Skrevet av Emne: VAKKER lesning!!  (Lest 7422 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

VAKKER lesning!!
« på: Oktober 13, 2007, 17:27:33 »
http://www.thefootballnetwork.net/main/s277/st121925.htm

trur faktisk jeg fikk en tåre i øyekroken mens jeg las dette [:)]
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #1 på: Oktober 13, 2007, 20:00:44 »
quote:
Originally posted by Sydhagen

http://www.thefootballnetwork.net/main/s277/st121925.htm

trur faktisk jeg fikk en tåre i øyekroken mens jeg las dette [:)]




 Du har et poeng der! Dette var et greit sammendrag av det vi har vært nødt til å svelge de siste årene. Nå går vi mot bedre tider!!
Super Leeds since 1968

Sheridan

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #2 på: Oktober 13, 2007, 20:13:20 »
Now on to the manager and the team. I have never ever been a Wise hater. I thought he was what we needed at the time. I thought Blackwell had done his best, but had lost the dressing room, the players thought that they were the boss here, not Kevin, and that the whole place need somebody in to run a broom through the club. I thought Wise was the man, and still do. He could have walked when the fifteen was imposed. He didn't.. it just steeled him more


veteranen

  • Gjest
Re: VAKKER lesning!!
« Svar #3 på: Oktober 13, 2007, 21:38:44 »
quote:
Originally posted by Sheridan

Now on to the manager and the team. I have never ever been a Wise hater. I thought he was what we needed at the time. I thought Blackwell had done his best, but had lost the dressing room, the players thought that they were the boss here, not Kevin, and that the whole place need somebody in to run a broom through the club. I thought Wise was the man, and still do. He could have walked when the fifteen was imposed. He didn't.. it just steeled him more



Hvorfor skulle Wise ha "walked" fra Leeds pga av 15 minuspoeng?

La oss forholde oss til realitetene: Dennis Wise er manager i en av landets 10 største fotballklubber. Sammenlignet med alle andre klubbber på vårt nivå, er Wise manager i en gigantklubb!

Vi bør heller ikke glemme et annet viktig poeng når Wise arbeidsforhold skal vurderes: Han har et svært nært forhold til klubbens eneveldige leder og eier. Det finnes antagelig ikke en eneste manager i England som sitter tryggere i sin jobb enn Wise.

La oss nå se for oss at Wise hadde trukket seg i sommer. Han ettermæle ville da vært at han var mannen som førte Leeds ned på et historisk lavnivå! Han ville da sannsynligvis vært fullstendig uaktuell for alle jobber som ligger på et høyere nivå enn det vi nå operer på.

Så Wise-venner, gi meg en eneste rasjonell grunn for at Wise skulle ha gått fra Leeds sist sommer. [;)]

agehvitstein

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #4 på: Oktober 14, 2007, 00:25:53 »
Kanskje fordi han hadde fått nok av den konstante sutringen fra folk som deg. Fakta: ingen lisens, ikke mulighet til å signe spillere, økonomisk kaos OG ingen lønn. Ikke alle som hadde godtatt dette.
 

Tom S

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #5 på: Oktober 14, 2007, 00:27:07 »
Godt oppsummert, we'll be back!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #6 på: Oktober 14, 2007, 00:33:54 »
quote:
Originally posted by veteranen

quote:
Originally posted by Sheridan

Now on to the manager and the team. I have never ever been a Wise hater. I thought he was what we needed at the time. I thought Blackwell had done his best, but had lost the dressing room, the players thought that they were the boss here, not Kevin, and that the whole place need somebody in to run a broom through the club. I thought Wise was the man, and still do. He could have walked when the fifteen was imposed. He didn't.. it just steeled him more




Hvorfor skulle Wise ha "walked" fra Leeds pga av 15 minuspoeng?

La oss forholde oss til realitetene: Dennis Wise er manager i en av landets 10 største fotballklubber. Sammenlignet med alle andre klubbber på vårt nivå, er Wise manager i en gigantklubb!

Vi bør heller ikke glemme et annet viktig poeng når Wise arbeidsforhold skal vurderes: Han har et svært nært forhold til klubbens eneveldige leder og eier. Det finnes antagelig ikke en eneste manager i England som sitter tryggere i sin jobb enn Wise.

