Skrevet av Emne: Kamp: vs Middlesbrough @ Elland Road, mandag 15/2 2016, kl 20.45 på Sky  (Lest 40489 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Vi har kommet mye bedre med etter 10 min Boro-dominans..

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Bridcutt god, styrer mye for oss

rimelig ordinær på tv'n min...
Ups & Ups!!

Kato

Bridcutt god, styrer mye for oss

rimelig ordinær på tv'n min...

Kjøp deg farge-tv
 

B_Ød

En suser i tverra.

Barba

aluminiumen rant ....
Ups & Ups!!

auren

Bellusci spiller på grensen nå. Først høy støvel i ansiktet på Rhodes og så er han ute med hånden i ansiktet hans...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Ups & Ups!!

Cbas10an

I dag avgjør dommeren, igjen.
Har en særdeles dårlig følelse.
MOT


Joachim

auren

Dia med unødig gult der...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

I dag avgjør dommeren, igjen.
Har en særdeles dårlig følelse.

Linjemannen har nå berget oss fra en baklengs allerede, så vi har ikke mye å klage på.
 

Eriksen55

I dag avgjør dommeren, igjen.
Har en særdeles dårlig følelse.

Et stykke unna opprykk til PL han også ja!

Hallgeir *

Synes Diagouraga er vel så god som Bridcutt.
Super Leeds since 1968

GeirO

Bridcutt god, styrer mye for oss

rimelig ordinær på tv'n min...

Bridcutt er ganske god, men synd han har så mange feilpasninger...i hver kamp.
MOT

B_Ød

er vel på det jevne alle så langt..liten minus på Doukara...
Ups & Ups!!

Kato

Synes Diagouraga er vel så god som Bridcutt.

Diagouraga god. Fin skjerm foran fireren, rolig og bra med ball også.
 

Kato

er vel på det jevne alle så langt..liten minus på Doukara...

Langt bedre enn Antenucci
 

Kontakinte

Bridcutt god, styrer mye for oss

rimelig ordinær på tv'n min...
forferdelige pasninger! !

B_Ød

setter faktisk linja ganske bra  idag...
Ups & Ups!!

B_Ød

er vel på det jevne alle så langt..liten minus på Doukara...

Langt bedre enn Antenucci

ikke på tv'n min...
Ups & Ups!!

Sydhagen

Bra guts i laget idag!
Mangler siste forløsende pasningen offensivt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

nok en omgang uten skudd på mål...
Ups & Ups!!

Barba

I dag avgjør dommeren, igjen.
Har en særdeles dårlig følelse.

Linjemannen har nå berget oss fra en baklengs allerede, så vi har ikke mye å klage på.

Mulig den var ute i skruen, pluss at Silvestri hadde kontroll på linjemannen som hadde flagget oppe tidlig og ikke gjorde forsøk på å nå ballen, så tror ikke det hadde blitt mål uansett. (Om vi ser bort fra at Silvestri ikke er helt trygg i feltarbeidet)

Barba
Barba - MOT

auren

Pause. 0-0. Absolutt godkjent omgang. Synes vi har vært best totalt sett, selv om Boro kom til et par digre sjanser på et halvt minutt. Første 10 var bra, så tok Boro kraftig over neste 10 minutter. Fra 20-25 minutter har vi vært best igjen, og var nære en ledelse da en Boro-spiller satt ballen i egen tverrligger. Dia og Bridcutt stryrer fint på midten, men vi mangler den store kreativiteten til å tre oss gjennom Boros gode forsvar, i tillegg til en kantspiller som virkelig kan utfordre en mot en. Dallas har vært svak, det samme har Ante vært. Bellusci, Dia, Bridcutt, Cook og Doukara gode.

auren
« Siste redigering: Februar 15, 2016, 21:36:57 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Bellusci spiller på grensen nå. Først høy støvel i ansiktet på Rhodes og så er han ute med hånden i ansiktet hans...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
såpass må det være

Sydhagen


Pause. 0-0. Absolutt godkjent omgang. Synes vi har vært best totalt sett, selv om Boro kom til et par digre sjanser på et halvt minutt. Første 10 var bra, så tok Boro kraftig over neste 10 minutter. Fra 20-25 minutter har vi vært best igjen, og var nære en ledelse da en Boro-spiller satt ballen i egen tverrligger. Dia og Bridcutt stryrer fint på midten, men vi mangler den store kreativiteten til å demme opp for Boros gode forsvar, i tillegg til en kantspiller som virkelig kan utfordre en mot en. Dallas har vært svak, det samme har Ante vært. Bellusci, Dia, Bridcutt, Cook og Doukara gode.

auren
Greit oppsummert
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Meget god første 10. Så kom Boro inn i det med to store sjanser, begge reddet av Bellusci (den første skapte han selv med å falle 3-4 meter bak linja). Berget av linjemannen, Rhodes ranet. Jevnt etter hvert, vi har endel possession men skaper lite.

Liker de to sentrale hos oss, Bridcutt og Diagouraga. God skjerm foran fireren, og vi er trygge med ball sentralt i banen. Dallas og Antenucci av de svakeste så langt.
 

baste

Godkjent mot antatt bedre lag. Vil ha Mowatt inn. LANGSKUDD, eller i det minste skudd.
Leeds gjør son æ har klager over mange ganger, spiller for mye bakover. Det tyder på for liten bevegelse foran ballfører. Mulig taktikken er å spille bakover, men redd det gir ett psykologisk overtak til Boro.


Denne kampen kan vinnes, vi må bare finn en Leedsspiller som scorer mål, for Boro klarer jo faen mæ ikke score selvmål engang


MOT

Eriksen55

Syntes dette er godkjent. Må vi sette minus så mener jeg Taylor, Dallas og Ante har mer å gå på. Men ingen har vært dårlige. Vi sender folk fremover. Kun en 10 min periode Boro skapte noe. De 2 sentrale på midten holder stand og Bellusci er god, igjen ( bank i bordet)

Til tider litt dårlig bevegelse uten ball. Når det kommer løp så har vi nesten klart å komme oss til sjanser. Men Boro er tette bakover.

Vi mangler en spiss. Hadde vært spennende å sett Wood når det er flere som er med fremover og vi får bevegelser rundt han. Vi kommer også til med noen innlegg.

« Siste redigering: Februar 15, 2016, 21:43:06 av eriksen55 »

Eriksen55

er vel på det jevne alle så langt..liten minus på Doukara...

Langt bedre enn Antenucci

ikke på tv'n min...

Enig med Kato.

Må du gjøre noe med tv-en din  :)

Kato

Syntes dette er godkjent. Må vi sette minus så mener jeg Taylor og Ante har mer å gå på. Men ingen har vært dårlige. Vi sender folk fremover. Kun en 10 min periode Boro skapte noe. De 2 sentrale på midten holder stand og Bellusci er god, igjen ( bank i bordet)

Til tider litt dårlig bevegelse uten ball. Når det kommer løp så har vi nesten klart å komme oss til sjanser. Men Boro er tette bakover.

Vi mangler en spiss. Hadde vært spennende å sett Wood når det er flere som er med fremover og vi får bevegelser rundt han. Vi kommer også til med noen innlegg.



Godt poeng. Wood har sett veldig alene ut på topp når han har spilt. Nå fyller vi på med mye mer folk, vil sikkert også gjøre han bedre.
 

Sydhagen

Eneste som ikke har prestert er tv'n til bød :-D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."