Skrevet av Emne: Kandol & Beckford  (Lest 7244 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sheridan

Kandol & Beckford
« på: September 12, 2007, 20:50:05 »


Leeds United are in negotiations with strikers Tresor Kandol and Jermaine Beckford over new contracts at Elland Road. United have opened discussions with the representatives of Kandol and Beckford after witnessing their contribution to the club's sequence of five straight league victories. Kandol is League One's top scorer with four goals, and Beckford claimed his third of the season with a sublime chip during Saturday's 2-0 win over Hartlepool United.

Their form led manager Dennis Wise to initiate contract talks at the end of last month, just three weeks into the new campaign, with fears already growing that the January transfer window will see widespread interest in both players.

Kandol signed for Leeds from Barnet at the start of this year, and his present deal at Elland Road runs to the end of the 2009-10 season. Beckford, meanwhile, is under contract until the summer of 2009, but the 23-year-old attracted repeated offers from Scunthorpe United during the summer - peaking at £200,000, according to Leeds - and United are anxious to provide greater security for two of their most valuable assets.



Wise said: "We needed to get the (transfer) window out the way first, but it was always on my mind. They both love it here and they want to stay here so I told the club to sort them out and look after them. They deserve it. It's only just started, two weeks ago, and I'm not going to deal with it. But I want them to have new contracts. When players perform well it's only right that the manager says 'you should rip that up and have a new contract'. Some managers would leave it, but full credit to (Ken) Bates and to Shaun (Harvey) - they've done it straight away."


Jon R

Re: Kandol & Beckford
« Svar #1 på: September 13, 2007, 00:27:22 »
Utrolig. En Blackwell flopp + en Wise flopp er plutselig "fremtiden" i Leeds United. Misforstå meg ikke: League Ones heteste spisspar fortjener anerkjennelse og kanskje et lønnspåslag. Allikevel tror jeg ikke disse gutta er av Premier League materiale. Hvis jeg var i Bates sko, ville jeg ventet til slutten av denne sesongen før jeg bandt gutta til klubben på kontrakter lengre enn de eksisterende. For målsetningen er vel mer ambisiøs enn spill "i de lavere divisjoner" de neste 3-4 åra?  [8)]

Jon R.
« Siste redigering: September 13, 2007, 00:30:57 av Jon R »
Jon R.

flynn

Re: Kandol & Beckford
« Svar #2 på: September 13, 2007, 02:01:47 »
quote:
Originally posted by Jon R

Utrolig. En Blackwell flopp + en Wise flopp er plutselig "fremtiden" i Leeds United. Misforstå meg ikke: League Ones heteste spisspar fortjener anerkjennelse og kanskje et lønnspåslag. Allikevel tror jeg ikke disse gutta er av Premier League materiale. Hvis jeg var i Bates sko, ville jeg ventet til slutten av denne sesongen før jeg bandt gutta til klubben på kontrakter lengre enn de eksisterende. For målsetningen er vel mer ambisiøs enn spill "i de lavere divisjoner" de neste 3-4 åra?  [8)]

Jon R.



På den annen side... om de fortsetter i den stilen de har nå blir de nok vanskelig å beholde i Januar. Bedre og lengre kontrakter med Leeds minsker sjansen for at de selges, og øker prisen om de selges.
Slik ståa er nå er det disse gutta som skal skyte oss til CCC. Dit er det minst 8 måneder, så får vi heller ta det neste skrittet om og når det blir aktuelt.

flynn

Jon R

Re: Kandol & Beckford
« Svar #3 på: September 13, 2007, 03:49:07 »
quote:
Originally posted by flynn
 Bedre og lengre kontrakter med Leeds minsker sjansen for at de selges, og øker prisen om de selges.



Dette er ikke nødvendigvis riktig. Ihvertfall ikke ift Kandol som har kontrakt helt frem til 2010. Jeg tror vi i øyeblikkets optimisme overvurderer verdien av de to. Disse to skal først og fremst skyte oss opp fra league One. Allerede på nivå CCC må de kanskje erstattes av bedre spillere hvis vi skal gjøre veien til PL kortest mulig. [8)]

Jon R.
« Siste redigering: September 13, 2007, 03:51:01 av Jon R »
Jon R.

Sydhagen

Re: Kandol & Beckford
« Svar #4 på: September 13, 2007, 03:57:54 »
er uansett ikke noe problem å selge desse to spillerne viss de ikke holder mål når vi skulle nå PL. hvem vet, kanskje de vokser i takt med oppgavene?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Erik_

Re: Kandol & Beckford
« Svar #5 på: September 13, 2007, 04:29:31 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by flynn
Bedre og lengre kontrakter med Leeds minsker sjansen for at de selges, og øker prisen om de selges.



