Skrevet av Emne: EX-Head-coach: Dave Hockaday  (Lest 103480 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #90 på: Juni 20, 2014, 12:59:15 »
Tja om han får det til og fungere med de som er, så kjempebra.
Pt er tvilen mye større enn troen.

Leedsfan

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #91 på: Juni 20, 2014, 13:05:16 »
Leeds United: Door remains open to everyone - Hockaday
Published 20/06/2014 08:30

David Hockaday says he expects to find hidden gems in Leeds United’s squad, despite the club’s fraught finish to the last Championship season.

United’s new head coach plans to open the door to players who have struggled to make an impact at Leeds – including striker Steve Morison.

Morison was signed by Leeds as part of a swap deal for Luciano Becchio in January 2013 but he went loan to Millwall last season, moved out of Elland Road by former boss Brian McDermott.

Leeds owner Massimo Cellino revealed that Morison would be fully involved next term, saying: “He needs to show if he’s still a good player because he used to be.”

And Hockaday said: “When I was playing at Swindon, we got two promotions playing a direct style under Lou Macari. Then Ossie Ardiles came and played a diamond with pretty much the same players.

“Don’t be surprised if some of the players pleasantly surprise you and if they are better than they showed last year.”


...Som betyr at det ikke kommer inn noen nye...JIPPI...?

Nye spillere er allerede signert, men de ville ikke si noen navn, se på slutten av pressekonferansen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #92 på: Juni 20, 2014, 13:18:57 »
kjenner jeg tar dette med knusende ro.
Ups & Ups!!

Leedsgutt

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #93 på: Juni 20, 2014, 13:34:30 »
Leeds United: Door remains open to everyone - Hockaday
Published 20/06/2014 08:30

David Hockaday says he expects to find hidden gems in Leeds United’s squad, despite the club’s fraught finish to the last Championship season.

United’s new head coach plans to open the door to players who have struggled to make an impact at Leeds – including striker Steve Morison.

Morison was signed by Leeds as part of a swap deal for Luciano Becchio in January 2013 but he went loan to Millwall last season, moved out of Elland Road by former boss Brian McDermott.

Leeds owner Massimo Cellino revealed that Morison would be fully involved next term, saying: “He needs to show if he’s still a good player because he used to be.”

And Hockaday said: “When I was playing at Swindon, we got two promotions playing a direct style under Lou Macari. Then Ossie Ardiles came and played a diamond with pretty much the same players.

“Don’t be surprised if some of the players pleasantly surprise you and if they are better than they showed last year.”


...Som betyr at det ikke kommer inn noen nye...JIPPI...?

Nye spillere er allerede signert, men de ville ikke si noen navn, se på slutten av pressekonferansen!


Kanskje disse spillerne er de sønnen til Cellino fortalte om på Twitter ?

"they are a goalkeeper, a Center defender and a left back"    "      " The defender who is coming starts last name with A, and plays in world cup "                  Dette ble skrevet 19mai.

ArneS

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #94 på: Juni 20, 2014, 14:05:35 »

"they are a goalkeeper, a Center defender and a left back"    "      " The defender who is coming starts last name with A, and plays in world cup "                  Dette ble skrevet 19mai.

Etter en kjapp gjennomgang av VM-troppene er det 20 forsvarsspillere som begynner på A.  7 av disse er midtstoppere (central defenders):

Raul Albiol                   Spania / Napoli
Johnny Acosta             Costa Rica / Alajuense (Costa Rica)
Gabriel Achilier          Equador  /Emelec (Equador)
Efe Ambrose                Nigeria / Celtic
Harrison Afful             Ghana / Esperance (Tunis)
Bruno Alves                 Portugal / Fenerbache
Toby Aldeweireld       Belgia / Atletico Madrid

Vi lyt nå sjå!
Den 17. mann

ArneS

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #95 på: Juni 20, 2014, 14:06:18 »
OJ!   Der bikket jeg visst 1000
Den 17. mann

Håvard

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #96 på: Juni 20, 2014, 14:22:00 »
Kjenne jeg er litt lunken for tiden. Følger med og leser forumet som før. Gleder meg også til at ss er over slik at vi veit lit meir. Men tror vel at endelig svar på denne mannen/mennene ikke vil dukke opp før nærmere jul. Med vi er heller ikke lovt opprykk til våren.......

Men prove me wrong Massi og Krok... ;D

Sydhagen

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #97 på: Juni 20, 2014, 15:10:30 »

"they are a goalkeeper, a Center defender and a left back"    "      " The defender who is coming starts last name with A, and plays in world cup "                  Dette ble skrevet 19mai.

Etter en kjapp gjennomgang av VM-troppene er det 20 forsvarsspillere som begynner på A.  7 av disse er midtstoppere (central defenders):

Raul Albiol                   Spania / Napoli
Johnny Acosta             Costa Rica / Alajuense (Costa Rica)
Gabriel Achilier          Equador  /Emelec (Equador)
Efe Ambrose                Nigeria / Celtic
Harrison Afful             Ghana / Esperance (Tunis)
Bruno Alves                 Portugal / Fenerbache
Toby Aldeweireld       Belgia / Atletico Madrid

Vi lyt nå sjå!

Eneste som er realistisk av desse er vel de fra Costa Rica, Ghana og Ecuador.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ArneS

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #98 på: Juni 20, 2014, 15:22:42 »

"they are a goalkeeper, a Center defender and a left back"    "      " The defender who is coming starts last name with A, and plays in world cup "                  Dette ble skrevet 19mai.

Etter en kjapp gjennomgang av VM-troppene er det 20 forsvarsspillere som begynner på A.  7 av disse er midtstoppere (central defenders):

Raul Albiol                   Spania / Napoli
Johnny Acosta             Costa Rica / Alajuense (Costa Rica)
Gabriel Achilier          Equador  /Emelec (Equador)
Efe Ambrose                Nigeria / Celtic
Harrison Afful             Ghana / Esperance (Tunis)
Bruno Alves                 Portugal / Fenerbache
Toby Aldeweireld       Belgia / Atletico Madrid

Vi lyt nå sjå!

Eneste som er realistisk av desse er vel de fra Costa Rica, Ghana og Ecuador.


Det mest realistiske er vel egentlig at det ikke var noen form for realisme i den nevnte tweeten fra 19.5
Den 17. mann

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #99 på: Juni 20, 2014, 16:07:35 »
Velger og overse alt disse pappaguttene tweeter eller uttaler seg om. ( så uttaler meg med det om noe jeg aldri har sett eller hørt ;D)

Kato

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #100 på: Juni 20, 2014, 20:09:10 »
Det ligger vel bare to ting å ansette en totalt ukjent coach.

1. Spare penger

2. Cellino skal leke manager selv
 

testo

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #101 på: Juni 20, 2014, 20:21:39 »
Det ligger vel bare to ting å ansette en totalt ukjent coach.

1. Spare penger

2. Cellino skal leke manager selv

Helt klart!
Han twittret:

Massimo Cellino ‏@OnlyCellino 
And im willing to give #Hockawho a chance until he gives me reason not too #lufc

Terje Storsul ‏@testoleeds 
@OnlyCellino
And then what? Stop playing stupid games, grow up!! hire a real manager, sooner the better

Massimo Cellino ‏@OnlyCellino 
@testoleeds
naaaaaah ill just put @carbobenny10 in charge. #lufc
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #102 på: Juni 20, 2014, 20:22:06 »
Det ligger vel bare to ting å ansette en totalt ukjent coach.

1. Spare penger

2. Cellino skal leke manager selv

Tror du virkelig Cellino vil spare seg til fant? Han vil gi en leder/coach, en viktig mann, £150000 i året fordi han lettere vil kunne sparke han når det går elendig. Dette høres jo helt bakvendt ut.

Jeg synes også DH virker som en litt lite ambisiøs signering, men Cellino vet jo hva han vil ha til sin flere hundre norske millioner kroner investering.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #103 på: Juni 20, 2014, 20:49:33 »
Det som er urovekkende er at Cellino i det hele tatt tør å satse på en såpass ukjent person som i tillegg var en skandale i Conference. I og med at Hockaday tydelig ikke takla presset der. Ja hvordan skal man forvente at han vil takle presset i en klubb som Leeds.


I september 2009 tok Hockaday over Forest Green Rovers.  Den jobben var første gang han hadde blitt utnevnt til manager. Han ledet Forest Green Rovers til tredje runde av FA-cupen i sin debut sesong som manager, etter seier over Bath City i andre runde. Rovers ble slått ut i tredje runde,

Hans første sesong som manager endte med nedrykk fra Conference Premier.
Men Forest Green slapp nedrykk på grunn av Salisbury City sin økonomiske rot som gjorde at de rykket ned istedenfor Forest Green. Til tross for nesten nedrykket og illsinte fans, ble Hockaday tilbudt en ny ettårskontrakt for 2010-11 sesongen.
I sin andre sesong som Forest Green sjef unngikk laget såvidt nedrykk til Conference South selv om Forest Green tapte sin siste kamp i ligaen. Det ble  2-1 tap borte mot Tamworth, men beholdt ligaplassen på grunn av målforskjell.

I sin tredje sesong som Forest Green manager ledet Hockaday klubben til en tiende plass.
I sin fjerde sesong som manager for klubben, ble det nok en gang en tiende plass i Conference Premier på tross å ha det største budsjettet i divisjonen.
I februar 2013 avviste Hockaday ryktene som knytter ham til den ledige managerjobben i sin tidligere klubb Swindon Town etter Paolo Di Canio.

Etter en skuffende start på 2013-14 sesongen som så Forest Green tape sju av åtte kamper, så forlot Hockaday Forest Green den 21. oktober 2013.

Så dette er da den managerens om skal styre skuta i tiden fremover. Ja forstå det de som kan
« Siste redigering: Juni 20, 2014, 20:56:58 av h.b »

stian

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #104 på: Juni 20, 2014, 21:24:20 »
Jeg har som regel funnet en eller annen grunn til optimisme og potensial i manageransettelsene som har vært. Denne gangen ser jeg ingen lyspunkter. Hvordan var det mulig å ikke finne noen bedre enn Hockaday? Kan ikke se at dette kan bli annet enn bare tull. Dritt.

Kato

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #105 på: Juni 20, 2014, 22:23:39 »
Når man ser denne karens resultater i Forest Green, så ser jeg han som en kloning mellom Graeme Souness og Teitur Thordarsson.
 

Leedsgutt

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #106 på: Juni 20, 2014, 22:25:39 »
Dave Hockaday is the Championship's lowest paid boss on just £150k a year (£600k less than previous boss Brian McDermott) #lufc

Altså han tjener ca 1,25 millioner, og det er ca 6millioner MINDRE enn hva Mcdermott tjente.

Kato

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #107 på: Juni 20, 2014, 22:27:26 »
Dave Hockaday is the Championship's lowest paid boss on just £150k a year (£600k less than previous boss Brian McDermott) #lufc

Altså han tjener ca 1,25 millioner, og det er ca 6millioner MINDRE enn hva Mcdermott tjente.

Storklubben Leeds United er blitt en vits. Jeg lider.
 

Bjorn

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #108 på: Juni 20, 2014, 22:35:31 »
Dave Hockaday is the Championship's lowest paid boss on just £150k a year (£600k less than previous boss Brian McDermott) #lufc

Altså han tjener ca 1,25 millioner, og det er ca 6millioner MINDRE enn hva Mcdermott tjente.

Ajaj! Dette er jo sånn lønningene bør være! Bra!!  :)
Marching On! 4276

DenHviteYeboah

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #109 på: Juni 20, 2014, 22:36:39 »
Når man ser denne karens resultater i Forest Green, så ser jeg han som en kloning mellom Graeme Souness og Teitur Thordarsson.
hahaha, jævlig bra ;D
Helt enig, dette er en varslet katastrofe >:(
Jeg finner ikke ord på skuffelsen >:( >:( >:(

TK20

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #110 på: Juni 20, 2014, 22:53:19 »
Når man ser denne karens resultater i Forest Green, så ser jeg han som en kloning mellom Graeme Souness og Teitur Thordarsson.
hahaha, jævlig bra ;D
Helt enig, dette er en varslet katastrofe >:(
Jeg finner ikke ord på skuffelsen >:( >:( >:(

Finner du ikke ord trenger du heller ikke skrive noe. I mellomtiden har noen av oss andre allerede bestilt tur til neste sesong. Brighton hjemme 19.8 første tur for min del.

Keep calm and support the team.

Bjorn

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #111 på: Juni 20, 2014, 23:35:39 »
Når man ser denne karens resultater i Forest Green, så ser jeg han som en kloning mellom Graeme Souness og Teitur Thordarsson.
hahaha, jævlig bra ;D
Helt enig, dette er en varslet katastrofe >:(
Jeg finner ikke ord på skuffelsen >:( >:( >:(

Finner du ikke ord trenger du heller ikke skrive noe. I mellomtiden har noen av oss andre allerede bestilt tur til neste sesong. Brighton hjemme 19.8 første tur for min del.

Keep calm and support the team.

Damn right! Jobber med å booke en tur i løpet av høsten selv. Trenger ikke svartmaling av situasjonen før detvirkelig er noe å snakke om.. foreløpig en ikke sak i mine øyne.
Marching On! 4276

Hallgeir *

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #112 på: Juni 20, 2014, 23:37:19 »
Når man ser denne karens resultater i Forest Green, så ser jeg han som en kloning mellom Graeme Souness og Teitur Thordarsson.
hahaha, jævlig bra ;D
Helt enig, dette er en varslet katastrofe >:(
Jeg finner ikke ord på skuffelsen >:( >:( >:(

Finner du ikke ord trenger du heller ikke skrive noe. I mellomtiden har noen av oss andre allerede bestilt tur til neste sesong. Brighton hjemme 19.8 første tur for min del.

Keep calm and support the team.

Vil du "kneble" alle som ikke er enig med deg?

Vi har fått en "Europris-coach".

Laget støttes uansett, men Hockaday (og Cellino) har alt å bevise. Opprykk i sesongen 2015/2016 er bare utopi.
Super Leeds since 1968

Manager

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #113 på: Juni 21, 2014, 00:01:02 »
Denne Ferrarien er tom for bensin og strøm, og snart ikke luft i noen av dekkene..... Trist som faen.

DenHviteYeboah

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #114 på: Juni 21, 2014, 00:36:19 »
Denne Ferrarien er tom for bensin og strøm, og snart ikke luft i noen av dekkene..... Trist som faen.
Cellino starter med å sette inn Vauxhall deler i sin Ferrari....

DenHviteYeboah

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #115 på: Juni 21, 2014, 00:40:13 »
Når man ser denne karens resultater i Forest Green, så ser jeg han som en kloning mellom Graeme Souness og Teitur Thordarsson.
hahaha, jævlig bra ;D
Helt enig, dette er en varslet katastrofe >:(
Jeg finner ikke ord på skuffelsen >:( >:( >:(

Finner du ikke ord trenger du heller ikke skrive noe. I mellomtiden har noen av oss andre allerede bestilt tur til neste sesong. Brighton hjemme 19.8 første tur for min del.

Keep calm and support the team.
Jasså? du bestemmer hva som skal skrives her inne? Blir like dumt som om jeg sier til deg at hvis du ikke har noe annet enn positivt å skrive, så kan du la være...?
dette er et signal som ikke kan misforstås: Cellino ansetter nikkedukker for å selv bestemme det meste. Hockaday kommer nok til å virke som en magnet på klassespillere :o Alle vil nok til en slik kapasitet ;D

Bromancer

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #116 på: Juni 21, 2014, 07:59:29 »
Ok, kanskje ikke coachen vi så for oss. Jeg er veldig skeptisk. Har fått et positivt inntrykk av Hockis i intervjuene jeg har sett, og er spent på å se om han kan omsette fagre ord i resultater.
Jeg orker ikke å bruke energi på å tenke på alle de vi burde ha ansatt istedet, eller på å irritere meg over fyrens CV. Heia Hockaday for now  ::)

B_Ød

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #117 på: Juni 21, 2014, 08:51:19 »
hva kunne vi egentlig forvente da folkens? Det har jo kun vært snakk om kutt i ditt og kutt i datt siden ferrarien kom i italienske hender. Jeg er ikke veldig overrasket, men læll...reiser til ER på kamp så fort jobben tillater det  :)

which way is up?
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #118 på: Juni 21, 2014, 09:56:38 »
Når man ser denne karens resultater i Forest Green, så ser jeg han som en kloning mellom Graeme Souness og Teitur Thordarsson.
hahaha, jævlig bra ;D
Helt enig, dette er en varslet katastrofe >:(
Jeg finner ikke ord på skuffelsen >:( >:( >:(

Finner du ikke ord trenger du heller ikke skrive noe. I mellomtiden har noen av oss andre allerede bestilt tur til neste sesong. Brighton hjemme 19.8 første tur for min del.

Keep calm and support the team.

Vil du "kneble" alle som ikke er enig med deg?

Vi har fått en "Europris-coach".

Laget støttes uansett, men Hockaday (og Cellino) har alt å bevise. Opprykk i sesongen 2015/2016 er bare utopi.

Da Sean Dyche kom til Burnley var også han en Europris-coach uten særlige meritter.  Nå er Burnley i PL. ☺
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stigahauge

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #119 på: Juni 21, 2014, 10:14:05 »
Latterlig oppførsel frå mange "supporterar" mot ein ny sjef som treng all den backing han kan få. Hockaday støttes fullt ut til den dagen han ikkje er trenar lenger (noko eg ikkje har trua på blir lenge med Cellino som sjef), men støttast skal han uansett.