Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Paul Rachubka  (Lest 49683 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #90 på: Oktober 31, 2011, 10:27:56 »
Ikke for å male gammel svada på veggen., Men gudene vet hvor vi hadde stått nå hvis vi ikke fikk tak i Lonergan i siste liten da vi allerede flere uker tidligere hadde solgt Schmeichel. Vi skulle beholdt Schmeichel og latt Schmeichel og Lonergan kjempe side om side i hvem som ble førtelagskeeperen. Da hadde vi ikke hatt dette problemet nå.
Hvis jeg skal være positiv nå. Det Rachubka nå gjør mellom stengene for Leeds. Det kan i ytterste konsekvens sørge for at vi ikke rykker opp.
Positiv. Ja det er fordi jeg tror at vi kanskje kan blande oss opp i tetstriden i et svakt øyeblikk jeg har nå

Schmeichel var meget god på strek, men hadde store svakheter i feltet og i kommunikasjonen. I tillegg så det ikke ut som han klarte å komme i spesielt god fysisk form (les: tendens til vom sesongen igjennom) og han var klart og tydelig på vei mot "større ting" så fort som mulig.

Lonergan og Schmeichel i tospann høres jo glimrende ut, men hadde det vært utelukkende sunt? Dette med konkurranse er bra, men Rachubka stod etter rapportene meget god i pre season og selv om Lonergan er et klart førstevalg, hviler han nok ikke seg til plassen...

Dette med å stadig bytte keepere prøvde forsåvidt McAllister også - uten større hell.
Marching on together!

fjellhaugen

Sv: Re: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #91 på: Oktober 31, 2011, 11:15:51 »
Kvityeboah er seg sjøl lik. Nå er ikke keepern god nok fordi han ikke rydda opp i fiktive vanskeligheter Cardiff KUNNE ha skapt?

Ja, han hadde en tabbe i første kampen han stod. Og greit nok, andrekeeper er noe svakere enn førstekeeper. Det er vel derfor han er andrekeeper. Ã… framstille det som om han er en svaksynt spastiker med én ARM mener jeg nå likevel er å overdrive. Krisemaksimere. Måle svarte fander på vegger. Eller business as usual som det vel bør kalles.

-LeifO

Moderatortroll.

her bommer du lojo

konkret kritikk fra DHY må kunne besvares uten å legge det tilbake på han og at han er den negative. da får du faktisk lese tråden og ta alle som har sagt negativt etter rabarbras hårreisende opptredener denne sesongen!

sier som DHY; moderator?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Sv: Re: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #92 på: Oktober 31, 2011, 11:49:30 »
Kvityeboah er seg sjøl lik. Nå er ikke keepern god nok fordi han ikke rydda opp i fiktive vanskeligheter Cardiff KUNNE ha skapt?

Ja, han hadde en tabbe i første kampen han stod. Og greit nok, andrekeeper er noe svakere enn førstekeeper. Det er vel derfor han er andrekeeper. Ã… framstille det som om han er en svaksynt spastiker med én ARM mener jeg nå likevel er å overdrive. Krisemaksimere. Måle svarte fander på vegger. Eller business as usual som det vel bør kalles.

-LeifO

Moderatortroll.

her bommer du lojo

konkret kritikk fra DHY må kunne besvares uten å legge det tilbake på han og at han er den negative. da får du faktisk lese tråden og ta alle som har sagt negativt etter rabarbras hårreisende opptredener denne sesongen!

sier som DHY; moderator?

All den tid Yeboah tydeligvis tror alt jeg skriver er myntet ene og alene på ham er det vel bare rett og rimelig at jeg begynner å påpeke de få setninger innimellom som faktisk ER det?  ;D

Resten av innlegget ER et svar på resten av tråden. Inkludert drømmeriene om "hårreisende opptreden" eller mangel på antall meter utboksing i duell med to Cardiffspillere og en Leedsspiller.
- Leif Olav

