Skrevet av Emne: Ser positivt ut det som skjer med klubben resultatsmessig, men hva skjer videre  (Lest 13226 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Vi skal altså tolke alt som h.b lorimer skriver som rett,  >:(  og være like pesimist som det ser ut til at han er ! Nei folkens, la oss heller være store optimister , og glede oss over fotballen Leeds spiller om dagen, og at vi har en trener i SG  som ser ut til å vite hva han gjør .!  Det som gjelder i år , er opprykk !  og vi har fått en veldig fin start på sesongen ! så får vi heller bekymre oss når h.b lorimer virkelig begynner å skrive positivt !!!!  ;D  ;D ;D ;D ;D ;D ;D LEEDS4EVER.  

En ting er ihvertfall sikker Andersen i stallen, h.b har hjertet sitt godt plassert i Leeds United :)

Superfan

Jeg kan være enig i at hb ofte er negativ,men noen av dere tar jo helt av i positiv retning.Ja,vi leder serien og spiller bra foppal,men vi har IKKE rykket opp ennå.Jeg synes hb har et godt poeng mht hverdagen i ccc.Det er ikke mye som tilsier at nåværende eier er så villig til å møte ccc med å satse på videre utvikling av laget.Det spørs om geniale free transfers er nok til å hevde seg i ccc.Ã… rykke opp fra ccc er vanskelig med kun en flink manager.Kvaliteten må heves, og det koster pund dessverre,selv om en del av dere lever i den villfarelse at slik ikke er tilfelle.
Er ikke alltid enig med hb, men synes det er patetisk å lese innlegg som hudfletter ham kun fordi han er ekstremt kritisk og ofte negativ til driften av klubben.Da er det bedre med saklig motargumentasjon som noen heldigvis bedriver.

Her snur du vel ting litt på hodet? h.b bør vel først komme med saklige argumenter for sine synspunkter? De fleste innleggene synes jo å basere seg på spekulasjoner og antakelser som er grepet helt ut av luften. Saklige motargumenter blir jo bare møtt med mer usaklighet.

Tom S

Vi skal altså tolke alt som h.b lorimer skriver som rett,  >:(  og være like pesimist som det ser ut til at han er ! Nei folkens, la oss heller være store optimister , og glede oss over fotballen Leeds spiller om dagen, og at vi har en trener i SG  som ser ut til å vite hva han gjør .!  Det som gjelder i år , er opprykk !  og vi har fått en veldig fin start på sesongen ! så får vi heller bekymre oss når h.b lorimer virkelig begynner å skrive positivt !!!!  ;D  ;D ;D ;D ;D ;D ;D LEEDS4EVER.  

En ting er ihvertfall sikker Andersen i stallen, h.b har hjertet sitt godt plassert i Leeds United :)

Det trur nok eg og at hb har, og det er fort at vi tar mannen her i stede for ballen, det er uheldig.

Men, det er jo ikkje alltid like lett å forhalde seg til enspora negative innlegg om klubben ein bruker så mykje tid på, spesielt når det aller meste baserer seg på synsing.
COME ON LEEDS !!

abbe

  • Gjest
Jeg kan være enig i at hb ofte er negativ,men noen av dere tar jo helt av i positiv retning.Ja,vi leder serien og spiller bra foppal,men vi har IKKE rykket opp ennå.Jeg synes hb har et godt poeng mht hverdagen i ccc.Det er ikke mye som tilsier at nåværende eier er så villig til å møte ccc med å satse på videre utvikling av laget.Det spørs om geniale free transfers er nok til å hevde seg i ccc.Ã… rykke opp fra ccc er vanskelig med kun en flink manager.Kvaliteten må heves, og det koster pund dessverre,selv om en del av dere lever i den villfarelse at slik ikke er tilfelle.
Er ikke alltid enig med hb, men synes det er patetisk å lese innlegg som hudfletter ham kun fordi han er ekstremt kritisk og ofte negativ til driften av klubben.Da er det bedre med saklig motargumentasjon som noen heldigvis bedriver.

Det nytter ikke med "saklig motargumentasjon". Mannen starter tråd etter tråd med akkurat det samme negative surmulende svadaen. Hva er det han vil oppnå? Ã… gjøre alle like sure som han selv? Han slenger stort sett bare ut udokumenterte påstander og konspirasjonsteorier han har kokt sammen selv i sitt lille hodet. Så overlater ham til resten av forumet og motbevise dem, samtidig som han kaller alle naive, godtroende og lettlurte som godtar det som foregår i Leeds. Har aldri kommet klart fram hva han selv gjør for å ikke "godta" styre og stell i Leeds United? Annet enn å sutre på et norks forum da.

