Skrevet av Emne: Spiller : Andy Robinson !  (Lest 34431 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sterland

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #90 på: Mars 10, 2010, 21:08:43 »
Etter mitt skjønn er Robbo en av de absolutt beste fotballspillerne i Leeds pt. Bare så synd at et tilsynelatende for høyt inntak av kalorier gjør han uaktuell. I de matchene jeg har sett han har han til tider imponert stort med sin kreativitet. Han er vel muligens en kantspiller, men etter min mening burde han kunne med hell blitt benyttet som vår kreative drivkraft på midten. Føler Leeds har fått alt for lite ut av denne spilleren som har et meget stort talent. En pre-season med steinhard trening og strengt fokus på kostholdet hadde nok gjort susen...

ragnar

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #91 på: Mars 11, 2010, 12:21:36 »
Er litt rart hvordan det har gått med robbo denne sesongen. Er han virkelig så utrent og så ute av det at han ikke engang er i tankene til SG når han gjør bytter.

For dette er en spiller som jeg tror er en av de beste når det gjelder kreativitet på dagens leeds lag og burde kunne ha forsvart en soleklar plass på laget. Han burde kunne spille sentralt med sin kropp og ha fordelt baller som bare det. Så kunne Howson/Doyle tatt seg av all løpingen. 8)

Når Martin Andresen var i Brann så var det jo Helge Haugen som tok seg av løpingen mens Martin tok det kreative. Noe lignende kunne robbo vært. Eller ala en Kvisvik på venstre.

Men det må stikke noe annet bakom dette. Han er jo proffspiller og mangel på trening er vel ikke problemet.

Tror kanskje heller at dette ikke er en SG sin spiller og ikke helt etter hans smak. Kanskje en faktor i det store bildet?
*In El Loco we trust!*

B-m

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #92 på: Mars 11, 2010, 12:29:35 »
 >:( >:( >:( >:( >:( >:( :( :(
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

flynn

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #93 på: Mars 13, 2010, 00:03:32 »
Av og til er fotballen litt tilfeldig også. Robinson fikk sine sjanser i starten av sesongen, men lyktes ikke helt og ble dermed skjøvet bakover i køen. En scoring, eller et annet avgjørende bidrag kunne trolig fått (snø)ballen til å rulle hans veg, og Robbo kunne vært en viktig brikke i laget.
En som tok bedre vare på sjansene sine var Bradley Johnson, som ved sesongstart var ranket langt bak Robbo av de fleste, også Grayson. Johnson hadde en "golden patch" i høst, og var kanskje lagets beste spiller før jul. Nå er han dog tilbake på benken, etter en klart dalende formkurve.
Hardt arbeid er en ting, det kommer man liksom ikke utenom. Men, i tillegg trenger man litt flaks i avgjørende øyeblikk. Jeg tror Robinsons tid i Leeds er over, men jeg tror også at han med noe mere flyt kunne vært den store helten vår, og vært en viktig brikke i sesonginnspurten.

flynn

Jon R

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #94 på: Mars 13, 2010, 11:46:50 »
Av og til er fotballen litt tilfeldig også. Robinson fikk sine sjanser i starten av sesongen, men lyktes ikke helt og ble dermed skjøvet bakover i køen. En scoring, eller et annet avgjørende bidrag kunne trolig fått (snø)ballen til å rulle hans veg, og Robbo kunne vært en viktig brikke i laget.
En som tok bedre vare på sjansene sine var Bradley Johnson, som ved sesongstart var ranket langt bak Robbo av de fleste, også Grayson
flynn

Svært relevant sammenligning, flynn, men tilfeldig? Neppe.

Begge spillerne bar preg av å være overvektige og unfit da de kom til klubben. Forskjellen var at Bradley tok ansvar og la inn økter med ekstratrening for å komme i form, noe som har bært frukter denne sesongen. Andy Robinson derimot, er minst like stutttjukk som for drøye halvannet år siden. En sånn spiller trenger verken Grayson eller vi. Derfor, Robinson out!   >:(
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #95 på: Mars 25, 2010, 12:33:26 »
Hvorfor i svarte natta sender vi bort Andy Robinson til tranmere midt i en midtbanekrise. Æru gæærn, Grayson?

http://www.leedsunited.com/news/20100325/robinson-set-for-tranmere-return_2247585_2004331

 >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jarle

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #96 på: Mars 25, 2010, 12:42:27 »
B Johnson ser ikke mye fit ut spørr du meg...