AndyMathie

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #93 på: Oktober 31, 2011, 12:05:02 »
For tidlig å slakte Rachubka. Han er vår reservekeeper og må måles etter det. Det er vel ingen lag som har to like gode keepere i stallen? Så langt har han omtrent samme snitt baklengs pr kamp som Lonergan så la oss gi han noen flere kamper før vi svinger øksa. Hvordan tenker forresten folket at vi skal erstatte han? Tror ikke det finnes flust med nr 3 keepere i PL vi kan låne, som holder Lonergan nivå.
Nei, det er ikke for tidlig å slakte Rachubka...det er nesten for sent...etter de siste kamprapporter og etter det jeg så idag må jeg si at dette er rett og slett ræva.Mannen er ikke god nok!Sprer usikkerhet i forsvaret og er en vandrende katastrofe i feltarbeid.Må si at Graysons vurdering her er helt horribel.Avstanden i nivå mellom 1. og 2. keeper er jo altfor stor.Lonergan feks skadet i 3 mnd?Paul Rubbish i mål i 3 mnd?nei og nei....Higgs var jo en kanonkeeper i forhold til Rachubka :(


Helt enig DHY i dine betrakninger. Hadde ikke ville hatt Rubbish i mål omså æ fikk betalt for å ha han i mål. Han er rett og slett for dårlig og virker nesten redd der han står. Han er meget usikker og håper vi får Andy tilbake ASAP. Det blir alfa omega for om vi rykker opp eller ikke...
We are Leeds and we are proud of it!

Papi

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #94 på: Oktober 31, 2011, 13:30:51 »
Ikke for å male gammel svada på veggen., Men gudene vet hvor vi hadde stått nå hvis vi ikke fikk tak i Lonergan i siste liten da vi allerede flere uker tidligere hadde solgt Schmeichel. Vi skulle beholdt Schmeichel og latt Schmeichel og Lonergan kjempe side om side i hvem som ble førtelagskeeperen. Da hadde vi ikke hatt dette problemet nå.
Hvis jeg skal være positiv nå. Det Rachubka nå gjør mellom stengene for Leeds. Det kan i ytterste konsekvens sørge for at vi ikke rykker opp.
Positiv. Ja det er fordi jeg tror at vi kanskje kan blande oss opp i tetstriden i et svakt øyeblikk jeg har nå

No offence, men denne skjønte eg ikke?
Gjerne utdyp. Tross alt mandag, Brann har knust RBK og eg lever på ein sky for øyeblikekt 8)
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Dennis

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #95 på: November 02, 2011, 21:11:52 »
Er frelst nå, ut med Rachubka. Det holder ikke med en slik tabbekeeper, verken for direkte situasjoner eller forsvarets trygghet.

Gordon på lån?
Marching on together!

Bites Yer Legs

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #96 på: November 02, 2011, 21:13:30 »
Er frelst nå, ut med Rachubka. Det holder ikke med en slik tabbekeeper, verken for direkte situasjoner eller forsvarets trygghet.

Gordon på lån?

Meg med. Visste at Doncaster-kampen var for god til å være sann..
KEEP FIGHTING!!

HåvardK

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #97 på: November 02, 2011, 21:20:55 »
Er frelst nå, ut med Rachubka. Det holder ikke med en slik tabbekeeper, verken for direkte situasjoner eller forsvarets trygghet.

Gordon på lån?
+1

Jon R

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #98 på: November 02, 2011, 21:23:02 »
Nok er nok.
Jon R.

Tom S

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #99 på: November 02, 2011, 21:33:15 »
OUT, ilag med Bates!
COME ON LEEDS !!

B-m

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #100 på: November 02, 2011, 21:45:21 »
Tror den tabben mot coventry var døden for Rachubka, nok en spiller tatt av "the kop". Det sagt så er dette naturligvis den siste kampen hans da Bates kommer til å fri ham
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #101 på: November 02, 2011, 21:51:57 »
Tror den tabben mot coventry var døden for Rachubka, nok en spiller tatt av "the kop". Det sagt så er dette naturligvis den siste kampen hans da Bates kommer til å fri ham
Hovedpoenget er at han aldri skulle vært signet.Han er ikke i nærheten, det var det faktsik mange som sa på dette forum, og ikke minst på engelske forum-før han hadde spilt en eneste kamp >:(
Dette er særdeles dårlig vurdering av Grayson!

Jon R

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #102 på: November 02, 2011, 22:04:57 »
Man kan jo undres over hvorfor Higgs fikk fyken. Han var en utmerket nr 2 keeper med en rekke gode kamper under beltet.
Jon R.