La oss nå se for oss at Wise hadde trukket seg i sommer. Han ettermæle ville da vært at han var mannen som førte Leeds ned på et historisk lavnivå! Han ville da sannsynligvis vært fullstendig uaktuell for alle jobber som ligger på et høyere nivå enn det vi nå operer på.

Så Wise-venner, gi meg en eneste rasjonell grunn for at Wise skulle ha gått fra Leeds sist sommer. [;)]



Jeg er sikker på at Nottm F tilhengerne vil si at deres klubb er størst på dette nivået... En mega-gigant!!!!!!!!! Tror vi er på et nivå der vi "fortjener" en Wise....

Managere med et større ego enn Wise og spillere med større tro på seg selv enn helheten Leeds representerer KUNNE ha tenkt tanken på å forlate skipet.....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #7 på: Oktober 14, 2007, 00:47:11 »
quote:
Originally posted by agehvitstein

Kanskje fordi han hadde fått nok av den konstante sutringen fra folk som deg. Fakta: ingen lisens, ikke mulighet til å signe spillere, økonomisk kaos OG ingen lønn. Ikke alle som hadde godtatt dette.



Du mener at en manager som ledet laget til i 33 kamper før vi rykket ned, helst bør slippe kritikk fra "sutrete" folk som har fulgt og støttet klubben i en mannsalder? [8)]


Jon R.
Jon R.

Karl Hot Shot

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #8 på: Oktober 14, 2007, 00:50:11 »
Dette innlegget fra "Greg" er noe av den største virkelighetsflukten som jeg har lest siden det berømte innlegget av H.b. i sin tid. Er "Greg" seriøs i det hele tatt? Jeg makter ikke å ta drømmeriene seriøst i hvert fall. Sett mannen på medisiner, Jon R!
 

Promotion 2010

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #9 på: Oktober 14, 2007, 00:50:45 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by agehvitstein

Kanskje fordi han hadde fått nok av den konstante sutringen fra folk som deg. Fakta: ingen lisens, ikke mulighet til å signe spillere, økonomisk kaos OG ingen lønn. Ikke alle som hadde godtatt dette.



Du mener at en manager som ledet laget til i 33 kamper før vi rykket ned, helst bør slippe kritikk fra "sutrete" folk som har fulgt og støttet klubben i en mannsalder? [8)]


Jon R.



Nei nei... Ikke svar på slemme innlegg.... Da blir det bare rot her inne... [;)]

PS Var det så mye som 33 kamper...? Etter U idag er jeg litt sur...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

agehvitstein

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #10 på: Oktober 14, 2007, 01:29:24 »
Da du tydeligvis mener det er et poeng kan jeg nevne at jeg selv har fulgt Leeds i en mannsalder. Jeg mener klubben var i et så stort kaos forige sesong at det blir for enkelt og KUN skylde på Wise. Jeg synes det er et stort poeng at både Wise og Poyet kunne funnet på noe annet enn å bli i klubben etter den pre-season vi har hatt. At det er uenighet om dette har jeg ikke noe problem å akseptere. Det som forundrer meg ganske mye er at enkelte her på forumet til stadighet må komme inn på hva som skjedde i fjor. Det er da et ufravikelig faktum at vi har hatt en fantastisk seriestart og at det virker som det er et fantastisk samhold i laget. Det velger jeg å tro at Wise og Poyet har en betydelig del av æren for.    

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by agehvitstein

Kanskje fordi han hadde fått nok av den konstante sutringen fra folk som deg. Fakta: ingen lisens, ikke mulighet til å signe spillere, økonomisk kaos OG ingen lønn. Ikke alle som hadde godtatt dette.



Du mener at en manager som ledet laget til i 33 kamper før vi rykket ned, helst bør slippe kritikk fra "sutrete" folk som har fulgt og støttet klubben i en mannsalder? [8)]


Jon R.


 

Karl Hot Shot

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #11 på: Oktober 14, 2007, 01:33:49 »
Herregud, Ã…ge! Jeg har selv fulgt Leeds United "tett" siden 1970, men bruker da ikke det som noe argument? Du er for positiv til det som skjer på Elland Road i 3.divisjon, det er problemet. Leeds United er en klubb som hører hjemme på toppnivå, og da blir alt annet bare rett og slett for dårlig. Det bør i det minste alle oss som har fulgt klubben i 37 år huske å minne ungene på.
 

