Skrevet av Emne: Delph- skade utsetter penger fra Villa  (Lest 15736 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Sv: Delph- skade utsetter penger fra Villa
« Svar #60 på: April 23, 2010, 12:58:46 »
Han rykket da aldri ned til 3 divisjon...


Han skal ha mesteparten av æren for det, det kan vi ikkje ta fra han.
COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: Delph- skade utsetter penger fra Villa
« Svar #61 på: April 23, 2010, 12:59:26 »
Kanskje ikke riktig tråd, men en ting er sikkert:

Rykker vi ikke opp i år heller, blir det baluba, ja jeg forventer STOR baluba!!!

Jeg tror fansen vil rette sitt raseri mer mot Bates & styret, enn mot Grayson, og det kan bli så merkbart tøft, ja merkbart at det VIL tvinge frem endringer. For hvilken Leeds-supporter klarer å mane frem en egen "overbevisning" om at vi rykker opp våren 2011 med omtrent samme "metode" som er brukt til nå? Ikke jeg, i hvertfall.

Vel, jeg håper på opprykk. Hvis ikke, minimum en fløyelsrevolusjon rundt Leeds gjøren og laden.
Det vil bli bråk og la det komme. Bedre at det skjer noe, enn tause, trauste uttalelser om positivt ditt og negativt datt, og at vi må rebuild.......

Og hvis vi rykker opp? Hva skjer da? Jeg frykter med Bates ved roret at det kun satset litt mer, men ikke nok. Håper jeg tar feil, enten ved at Bates selger (foretrukket), eller ved at noen faktisk er villig til å investere i Leeds mens Bates har makten. Det siste kan høres ut som en naiv tanke, men til tross for at "alt om penger i Leeds" tydeligvis ikke tåler offentlighetens lys, så ser jeg det ikke som utenkelig at avtaler kan komme på plass med Mr. Bates, vel og merke i CCC.
« Siste redigering: April 23, 2010, 13:02:43 av berlin »

Sydhagen

Sv: Delph- skade utsetter penger fra Villa
« Svar #62 på: April 23, 2010, 13:03:52 »
Kanskje ikke riktig tråd, men en ting er sikkert:

Rykker vi ikke opp i år heller, blir det baluba, ja jeg forventer STOR baluba!!!

Jeg tror fansen vil rette sitt raseri mer mot Bates & styret, enn mot Grayson, og det kan bli så merkbart tøft, ja merkbart at det VIL tvinge frem endringer. For hvilken Leeds-supporter klarer å mane frem en egen "overbevisning" om at vi rykker opp våren 2011 med omtrent samme "metode" som er brukt til nå? Ikke jeg, i hvertfall.

Vel, jeg håper på opprykk. Hvis ikke, minimum en fløyelsrevolusjon rundt Leeds gjøren og laden.
Det vil bli bråk og la det komme. Bedre at det skjer noe, enn tause, trauste uttalelser om positivt ditt og negativt datt, og at vi må rebuild.......

Og hvis vi rykker opp? Hva skjer da? Jeg frykter med Bates ved roret at det kun satset litt mer, men ikke nok. Håper jeg tar feil, enten ved at Bates selger (foretrukket), eller ved at noen faktisk er villig til å investere i Leeds mens Bates har makten. Det siste kan høres ut som en naiv tanke, men til tross for at "alt om penger i Leeds" tydeligvis ikke tåler offentlighetens lys, så ser jeg det ikke som utenkelig at avtaler kan komme på plass med Mr. Bates.

Enig med deg her Berlin, men tror vi må vente til sesongen er over før vi gjør opp status.
Det er helt klart ikke godt nok viss Leeds ikke skulle klare opprykk, men klarer vi det må Grayson få ro i sommer til å bygge et slagkraftig mannskap til høsten. Og da er vi seff avhengig av at Bates bruker litt mer penger enn tilfellet er nå.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Delph- skade utsetter penger fra Villa
« Svar #63 på: April 23, 2010, 13:29:57 »
Han rykket da aldri ned til 3 divisjon...


og dermed ikke en gang med i trekninga?
Ups & Ups!!

jarle

Sv: Delph- skade utsetter penger fra Villa
« Svar #64 på: April 23, 2010, 14:13:10 »
Han rykket da aldri ned til 3 divisjon...


og dermed ikke en gang med i trekninga?


Han hadde da suksess også.. de beste årene siden 70 tallet... vi var europas mest spennede lag.
Unge og fremmadstormende.. spilte god fotball...
Gav meg mange mange gode stunder ihvertfall

Rids hadde litt utur også, ikke hans skyld knivstikkinga i Istanbul eller idiotene Woody og Bowyer som etter min mening ødela mye... og DOL's dumme bok... Vi var en feil offside avblåsning mot Man U fra og komme med i CL ... da startet det.


Bates har gitt meg magesår i 7 år snart...

B_Ød

Sv: Delph- skade utsetter penger fra Villa
« Svar #65 på: April 23, 2010, 15:28:14 »
Han rykket da aldri ned til 3 divisjon...


og dermed ikke en gang med i trekninga?


