Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 630229 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1861 på: Januar 06, 2015, 16:08:43 »
http://talksport.com/football/reports-leeds-weigh-shock-bid-palermo-midfielder-150106131132

N'Goyi sliter benken i Palermo. 10 starter og 10 innbytter i Serie B i fjor, 5 innbytter i Serie A i år. Tviler...
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1862 på: Januar 06, 2015, 20:40:40 »
Hadde virkelig vært greit med litt engelske traktortakter på midten gitt, en murbrekker med fotballhode...
Vi må ha litt muskler i det området, og en spiss som er god på hodet og er over 185cm..

Midtstopper , joa' - vi trenger det også. Wootton er til salgs, Pearce blir ikke bedre, Cooper er ok, Bellusci løs kanon på dekk og Del Fabro litt fersk.....

Bør vel skje noe nå snart? ???
 

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1863 på: Januar 06, 2015, 23:15:58 »
Story in tomorrow's YEP - we understand that Luciano Becchio is one of the players who Redfearn has asked Cellino to sign. #lufc

Phil Hay som skriver dette på twitter. Er Becchio det vi trenger nå? Skeptisk...
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1864 på: Januar 06, 2015, 23:32:33 »
Hadde ihvertfall blitt mål og stemning på stadion
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1865 på: Januar 06, 2015, 23:40:12 »
kjøp vinger for i helvete!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1866 på: Januar 07, 2015, 01:34:48 »
Ja, skal vi ha Becchio trenger vi hvertfall vinger!
Han er ikke akkurat noen hurtig bakromspiss eller teknisk vidunder!

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1867 på: Januar 07, 2015, 09:13:03 »
Ja, skal vi ha Becchio trenger vi hvertfall vinger!
Han er ikke akkurat noen hurtig bakromspiss eller teknisk vidunder!


Scoret 19 mål første halvdel av 2012/2013 sesongen, vi hadde ingen vinger i den troppen heller.
 

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1869 på: Januar 07, 2015, 14:43:11 »
Ja, skal vi ha Becchio trenger vi hvertfall vinger!
Han er ikke akkurat noen hurtig bakromspiss eller teknisk vidunder!


Scoret 19 mål første halvdel av 2012/2013 sesongen, vi hadde ingen vinger i den troppen heller.
Ser den

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1870 på: Januar 07, 2015, 16:43:42 »
Har han jobbat och tjurat för att lämna denna klubben för Norwich finns det ingen anledning att ta två honom, han är  en skugga av sitt forna jag och inte bättre än de anfallare vi har, bättre låna in en ny fräsch anfallare som har målstyrka och huvudstyrka
 

Blank_File

Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1871 på: Januar 07, 2015, 18:21:26 »
Har han jobbat och tjurat för att lämna denna klubben för Norwich finns det ingen anledning att ta två honom, han är  en skugga av sitt forna jag och inte bättre än de anfallare vi har, bättre låna in en ny fräsch anfallare som har målstyrka och huvudstyrka
Ja jeg er vel egentlig enig med deg i det. Han kan umulig være så god som da han gikk.

ibster

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1872 på: Januar 07, 2015, 20:26:12 »
I en drømmejanuar hadde det vært fint å bytte ut middelmådigheter med kvalitetsspillere:

UT: Berardi, Pearce, Wotton, Bianchi, Norris, Tonge, Hunt og kanskje Morison, Murphy og Sloth.
INN: Fem kvalitetsspillere (back, midtstopper, angriper, kantspiller og sentral midtbanespiller).

Velger å beholde Austin siden han er en sjelden spilletype i klubben vår for tiden.

Men slik er ikke verden for tiden....

Middelmådigheter ut og kvalitet inn høres bra ut - det ønsker vel alle seg.  I vår klubb blir både lovende, unge spiller( (ex: Murphy) og proven quality (ex: Sharp) omgjort til middelmådigheter.  Ingen spillergruppe vil kunne fungere under d rådende forhold.

Klubben må nok slanke stallen og det jobbes det vel med.  Kan vi få inn bredde og fart, som det har vært snakket om en del, så hadde det vært prima.  Men alt er avhengig av at systemet rundt spillergruppa får den form og stabilitet som er nødvendig.