Tom S

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #97 på: Mars 25, 2010, 12:51:04 »
Synd, er ganske sikker på at Robbo hadde levert varene for oss dersom han hadde fått sjansen. Men, så lenge Larry ikkje bruker han kan han like godt spille for Tranmere. Kanskje kan han hjelpe oss likevel, har Tranmere igjen nokon av konkurrentane våre?

Litt samme følelse som med Prutts, for min del.
Begge to spillere eg har sansen for og er overbevisst om kunne bidratt om de hadde fått sjansen. Spørs om eg og Larry er så enige, likevel....?
COME ON LEEDS !!

Sydhagen

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #98 på: Mars 25, 2010, 13:16:46 »
Har en liten mistanke om at Robinson hadde gjort det bra i en offensiv midtbane rolle i 4-4-1-1...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Frode

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #99 på: Mars 25, 2010, 14:20:46 »
Galskap!  Robbo har STORT potensiale, og i en periode hvor det meste er grått, tror jeg han kunne ha løftet laget betraktelig. 
 

Frode

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #100 på: Mars 25, 2010, 14:34:54 »
Nå blir vel Roger`n glad.  Kanonsignering for Tranmere.
 

Kickthemdown

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #101 på: Mars 25, 2010, 14:52:00 »
Flere som har trøbbel med Simon Grayson? Nekter å tro at det kan være noe fotballfaglig bak at han ikke er i nærheten av a-laget. Teknikk og uforutsigbarhet som ville vært helt kanon å ha på dagens grå Leeds lag. Et av bildene fra Dubai-turen til unggutta visste en langt fra overvektig Robinson, han så derimot ut til å være i meget bra form fysisk.  :-\

Lykke til Andy, måtte du herje med forsvarerne til de andre topplagene..  :D

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #102 på: Mars 25, 2010, 14:58:47 »
Synd, er ganske sikker på at Robbo hadde levert varene for oss dersom han hadde fått sjansen. Men, så lenge Larry ikkje bruker han kan han like godt spille for Tranmere. Kanskje kan han hjelpe oss likevel, har Tranmere igjen nokon av konkurrentane våre?

Litt samme følelse som med Prutts, for min del.
Begge to spillere eg har sansen for og er overbevisst om kunne bidratt om de hadde fått sjansen. Spørs om eg og Larry er så enige, likevel....?

De har bl.a igjen:

Norwich 2/4 hjemme
Swindon 5/4 borte
Cholchester 24/4 borte
Millwall 1/5 hjemme

Trodde ikke jeg skulle si dette Tom ::), men Come on Tranmere :) og selvsakt Andy 8)

ragnar

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #103 på: Mars 25, 2010, 15:04:13 »
Tror rett og slett dette bunner ut i uheldige omstendigheter for Robbo under SG og at SG begynner å få litt favoritter etterhvert.

Er blitt litt mer skeptisk til SG nå gjennom denne sesongen.

Men håper for all del at robbo gjør det bra i Tranmere og kommer frisk og rask tilbake for å spille under en ny trener fra sommeren av. ;-)
*In El Loco we trust!*

Dennis

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #104 på: Mars 25, 2010, 15:57:43 »
Syns det er litt merkelig at dette utlånet slaktes så til de grader!

Andy Robinson har altså, som klubbens best betalte spiller, tuslet rundt i snart to sesonger uten (tilsynelatende) forsøk på å komme i matchform. Dette er vår frelser? Ser Alta-White mener den fysiske formen så bedre ut i starten av mars, men hva med det resterende halvannet året? Slikt bygger neppe lagmoral!

Når det er sagt, så kan et utlån være nettopp det som skal til for å få Robbo dit han engang var (i Swansea). Tranmere er nok trygge omgivelser for han, samt mindre press enn hos oss. Forhåpentligvis hjelper han oss på utlånet og kommer tilbake i bedre form.