Bites Yer Legs

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #103 på: November 02, 2011, 22:20:37 »
Man kan jo undres over hvorfor Higgs fikk fyken. Han var en utmerket nr 2 keeper med en rekke gode kamper under beltet.

Og en 4-6 match mot Preston som var helt udugelig
KEEP FIGHTING!!

Jon R

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #104 på: November 02, 2011, 22:24:14 »
Man kan jo undres over hvorfor Higgs fikk fyken. Han var en utmerket nr 2 keeper med en rekke gode kamper under beltet.

Og en 4-6 match mot Preston som var helt udugelig

Burde vært veldig mange som hadde fått sparken hvis den kampen skulle legges til grunn for ny kontrakt.
Jon R.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #105 på: November 02, 2011, 22:45:38 »
Nå er vel vi Leedssupportere dessverre etter hvert kjent for å psyke ut spillere som er inne i en downperiode.  Strider mot all logikk å sparke en som allerede ligger nede, men er visst fornøyelig for mange.

Nå kjenner jeg alt for lite til Rachubka til å vite om han er brukenes mellom stengene, uansett bør man støtte de som er på banen til en hver tid og heller ta kritikken etter kamp.

viking

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #106 på: November 02, 2011, 22:46:17 »
Håper dette var hans siste kamp for Leeds
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #107 på: November 02, 2011, 22:49:44 »
Lykke til hos NAV Rubbish . Kanskje du får jobb som fugleskremsel:)

Glenn K

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #108 på: November 02, 2011, 22:51:36 »
Skremmende dårlig. Dette bør få konsekvenser, nå kan Grayson vise oss hva han er god for...

Tom S

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #109 på: November 02, 2011, 22:52:38 »
Skremmende dårlig. Dette bør få konsekvenser, nå kan Grayson vise oss hva han er god for...

Skal han stå mot Leicester, meiner du ;)
COME ON LEEDS !!

lojosang

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #110 på: November 02, 2011, 22:55:42 »
Tror den tabben mot coventry var døden for Rachubka, nok en spiller tatt av "the kop". Det sagt så er dette naturligvis den siste kampen hans da Bates kommer til å fri ham
Hovedpoenget er at han aldri skulle vært signet.Han er ikke i nærheten, det var det faktsik mange som sa på dette forum, og ikke minst på engelske forum-før han hadde spilt en eneste kamp >:(
Dette er særdeles dårlig vurdering av Grayson!

Jo, men det sier "mange" om ALLE spillerne vi henter, Yeboah.  8)
- Leif Olav

lojosang

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #111 på: November 02, 2011, 22:56:33 »
Skremmende dårlig. Dette bør få konsekvenser, nå kan Grayson vise oss hva han er god for...

Skal han stå mot Leicester, meiner du ;)

Blackwell som var keeper. Er ikke han arbeidslaus for tida?
- Leif Olav

berlin

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #112 på: November 02, 2011, 22:57:33 »
Nå er vel vi Leedssupportere dessverre etter hvert kjent for å psyke ut spillere som er inne i en downperiode.  Strider mot all logikk å sparke en som allerede ligger nede, men er visst fornøyelig for mange.

Nå kjenner jeg alt for lite til Rachubka til å vite om han er brukenes mellom stengene, uansett bør man støtte de som er på banen til en hver tid og heller ta kritikken etter kamp.

Mja, det er nå engang sånn at det går på stoltheten løs for supporterne, og som en fortsatt stor klubb, som vi vel liker at vi er, følger det med et visst press å spille for Leeds.

Er enig med deg i at Rachubka nok ikke er så dårlig som mange vil ha det til, men:
Med flere tabber i de fleste av kampene siden Lonergan ble skadet er mannen langt, langt nede. Han kommer til å pisse på seg om han går ut på ER igjen med det første, han kommer seg ikke opp igjen nå. Trolig er dette så tøft at Leeds-karrieren er over. La han få komme seg litt, og send han ut på lån, for mannens skyld.

TK20

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #113 på: November 02, 2011, 23:00:58 »
LEGEND

Andersen

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #114 på: November 02, 2011, 23:01:54 »
Han hadde vel noen tabbemål før kveldens kamp, men det er vel svakt av mannen selv at han ikke skjerpet seg . SG kan ikke forsvare denne mannen nå .

Imsdal

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #115 på: November 02, 2011, 23:03:11 »
Noen som vet hvorfor han ble bytta ut mot Blackpool idag?

