Skrevet av Emne: Hvordan går det med Leeds de neste årene?  (Lest 2002 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LeedsU878

Hvordan går det med Leeds de neste årene?
« på: Februar 01, 2010, 16:41:18 »
Har, som de fleste andre antar jeg, tenkt en del på dette. Første spørsmål er jo sevfølgelig om vi rykker opp?

Om vi da klarer å komme oss opp i CCC, hvor kommer vi da til å kjempe? Skal vi kjempe om å unngå nedrykk? Blir vi et stabilt mid table lag? Kommer vi til å gå rett i strupen på alle og kjempe om opprykk til PL? Selger Bates klubben?

Dette er alle spørsmål som jeg ikke klarer å besvare. Vi så jo med Foresten f.eks, som brukte et par år på først å unngå nedrykk, for deretter å stabilisere seg, og nå kjempe med i toppen.

Jeg tror faktisk at vi har en god nok stall, men CCC har jo vist mange ganger at det er en utrolig tøff liga å vinne. Hvem hadde f.eks. spådd at Stoke, Hull, Og Burnley skulle klare å rykke opp?

Jeg regner med at de fleste av spørsmålene mine forblir ubesvart, men hadde vært morsomt å høre hva andre mener. :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Kickthemdown

Sv: Hvordan går det med Leeds de neste årene?
« Svar #1 på: Februar 01, 2010, 16:49:43 »
Skal bare opp på loftet og finne fram glasskulen så kommer jeg tilbake med et mer fornuftig svar senere...

Rune Bergen

Sv: Hvordan går det med Leeds de neste årene?
« Svar #2 på: Februar 01, 2010, 16:50:02 »
All historikk bør tilsi at Leeds etter å ha stabilisert seg over to tre år bør kjempe for opprykk til PL. PL bør være det man forsøker å strebe etter.

Svend Anders

Sv: Hvordan går det med Leeds de neste årene?
« Svar #3 på: Februar 01, 2010, 16:51:09 »
Regner med du vil ha kortversjonen?  ;)

Har, som de fleste andre antar jeg, tenkt en del på dette. Første spørsmål er jo sevfølgelig om vi rykker opp?

Ja

Når vi da klarer å komme oss opp i CCC, hvor kommer vi da til å kjempe? Skal vi kjempe om å unngå nedrykk? Blir vi et stabilt mid table lag? Kommer vi til å gå rett i strupen på alle og kjempe om opprykk til PL? Selger Bates klubben?

Vi går rett i strupen på de andre, ja. Enkelte lag vil skille seg ut, muligvis de som kommer fra divisjonen over, men å kjempe om playoffplass er noe vi må kunne sikte mot.
Om Bates selger avhenger av om noen vil (les: kan) kjøpe.

SA

Promotion 2010

Sv: Hvordan går det med Leeds de neste årene?
« Svar #4 på: Februar 01, 2010, 16:53:04 »
Jeg håper vi er i en av Europa-cupene i løpet av et par år.  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LeedsU878

Sv: Hvordan går det med Leeds de neste årene?
« Svar #5 på: Februar 01, 2010, 17:04:10 »
Opptimismen rår ihvertfall. Det er bra :)

Jeg er litt mer usikker på om vi kan kjempe om opprykk med en gang, men jeg håper jo du har rett. Jeg tror tilfeldigheter kommer til å avgjøre mye, men som jeg nevnte før, så tror jeg vi har et lag som kan hevde seg i den divisjonen.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

auren

Sv: Hvordan går det med Leeds de neste årene?
« Svar #6 på: Februar 01, 2010, 17:10:56 »
Jeg håper vi er i en av Europa-cupene i løpet av et par år.  ;D

Hvorfor vente i to år når vi kan være i Europa allerede fra høsten av? Kommer vi til FA-cup finalen så er vi sannsynligvis i Europa til høsten (regner med at City eller Chelsea er å se i finalen, og de får nok en Cl eller Europacup plassering i PL).  ;)

auren
« Siste redigering: Februar 01, 2010, 17:14:23 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lakris

Sv: Hvordan går det med Leeds de neste årene?
« Svar #7 på: Februar 01, 2010, 17:39:24 »
Det kan jo være interessant å se på de som har rykket opp i Leeds' league one-periode, og hvordan de har klart seg i championship:

Pr i dag ligger de på følgende plasser:

Swansea       5.plass
Nottingham    2.plass
Doncaster    13.plass
Leicester       8.plass
Peterborough siste plass
Scunthorpe   16.plass

Fullt mulig å rykke opp i løpet av et par år mao. I alle fall hvis vi skal se på statistikk...

 

jarle

Sv: Hvordan går det med Leeds de neste årene?
« Svar #8 på: Februar 01, 2010, 17:45:18 »
Opp iår...

Play off neste år...

Det er mulig med 2-3 kjøp og 2-3 lånspillere fra PL

Ny mann

Ny mann - Kis - Naylor / Mikke - ny mann

Snoddy - ny mann - ny mann - McSheff

Beckford - Ny mann


Benk
Higgs
White
Bromby
Killa
Howson
Ny spiss

Andersen

Sv: Hvordan går det med Leeds de neste årene?
« Svar #9 på: Februar 01, 2010, 17:50:20 »
Tror jeg drøyer med å se inn i krystallkula, vil se hvordan sesongen ser ut i slutten av april , direkte opprykk ? play -off ? LEEDS4EVER.

sportcarl1

Sv: Hvordan går det med Leeds de neste årene?
« Svar #10 på: Februar 01, 2010, 19:05:40 »
vi har visat i cupen att vi har kvalité i truppen, tror på en plats på topp6, vad vi behöver är kanske en klasspelare på innermittfätet, en bra anfallare, och en högerback,