 
Marching on together!

stefan

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #105 på: Mars 25, 2010, 21:44:28 »
Veldig typisk at med en gang en spiller forlater oss, så fremhever folk som ikke har sett mannen i trening engang, fyren som en mirakelmann som skal snu sesongen vår. Tranmere skal spille mot nesten alle våre "rivaler" så hvis Robbo mpt alle odds skjerper seg og løfter laget slik at de tar poeng mot feks millwall, så er det bare positivt..
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Promotion 2010

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #106 på: Mars 25, 2010, 22:47:15 »
Veldig typisk at med en gang en spiller forlater oss, så fremhever folk som ikke har sett mannen i trening engang, fyren som en mirakelmann som skal snu sesongen vår. Tranmere skal spille mot nesten alle våre "rivaler" så hvis Robbo mpt alle odds skjerper seg og løfter laget slik at de tar poeng mot feks millwall, så er det bare positivt..
Du har vel ikke fulgt helt med, kanskje?

Robbo var med til Dubai og ble betegnet som er svært så kvikk og slank spiller...sånn helt plutselig. Var en av de beste i forrige reservekamp. Bare sånn for å ha nevnt det. derfor litt overraskende....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fjellhaugen

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #107 på: Mars 25, 2010, 23:04:48 »
Synd, er ganske sikker på at Robbo hadde levert varene for oss dersom han hadde fått sjansen. Men, så lenge Larry ikkje bruker han kan han like godt spille for Tranmere. Kanskje kan han hjelpe oss likevel, har Tranmere igjen nokon av konkurrentane våre?

Litt samme følelse som med Prutts, for min del.
Begge to spillere eg har sansen for og er overbevisst om kunne bidratt om de hadde fått sjansen. Spørs om eg og Larry er så enige, likevel....?

De har bl.a igjen:

Norwich 2/4 hjemme
Swindon 5/4 borte
Cholchester 24/4 borte
Millwall 1/5 hjemme

Trodde ikke jeg skulle si dette Tom ::), men Come on Tranmere :) og selvsakt Andy 8)

og for ikke å glemme come on another roger ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Bites Yer Legs

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #108 på: Mars 25, 2010, 23:29:15 »
Veldig typisk at med en gang en spiller forlater oss, så fremhever folk som ikke har sett mannen i trening engang, fyren som en mirakelmann som skal snu sesongen vår. Tranmere skal spille mot nesten alle våre "rivaler" så hvis Robbo mpt alle odds skjerper seg og løfter laget slik at de tar poeng mot feks millwall, så er det bare positivt..
Du har vel ikke fulgt helt med, kanskje?

Robbo var med til Dubai og ble betegnet som er svært så kvikk og slank spiller...sånn helt plutselig. Var en av de beste i forrige reservekamp. Bare sånn for å ha nevnt det. derfor litt overraskende....

Han blir vel heller ikke vår mirakelmann fordi han har brilijert på en juniortunering? Det at han engang var med til Dubai sier vel en hel del om hvor Grayson rangerer han, selvfølgelig helt riktig og på tide at Robbo fikk lånet sitt..
KEEP FIGHTING!!

stefan

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #109 på: Mars 26, 2010, 09:16:43 »
Veldig typisk at med en gang en spiller forlater oss, så fremhever folk som ikke har sett mannen i trening engang, fyren som en mirakelmann som skal snu sesongen vår. Tranmere skal spille mot nesten alle våre "rivaler" så hvis Robbo mpt alle odds skjerper seg og løfter laget slik at de tar poeng mot feks millwall, så er det bare positivt..
Du har vel ikke fulgt helt med, kanskje?

Robbo var med til Dubai og ble betegnet som er svært så kvikk og slank spiller...sånn helt plutselig. Var en av de beste i forrige reservekamp. Bare sånn for å ha nevnt det. derfor litt overraskende....

og Gradel scoret tre mål for reservene sist uke og spilte likevel rævva mot Millwall. ...
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Promotion 2010

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #110 på: Mars 27, 2010, 01:05:12 »
Veldig typisk at med en gang en spiller forlater oss, så fremhever folk som ikke har sett mannen i trening engang, fyren som en mirakelmann som skal snu sesongen vår. Tranmere skal spille mot nesten alle våre "rivaler" så hvis Robbo mpt alle odds skjerper seg og løfter laget slik at de tar poeng mot feks millwall, så er det bare positivt..
Du har vel ikke fulgt helt med, kanskje?