Dette er ikke nødvendigvis riktig. Ihvertfall ikke ift Kandol som har kontrakt helt frem til 2010. Jeg tror vi i øyeblikkets optimisme overvurderer verdien av de to. Disse to skal først og fremst skyte oss opp fra league One. Allerede på nivå CCC må de kanskje erstattes av bedre spillere hvis vi skal gjøre veien til PL kortest mulig. [8)]

Jon R.


Du skriver mye bra her inne, Jon. Men i dag kommer du med det reneste sludder... slikt av sorten pølsevev.[;)][:o)]

Jeg tror ikke nødvendigvis det er snakk om forlengelse av kontraktene, men heller bedre lønn. Kan ikke tenke meg at noen av disse to i dag ruinerer "The Bank of Bates".

Begge er fortsatt i en lære- og modningsprosess. Om de kan nå helt der opp er nok ikke helt trolig, men ikke helt umulig at Beckford har det lille ekstra som trengs. Jeg tror at de sammen har kvaliteter nok til å bli en suksess i CCC. De viser i allefall at de kan hamle opp med de beste i L1.

En lønnsøkning er på sin plass, synes nå jeg.

Per-Stian

Re: Kandol & Beckford
« Svar #6 på: September 13, 2007, 04:34:07 »
Beckford vart henta frå ein bilverkstad og signerte ei "juniorkontrakt" med oss. Han er nok vårt førstelags dårlegast betalte spelar og fortenar likt betalt for same jobben. Dette tykkjer eg berre skulle mangle! Kandols kontrakt kjenner eg mindre godt til, men viss han også er dårlegare betalt enn andre førstelagsspelarar, så fortenar også han ei lønnsforhøgning.

Jon R

Re: Kandol & Beckford
« Svar #7 på: September 13, 2007, 04:58:31 »
quote:
Du skriver mye bra her inne, Jon. Men i dag kommer du med det reneste sludder... slikt av sorten pølsevev.[;)][:o)]

Jeg tror ikke nødvendigvis det er snakk om forlengelse av kontraktene, men heller bedre lønn. Kan ikke tenke meg at noen av disse to i dag ruinerer "The Bank of Bates".

En lønnsøkning er på sin plass, synes nå jeg.


Hvis du leser innlegget mitt en gag til, vil du se at vi igrunn er ganske enige, Ricky gutten. [;)]

Jon R, i motvind. [8D]
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Kandol & Beckford
« Svar #8 på: September 13, 2007, 05:01:38 »
quote:
Originally posted by Jon R
Jon R, i motvind. [8D]


...hvis du syns du har opplevd motvind ikveld, syns jeg virkelig du burde ha vært med på sykkelturen i dag [:)]

Dét var motvind det...

Asbjørn, som fikk medvind hemmatt


There's a woman by the river
With some fine young handsome man
He's dressed up like a squire
Bootlegged whiskey in his hand

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Re: Kandol & Beckford
« Svar #9 på: September 13, 2007, 05:02:18 »
klart de skall ha lönepåslag, hela leeds andas optimism nu och jag tror kandol gör minst 20-25 mål denna säsongen och kommer mångdubbla sitt värde, även beckford tror jag mycket på och han är värd ett 3årskontrakt om de inte vill andra klubbar skall rycka i dom om några månader när alla vet vilka härliga svarta pärlor de är
 

Erik_

Re: Kandol & Beckford
« Svar #10 på: September 13, 2007, 05:14:16 »
Ah... sorry, Jon. Det var selvsagt dette segmentet med - kanskje erstattes av bedre spillere - som var grunnen til den hardnakkede kritikken. Og når Da Costa kommer inn på venstrekanten, så er jeg sikker på at du legger bort hatten din... ja for en stund i allefall. Det forutsetter selvsagt at vi får signere han. Pokker... der ryker trolig hele "svertekampanjen".

Ellers er vi jo stort sett enige ja, men det skulle jo bare mangle. [:)]

mvh
Den selvutnevnte lederen av Kandol og Beckfords vitner

Jon R

Re: Kandol & Beckford
« Svar #11 på: September 13, 2007, 05:57:01 »
quote:
Originally posted by Enrique

Ah... sorry, Jon. Det var selvsagt dette segmentet med - kanskje erstattes av bedre spillere - som var grunnen til den hardnakkede kritikken.

mvh
Den selvutnevnte lederen av Kandol og Beckfords vitner



Dette burde selv lederen for vitnene være åpen for at kan/ vil skje. [:)]

 Kanskje allerde om bare et år fra nå, kan vi være i en situasjon der vi ser at disse to ikke ikke klarer å heve oss det lille ekstra vi trenger for å nå "the promised land".  For mange Leeds supportere kan fremgangen ikke komme raskt nok, nå som vi har fått "los" på lagene foran oss. [;)]

Gi gjerne lønnspåslag hvis de fortjener det( jeg aner ikke hva de tjener nå) men en type 4-5 års kontrakter er jeg ikke videre enig i at er det riktige nå. [:0]

Jon R.
« Siste redigering: September 13, 2007, 05:57:39 av Jon R »
Jon R.