Han hadde da suksess også.. de beste årene siden 70 tallet... vi var europas mest spennede lag.
Unge og fremmadstormende.. spilte god fotball...
Gav meg mange mange gode stunder ihvertfall

Rids hadde litt utur også, ikke hans skyld knivstikkinga i Istanbul eller idiotene Woody og Bowyer som etter min mening ødela mye... og DOL's dumme bok... Vi var en feil offside avblåsning mot Man U fra og komme med i CL ... da startet det.


Bates har gitt meg magesår i 7 år snart...


Han hadde da suksess også.. de beste årene siden 70 tallet... vi var europas mest spennede lag.
Unge og fremmadstormende.. spilte god fotball


...ikke hans fortjeneste det.

Rids hadde litt utur også, ikke hans skyld knivstikkinga i Istanbul eller idiotene Woody og Bowyer som etter min mening ødela mye... og DOL's dumme bok... Vi var en feil offside avblåsning mot Man U fra og komme med i CL ... da startet det.

...frikjenner vel ikke dusten dette??

Ups & Ups!!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Delph- skade utsetter penger fra Villa
« Svar #66 på: April 23, 2010, 16:21:11 »
....

Bates har gitt meg magesår i 7 år snart...


Om du begynte å få magesår av Bates allerede to år før han kom inn i Leeds, skjønner jeg veldig godt at du har utviklet disse Batesnevrosene, Jarle….  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Dennis

Sv: Delph- skade utsetter penger fra Villa
« Svar #67 på: April 23, 2010, 16:22:04 »
Peter Ridsdale har gode sportslige resultater fra sin periode i Leeds. Leeds ble også et slags "annet" favorittlag for veldig mange, med et ungt og særdeles gjennombruddshissig lag.

Likevel kommer man ikke bort i fra at han spilte kort på et nivå langt over evne, med penger han lånte, mens han satt på en stol han hadde leaset. Så lenge det går bra er det spennende og givende, men om du ikke har råd til å dekke innsatsen, vil du til slutt tape - alt. Og ikke bare har du ikke råd til å betale regningene dine, du skylder også andre penger...

At det "bortforklares" med uflaks, gjør meg oppgitt og trist. Selvsagt var det ikke kun Ridsdale som gjorde feil: O'Leary, Woody/Bowyer, unødvendige innkjøp for å skape status, gullfisker (Guardiola betalte flatskjermen sin selv) etc.

Alt dette står likevel Ridsdale ansvarlig for, ettersom han - og styret - ikke tok høyde for motgang som på et eller annet tidspunkt uansett kommer. Er det ikke også slik at Grayson må ta ansvaret for om forsvarerne slipper inn mål og spissene ikke scorer som fører til at vi ikke vinner kamper?

Derfor vil Ken Bates alltid stå som en bedre styreformann i mine øyne. Det betyr ikke at jeg liker meg bedre i League One enn på toppen av Europa og det betyr på ingen måte at jeg digger Bates! Det må det gå an å skille mellom.

Derimot vil jeg heller ha en klubb å holde med, enn å leve som folka i Luksusfellen som har det dritfett en viss periode, frem til hverdagen kommer. Det skjer jo med samtlige lag uten stor egenkapital i Premier League den dag i dag; Liverpool, Manchester United, Pompey etc.

PS! Derimot er det uakseptabelt at klubben ligger i tredje divisjon for tredje året på rad, med klare utsikter til å måtte spille et fjerde. Den skylden kan ikke Ridsdale bli tildelt, selv om han selvsagt også har en viss innvirkning på at klubben i dag ikke spiller i PL og er ute i Europa - med litt mer fremtidig tenkning og mindre stormannsgalskap i den gryende suksessen, kunne kanskje laget vært bygget for mer langvarig suksess på toppen av PL?

Og ja, om vi blir i L1, så forventer jeg også baluba, MYE baluba.
« Siste redigering: April 23, 2010, 16:31:28 av Mr Kaizer »
Marching on together!

jarle

Sv: Delph- skade utsetter penger fra Villa
« Svar #68 på: April 23, 2010, 18:13:51 »
Peter Ridsdale har gode sportslige resultater fra sin periode i Leeds. Leeds ble også et slags "annet" favorittlag for veldig mange, med et ungt og særdeles gjennombruddshissig lag.

Likevel kommer man ikke bort i fra at han spilte kort på et nivå langt over evne, med penger han lånte, mens han satt på en stol han hadde leaset. Så lenge det går bra er det spennende og givende, men om du ikke har råd til å dekke innsatsen, vil du til slutt tape - alt. Og ikke bare har du ikke råd til å betale regningene dine, du skylder også andre penger...

At det "bortforklares" med uflaks, gjør meg oppgitt og trist. Selvsagt var det ikke kun Ridsdale som gjorde feil: O'Leary, Woody/Bowyer, unødvendige innkjøp for å skape status, gullfisker (Guardiola betalte flatskjermen sin selv) etc.