Jon R

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #12 på: Oktober 14, 2007, 01:41:50 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by agehvitstein
 Jeg synes det er et stort poeng at både Wise og Poyet kunne funnet på noe annet enn å bli i klubben etter den pre-season vi har hatt. At det er uenighet om dette har jeg ikke noe problem å akseptere. Det som forundrer meg ganske mye er at enkelte her på forumet til stadighet må komme inn på hva som skjedde i fjor.




Det interessante i den sammenheng er at det ofte er de mest begeistrede Wise-tilhengerne som legger opp til å snakke om det som skjedde ifjor, foruten Wise selv. [8)]

Forøvrig er det få eller ingen som snakker om at Wise hadde " all skyld" for nedrykket ifjor. Det som gjerne debatteres er Wise sitt medansvar eller påstanden om at det var en "umulig" jobb å berge Leeds United fra nedrykk etter Blackwells vanstyre.  [:0]

Og fortsatt er det vel noe som kan forbedres selv om vi har vunnet de fleste kampene til nå? Slik jeg ser det er det ingen grunn til å legge ned debatten eller "frede" Dennis Wise for kritikk, selv om vi har begynt å vinne fotballkamper igjen. [8)]


Jon R.

[/quote]

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 14, 2007, 01:44:30 av Jon R »
Jon R.

agehvitstein

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #13 på: Oktober 14, 2007, 01:51:17 »
Nå var det vitterlig ikke jeg som brukte dette som argument! Jeg er forøvrig enig at Wise for all del må tilskrives sin del av skylden. Det må da være lov å fokusere på at det denne sesongen virker som det er mye som fungerer fotballmessig i klubben. Ingen skal komme å fortelle meg at det er flaks at vi har hatt en slik start som det vi har hatt. Det holder bare ikke!

Hot Shot: dersom du mener at sesongstarten ikke er bra nok tatt i betraktning de -15 poengene skjønner jeg ikke helt hva du egentlig tenker. Mener du at det spillemessig har vært for dårlig? Det har variert, men det har tross alt nå gått to måneder av sesongen. Fotball handler om resultater. Dersom du trodde at Leeds skulle valse gjennom denne ligaen mener jeg at det er urealistiske forventninger. Det er ikke til å komme vekk fra at sesongen hitil har gått over ALL forventning. Og nå vil du altså ha "Wise out"! Mener du det seriøst? Det kan du umulig begrunne ut fra et fotballmessig ståsted.
 

Sheridan

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #14 på: Oktober 14, 2007, 02:14:18 »
quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

Herregud, Ã…ge! Jeg har selv fulgt Leeds United "tett" siden 1970, men bruker da ikke det som noe argument? Du er for positiv til det som skjer på Elland Road i 3.divisjon, det er problemet. Leeds United er en klubb som hører hjemme på toppnivå, og da blir alt annet bare rett og slett for dårlig. Det bør i det minste alle oss som har fulgt klubben i 37 år huske å minne ungene på.



Selvfølgelig er det ingen som trives og er fornøyd med at Leeds United befinner seg på 3 nivå i Engelsk fotball. Men det er nå engang sånn at det er der vi har havnet. Du snakker om virkelighetfjerne innlegg - dette er dagens realitet. Nå blåser det imidlertid en frisk vind omkring Leeds United igjen, og den er sannelig etterlengtet. Forstår ikke at du som supporter i mange år ikke evner å utrykke mer glede over at Leeds faktisk vinner kamper igjen. Stilkarakterer har da aldri blitt utdelt når det spilles fotball i Yorkshire. Det vet vi alle sammen. Og de gir heller ikke poeng. I Leeds United har det alltid vært sånn at ser de spillere som gir 100% og blør for drakta, ja så tilgir de deg om ikke ferdighetene står helt i stil. Det er det vi har nå! Ett lag som sloss sammen! Tror rett og slett du er altfor opphengt i denne "Get Chelsea out of Leeds" greia, som nok er i ferd med å gå litt av moten.

Er det ikke deilig å registrere at folk flokker til Elland Road - fordi følelsen i byen er blitt sånn at "thats where things are happening on a sathurday afternoon."  Jeg gjør!. Og jeg er veldig klar over at det tar lang tid å gjenreise Leeds United til gamle høyder - og kanskje nettopp derfor tar jeg vare på øyeblikkene når de kommer.