RoarG

Re: Kandol & Beckford
« Svar #12 på: September 13, 2007, 16:21:15 »
En lønnsforhøyelse for Beckford og Kandol er på sin plass. Det signaliserer at klubben er fornøyd med deres innsats,samt at eventuelle interessenter må bla opp så det monner. Scunthorpe bød visstnok 200k £ for Beckford i sommer. Nå kom nok han til klubben for småpenger, men 200k £ ville ha vært rene ranet. Om de er gode nok for CCC vil tiden vise.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sheridan

Re: Kandol & Beckford
« Svar #13 på: September 13, 2007, 21:10:22 »
Har problemer med å se hvorfor nye kontrakter er en dårlig ide.
Dette bør jo bare gi Kandol og Beckford en xtra boost!
Smart trekk av Wisey!


Jon R

Re: Kandol & Beckford
« Svar #14 på: September 13, 2007, 22:41:07 »
Som sagt: jeg vet ingenting om betingelsene de har nå, og hva de vil bli tilbud. Jeg er i utgangspunktet for langsiktig planlegging og at vi skal binde særskilte talenter til langtidskontrakter.  Nye kontrakter er derfor ikke nødvendigvis en dårlig ide, men vi er på en voldsom "up" nå og det er lett å la seg rive med. Nye kontrakter gir ringvirkninger i miljøet og skaper forventninger hos andre som også presterer. Mitt råd til Bates er altså å se det an litt til, før man "kaster" nye og bedre betingelser etter folk. Spesielt gjelder dette Kandol som allerede er bundet frem til 2010 og som skrev kontrakt mens vi var i CCC. Det er ingen grunn til å tro at den er noe dårligere enn de som har skrevet kotrakt med oss etter nedrykket. Dette handler rett og slett om å lære av nær og fjern fortid. Sist vi var skikkelig i medgang, skrev bates en tre års kontrakt med Blackwell. Jeg forsvarte det den gang, men ser i ettertid at det var en forhastet beslutning, trolig drevet frem i et rush av optimisme. [xx(]

Jon R, som banner i kjerka.
« Siste redigering: September 13, 2007, 22:51:00 av Jon R »
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Kandol & Beckford
« Svar #15 på: September 13, 2007, 22:58:33 »
...siden Jon føler motvinden såpass heftig skal jeg ile til & ytre at jeg skjønner hvor han vil. [:)]
...det hadde vært lite gunstig å "langtidsbinde" heller middelmådige spillere under heftige lønnsbetingelser - og deretter oppdage at de ikke holder nivået en divisJON lenger oppe.

Du har et poeng der.

MEN. Det er ikke akkurat mitt inntrykk at disse to tilbys kontrakter som er hinsides all fornuft, for å si det slik, heller har jeg fått inntrykk av at de blir belønnet med et opprykk til et "anstendig  nivå" - på ca samme nivå som andre "bærebjelker" i spillerstallen.

Derfor ser (heller ikke jeg) noe særlig dramatikk/dårlig signaleffekt i akkurat dette... [8)]

PS! Husk at motvind også er en vind [:)]



There's a woman by the river
With some fine young handsome man
He's dressed up like a squire
Bootlegged whiskey in his hand

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Re: Kandol & Beckford
« Svar #16 på: September 13, 2007, 23:03:00 »
No drama, Asbjørn. Just a friendly advice to papa Smurf. [;)]

Jon R, "klok" av skade
« Siste redigering: September 13, 2007, 23:04:09 av Jon R »
Jon R.

Leedsfan

Re: Kandol & Beckford
« Svar #17 på: September 13, 2007, 23:05:29 »
Ville dere ha byttet Beckford og Kandol mot Cresswell og Healy!

Før sesongen JA, men nå NEI!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Re: Kandol & Beckford
« Svar #18 på: September 13, 2007, 23:24:09 »
Jeg ville ha byttet. [8)]

Jon R.
Jon R.