Trist, men der traff du spikeren på hodet...

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1873 på: Januar 07, 2015, 20:59:49 »
Vil ikke ha min tidligere helt Bechio tilbake, da vil jeg la Sharp spille mer. La Sharp og Doukara få klar beskjed, 1 omg hver, til en av dem leverer godt nok til å kapre den ene spiss plassen.
La Sloth og Adyan slåss om en plass...mao, rotere litt. Vær tudlig på at her må det kjempes om plassen

Spiller inn, bør kun være en som styrker stallen. Vil ha en sjef på midtbæanen.

MOT

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1874 på: Januar 07, 2015, 21:32:31 »
Har han jobbat och tjurat för att lämna denna klubben för Norwich finns det ingen anledning att ta två honom, han är  en skugga av sitt forna jag och inte bättre än de anfallare vi har, bättre låna in en ny fräsch anfallare som har målstyrka och huvudstyrka
Har han jobbat och tjurat för att lämna denna klubben för Norwich finns det ingen anledning att ta två honom, han är  en skugga av sitt forna jag och inte bättre än de anfallare vi har, bättre låna in en ny fräsch anfallare som har målstyrka och huvudstyrka
Ja jeg er vel egentlig enig med deg i det. Han kan umulig være så god som da han gikk.

Det finnes nesten INGEN eksempler på vellyket come-backs av gamle helter...
 

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1875 på: Januar 07, 2015, 22:09:40 »
Har han jobbat och tjurat för att lämna denna klubben för Norwich finns det ingen anledning att ta två honom, han är  en skugga av sitt forna jag och inte bättre än de anfallare vi har, bättre låna in en ny fräsch anfallare som har målstyrka och huvudstyrka
Har han jobbat och tjurat för att lämna denna klubben för Norwich finns det ingen anledning att ta två honom, han är  en skugga av sitt forna jag och inte bättre än de anfallare vi har, bättre låna in en ny fräsch anfallare som har målstyrka och huvudstyrka
Ja jeg er vel egentlig enig med deg i det. Han kan umulig være så god som da han gikk.

Det finnes nesten INGEN eksempler på vellyket come-backs av gamle helter...

Det siste forsøket vi hadde var vel Batty? Det må vel ha blitt kalt vellykket, med mindre du var en av de som hadde Brian Deane som helt på 90-tallet, er del Batty forrige helt som returnerte. Regner ikke med Delph, som ble skadet etter 4,5 kamp i sitt comeback i 2012. (Dog KAN det regnes som et lite vellykket comeback)

Ikke sikkert det lykkes, men i det alle skriker på en spiss som kan heade og som har Championship erfaring, er det snålt om ingen har sett for seg at Becchio er et slikt alternativ.

Vi kan ikke spy ut penger på grunner kjøpsnekten, derfor kan vi ikke hente de beste spillerne til våre konkurrenter. Om kriteriet er Championship erfaring og kan heade utfordrer jeg gjerne forumet til å presentere bedre alternativer.
« Siste redigering: Januar 07, 2015, 22:22:21 av Runar »
 

Josch

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1876 på: Januar 07, 2015, 22:27:52 »
-trøye nr 10 er nå ledig
-Becchio hadde nr 10 i Leeds
-han er god på hodet , tross middels høyde
-var meget godt likt i Leeds
-vil bli superhelt med en god start
-men så var det dette med comeback da!!
-han kan ta en Klinsmann (i  Spurs) eller Ivers (RBK)


flynn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1877 på: Januar 08, 2015, 09:10:03 »
Mulig min hukommelse spiller meg et puss men...
Jeg mener å huske at Becchio aldri var noe godt oppspillspunkt. Ikke vant han mye hodedueller, og ikke var han særlig god til å holde på ballen, og det såkalte "link-up" spillet. Det han derimot var mesterlig til i den siste perioden i Leeds var å posisjonere seg i feltet og avslutte. Der kan han sies å være en god hodespiller.