Promotion 2010

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #15 på: Oktober 14, 2007, 02:26:36 »
29.100 idag.
Jeg tror nok at disse negative vibberne snart forsvinner herfra. Ække mulig å kritisere et lag som greier direkte opprykk etter minus 15 poeng!!!

Idag klarte vi tross alt 1-1 mot et strekt lag som ligger helt i toppen. Jobben til Wise blir å motivere laget til å vinne mot de dårligere lagene. Da vinner vi serien der "alle" slår "alle".....bortsett fra Leeds.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

agehvitstein

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #16 på: Oktober 14, 2007, 02:34:00 »
Det vitner om at folk i Leeds endelig begynner å få troen tilbake, i motsetning til de som fortsatt ikke har skjønt at vi er i ferd med å legge de vonde dagene bak oss. Jeg er bare så fornøyd med at det endelig er morsomt å følge Leeds igjen! Nesten 30 000 på en dag hvor både England og byens rugbylag spilte viktige kamper. Marching on together.
 

Jon R

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #17 på: Oktober 14, 2007, 02:38:52 »
quote:
Originally posted by Promotion 2010

29.100 idag.
Jeg tror nok at disse negative vibberne snart forsvinner herfra. Ække mulig å kritisere et lag som greier direkte opprykk etter minus 15 poeng!!!




Morsomt at følelsesmennesket "optimisten" Promo skriver dette. Selvfølgelig har du rett. Så lenge vi vinner kamper er alt såre vel. Det blir derfor spennende å se om det er skapt en bølge som varer, også i perioder med måltørke og mager poengfangst. Mange tok bølgen da vi banket Preston og var klare for finale i Cardiff. Så kom denne irriterende kato fyren og "ødela" feiringen med sine snusforuftige analyser og "advarsler" om fremtiden. FOR EN GLEDESDREPER!!! Fire måneder senere hersket kanskje tidenes depresjon og selv Promotion 07 holdt på kaste inn håndkleet. Ups and downs. Det er Leeds United det. Slik har det alltid vært og slik vil det alltid være. [8)]

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 14, 2007, 02:58:56 av Jon R »
Jon R.

Promotion 2010

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #18 på: Oktober 14, 2007, 02:56:08 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Promotion 2010

29.100 idag.
Jeg tror nok at disse negative vibberne snart forsvinner herfra. Ække mulig å kritisere et lag som greier direkte opprykk etter minus 15 poeng!!!




Morsomt at følelsesmennesket Promo skriver dette. Selvfølgelig har du rett. Så lenge vi vinner kamper er alt såre vel. Det blir derfor spennende å se om det er skapt en bølge som varer, også i perioder med måltørke og mager poengfangst. Mange tok bølgen da vi banket Preston og var klare for finale i Cardiff. Så kom denne irriterende kato fyren og "ødela" feiringen med sine snusforuftige analyser og "advarsler" om fremtiden. FOR EN GLEDESDREPER!!! Fire måneder senere hersket kanskje tidenes depresjon og selv Promotion 07 holdt på kaste inn håndkleet. Ups and downs. Det er Leeds United det. Slik har det alltid vært og slik det alltid være. [8)]

Jon R.



Pssst! Det høres bedre ut med OPTIMISTEN! Det derre andre blir liksom litt sånn jentegreie! Dessuten vant Leeds Rhinos idag. Da er jeg på topp vettu...

Opp og ned ER Leeds United dessverre. [:)]
« Siste redigering: Oktober 14, 2007, 02:59:57 av Jon R »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #19 på: Oktober 14, 2007, 03:02:37 »
quote:
Originally posted by Promotion 2010

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Promotion 2010

29.100 idag.
Jeg tror nok at disse negative vibberne snart forsvinner herfra. Ække mulig å kritisere et lag som greier direkte opprykk etter minus 15 poeng!!!




Morsomt at følelsesmennesket Promo skriver dette. Selvfølgelig har du rett. Så lenge vi vinner kamper er alt såre vel. Det blir derfor spennende å se om det er skapt en bølge som varer, også i perioder med måltørke og mager poengfangst. Mange tok bølgen da vi banket Preston og var klare for finale i Cardiff. Så kom denne irriterende kato fyren og "ødela" feiringen med sine snusforuftige analyser og "advarsler" om fremtiden. FOR EN GLEDESDREPER!!! Fire måneder senere hersket kanskje tidenes depresjon og selv Promotion 07 holdt på kaste inn håndkleet. Ups and downs. Det er Leeds United det. Slik har det alltid vært og slik det alltid være. [8)]

Jon R.