Geir fra Grimstad

Re: Kandol & Beckford
« Svar #19 på: September 14, 2007, 00:28:21 »
Ville aldri byttet
revie

Runar

Re: Kandol & Beckford
« Svar #20 på: September 14, 2007, 00:34:58 »
Beckford er nok på luselønn og fortjener å få lønnsforhøyelse, spesielt med tanke på at han er litt "het" i forhold til andre klubber!

Ellers så mener jeg at man som fotballspiller må tjene i forhold til posisjon i laget...Og det er vel gjerne det som framprovoserer økt lønn for 2 av lagets viktigste spillere
 

Lids

Re: Kandol & Beckford
« Svar #21 på: September 14, 2007, 00:35:31 »
Cresswell og Healy hadde garantert også bøtta inn mål i denne divisjonen...

Thomas
Thomas

Per-Stian

Re: Kandol & Beckford
« Svar #22 på: September 14, 2007, 00:57:59 »
quote:
Originally posted by Lids

Cresswell og Healy hadde garantert også bøtta inn mål i denne divisjonen...

Thomas



Heilt sikkert, men til ein høgare pris[8D] Heiar på Becks & Kandol, eg.

sveifors

Re: Kandol & Beckford
« Svar #23 på: September 14, 2007, 07:14:44 »
Dersom en ser bakom noen av målene som Beckford har scora i år og ifjor så har jeg ingentvil om at denne gutten kommer langt og vil markere seg i hvilken som helst divisjon med tida.

Tør jeg minne om feks Peter Crouch som kom fra langt nedi divisjonene til PL på notime har jeg hørt.

2-0målet til Beckford på Lørdag, har ingenting med hvilken divisjon, Det er bare outstanding
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Papi

Re: Kandol & Beckford
« Svar #24 på: September 14, 2007, 15:55:10 »
quote:
Originally posted by sveifors

Dersom en ser bakom noen av målene som Beckford har scora i år og ifjor så har jeg ingentvil om at denne gutten kommer langt og vil markere seg i hvilken som helst divisjon med tida.

Tør jeg minne om feks Peter Crouch som kom fra langt nedi divisjonene til PL på notime har jeg hørt.

2-0målet til Beckford på Lørdag, har ingenting med hvilken divisjon, Det er bare outstanding



Enig med at målet forrige laurdag var fantastisk, enormt, kven ville gjort dette noko bedre??? INGEN spørr du meg, kanskje like bra, men ikkje bedre. Det er simpelten ikkje mulig.

Men om gutten holder Premier Leauge klasse nå, tviler eg sterkt på, men om nokre år.....?


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

martind

Re: Kandol & Beckford
« Svar #25 på: September 14, 2007, 17:22:36 »
Om et par år tror jeg han vil hevde seg høyere enn League one hvertfall. Gutten har potensiale!
MOT!! We are Leeds!

Lars E

Re: Kandol & Beckford
« Svar #26 på: September 14, 2007, 18:07:02 »
quote:
Originally posted by Runar

Beckford er nok på luselønn og fortjener å få lønnsforhøyelse, spesielt med tanke på at han er litt "het" i forhold til andre klubber!

Ellers så mener jeg at man som fotballspiller må tjene i forhold til posisjon i laget...Og det er vel gjerne det som framprovoserer økt lønn for 2 av lagets viktigste spillere



Enig. Per dags dato er de to av våre viktigste spillere og fortjener å bli lønnet deretter. Hvis ikke kan de jo fort bli misfornøyde.. og det vil vi vel ikke ha noe av.

Tror begge har potensiale til å bli gode spisser også i CCC, men har vanskelig for å se dem herje i Premier League. Men spisser er rare dyr - når de oser av selvtillitt er de ofte veldig vanskelige å stoppe.

Forever Leeds

Forever Leeds

flynn

Re: Kandol & Beckford
« Svar #27 på: September 15, 2007, 04:50:51 »
K&B svekket vel ikke akkurat forhandlingskortene sine i kveld, for en duo vi har i øyeblikket!

flynn

Sheridan

Re: Kandol & Beckford
« Svar #28 på: September 15, 2007, 04:54:27 »
quote:
Originally posted by flynn

K&B svekket vel ikke akkurat forhandlingskortene sine i kveld, for en duo vi har i øyeblikket!

flynn



Samt at de nok vekker enda større interesse hos andre klubber.
"Great of the club to offer these guys new contracts" Lorimer.
[:)]

« Siste redigering: September 15, 2007, 04:56:21 av Sheridan »

Jon R

Re: Kandol & Beckford
« Svar #29 på: September 15, 2007, 04:59:29 »
Gi de gutta en ny kontrakt! NÃ…!!!!!!![:p][:p]

Jon R.
Jon R.