Foreslår at h.b. finner seg et annet lag da Leeds åpenbart ikke gir ham noe. Det later til at det ikke er noe å glede seg over før Leeds vinner Champions leagure 3 år på rad og har større budsjett en US Army. Alt annet er jo heeeelt betydningsløst.
Noen av oss har stukket fingeren i jorda og innsett hvor Leeds er NÃ… og ikke hvor de var i 1974. Jeg gleder meg over hver en seier og gleder meg til hver eneste kamp. Og hvis vi rykker opp skal jeg prette i dagesvis og gå rundt med et fåreteflir og bable usammenhengende! Selv om vi fortsatt er dårlige enn de 4 store... Utfordringene med å hevde seg i CCC tar man den dagen de forhåpentligvis kommer. "Ã… herregud jeg skulle øsnke vi var som Gillingham fordi da har vi ikke noe å forvente eller tape" holdningen er latterlig feig og tar oss ikke et eneste steg fremover. Man kan ikke ha PL budsjetter i L1, det sier seg selv.

Kom igjen h.b. Lag en ny tråd om hvorfor Tetley bitter ikke holder mål, bussene til Ellan Road hadde feilet på EU kontrollen, Ken Bates er en dårlig tipser, hvordan Ken Bates lurer de hundrevis av multimilliardærene som står i kø for å kjøpe et L1 til å ikke gjøre det, hvordan Leeds City Council burde styres.... Venter i spenning på alle de revolusjonerende avsløringene!!


Andersen

Helt enig med deg superfan ! la oss ikke svartmale fremtiden så alt for mye ! Skulle vi gjort det , hadde det klikka for oss alle sammen !  ;D  Vi har møtt motgang , nå har vi noe som ser ut til medgang, akurat slik det er å være Leeds patriot  ;D  LEEDS4EVER.

Per Arne

  • Gjest
Selvsagt har h.b hjertet sitt i Leeds. Det burde vel ingen betvile. Og jeg synes det blir fjollete å be mannen finne seg en annen klubb. Nærmest krenkende, spør dere meg. Joda, han har en tendens til å krisemaksimere, komme med tilsynelatende grunnløse uttalelser i negativ retning, være en tanke pessimistisk, og negativisere en god del. Men jeg tror, kanskje er jeg en smule naiv, at h.b egentlig bare vil skape debatt. I forhold til mange her, gjør han det muligens på en gal og ekstrem måte. Han har lett for å skape irritasjon blant flere her. Men det er faktisk ikke alt han skriver som er så uriktig. I blant kommer enkelte gode og opplysende poeng. Og en ting skal dere være fullstendig klar over, de aller fleste debattforum har en "h.b". En ganske sterk kritiker, som kan være til irritasjon, noen ganger til munterhet, og fremfor alt; han skaper debatt! Så la oss heller fortsette, for de som vil argumentere,med å være saklige i debattene. Jeg har selv vært slarvete og flåsete i mine kommentarer enkelte ganger, med en humoristisk undertone. Og jeg håper også at oppfordringene til h.b om å bytte klubb var humoristisk ment. Noe annet er oss ikke verdig. Glem aldri, aldri ordene; Marching on together!!!

 :)

Andersen

Man blir bare så engasjert  på forumet , når noen kommer med dyster svartmalt  fremtidsrettet synsing !   ;D  LEEDS4EVER.

Jon R

1. Det er lov å være "negativ" på dette forumet.
2. Det er lov å la være å kommentere på innlegg man ikke "liker" eller finner "latterlig".
3. En enkel og god norm er at man diskuterer sak og ikke person.
4. Noen ganger kan det være lurt å telle til 10 før man poster et innlegg.  ::)
Jon R.

Andersen

Sånn er det å være å Leeds supporter !  vi skal være engasjerte !  ;D LEEDS4EVER.

Superfan

1. Det er lov å være "negativ" på dette forumet.
2. Det er lov å la være å kommentere på innlegg man ikke "liker" eller finner "latterlig".
3. En enkel og god norm er at man diskuterer sak og ikke person.
4. Noen ganger kan det være lurt å telle til 10 før man poster et innlegg.  ::)

Hva mener du? At h.b skal få lov til å dominere forumet med negative og usaklige innlegg om Leeds og personer tilknyttet klubben, uten at vi andre skal kunne ta til motmæle?
???

Jon R

1. Det er lov å være "negativ" på dette forumet.
2. Det er lov å la være å kommentere på innlegg man ikke "liker" eller finner "latterlig".
3. En enkel og god norm er at man diskuterer sak og ikke person.
4. Noen ganger kan det være lurt å telle til 10 før man poster et innlegg.  ::)

Hva mener du? At h.b skal få lov til å dominere forumet med negative og usaklige innlegg om Leeds og personer tilknyttet klubben, uten at vi andre skal kunne ta til motmæle?
???


Viser til punkt 3.  :)
Jon R.

Bites Yer Legs

1. Det er lov å være "negativ" på dette forumet.
2. Det er lov å la være å kommentere på innlegg man ikke "liker" eller finner "latterlig".
3. En enkel og god norm er at man diskuterer sak og ikke person.
4. Noen ganger kan det være lurt å telle til 10 før man poster et innlegg.  ::)

Hva mener du? At h.b skal få lov til å dominere forumet med negative og usaklige innlegg om Leeds og personer tilknyttet klubben, uten at vi andre skal kunne ta til motmæle?
???


Viser til punkt 3.  :)

Kan du kanskje droppe innom i alle trådene hb starter og belyse hvilken sak som er i fokus da? På meg virker det som endeløs negativ svada, alltid...  >:(  Ikke rart det blir personfokus.
« Siste redigering: September 25, 2009, 01:00:13 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

Per Arne

  • Gjest
1. Det er lov å være "negativ" på dette forumet.
2. Det er lov å la være å kommentere på innlegg man ikke "liker" eller finner "latterlig".
3. En enkel og god norm er at man diskuterer sak og ikke person.
4. Noen ganger kan det være lurt å telle til 10 før man poster et innlegg.  ::)

Hva mener du? At h.b skal få lov til å dominere forumet med negative og usaklige innlegg om Leeds og personer tilknyttet klubben, uten at vi andre skal kunne ta til motmæle?
???

Hvordan klarer du å konkludere med at det er det han mener? Hvilket av punktene gir uttrykk for at du ikke har lov til å motargumentere?

trondt

Fy f........... hvor trøtt jeg blir av alle negative innlegg fra hb. Jeg har ikke vært aktiv her på forumet i lang tid, men en ting har jeg merket meg og det er hb's nærmest fanatiske korstog mot Bates. Alle innlegg ifra deg hb inneholder enten direkte angrep eller det fremkommer som delvis skjulte spark mot Bates. Jeg er fornøyd med tingene om dagen, vi viser en positiv stigning i spillkvaliteten, vi gjør det bra økonomisk, vi STRØR ikke om oss med penger vi ikke har og ihvertfall jeg har et håp om at vi er på vei tilbake til det gode selskap, noe jeg trodde var ønsket og målet til alle supportere her inne. På meg virker det som hb ønsker oss ned i plumbers conference league bare for å få vekk Bates. Det kan da ikke være særlig godt å ha det slik ? Er det ikke da bedre å finne seg en veldrevet storklubb (finnes de ?) å følge ?
Siden du ellers virker som en særdeles hyggelig og oppegående fyr så synes jeg det er synd at du driver med din Bates-vendetta her på forumet, men det får jo oss andre til å ta standpunkt, så da kanskje det er greit ?

Pleinar

Holder h.b på med dette enda?

Et skikkelig forumtroll.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Superfan

1. Det er lov å være "negativ" på dette forumet.
2. Det er lov å la være å kommentere på innlegg man ikke "liker" eller finner "latterlig".
3. En enkel og god norm er at man diskuterer sak og ikke person.
4. Noen ganger kan det være lurt å telle til 10 før man poster et innlegg.  ::)

Hva mener du? At h.b skal få lov til å dominere forumet med negative og usaklige innlegg om Leeds og personer tilknyttet klubben, uten at vi andre skal kunne ta til motmæle?
???

Hvordan klarer du å konkludere med at det er det han mener? Hvilket av punktene gir uttrykk for at du ikke har lov til å motargumentere?

Pkt. 2 f.eks.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Takker for punktet der det står det er lov å la vær å kommentere innlegg man ikke er enig i og at det er lurt å telle til ti før man poster!!! Flere skriker ut om at h.b. skal skifte lag!!! Det er etter min oppfatning mye værre enn det h.b. skriver i sitt innlegg. Han lufter meninger og synspunkter. Negativt og pessimistisk, javel! Ytringsfriheten lenge leve! Han er ihuga Leedsfan og hater skuffelser som misbrukte muligheter til opprykk og så videre slik jeg tolker dette.

Jeg synes det er på grensen til pinlig å begynne å kjefte opp folk som ytrer sine meninger på forumet selv om man ikke er enig. Kom med motargumenter og si meningen om synspunktene, men ikke personhets og forslag om bytte av klubb. Dere som skriver det vet godt at det ikke er mulig når man elsker Leeds United!!! Vi som har hengt med siden slutten av seksti og begynnelsen av syttiåra vet hva skuffelser, sorg og tragedier er for fans av Leeds United!!!

Selv synes jeg det er fasinerende med innlegg av forskjellige slag, enten det er optimisme eller pessimisme. Dette gjør det mer artig og spennende! Takhøyde folkens, det bør vi ha! Stå på videre h.b. og post dine meninger i vilden sky!!!   :)
Yeboahs vitne

Pleinar

Takhøyde er greit, men av og til ser det ut til at h.b er ute i friluft når han skriver.

Jeg har til tider blitt så provosert at jeg rett og slett fant ut at det var best å bare holde seg unna. Jeg kommer snikende tilbake nå, men det er skummelt å se at ting ikke har forandret seg stort.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Per Arne

  • Gjest
1. Det er lov å være "negativ" på dette forumet.
2. Det er lov å la være å kommentere på innlegg man ikke "liker" eller finner "latterlig".
3. En enkel og god norm er at man diskuterer sak og ikke person.
4. Noen ganger kan det være lurt å telle til 10 før man poster et innlegg.  ::)

Hva mener du? At h.b skal få lov til å dominere forumet med negative og usaklige innlegg om Leeds og personer tilknyttet klubben, uten at vi andre skal kunne ta til motmæle?
???

Hvordan klarer du å konkludere med at det er det han mener? Hvilket av punktene gir uttrykk for at du ikke har lov til å motargumentere?

Pkt. 2 f.eks.

Helt feil. Punktet går på at "det er lov å ikke kommentere" andres innlegg. Ikke at det ikke er lov å kommentere. Det tror jeg de fleste har oppfattet. Om man ikke vil kverulere, da...

 ;D

TK20

Jeg har til tider blitt så provosert at jeg rett og slett fant ut at det var best å bare holde seg unna. Jeg kommer snikende tilbake nå, men det er skummelt å se at ting ikke har forandret seg stort.

Jeg har ikke lest noen av innleggene i denne tråden, annet enn det siterte, men jeg kan vel tippe hva som står.

Det som er mest lættis er alle dere som blir så provoserte at dere må gå i dere sjæl og greier. Bare la det ligge. Tipper h.b egentlig er en evig cool guy som bare kødder med folk for the f**k of it. Kan det være aurens alter ego? har aldri sett h.b og auren være innlogget på samme tid før. Hmmm...

By teh way, i morra er det årets viktigste match, get your acts together people.

auren

Jeg har til tider blitt så provosert at jeg rett og slett fant ut at det var best å bare holde seg unna. Jeg kommer snikende tilbake nå, men det er skummelt å se at ting ikke har forandret seg stort.

Jeg har ikke lest noen av innleggene i denne tråden, annet enn det siterte, men jeg kan vel tippe hva som står.

Det som er mest lættis er alle dere som blir så provoserte at dere må gå i dere sjæl og greier. Bare la det ligge. Tipper h.b egentlig er en evig cool guy som bare kødder med folk for the f**k of it. Kan det være aurens alter ego? har aldri sett h.b og auren være innlogget på samme tid før. Hmmm...

By teh way, i morra er det årets viktigste match, get your acts together people.

Fan... der ferska du meg rett i garnet... eeehhh.. jeg mener "oss"  ;D ;D ;D

Er jeg så veldig lik hb da?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Ja dæven. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

B_Ød

"Ser positivt ut det som skjer med klubben resultatsmessig, men hva skjer videre"
...vel, videre blir det vel CCC, PL, og til slutt CL.
Og mht all debatt og synspunkter her inne...helt supert sier jeg. Viser "diversity" og og sterkt fremskreden interesse...kan ikke være gærn't det.

Ta det fra en som har møtt en god del motbør ang uttalelser om såvel Douglas som Beckford.

sign sier vel alt.  ;D
Ups & Ups!!

Blank_File

Jeg tror dette er en god periode for Leeds å bygge opp ett nytt lag, for det kan se ut som om det kan gå galt med både den ene og den andre etterhvert i den øverste divisjon om de ikke får orden på økonomien. Det kan sikkert ta mange år før vi når nivået vi hadde på starten av 2000-tallet, men byderby eller ikke, Leeds har potensiale til å bli en tittelutfordrer igjen en gang om noen år.