Robbo var med til Dubai og ble betegnet som er svært så kvikk og slank spiller...sånn helt plutselig. Var en av de beste i forrige reservekamp. Bare sånn for å ha nevnt det. derfor litt overraskende....

og Gradel scoret tre mål for reservene sist uke og spilte likevel rævva mot Millwall. ...

Andy var vel kaptein da Swansea tok seg ut av denne divisonen. Hva har Gradel fått til...  ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bites Yer Legs

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #111 på: Mars 27, 2010, 03:27:42 »
Veldig typisk at med en gang en spiller forlater oss, så fremhever folk som ikke har sett mannen i trening engang, fyren som en mirakelmann som skal snu sesongen vår. Tranmere skal spille mot nesten alle våre "rivaler" så hvis Robbo mpt alle odds skjerper seg og løfter laget slik at de tar poeng mot feks millwall, så er det bare positivt..
Du har vel ikke fulgt helt med, kanskje?

Robbo var med til Dubai og ble betegnet som er svært så kvikk og slank spiller...sånn helt plutselig. Var en av de beste i forrige reservekamp. Bare sånn for å ha nevnt det. derfor litt overraskende....

og Gradel scoret tre mål for reservene sist uke og spilte likevel rævva mot Millwall. ...

Andy var vel kaptein da Swansea tok seg ut av denne divisonen. Hva har Gradel fått til...  ???
 

Hva er poenget ditt? Gary Monk har vært kaptein i Swansea de siste årene..

Gradel brilijerte for L'ster når de rykket opp, det samme gjorde Robbo for Swansea. Hvem som har prestert mest for Leeds i årets sesong er det vel ingen tvil om?
KEEP FIGHTING!!

Promotion 2010

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #112 på: Mars 27, 2010, 09:32:12 »
Veldig typisk at med en gang en spiller forlater oss, så fremhever folk som ikke har sett mannen i trening engang, fyren som en mirakelmann som skal snu sesongen vår. Tranmere skal spille mot nesten alle våre "rivaler" så hvis Robbo mpt alle odds skjerper seg og løfter laget slik at de tar poeng mot feks millwall, så er det bare positivt..
Du har vel ikke fulgt helt med, kanskje?

Robbo var med til Dubai og ble betegnet som er svært så kvikk og slank spiller...sånn helt plutselig. Var en av de beste i forrige reservekamp. Bare sånn for å ha nevnt det. derfor litt overraskende....

og Gradel scoret tre mål for reservene sist uke og spilte likevel rævva mot Millwall. ...

Andy var vel kaptein da Swansea tok seg ut av denne divisonen. Hva har Gradel fått til...  ???
 

Hva er poenget ditt? Gary Monk har vært kaptein i Swansea de siste årene..

Gradel brilijerte for L'ster når de rykket opp, det samme gjorde Robbo for Swansea. Hvem som har prestert mest for Leeds i årets sesong er det vel ingen tvil om?

Ã… ja. Hei du.  :) Poenget mitt er at jeg svarte Stefan med min mening om at jeg tror det er dumt å kvitte seg med Andy Robinson nå i innspurten. Jeg forteller Stefan at jeg mener at Robbo fortjener en liten sjanse akkurat nå i disse krisetider... Jeg mener faktisk at vi trenger alle i troppen i en opprykkssesong, også en spiller med Robos ferdigheter. Hvorfor falt vi sånn sammen etter at Prutts forsvant. Var det noe han hadde som fikk troppen til å prestere? Kanskje det. Derfor kan det være skummelt å kvitte seg med en spiller med Robbos erfaring og teknikk. Ã…ssen det?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bites Yer Legs

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #113 på: Mars 27, 2010, 10:02:08 »
Veldig typisk at med en gang en spiller forlater oss, så fremhever folk som ikke har sett mannen i trening engang, fyren som en mirakelmann som skal snu sesongen vår. Tranmere skal spille mot nesten alle våre "rivaler" så hvis Robbo mpt alle odds skjerper seg og løfter laget slik at de tar poeng mot feks millwall, så er det bare positivt..
Du har vel ikke fulgt helt med, kanskje?

Robbo var med til Dubai og ble betegnet som er svært så kvikk og slank spiller...sånn helt plutselig. Var en av de beste i forrige reservekamp. Bare sånn for å ha nevnt det. derfor litt overraskende....

og Gradel scoret tre mål for reservene sist uke og spilte likevel rævva mot Millwall. ...

Andy var vel kaptein da Swansea tok seg ut av denne divisonen. Hva har Gradel fått til...  ???
 

Hva er poenget ditt? Gary Monk har vært kaptein i Swansea de siste årene..

Gradel brilijerte for L'ster når de rykket opp, det samme gjorde Robbo for Swansea. Hvem som har prestert mest for Leeds i årets sesong er det vel ingen tvil om?

Ã… ja. Hei du.  :) Poenget mitt er at jeg svarte Stefan med min mening om at jeg tror det er dumt å kvitte seg med Andy Robinson nå i innspurten. Jeg forteller Stefan at jeg mener at Robbo fortjener en liten sjanse akkurat nå i disse krisetider... Jeg mener faktisk at vi trenger alle i troppen i en opprykkssesong, også en spiller med Robos ferdigheter. Hvorfor falt vi sånn sammen etter at Prutts forsvant. Var det noe han hadde som fikk troppen til å prestere? Kanskje det. Derfor kan det være skummelt å kvitte seg med en spiller med Robbos erfaring og teknikk. Ã…ssen det?  ::)

At du begrunner argumentene dine dårlig. En juniortunering i Dubai og et ikke-kapteinsverv i Swansea overbeviser isåfall ikke meg til at han burde ha blitt.
KEEP FIGHTING!!

Jon R

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #114 på: Mars 27, 2010, 15:41:22 »
Veldig typisk at med en gang en spiller forlater oss, så fremhever folk som ikke har sett mannen i trening engang, fyren som en mirakelmann som skal snu sesongen vår. Tranmere skal spille mot nesten alle våre "rivaler" så hvis Robbo mpt alle odds skjerper seg og løfter laget slik at de tar poeng mot feks millwall, så er det bare positivt..
Du har vel ikke fulgt helt med, kanskje?

Robbo var med til Dubai og ble betegnet som er svært så kvikk og slank spiller...sånn helt plutselig. Var en av de beste i forrige reservekamp. Bare sånn for å ha nevnt det. derfor litt overraskende....

Forutsatt at overnevnte påstand er riktig: Det fremstår som et paradoks at en overvektig Robinson har fått lov til å lunte rundt som stallfyll i halvannet år, for så å bli lånt ut når han endelig har klart å komme i matchvekt.  ::)

Jeg er derfor enig med Promo. Basert på prestasjonene til våre øvrige midtbanespillere de siste tre månedene virker timingen for dette utånet noe merkelig.  

Stefan har forøvrig også et poeng her: I Tranmere kan Robbo hjelpe oss indirekte gjennom å bidra til at Tramnere knabber poeng fra konkurentene rundt oss på tabellen. Amen.
« Siste redigering: Mars 27, 2010, 15:43:48 av Jon R »
Jon R.

SOL

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #115 på: Mars 27, 2010, 19:06:23 »
Og Robbo ble faktisk utvist for Tranmere i dag ... :-\
 

Promotion 2010

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #116 på: Mars 27, 2010, 19:16:06 »
Og Robbo ble faktisk utvist for Tranmere i dag ... :-\

78 Andy Robinson (Tranmere) sent off for professional foul
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #117 på: Mai 02, 2010, 08:48:44 »
Fy flate for en fantastisk scoring av denne overvektige godgutten i går,klin i krysset fra 25 :o

Henning

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #118 på: Mai 02, 2010, 11:22:37 »
Drømmescoring! Synst og at han ikkje såg so overvektig ut som tidlegare. Kanskje det berre var hårmanken som gjor at det såg sann ut.

Another_Roger

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #119 på: Mai 02, 2010, 11:27:21 »