Skrevet av Emne: LEEDS-DERBY  (Lest 23996 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

knut_eknes

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #180 på: Desember 10, 2006, 00:06:04 »
Synes det vi sliter mest med er noe så elementært som å ta imot ballen.... Nei det er ingen god ide å prøve å dempe ballen med kneet gutter.... Har vært ganske positiv fram til i dag, men nå er det bare å innse det; vi er i deep-shit..tror det skal mye til for å redde oss desverre....
 

Bites Yer Legs

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #181 på: Desember 10, 2006, 00:06:50 »
crap 1 omg, crap Foxe.. Om vi skal holde oss oppe må vi da såfall stille med det beste laget?

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #182 på: Desember 10, 2006, 00:08:51 »
Jaja.. VI TAR NESTE!!!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

stian

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #183 på: Desember 10, 2006, 00:08:58 »
Vi mangler VELDIG mye på å være et habilt CCC-lag. Forskjellen fra i fjor: Vi savner en Hulse som river og sliter på topp, vi savner en Derry i form på midtbanen, og vi savner et samspilt midtstopperpar. I tillegg til dette har vi i mange sesonger savnet en mer kreativ midtbanespiller og en god nok venstreback (tenk at crainey er vår beste spiller for tiden!!!!!!!!!)

. Jeg synes også det er utrolig irriterende at Foxe brukes som høyreback. Hvis Frazer er så dårlig og så mye skadd at vi må ty til sånne nødløsninger, er han ikke en god nok hverken for a-laget eller som backup.

Jeg tror fortsatt ikke vi rykker ned, men vi må virkelig få inn nytt blod i januar hvis vi skal unngå å havne i skikkelig nedrykkstrøbbel!


'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

Le Jardin

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #184 på: Desember 10, 2006, 00:09:45 »
quote:
Originally posted by berlin

ok, da er det bare å se frem til neste 2 kamper, der det SKAL fightes inn til 4-6 poeng, Ipswich borte og Hull hjemme.



Og deretter to nye bortekamper, før dette  .....året endelig er over.
Får bare håpe at de andre bunnlagene er like stabile, som bunnlag, slik at vi kan ta dem igjen i 2007.

White Christmas? Pøøh. Og Leeds sin er nok menneskeskapt!!

God helg!!!
"Victory is in our sights"

knut_eknes

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #185 på: Desember 10, 2006, 00:11:03 »
Så sant så sant... Som de sier i sangen "..and we had our ups and downs, we're gonna stay with you forever unleast untill the world stops going round"

Vi kommer tilbake, men som de sier; ting tar tid... :-)
 

Giske

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #186 på: Desember 10, 2006, 00:12:16 »
Huff å huff!!Selv om andre omgangen var hakket bedre, så synes jeg dette ser veldig mørkt ut.. Vi går inni et knallhardt juleprogram straks, med et lag blottet for kreativitet og selvtillit! Men nå skal jeg på julebord! Og gutter husk: bakom skyene er himlen alltid HVIT!!!! Eller noe sånt..

www.giskeil.no

DaGa

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #187 på: Desember 10, 2006, 00:13:49 »
Helvete åsså[:(!][:(!]
Vi skaper bare 2-3 målsjanser gjennom hele kampen. Det er dårlig.  Ingenting fungerer, verken offensivt eller defensivt. Byttene kommer også alt for sent.
En fullt fortjent seier til Derby i dag, dessverre[V]
Jeg tror vi trenger 4-5 nye spiller i januar, spillere som forsterker laget!! Hvis ikke tror jeg det dessverre blir nedrykk....


We all LOVE LEEDS!
We all LOVE LEEDS!

Mats-

  • Gjest
Re: LEEDS-DERBY
« Svar #188 på: Desember 10, 2006, 00:17:38 »
eg hat meg sjøl

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

knut_eknes

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #189 på: Desember 10, 2006, 00:21:12 »
Ipswich    26
Palace     26
Luton      25
Leicester  25
QPR        24
Barnsley   22
Leeds      20
Hull       17  
Southend   15

Det blir vel noe sånt da etter dagens kamper... Vi er fortsatt ikke helt på trynet, men skal ikke dumme oss for mye ut framover...
 

Robert H.

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #190 på: Desember 10, 2006, 00:23:03 »
Dette lukter nedrykk gutter. Eneste trøst i dag er at Nøgne Ø er et meget godt øl og at det er nok av andre elendige lag i denne divisjonen.

berlin

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #191 på: Desember 10, 2006, 00:23:51 »
visst er vi i trøbbel, men jeg tror fortsatt vi klarer oss. Det er mange møkkalag i denne divisjonen ( faktiskt de fleste ). Som Eddie Gray sa: "There's no Reading this year".

berlin

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #192 på: Desember 10, 2006, 00:26:32 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Dette lukter nedrykk gutter. Eneste trøst i dag er at Nøgne Ø er et meget godt øl og at det er nok av andre elendige lag i denne divisjonen.



he-he, to like tanker postet samtidig.
...Og Nøgne Ø kan være en fin trøst,
i mangel av håndtappet Tetleys eller Old Peculiar [:)]

Robert H.

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #193 på: Desember 10, 2006, 00:27:32 »
Tror nok Birmingham vil rykke godt fra etterhvert. Uansett er vel ikke vår fremste bekymring at noen skal stikke fra i topp akkurat nå...[V]

quote:
Originally posted by berlin

visst er vi i trøbbel, men jeg tror fortsatt vi klarer oss. Det er mange møkkalag i denne divisjonen ( faktiskt de fleste ). Som Eddie Gray sa: "There's no Reading this year".

SirOlsen

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #194 på: Desember 10, 2006, 00:32:40 »
Vi tar neste! [:)]

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

Lars E

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #195 på: Desember 10, 2006, 00:42:43 »
Tvilsomt.

Forever Leeds

Forever Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28963
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: LEEDS-DERBY
« Svar #196 på: Desember 10, 2006, 00:44:28 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Dette lukter nedrykk gutter. Eneste trøst i dag er at Nøgne Ø er et meget godt øl og at det er nok av andre elendige lag i denne divisjonen.


Fakta er at vi har vært under/ved nedrykksstreken i fryktelig mange runder nå. Fortsatt tror jeg ikke vi rykker ned, men da måmåmåmå vi heve oss...

I dag syntes jeg det var fremover det sviktet... I det siste har det vel helst vært bakover vi har vært dårlige, men (igjen) møtte vi et lag som ikke i særlig grad "straffet oss" defensivt.

Fremover derimot, var det skralt.

Riktignok kom det seg da vi fikk 11 spillere (Moore inn for Healy), mulig jeg går Rune i næringen nå, men David gjorde lite nytte utpå der. Illustrerende var det like før han måtte ut, han fikk en ball på "klassisk" Healy-hold. Men den gikk ti meter over...

Vi har sikkert terpet forsvar hele uka nå. Det hjalp muligens bakover... Men huff... I dag savnet jeg faktisk de sugende løpene til Douglas... han hadde nok for mange defensive plikter til å få lov å gå fremover... Kandou  nei, hele laget var så dårlig "teknisk" (mottak, pasningskvalitet) i 1. omgang at jeg rev meg i håret...
Heldigvis vet jeg vi er bedre. Med en gang Moore skapte mer bevegelse fremme, kom det seg. Også en usynlig Bklake begynte å bli synlig da...

Positive var Ugo, Douglas og Moore den tiden han fikk...
Midtforsvaret som helhet vil jeg ikke kritisere i dag. Crainey skal ikke roses for sine defensive kvaliteter, og Derry er bare ikke i slag...



I don't want to meet your kin Make you spin or do you in
Or select you or dissect you Or inspect you or reject you
All I really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jarle

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #197 på: Desember 10, 2006, 01:05:32 »
MINE GODE RÃ…D!!!
Selg HEALY... hvis noen er villige til å ta ham...PLEASE!!! De penga kan brukes på noe bedre...

KJØP 1 ny keeper, 2 nye forsvarspillere / 2 nye midtbanespillere samt en ny spiss...

Vi må ha en keeper som vi begynner å satse på fremover... IKKE NOE LÃ…NEOPPLEGG... (lei av disse leiesoldatene)

Vi må ha et stabilt forsvar... alt begynner der... (Kelly - Ugo - Killa - Crainey er vel OK... håper Frazer kommer i form også)

VI må ha en kreativ midtbanespiller... en som kan styre kampene... Per idag er det bare gråstein... SORRY!!!
Sentral midtbane blir da: Nicholls + en McAllister type inn sentralt... (les: alle gode lag har en sånn type spiller)
Jeg tror ikke Nicholls alene løser midtbaneproblemet vårt... (tross alt en gammel Luton kar,,, english rock that´s it)

På kanten mener jeg fart fart fart er det viktige... de skal være en trussel mot forsvaret... Da er Moore og Carole det beste vi har per idag...
Helst ser jeg et kjøp av en høyrekant med ultra kvaliteter...

Foran... Blake i den formen han har, det holder mål... Kandol, Cresswell har sine begrensninger.
Så legg penger en ny mann en skikkelig rev... rask, sterk, teknisk og hodesterk...(bruk noen Healy av det vi får for Healy til dette)

BATES!!! jeg tror du må hente 5 millioner pund... å ha de klar på pulten din til 1.ste JANUAR!!! og de må brukes WISEly...
Da tror jeg vi kan klare oss bra... Uten det er vi virkelig ute å kjører...

Førde

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #198 på: Desember 10, 2006, 01:08:19 »
........Ein av dei dorligaste kamp/ene eg har sett av leeds! dette holder ikkje;( no ser eg mørkt på de!
huff
Marching On Together

jarle

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #199 på: Desember 10, 2006, 01:09:18 »
BEST CASE SÃ… SER LAGET SLIK UT

? (NY KEEPER)
? (kelly?) - Ugo - Killa - ?
? (ny kant) - Nicholls - ?( ny sentral kongespiller) Carole (eller ny mann)
Blake - ? (ny toppscorer)

DaGa

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #200 på: Desember 10, 2006, 01:14:49 »
Enig der Asbjørn, offensiv, spesielt i første omgang, var Leeds grusom. Spissene fikk ingen støtte fra midtbanen. Alle de tre sentrale midtbanespillerne lå veldig langt tilbake på banen. Så hadde ikke Leeds de to mest offensive backene heller[V]
Skulle gjerne sett at Wise ga Carole mer tillit. Han og Blake er dem mest positive spillerne offensivt jeg har sett på dette Leedslaget i år.

We all LOVE LEEDS!
We all LOVE LEEDS!

Real

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #201 på: Desember 10, 2006, 01:35:46 »
Dette var skralt.

Innsatsen er under ein kvar kritikk. Var det nokon som såg oppofrande løp, sugande taklingar og døsforakt i duellane? Var det ikkje det Wise skulle koma med?
Og kvifor Spelar Foxe høgreback? Han gøymde seg stort sett vekk i midtforsvaret, utan at det hjalp dei to som var der frå før. Difor måtte Derry og Douglas redda skinnet hans ved fleire høve(kan forklara noko av den manglande innsatsen deira).

Vår kjære manager ser ut til å ha engasjementet på plass. Men hvis han såg same fyrsteomgang som meg er det fullstendig uforståeleg at han ikkje byter inn Richardson og Carole. Då hadde me hatt ein høgreback som held seg på plassen sin og meir fart og uforutsigbarheit på venstrekanten. Ã… setja inn Carole på overtid er nærmast eit hån mot franskmannen.

No må folk vakna og innsjå at me ikkje er betre enn det tabellen viser. På papiret er laget meir enn godt nok til å halda seg. Fullstendig fråverande samhandling gjer likevel at det er store sjansar for at Leeds er på det tredje høgaste nivået til neste år.

Måtte det snu...

Ein tek fram whiskyen, type Macallan - elegancia, og freistar gløyma dei tre og ein halv siste timane.

Etter gjennomlesing må eg beklaga at innlegget kanskje er litt uoversikteleg. Frustrasjonen tok nok overhand.
« Siste redigering: Desember 10, 2006, 01:47:25 av Real »
 

SirOlsen

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #202 på: Desember 10, 2006, 01:56:24 »
Kandol, Heath, Stack, Egiohu... var det flere lånespillere med i troppen idag?...

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

Real

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #203 på: Desember 10, 2006, 01:59:53 »
Tony Warner.
 

SirOlsen

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #204 på: Desember 10, 2006, 02:02:55 »
Så de greide faktisk å holde seg med 5 lånespillere idag altså?... [B)]

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

B-m

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #205 på: Desember 10, 2006, 02:03:40 »
Jeg sier 4-5-1. Please gud! Ihvertfall når vi har Dougie og Derry sammen sentralt! Disse to blir altfor lik. Med 4-5-1 kunne vi brukt Blake som offensiv indreløper og fått bredde i Carole og Lewis. Men ikke minst, demmet opp.
 Synes forresten Douglas er eneste med litt tæl. Men er frustrerende når HEALY, Kandol og Blake bare står å ser på mens Douglas springer RÆVA av seg(var en spesifikk situasjon). Da blir han seende ut som en headless chicken. Latterlig av lagkameratene!
Healy: for en forferdelig dårlig spiller han er . Han sér ut som en guttespiller, spiller som én guttespiller, og syter som én guttespiller. Hvorfor i helvete fikk han 70 min!?! Han spiller selvfølgelig med lav selvtillit, men herregud han har absolutt ingen egenskaper!! Hva er Healy god på ?? Hadde han bare hatt litt fighterinnstilling.. Og ikke kom å si at midtbana spiller han dårlig, bull. Når Moore kom innpå ble det med engang litt mer liv og røre. Bare dumt at Midtbanen hadde løpt av seg alt siden Healy aldri gidder følge mann.


Stack - 6
Foxe - 5
Heath -6
Ugo - 6.5
Crainey - 6.5
Blake - 5
Dougie - 6.5
Derry - 5
Lewis 5.5
Kandol - 5
Healy - 3

Moore - 6.5
Carole - 7 MOTM (gjorde mer på 4 minutter enn de fleste gjorde på 90)


« Siste redigering: Desember 10, 2006, 02:05:07 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #206 på: Desember 10, 2006, 03:13:39 »
Den første omgangen er noe av det svakeste jeg har sett av et Leeds lag. Ingen sjanser, ingen avslutninger. Seth Johnson fikk slå pasninger upresset i 45 min. Vi hevet oss betraktelig i andre omgang, særlig etter at Moore kom inn. men fortsatt skjemmes kampen aat vi jvent og trutt gjør grove personlige feil. Synes Healy og spesielt Kandol var utrolig svake. Utrolig at Kandol får spille 90 minutter. Ikke nok med at han er relativt ubehjelpelig langs bakken, men han taper jo de fleste duellene også...

Børsen: Stack 6 - Foxe 5, Heath 5, Ugo 6, * CRAINEY 6 - Douglas 5, Derry 6, Lewis 6 - Blake 6 - Healy 4, Kandol 4
sub: Moore 6, Carole

Jon R.
« Siste redigering: Desember 10, 2006, 03:15:55 av Jon R »
Jon R.

Will

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #207 på: Desember 10, 2006, 03:45:40 »
Så kampen på three lions i dag, og det var mildt sagt triste greier. Healy skuffet enormt! Da vær jæli lett for Derby forsvaret å ta i fra ham ballen i dag. Han gjorde ikke en positiv ting. Kandol hadde også en dårlig dag på jobben, meget dårlig. Det var spissene som skuffet meg i dag. Forsvaret var i hvert fall bedre enn i forrige kamp. Derby burde vell ha vunnet 3-0. Skudd i tverrliggeren, matt oakley som bommet på en stor sjanse. Mens leeds var sørgelige foran mål i dag. Healy og Lewis sine misser i andre omgangen sier alt om hvorfor vi er nedi bunnen av tabellen. Healys miss var horibel. Tror premier leauge klubbene har mistet interessen for ham. Begrenset for hvor lenge man kan leve på et hat trick mot spania. Greit at han er utrent, men der skal man score! Mine karakterer på spillerne i dag:

Stack 5
foxe 4 heath 5 ugo 6 crainey 6
blake 4 derry 6 douglas 5 lewis 5
kandol 3 healy 2(hvorfor ikke? mistet ballen hver gang, verste spissprestasjonen i en leeds trøye siden  Hateley og Rush.....)

Wise bør starte med carole, richardson og moore i neste kamp...

WG
WG

SveinArve

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #208 på: Desember 10, 2006, 03:57:55 »
Vi trenger kreativitet. Alt midtbana gjorde var så forutsigbart at det stod i VG i forrige uke..
Slipp til ungdommen spør du meg. La gamlegutta få føle på kroppen at de ikke kan spille så dårlig uten at noen er der for å ta over.
Rett å slett for dårlig man

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

SirOlsen

Re: LEEDS-DERBY
« Svar #209 på: Desember 10, 2006, 04:20:07 »
Ja, nok engang viser Healy at han ikke er verdt lønna han får... Riktignok er det flere spillere som kan og bør pikes, men å se på de forestillingene Healy bedriver med i Leeds, noe han har gjort hele sesongen så langt, er rett og slett begredelig og trist å se på.. Herlig å se kampviljen i Moore da han kom inn, og han bør få mere tillit fra start mener nå jeg.

Og at Carole ikke fikk lengre spilletid enn han fikk idag, er for meg et vanvittig stort mysterium. Riktignok fikk ikke jeg sett hele kampen, men store deler av andreomgang. Og den lille tiden Carole fikk spille fikk meg i allefall tent på at det er en mann som MÃ… få en større betydning i laget enn det han har fått til nå.

Selv om jeg er optimist av natur, å er jeg ikke dummere enn at jeg er fullstendig klar over at nå begynner vi farlig å nærme oss et sted vi er i faktum for gode til å være.. Og da blir det fryktelig dumt om vi skal havne dit, når vi faktisk besitter kvalitet nok til å kunne faktisk tuktet lag som Derby idag. Riktignok må Wise få tid til å kjøre seg inn i sakene, men han må heller ikke mibuke innkjøringsfasen sin, mener nå jeg..

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-