Pssst! Det høres bedre ut med OPTIMISTEN! Det derre andre blir liksom litt sånn jentegreie! Dessuten vant Leeds Rhinos idag. Da er jeg på topp vettu...

Opp og ned ER Leeds United dessverre. [:)]



Derfor har naturligvis "unge" Sheridan et meget viktig poeng. Det er viktig å kunne glede seg når oppturene og de gyldne øyeblikkene er her. Hører du Hot Shot? [;)]

Jon R.
Jon R.

veteranen

  • Gjest
Re: VAKKER lesning!!
« Svar #20 på: Oktober 14, 2007, 03:55:32 »
quote:
Originally posted by agehvitstein

Kanskje fordi han hadde fått nok av den konstante sutringen fra folk som deg. Fakta: ingen lisens, ikke mulighet til å signe spillere, økonomisk kaos OG ingen lønn. Ikke alle som hadde godtatt dette.


Wise visste at disse hindringene var høyst midlertidige. Han visste at Bates ville manipulere til seg kontrollen av klubben, og at hans egen jobb dermed var bombesikker. Og prøv å fortell meg hvilken jobb Wise skulle gått til som ville vært større og mer attraktiv enn managerjobben i Leeds United!

"Sheridan" har selvfølgelig helt rett når han skriver at det er viktig at vi klarer å glede oss i "nuet". Men samtidig kan det være greit å ikke bli så blendet av gode sportslige resultater i nåtid at man fullstendig mister både perspektiver og evne til selvstendig tenkning.

Jeg mener akkurat det samme idag som jeg mente før sesongen startet:  Jeg vil bli kvitt både Bates og Wise! Og det ønsket bunner ene og alene i en overbevisning om at altfor mye av det disse to står for og representerer, ikke vil være bra for klubben på sikt.

Så dere får prøve å leve med at noen av oss er såpass standhaftige at vi ikke vil være med på denne stadig mer heftige omfavnelsen av vår manager. Opportunister og værhaner har vel dette forum nok av...


agehvitstein

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #21 på: Oktober 14, 2007, 04:33:43 »
Jeg kan bare ikke slutte å irritere meg over at når det endelig begynner å gå bedre både på og utenfor banen så skal man fortsatt bli konfrontert med alle disse historiene om hva som gikk galt i fjor og hvor forferdelig uprofesjonelle både Wise og Btes er. Det må da være mulig å ta inn over seg at klubben var skakkjørt uten sidestykke takke være Ridsdale, og at alternativene til Bates blir hauset opp med ville spekulasjoner rundt hvilke høytflyvende planer de har for klubben. Men for all del, fortsett gjerne å male fanden på veggen. Jeg velger å glede meg over at gleden er tilbake i klubben, i likhet med 30 000 på tribunen i dag. Så for dine "allierte" planlegge diverse protestaksjoner mot Bates og Wise, les forslaget om å utebli fra Elland Road/gå etter 15 min. i første kamp.
 

veteranen

  • Gjest
Re: VAKKER lesning!!
« Svar #22 på: Oktober 14, 2007, 04:46:04 »
Jeg må innrømme at jeg finner det vanskelig - og etterhvert lite meningsfylt - å føre noen diskusjon med deg så lenge du verken er istand til å forholde deg til det jeg faktisk skriver, eller svare på de spørsmål jeg stiller deg, Ã…ge.

Heretter får jeg overlate den oppgaven til folk som er utstyrt med en større dose tålmodighet enn meg...

agehvitstein

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #23 på: Oktober 14, 2007, 04:51:43 »
Takk det samme. Jeg tror vel når alt kommer til alt at vi bare har et forskjellig utgangspunkt når det gjelder denne saken. Det er helt ok. Jeg velger å se frem til neste match mot Brighton. Håper trenden fortsetter!
 

veteranen

  • Gjest
Re: VAKKER lesning!!
« Svar #24 på: Oktober 14, 2007, 04:53:44 »
quote:
Originally posted by agehvitstein

Takk det samme. Jeg tror vel når alt kommer til alt at vi bare har et forskjellig utgangspunkt når det gjelder denne saken. Det er helt ok. Jeg velger å se frem til neste match mot Brighton. Håper trenden fortsetter!


