Leigtertwood (QPR)
Out: Scott Davies (Crawley), Julian Kell y(Notts Co), David Mooney, Ivar Ingimarsson (Ipswich), James Rowe, Danny Joyce, Abdulai Bell-Baggie, Erik Opsahl

Southampton
In:
Out: Anthony Pulis, Sam Argent, Tony Garrod, Callum McNish, Ryan Tafazoll

Watford:
In: Craig Forsyth (Dundee)
Out: Nathan Ellington (Ipswich), Liam Henderson (York), Danny Graham (Swansea), Will Buckley (Brighton), Tom Aldred (Inverness loan)

West Ham
In: Abdoulaye Faye (Stoke), Kevin Nolan (Newcastle)
Out: Mattty Upson, Kieron Dyer, Demba Ba (Newcastle), Thomas Hitzlsperger, Anthony Edgar, Holmar Eyjolfsson, Daniel Gabbidon, Lars Jacobsen, Filip Modelski, Jonathan Spector, Adam Street, Benni McCarthy, Radoslav Kovac (Basel)

Synes dere det er noen som har vært flinke(og raske)?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Silly Season part 1
« Svar #321 på: Juni 30, 2011, 09:00:36 »
Ja dere, MUN og SG sa at dette skulle bli "a big transfer week".Vi er nå inne i torsdagen og ingenting har skjedd....

Leedsulf

Sv: Silly Season part 1
« Svar #322 på: Juni 30, 2011, 09:04:20 »
Portsmouth:
Out: David Nugent, Michael Brown

Michael Brown står fortsatt uten klubb, ser jeg. Det kunne vært en mann for vår midtbane.
Wiki:
Although Portsmouth were relegated at the end of the season, Brown opted to stay at the club. On 16 October 2010, he scored a stunning winner in the 3-2 win over Watford at Fratton Park and remained almost ever-present for Portsmouth throughout the following months, until both he and Pompey teammate Richard Hughes reached the stage where they would both be entiled to new contracts with increased wages, which the club could not afford, if they played another game. They played no further games for Portsmouth and in May 2011 it was announced that they would be released after their contracts expired on 30 June 2011.

Og av ren nyssgjerrighet; er Nugent på vei noe sted?

Cherry

Sv: Silly Season part 1
« Svar #323 på: Juni 30, 2011, 09:08:09 »
http://www.thescratchingshed.com/2011/06/silly-season-round-up-dudek-gradel-and-myth/

Mye spennende og oppfinnsomme rykter på www.leedsrumours.co.uk, bare for å plukke ut noen:

Matthew Killgallon to return on a free from Sunderland, Will be tied up on Fridday

Leeds to take Callum Davenport on trial when pre season sta

Danny Gabbidon booked in the Jurys Inn this morning - source Hotel Manager.. available on a free from West Ham

Just heard from a reliable source that their is a chance that liverpool will let leeds take Daniel Pacheco on loan for 6 months with a view for a permenant deal.

Leeds will swoop for Adebayo Akinfenwa in the next 24 hours.

Apparently we are looking at Joe Lewis from Peterborough to replace Kasper, this has come from someone that works within ER

Chris Kirkland to sign at leeds on a free and apparantly Max Gradels eyeing up a 3 year deal at leeds as he stated before

Leeds to Sign Alan Smith(free), Nicky Shorey(free), Nick Montgomery(free), Chris Kirkland(free) and Eric Lichaj(Loan)


dette lover meget godt...HVIS det er noe hold i det..... :)
 

samadhi

Sv: Silly Season part 1
« Svar #324 på: Juni 30, 2011, 09:21:21 »
http://www.thescratchingshed.com/2011/06/silly-season-round-up-dudek-gradel-and-myth/

Leeds to Sign Alan Smith(free), Nicky Shorey(free), Nick Montgomery(free), Chris Kirkland(free) and Eric Lichaj(Loan)


Disse 5 hadde vært noe. Da hadde vi løst problemet på keeperplass, begge backene og til stor grad på sentral midtbane.  :)
marching on together,
derudaf forever...

Sleivind

Sv: Silly Season part 1
« Svar #325 på: Juni 30, 2011, 10:27:43 »
Ja dere, MUN og SG sa at dette skulle bli "a big transfer week".Vi er nå inne i torsdagen og ingenting har skjedd....

"A big transfer week" har vel blitt til uker nå, hvertfall i følge det siste intervjuet med Bates.

Så her er det bare til å smøre seg med tålmodighet.

h.b

  • Gjest
Sv: Silly Season part 1
« Svar #326 på: Juni 30, 2011, 10:52:11 »
Tålmodighet. Jaja. får virkelig glede seg til 2018 da

Leedsfan

Sv: Silly Season part 1
« Svar #327 på: Juni 30, 2011, 11:05:56 »
Tålmodighet. Jaja. får virkelig glede seg til 2018 da

Spørs om du klarer å vente så lenge før du velger en annen løsning.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Silly Season part 1
« Svar #328 på: Juni 30, 2011, 11:08:20 »
Jeg hadde ikke trodd jeg noen gang skulle si dette. Men nå er jeg DRIT lei av å vente! Gi meg tusen spillere i morgen!

Trulsaren

Sv: Silly Season part 1
« Svar #329 på: Juni 30, 2011, 13:19:22 »
Tålmodighet. Jaja. får virkelig glede seg til 2018 da

Spørs om du klarer å vente så lenge før du velger en annen løsning.
Han har jo ventet siden 1975, så noen år til klarer han nok :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct