Skrevet av Emne: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!  (Lest 70094 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sviper

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #30 på: August 30, 2009, 00:13:01 »
Kanskje best å vente med å bestille til kampdato er fastsatt.

Men denne vil jeg ikke gå glipp av.

Noen som veit når den fastsettes?

Har tenkt meg på en maraton-uke i månedsskiftet MK Dons, Carlisle og Charlton), og hadde vært kult å få med seg denna i samme slengen om det bare betyr noen dagers ekstra opphold.

Hva betyr de få ekstra kronene mot en SÃ…NN opplevelse???

Værra med, noen???

Kampen går uke 39. Tipper det blir tirsdagen etter Gillingham kampen, altså 22 september.


håper virkelig du tar ang kampdag 22 sept,for da er JEG klar ;D  er plan jeg skal hjem fra london mandag,men den planen kan endres ;D ;D
LIFE IS LEEDS

columbi

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #31 på: August 30, 2009, 00:23:41 »
Hei
For en sliter fra gode gamle 70-åra er dette en klassiker. De verste den gang, var Arsenal og Liverpool. Med Leeds's nedtur fulgte samtidig Liverpool på med en rekke suksesser. Mange av mine kamerater er Liverpool-fans og det hadde smakt helt utrolig sykt med en seier mot dem. Men tross alt, ligaen er det det viktigste. Carling Cup er bonus.
 

Boos

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #32 på: August 30, 2009, 00:43:33 »
Ser på Skysport sine sider at det blir en tv kamp Tirsdag. 22. september, og en tv kamp onsdag 23. september. Så da får vi bare håpe Leeds - Liverpool blir en av dem :)

http://www.skysports.com/story/0,19528,12942,00.html

JohnTiger

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #33 på: August 30, 2009, 01:10:41 »
Ser på Skysport sine sider at det blir en tv kamp Tirsdag. 22. september, og en tv kamp onsdag 23. september. Så da får vi bare håpe Leeds - Liverpool blir en av dem :)

http://www.skysports.com/story/0,19528,12942,00.html

Tipper det blir onsdag siden de da starter sendingen 45 min før kick-off. Trenger jo litt mer tid når det er Leeds som skal spille :)
Marching on together!

Boos

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #34 på: August 30, 2009, 01:18:03 »
Håper isåfall det :D

Evig Pint

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #35 på: August 30, 2009, 03:11:07 »
Her blir det tur over.. LETT!!
Marching on together

lojosang

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #36 på: August 30, 2009, 04:22:02 »
Oi. Da er jeg i Skotland på whiskyfestival! Dette blir moro!
- Leif Olav

Andersen

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #37 på: August 30, 2009, 07:37:22 »
Helt enig med Rudi G, full fokus på L1 denne cup kampen blir bare en bonus ! LEEDS4EVER.  ;D

metaljon

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #38 på: August 30, 2009, 08:11:57 »
Kjempe bonus ;D
Ã…åååå , så deilig det hadde vært med en seier her. Er lov å være optimistisk ;D
The Chief!

Jarle Rune Mathisen

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #39 på: August 30, 2009, 09:02:16 »
Hvis Leeds slår Liverpool så vet jeg hva jeg skal gjøre dagen etterpå. Det blir ingen jobb men kun en dag hvor jeg skal nyte seieren og sende meldinger til alle Liverpool fans æ veit om og ta igjen for alle de årene de har mobbet meg for mitt lidenskapelige forhold til Leeds:-)

Jeg tror Leeds kan klare dette. Cup er Cup:-)

Jarle Rune:-)

sviper

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #40 på: August 30, 2009, 09:17:27 »


NOEN SOM VET NÃ…R DET BLIR FASTSATT EXSAKT KAMPDAG??
LIFE IS LEEDS

chief

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #41 på: August 30, 2009, 10:19:04 »


NOEN SOM VET NÃ…R DET BLIR FASTSATT EXSAKT KAMPDAG??

Regner med at kampdatoene blir fastsatt i løpet av mandagen, eller senest tirsdag.
1 4 all and all 4 1

stefan

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #42 på: August 30, 2009, 10:35:08 »
Oi. Da er jeg i Skotland på whiskyfestival! Dette blir moro!
Hvis du drar til Dufftown på whiskyfestival for deretter å dra til Leeds, da tror jeg nesten jeg må hate deg noen dager.... ;D
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

sviper

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #43 på: August 30, 2009, 10:52:39 »


NOEN SOM VET NÃ…R DET BLIR FASTSATT EXSAKT KAMPDAG??

Regner med at kampdatoene blir fastsatt i løpet av mandagen, eller senest tirsdag.

takk,har undersøkelse på Haukeland de to dagene,veit a f..hva jeg er mest spent på.
LIFE IS LEEDS

Xern

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #44 på: August 30, 2009, 11:42:56 »
Vi hadde garantert tapt mot Man Utd. Mot Liverpool har vi en grei sjans. Syns denne trekningen var helt topp!
Aldri si aldri. Tror det hadde vært værre med Chelsea. Men nå får vi Svimmingpool/Looserpool på besøk, og de skal sendes hjem uten å være videre i Carling Cup.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Ronald

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #45 på: August 30, 2009, 11:46:40 »
Må bare nevne at 21.sept er min bursdag  ;D Dette kan bli en vanvittig flott presang ;D Så selv om kampen går dagen etter eller to dager etter så starter feiringen 21.

auren

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #46 på: August 30, 2009, 21:19:06 »
Mange optimistiske innlegg her ja. Jeg er vel en av få som har delte følelser foran en slik kamp. Redd vi virkelig skal bli minnet på hvor lavt vi har sunket i ligasystemet og få skikkelig bank på Elland Road. Samtidig tror jeg vi kommer til å gjøre en god figur mot Liverpool og at ikke resultatet blir så ille. Kanskje vi til og med kan kjempe om en seier? Så lenge gutta gir jernet i 90 minutter + så skal jeg være godt fornøyd uavhengig av resultat.

Og sender ikke Sky Sports denne kampen skjønner jeg virkelig ingen verdens ting! En av de virkelig store klassikerne. Kommer aldri til å glemme da Viduka alene senket Liverpool i en av de beste kampene som noensinne er blitt spilt på ER i nyere tid.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stefan

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #47 på: August 30, 2009, 22:49:40 »
Mange optimistiske innlegg her ja. Jeg er vel en av få som har delte følelser foran en slik kamp. Redd vi virkelig skal bli minnet på hvor lavt vi har sunket i ligasystemet og få skikkelig bank på Elland Road. Samtidig tror jeg vi kommer til å gjøre en god figur mot Liverpool og at ikke resultatet blir så ille. Kanskje vi til og med kan kjempe om en seier? Så lenge gutta gir jernet i 90 minutter + så skal jeg være godt fornøyd uavhengig av resultat.

Og sender ikke Sky Sports denne kampen skjønner jeg virkelig ingen verdens ting! En av de virkelig store klassikerne. Kommer aldri til å glemme da Viduka alene senket Liverpool i en av de beste kampene som noensinne er blitt spilt på ER i nyere tid.

auren
Gode minner!
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

kendo

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #48 på: August 31, 2009, 08:14:33 »
Kampen går 22.9 kl 20.45
 

B_Ød

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #49 på: August 31, 2009, 08:43:25 »
Ok gutter og jenter, nå må vi ikke miste fokus. Husk det er L1 som gjelder og neste kamp er mot Stockport neste lørdag!

...må nok henge meg på her...men nå det er sagt, har jeg en Liverpool-fan 1,5 meter unna meg på jobb...kan vel bli tungt å møte ham etter dette føler jeg...
Ups & Ups!!

kendo

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #50 på: August 31, 2009, 10:21:33 »
365 football er det satt opp 22.9,men det kan komme endringer?
 

bwirum

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #51 på: August 31, 2009, 10:24:17 »
Jeg bare håper det blir sendt på sky så jeg kan gå på puben og se :) Trenger en TV-kamp nå!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

lojosang

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #52 på: August 31, 2009, 11:33:52 »
Jeg er i Dufftown, Skotland på dette tidspunkt. TV-kamp og tungt whiskyinntak ville være framifrå!
- Leif Olav

sviper

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #53 på: August 31, 2009, 13:32:02 »
Kampen går 22.9 kl 20.45

om du er sikker på dette så skal jeg KYSSE deg for da blir det KAMP p meg
YEESSSS ;)
LIFE IS LEEDS

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #54 på: August 31, 2009, 15:01:23 »
SG vil ikke høre snakk om denne kampen før etter Gillingham kampen. Her må fokus holdes!