Her er vi helt enige! [:)]

agehvitstein

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #25 på: Oktober 14, 2007, 05:07:09 »
Bra! Det er jo i bunn og grunn det viktigste.
 

Karl Hot Shot

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #26 på: Oktober 14, 2007, 05:07:52 »
quote:
Originally posted by Sheridan

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

Herregud, Ã…ge! Jeg har selv fulgt Leeds United "tett" siden 1970, men bruker da ikke det som noe argument? Du er for positiv til det som skjer på Elland Road i 3.divisjon, det er problemet. Leeds United er en klubb som hører hjemme på toppnivå, og da blir alt annet bare rett og slett for dårlig. Det bør i det minste alle oss som har fulgt klubben i 37 år huske å minne ungene på.



Selvfølgelig er det ingen som trives og er fornøyd med at Leeds United befinner seg på 3 nivå i Engelsk fotball. Men det er nå engang sånn at det er der vi har havnet. Du snakker om virkelighetfjerne innlegg - dette er dagens realitet. Nå blåser det imidlertid en frisk vind omkring Leeds United igjen, og den er sannelig etterlengtet. Forstår ikke at du som supporter i mange år ikke evner å utrykke mer glede over at Leeds faktisk vinner kamper igjen. Stilkarakterer har da aldri blitt utdelt når det spilles fotball i Yorkshire. Det vet vi alle sammen. Og de gir heller ikke poeng. I Leeds United har det alltid vært sånn at ser de spillere som gir 100% og blør for drakta, ja så tilgir de deg om ikke ferdighetene står helt i stil. Det er det vi har nå! Ett lag som sloss sammen! Tror rett og slett du er altfor opphengt i denne "Get Chelsea out of Leeds" greia, som nok er i ferd med å gå litt av moten.

Er det ikke deilig å registrere at folk flokker til Elland Road - fordi følelsen i byen er blitt sånn at "thats where things are happening on a sathurday afternoon."  Jeg gjør!. Og jeg er veldig klar over at det tar lang tid å gjenreise Leeds United til gamle høyder - og kanskje nettopp derfor tar jeg vare på øyeblikkene når de kommer.





Hvor tar du det fra at jeg ikke skulle glede meg når Leeds United vinner fotballkamper? Du må jo være dyslektisk for å kunne gjøre deg slike tanker på bakgrunn av mine innlegg?

Dessuten er jeg flyvende uenig med deg når du skriver at stilkarakterer ikke betyr noe! Jovisst gjør de det! Leeds United har i sine glansperioder vært kjent som hardtarbeidende og spilte free, flowing football. Det gjør ikke dagens utgave. Og det er det som bekymrer meg og som gjør at jeg utelukker noen ny storhetstid med dagens ledelse ved roret.
 

veteranen

  • Gjest
Re: VAKKER lesning!!
« Svar #27 på: Oktober 14, 2007, 05:13:12 »
quote:
Originally posted by agehvitstein

Bra! Det er jo i bunn og grunn det viktigste.

Så sant som det er sagt! [:)]

Nei, nå får vi gi oss, før det ender med kameratslige omfavnelser og pinlige betroelser! [:I][:D]

agehvitstein

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #28 på: Oktober 14, 2007, 05:20:05 »
He he, er faktisk enig det også veteranen!

Hot shot: Leeds har vel ikke vært spesielt kjent for feinsmeckerfotball? Spør du meg så går det mer på å være et lag som ingen liker å møte, gjerne på grensen til det litt grisete.
 

Karl Hot Shot

Re: VAKKER lesning!!
« Svar #29 på: Oktober 14, 2007, 05:24:30 »
quote:
Originally posted by agehvitstein

He he, er faktisk enig det også veteranen!

Hot shot: Leeds har vel ikke vært spesielt kjent for feinsmeckerfotball? Spør du meg så går det mer på å være et lag som ingen liker å møte, gjerne på grensen til det litt grisete.



Hvor i all verden har du lest at jeg skulle hevdet at Leeds United er kjent for "feinsmeckerfotball"? Lær deg å lese andres innlegg før du responderer!