Jon R

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #116 på: November 02, 2011, 23:03:59 »
Nå er vel vi Leedssupportere dessverre etter hvert kjent for å psyke ut spillere som er inne i en downperiode.  Strider mot all logikk å sparke en som allerede ligger nede, men er visst fornøyelig for mange.

Nå kjenner jeg alt for lite til Rachubka til å vite om han er brukenes mellom stengene, uansett bør man støtte de som er på banen til en hver tid og heller ta kritikken etter kamp.


Jeg forstår virkelig supporternes frustrasjon, men måten enkelte lot den komme til utrykk gjorde helt sikkert ikke situasjonen for Rachubka bedre, verken på kort eller lengre sikt. Ukvemsord mot egne spillere kan muligens forsvares hvis en spiller åpenbart saboterer eller ikke gidder. Det var ikke tilfellet her.
Jon R.

berlin

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #117 på: November 02, 2011, 23:29:22 »
Nå er vel vi Leedssupportere dessverre etter hvert kjent for å psyke ut spillere som er inne i en downperiode.  Strider mot all logikk å sparke en som allerede ligger nede, men er visst fornøyelig for mange.

Nå kjenner jeg alt for lite til Rachubka til å vite om han er brukenes mellom stengene, uansett bør man støtte de som er på banen til en hver tid og heller ta kritikken etter kamp.


Jeg forstår virkelig supporternes frustrasjon, men måten enkelte lot den komme til utrykk gjorde helt sikkert ikke situasjonen for Rachubka bedre, verken på kort eller lengre sikt. Ukvemsord mot egne spillere kan muligens forsvares hvis en spiller åpenbart saboterer eller ikke gidder. Det var ikke tilfellet her.

Når vi under (Blackwell, var det vel) var jeg tilstede på en pinlig 0-4 forestilling mot Sheff U (hvilket ikke gjør det bedre). Unge Simon Walton tabbet seg ut gang på gang i løpet av de første 20-25 minuttene, og var skyld i minst ett mål, hvis det ikke var flere. Du skulle hørt de skyllebøttene han fikk servert. Det endte med at han ble tatt ut midtveis i 1.omgang, trolig for å skåne gutten. Jeg forsvarer selvsagt ikke "massenes" oppførsel, men det er faktisk virkeligheten på ER. Walton var bare dårlig, ikke lat, den korte stunden, mulig han ikke fikk grep på motspillerne, tror han spilte h.back i den kampen.

Nå har nok supporterne ekstra lav lunte om dagen, og som kjent er den skapt av Bates og manglende ambisjoner eller planer. Det harmonerer defintivt ikke med supporternes ønske, som forventer at klubben kjemper om opprykk. Jeg forstår meget godt at det er labert oppmøte på ER, og spådde selv rett før sesongen startet at snittet ville falle ca 5000 ift i fjor.

Gjøres det ikke grep for å få oss fremover, så vil vi se tilskuertall under 20.000 fremover,
og det er i all hovedsak rettet mot politikken til Bates. Man har da sin stolthet. Frykt ikke, dette er ikke medgangssupportere, det er frustrerte supportere  som kommer tilbake fortere enn svint, når noe virkelig positivt skjer med klubben vår. Jeg sier ikke mer.

lojosang

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #118 på: November 02, 2011, 23:37:41 »
Frykt ikke, dette er ikke medgangssupportere, (....)  som kommer tilbake fortere enn svint, når noe virkelig positivt skjer med klubben vår.

Er det ikke akkurat dette som er selve definisjonen på medgangssupportere?  ???
- Leif Olav

berlin

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #119 på: November 02, 2011, 23:46:10 »
Frykt ikke, dette er ikke medgangssupportere, (....)  som kommer tilbake fortere enn svint, når noe virkelig positivt skjer med klubben vår.

Er det ikke akkurat dette som er selve definisjonen på medgangssupportere?  ???

Tror ikke det finnes en klar definisjon på det. Man kan ha mange grunner for å utebli fra fotballkamper som ikke "degraderer" en til medgangssupporter. Ã… støtte laget sitt i tykt og tynt, blir for meg litt snevert, når man har en betent situasjon. Dessuten har ikke alle råd, hverken av de i England og de i Norge. Men de stopper ikke å engasjere seg i laget av den grunn.