"We've got too many important games before then and if anyone takes their eye off the ball then they'll be out of the team and won't be playing against Liverpool.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Grayson-bans-Reds.5601718.jp

sviper

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #55 på: August 31, 2009, 15:38:16 »
SG vil ikke høre snakk om denne kampen før etter Gillingham kampen. Her må fokus holdes!

"We've got too many important games before then and if anyone takes their eye off the ball then they'll be out of the team and won't be playing against Liverpool.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Grayson-bans-Reds.5601718.jp


riktig det,men vi andre som er gode til å holde styr på flere ting samtidig ;)vi kan snakke om det og glede oss ;D ;D
LIFE IS LEEDS

Jon R

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #56 på: August 31, 2009, 20:26:28 »
Kampen går 22.9 kl 20.45

Kan ikke finne et eneste nettsted som bekrefter tidspunktet du oppgir her. Kilde?   ???
Jon R.

SuperLeeds!

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #57 på: August 31, 2009, 20:50:20 »
Har tatt meg den frihet å sakse to innlegg fra www.liverpool.no/forum som viser at vi fortsatt nyter respekt og beundring tross mange år i skyggenes dal:

"Da var vi også med i årets Carling Cup. Og i vår første runde møter vi drømme motstanderen Leeds United. Sikkert mange her inne som har fedre eller kjenner noen med et hjerte for Leeds. Det gjelder i hvertfall meg. Gleder meg utrolig mye til denne kampen, og nå som Canal+ har fått Carling Cup kan det vel nesten garanteres at de viser denne kampen"

og

"morro å møte Leeds, en gammel storhet.. glederm meg litt til denne kampen ja.. en klubb med enorm historie og tradisjon".

Kan skrive under 100% på det øverste innlegget, da begge mine to barn har klart å ikle seg de dyprøde liverpoolfargene. :-\ Sååå deilig det hadde vært med seier her.... 8)
« Siste redigering: August 31, 2009, 20:56:12 av Harrymonster »

Dag

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #58 på: August 31, 2009, 21:09:16 »
Gleder meg vanvittig mye til denne kampen. Selv om vi er "underdog" så tror jeg allikevel vi har en real sjanse mot Liverpool. Vi er Leeds United, og vi gir aldri opp! Vi gir tradisjonelt sett absolutt alt vi har i hver eneste duell!

Jeg tror, og håper Liverpool skjelver i buksa foran denne kampen  ;D

Alle vet at Leeds United er en gammel storhet, med erfaring fra slike kamper før. Sist vi møtte Liverpool på Elland Road ble jo stillingen 2-2, dette var sesongen vi rykket ned fra Premier League, Eirik Bakke og Mark Viduka scoret målene. Håper vi kan gjenta bedriften, og til og med slå de. Hadde vært utrolig artig ihvertfall.

Satser på at Jermaine Beckford fikser biffen, så krysser vi fingrene for en seier!

Marching on together!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #59 på: August 31, 2009, 22:10:51 »
I tilsvarende cuprunde ifjor vant Liverpool 2-1 - hjemme mot Crewe.

De stilte da med et nesten rent B-lag, men hadde noen av stjernene på benken - bl.a Torres og Carragher.

I år som ifjor kommer denne ligacupkampen inneklemt mellom to uker hvor Pool skal spille Champions League, så da blir det nok omtrent samme lagoppstilling som ifjor.

Garantert TV-kamp, og da tror jeg det er risiko for at den blir flyttet til onsdag. :-\
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....