Slik jeg har sett Leeds denne sesongen så kan jeg omtrent ikke huske å ha sett ett innlegg hvor jeg tror at Becchio ville hatt større scoringsmuligheter enn hvem som helst annen spiss. Dessuten mistenker jeg at Sharp er minst like god i denne fasen av spillet som Becchio var den gang.

Legg så til det faktum at han knapt har spilt førstelagsfotball etter at han forlot oss, så blir svaret enkelt og greit slik jeg ser det; Becchio bør forbli historie på Elland Road!

flynn

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1878 på: Januar 08, 2015, 10:36:46 »
Mulig min hukommelse spiller meg et puss men...
Jeg mener å huske at Becchio aldri var noe godt oppspillspunkt. Ikke vant han mye hodedueller, og ikke var han særlig god til å holde på ballen, og det såkalte "link-up" spillet. Det han derimot var mesterlig til i den siste perioden i Leeds var å posisjonere seg i feltet og avslutte. Der kan han sies å være en god hodespiller.

Slik jeg har sett Leeds denne sesongen så kan jeg omtrent ikke huske å ha sett ett innlegg hvor jeg tror at Becchio ville hatt større scoringsmuligheter enn hvem som helst annen spiss. Dessuten mistenker jeg at Sharp er minst like god i denne fasen av spillet som Becchio var den gang.

Legg så til det faktum at han knapt har spilt førstelagsfotball etter at han forlot oss, så blir svaret enkelt og greit slik jeg ser det; Becchio bør forbli historie på Elland Road!

flynn


Becchio vant sin andel av håpløse langpasninger, men ikke alle. Han var/er mer mobil en Smith i samme fase og kommer i flere dueller, men vinner ikke i nærheten. Han er brukbar til å ta i mot baller som ingen eier og brukbar på å legge ballen igjen, men han har aldri spilt en god pasning framover i hele sitt liv.

Han er best i boksen, men Leeds har ikke vært et innleggslag alle årene han har scoret. Under Warnock hadde vi ingen kanter, men vi prioriterte å slå ballen inn i boksen ofte og landet ballen rett sted scoret Becchio.

Han vil ikke være så impact player som Smith, men vil kunne spille spiss med f.eks Antenucci til høyre og Adryan til venstre i 2-3-1

Han vil alltid være bedre enn Hunt og Morrison til alt han gjør. Han vil score flere mål og skape flere sjanser en Billy Sharp slik det ser ut med han i dag.

Perfekt med Becchio, neppe, men stadion kommer til å få stemning og hvilke spillere kan vi hente når vi har restriksjoner på transfer?
 

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1879 på: Januar 08, 2015, 10:52:31 »
Her må jeg uten tvil henge meg på de som vil la fortid være fortid, og takke ett høflig men bestemt "Nei" til Becchio-retur. 
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1880 på: Januar 08, 2015, 11:11:45 »
Status januar 2015: Laget er inne i en av klubbhistoriens verste måltørker. Klubben er i fritt fall sportslig sett. Vi har svært begrenset frihet til å hente inn nye spillere.

Becchio kjenner klubben, mange av spillerne og scoret mål for gøy sist han var her. Han er også en spillertype vi trenger.

Konklusjon: Med den alvorlige krisen vi er inne i, mener jeg det ville være på randen til idiotisk veldig dumt å se nei til en Becchio retur, dersom både spilleren og head-coachen ønsker det.  ;)
« Siste redigering: Januar 08, 2015, 14:02:29 av Jon R »
Jon R.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1881 på: Januar 08, 2015, 11:26:23 »
Status januar 2015: Laget er inne i en av klubbhistoriens verste måltørker. Klubben er i fritt fall sportslig sett. Vi har svært begrenset frihet til å hente inn nye spillere.

Becchio kjenner klubben, mange av spillerne og scoret mål for gøy sist han var her. Han er også en spillertype vi trenger.

Konklusjon: Med den alvorlige krisen vi er inne i, mener jeg det ville være på randen til idiotisk å se nei til en Becchio retur, dersom både spilleren og head-coachen ønsker det.

vet ikke om dette bør tas personlig eller ikke..men skitt au, velger å være på randen av idiot!
Stakkaren har medvirket i 12 kamper siden 2013...hva vi skal med ham er beyond meg...
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1882 på: Januar 08, 2015, 11:58:28 »
Status januar 2015: Laget er inne i en av klubbhistoriens verste måltørker. Klubben er i fritt fall sportslig sett. Vi har svært begrenset frihet til å hente inn nye spillere.