Alt dette står likevel Ridsdale ansvarlig for, ettersom han - og styret - ikke tok høyde for motgang som på et eller annet tidspunkt uansett kommer. Er det ikke også slik at Grayson må ta ansvaret for om forsvarerne slipper inn mål og spissene ikke scorer som fører til at vi ikke vinner kamper?

Derfor vil Ken Bates alltid stå som en bedre styreformann i mine øyne. Det betyr ikke at jeg liker meg bedre i League One enn på toppen av Europa og det betyr på ingen måte at jeg digger Bates! Det må det gå an å skille mellom.

Derimot vil jeg heller ha en klubb å holde med, enn å leve som folka i Luksusfellen som har det dritfett en viss periode, frem til hverdagen kommer. Det skjer jo med samtlige lag uten stor egenkapital i Premier League den dag i dag; Liverpool, Manchester United, Pompey etc.

PS! Derimot er det uakseptabelt at klubben ligger i tredje divisjon for tredje året på rad, med klare utsikter til å måtte spille et fjerde. Den skylden kan ikke Ridsdale bli tildelt, selv om han selvsagt også har en viss innvirkning på at klubben i dag ikke spiller i PL og er ute i Europa - med litt mer fremtidig tenkning og mindre stormannsgalskap i den gryende suksessen, kunne kanskje laget vært bygget for mer langvarig suksess på toppen av PL?

Og ja, om vi blir i L1, så forventer jeg også baluba, MYE baluba.


Rids hadde visjoner og tanker og guts... han hadde positive ideer og tanker om klubben og dets engasjement på et vidt plan... 90% av det han gjorde var bra... desverre ble vi truffet av flere bølger samtidig... det gjorde at spillerne våre som egentlig var verdt en god del kroner og ville dekt mye av gjelden ble solgt for slikke pinner...

Bates har ingen av disse...han krangler og bråker that's it...
Du hører fra ham hver gang en klubb prøver å kjøpe en av spillerne våre "billig" .. da våkner han!
Noen som vet hva målet med klubber er - på kort og lang sikt... ??? jeg har ikke peiling, det sier det meste!!!

Dennis

Sv: Delph- skade utsetter penger fra Villa
« Svar #69 på: April 23, 2010, 18:48:23 »
Noen som vet hva målet med klubber er - på kort og lang sikt... ??? jeg har ikke peiling, det sier det meste!!!

Den likte jeg  ;)

Marching on together!

jarle

Sv: Delph- skade utsetter penger fra Villa
« Svar #70 på: April 23, 2010, 18:53:15 »
Noen som vet hva målet med klubber er - på kort og lang sikt... ??? jeg har ikke peiling, det sier det meste!!!

Den likte jeg  ;)



skulle være klubben ( altså Leeds) ikke klubber generelt...  ;D

berlin

Sv: Delph- skade utsetter penger fra Villa
« Svar #71 på: April 23, 2010, 19:57:37 »
Noen som vet hva målet med klubber er - på kort og lang sikt... ??? jeg har ikke peiling, det sier det meste!!!

Den likte jeg  ;)



skulle være klubben ( altså Leeds) ikke klubber generelt...  ;D

hmmm......var det DET Mr. Kaizer siktet til  ?  ::)  ;D

Dennis

Sv: Delph- skade utsetter penger fra Villa
« Svar #72 på: April 23, 2010, 20:23:21 »
Noen som vet hva målet med klubber er - på kort og lang sikt... ??? jeg har ikke peiling, det sier det meste!!!

Den likte jeg  ;)



skulle være klubben ( altså Leeds) ikke klubber generelt...  ;D

hmmm......var det DET Mr. Kaizer siktet til  ?  ::)  ;D

Det var det nok ikke...  ;)
Marching on together!

jarle

Sv: Delph- skade utsetter penger fra Villa
« Svar #73 på: April 23, 2010, 21:31:05 »
Noen som vet hva målet med klubber er - på kort og lang sikt... ??? jeg har ikke peiling, det sier det meste!!!

Den likte jeg  ;)



skulle være klubben ( altså Leeds) ikke klubber generelt...  ;D

hmmm......var det DET Mr. Kaizer siktet til  ?  ::)  ;D

Det var det nok ikke...  ;)


faen... ;D

Men da vet vel dere da?

korte og langsiktige mål... bortsett fra at vi håper å rykke opp!!!

Please tell me... skip uten mål og uten skipper eller?

Promotion 2010

Sv: Delph- skade utsetter penger fra Villa
« Svar #74 på: November 19, 2010, 10:32:56 »
Macca i Villa ser frem til en skadefri Delph. Kanskje vi får pengene våre snart?

http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_6514815,00.html

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Delph- skade utsetter penger fra Villa
« Svar #75 på: November 21, 2010, 13:28:02 »
Er "trappetrinnene" offisielle- noen som vet HVOR mange kamper som utløser
betalings-ratene fra Villa?