Superfan

1. Det er lov å være "negativ" på dette forumet.
2. Det er lov å la være å kommentere på innlegg man ikke "liker" eller finner "latterlig".
3. En enkel og god norm er at man diskuterer sak og ikke person.
4. Noen ganger kan det være lurt å telle til 10 før man poster et innlegg.  ::)

Hva mener du? At h.b skal få lov til å dominere forumet med negative og usaklige innlegg om Leeds og personer tilknyttet klubben, uten at vi andre skal kunne ta til motmæle?
???

Hvordan klarer du å konkludere med at det er det han mener? Hvilket av punktene gir uttrykk for at du ikke har lov til å motargumentere?

Pkt. 2 f.eks.

Helt feil. Punktet går på at "det er lov å ikke kommentere" andres innlegg. Ikke at det ikke er lov å kommentere. Det tror jeg de fleste har oppfattet. Om man ikke vil kverulere, da...

 ;D

Gidder ikke å kommentere sånt tøv. Hele denne tråden er meningsløs, og fortjener egentlig ingen kommentarer. Om man ikke vil kverulere, da...

Kickthemdown

Pokker nå som middagen nærmer seg >:( Mista heile matlysten av denna, som vanlig, møkkaskrivingå til hjemmebrentexpressen hb>:(
Nå må du gi f.... få deg et annet lag å holde med for hel.... :P

Unødvendig pedro!

Nei! Veldig nødvendig! Alt h.b bidrar med er hinne er å skrive 200 inlegg i uka om hvor dritt Leeds er, hvor håpløst alt omkring klubben er. Jeg er drittlei av å høre det samme pisspreiket om og om igjen. Tror ærlig talt ikke h.b. er noe annet enn et Liverpool/Chelsea/Mufc troll som liker å spre dårlig stemning her. Høres ut som en fjortis som "vil være med vinnerlaget" til en hver tid.
Amen! Hele fyren er bare et troll...

Tom S

Jeg tror dette er en god periode for Leeds å bygge opp ett nytt lag, for det kan se ut som om det kan gå galt med både den ene og den andre etterhvert i den øverste divisjon om de ikke får orden på økonomien. Det kan sikkert ta mange år før vi når nivået vi hadde på starten av 2000-tallet, men byderby eller ikke, Leeds har potensiale til å bli en tittelutfordrer igjen en gang om noen år.

Veldig positive resultat så langt i sesongen, men tar ingenting for gitt. Litt enig med Jarle om at vi venter til ca 15 runder er spilt, da ser vi meir korleis ligaen setter seg.
Men, det ser vanvittig lyst ut!

Om/når det vert opprykk i mai 2010 er det klart vi må forsterke laget om vi skal ha realistiske mål om eit nytt opprykk på direkten. Trur nok stallen vår pr idag er god nok til å etablere seg i CCC, men som sagt forsterkinger må til også neste sommer.

Så spørs det da om Bates klarer å skaffe store nok økonomiske muskler til innkjøp av forsterkinger. Tviler på om vi kan satse på like full klaff som denne sommeren med tanke på free transfers.

Men, eg velger å sjå på at Bates og Larry har begge uttalt at det er satt av midler til å styrke laget, at Larry har klart dette uten å bruke mykje penger er berre imponerande. Med bakgrunn i det trur eg nok Larry vil få midler også neste sommer til å styrke laget.

Skal vi sjå lenger fram så er det klart at å komme opp igjen til PL vert ei tøff utfordring, ikkje minst om ein vil kjempe om topp seks. Då krevst det penger, ingen tvil. Om det ikkje skjer noko spesielt med regelverk eller at finanskrisa setter ein stopper for den karusellen som no går rundt vil det vere vanskelig å ta igjen topp 4-6.
Men, innan denne tid trur eg Bates har solgt klubben videre og håper at det vert satsa fornuftig i klubben vår.

Det viktigaste no er å ikkje satse/bruke penger over evne for det er det samme som å "pisse i buksa". Langsiktig fornuftig satsing og investering det gir alltid avkasting.


we all love leeds
COME ON LEEDS !!

nord

Vi skal fortsætte med at bygge op, sim vi gør nu !  ;D Nei takk til oljemilliardærer, som tror at alt er salg!  ???

 

Roy

Uenig med deg H.B. Jeg har tro på at vi faktisk kan vinne noe stort igjen, og det håper jeg hele Leeds tror på også... hvorfor skulle de ellers gidde å spille for Leeds?
Stand up and sing for LEEDS UNITED

h.b

  • Gjest
HHEHE. Hvis du tror dagens spillere spille på Leeds fordi de vil vinne noe. Ja da tror jeg også på julenissen. Nå skal jeg synse ltt. Den dagen Leeds er  Premer League og satser på å vinne medaljer. Ja det er den dagen hvor den billgste spllleren på laget vil koste minimum 3 mill pund