Becchio kjenner klubben, mange av spillerne og scoret mål for gøy sist han var her. Han er også en spillertype vi trenger.

Konklusjon: Med den alvorlige krisen vi er inne i, mener jeg det ville være på randen til idiotisk å se nei til en Becchio retur, dersom både spilleren og head-coachen ønsker det.

vet ikke om dette bør tas personlig eller ikke..men skitt au, velger å være på randen av idiot!
Stakkaren har medvirket i 12 kamper siden 2013...hva vi skal med ham er beyond meg...

Det er stor forskjell på å være idiot og gjøre noe idiotisk.  ;)
Jon R.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1883 på: Januar 08, 2015, 13:09:20 »
det er sikkert riktig det, men vil jo likevel tro at idioter oftere enn ikke-idioter gjør idiotiske ting, eller er det idiotisk å tro?  8)
Ups & Ups!!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1884 på: Januar 08, 2015, 13:29:57 »
Lite rykter. Bare idiotiske innlegg her jo  :D

Får holde meg til tema jeg da...

http://hereisthecity.com/en-gb/2015/01/07/tottenham-interest-could-threaten-leeds-united-deal/

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1885 på: Januar 08, 2015, 13:58:42 »
Status januar 2015: Laget er inne i en av klubbhistoriens verste måltørker. Klubben er i fritt fall sportslig sett. Vi har svært begrenset frihet til å hente inn nye spillere.

Becchio kjenner klubben, mange av spillerne og scoret mål for gøy sist han var her. Han er også en spillertype vi trenger.

Konklusjon: Med den alvorlige krisen vi er inne i, mener jeg det ville være på randen til idiotisk å se nei til en Becchio retur, dersom både spilleren og head-coachen ønsker det.

vet ikke om dette bør tas personlig eller ikke..men skitt au, velger å være på randen av idiot!
Stakkaren har medvirket i 12 kamper siden 2013...hva vi skal med ham er beyond meg...


Det er "risikoen" ved å hente han hjem. Som tidligere nevnt, vi har transfer restriksjoner, da blir det vanskelig å hente spillere som gjør det bra i Championship nå. Becchio er såpass proven at det er merkelig at så mange ikke tror at det kan være lurt. Jeg håper på Danny Ward og Becchio av Championship spillere som er tilgjengelig og vi skal ha kapasitet til å hente.

Må gjerne hente bedre spillere om vi får lov å hente det.
 

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1886 på: Januar 08, 2015, 14:01:54 »
det er sikkert riktig det, men vil jo likevel tro at idioter oftere enn ikke-idioter gjør idiotiske ting, eller er det idiotisk å tro?  8)

Siden tråden er i ferd med å gå off-topic har jeg redigert mitt eget idiotiske innlegg.  ;)

Og nå, SPORT!
Jon R.

flynn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1887 på: Januar 08, 2015, 14:04:12 »
Vi trenger backer, midtstoppere, defensive midtbanespillere og vinger mer enn vi trenger rene spisser. Antenucci og Sharp, kanskje til og med Morison er meget gode angripere på dette nivået, og har potensiale til å score 20+ hver på et lag som evner å skape trykk foran motstandernes mål i større grad enn vi gjør p.t. Becchio vil etter mitt skjønn ikke kurere det hodeverket vi faktisk har, så da føles det som feil fokus og feil bruk av knappe ressurser.

flynn

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1888 på: Januar 08, 2015, 14:17:03 »
Nei takk til Becchio. Ja takk til Pavoletti.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1889 på: Januar 08, 2015, 15:26:05 »
det er sikkert riktig det, men vil jo likevel tro at idioter oftere enn ikke-idioter gjør idiotiske ting, eller er det idiotisk å tro?  8)

Siden tråden er i ferd med å gå off-topic har jeg redigert mitt eget idiotiske innlegg.  ;)

Og nå, SPORT!

Brilliant  ;)
Ups & Ups!!