Skrevet av Emne: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)  (Lest 61618 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Ups & Ups!!

Jon R

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #31 på: August 02, 2011, 10:45:20 »
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,13407.0.html

Finner frem denne igjen for maset om linker begynner vel snart ;)

Jeg forespurte i fjor tror jeg det var om den ikke kunne legges låst øverst i emne bunken, men det var snakk om dette var lovlig eller ikke. Liten tid etter dette så ble det konkludert i en eller annen sak at dette var fullt lovelig..

Admin: Kan dette tas opp til ny vurdering :-*

Terje som prøver å gjøre ting lettere ;)

Vi prøver.  ;)

Var litt for rask her, og er det noe vi ikke liker her på forumet så er det rask.  :P

Må avklare dette nærmere.
Jon R.

AndyMathie

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #32 på: August 02, 2011, 12:46:08 »
LONERGAN

CONNOLLY - O'BRIEN - KISNORBO - PARKER

BROWN - CLAYTON

SNODDY - HOWSON - GRADEL

MCCORMACK

Det blir umåteleg spennande å sjå sesongens første startellevar! Basert på Newcastle-kampen får du nok minst ti av 11 riktige, vår danske venn ;) Eg føler meg mest usikker på venstrebacken.


Ja enig her at dette nok blir lagoppstillingen selv om jeg kunne likt å ha med Nunez fremfor McCormack og brukt Gradel på topp. Selv om det bare blir ønsketenkning så er det nogenlunde sånn jeg hadde disponert troppen pr dags dato...
We are Leeds and we are proud of it!

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #33 på: August 02, 2011, 13:46:08 »
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,13407.0.html

Finner frem denne igjen for maset om linker begynner vel snart ;)

Jeg forespurte i fjor tror jeg det var om den ikke kunne legges låst øverst i emne bunken, men det var snakk om dette var lovlig eller ikke. Liten tid etter dette så ble det konkludert i en eller annen sak at dette var fullt lovelig..

Admin: Kan dette tas opp til ny vurdering :-*

Terje som prøver å gjøre ting lettere ;)

Vi prøver.  ;)

Var litt for rask her, og er det noe vi ikke liker her på forumet så er det rask.  :P

Må avklare dette nærmere.


STICKY!!!!!!   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

soumoh

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #34 på: August 02, 2011, 14:21:50 »
Skal ikke denne kampen vises på Viasat Fotball? Ifølge oversikten på viasat.no er ikke kampen satt opp, hverken på Viasat Fotball eller andre Viasat-kanaler for den saks skyld.
We'll be back.

kongsmo

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #35 på: August 02, 2011, 14:26:16 »
er bekreftet på viasat fotball sin facebook side, med feil klokkeslett, men det spiller vel ingen rolle....

http://www.facebook.com/pages/Viasat-Fotball-NERD/178047782212531?ref=ts
"SNIFFER"

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #36 på: August 03, 2011, 10:52:47 »
Denne vinner vi lett 3-0 :o

Torpe-do

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #37 på: August 03, 2011, 21:42:35 »
Nok en gang savner jeg "liker"-knappen :)

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #38 på: August 04, 2011, 14:01:43 »
Sitat
Leeds United manager Simon Grayson will be selecting from a near full strength squad for the trip to Southampton on Saturday (5.20pm).

With the exception of striking duo Davide Somma (knee) and Luciano Becchio (hamstring), Grayson has reported a clean bill of health for the trip to the St Mary's Stadium.

Andy O'Brien is in contention after featuring in two pre-season games now while Robert Snodgrass is also back in the frame after recovering from his ankle injury.

Defender Ben Parker is another who has shrugged off injury to thrust himself into contention for the first time since January, and Grayson has plenty of options at his disposal.

Michael Brown could be set for his debut at the heart of the midfield, Adam Clayton has staked claims for his first start for the club, and goalkeepers Andy Lonergan and Paul Rachubka are vying for their first starts.

The United boss is also not ruling out the possibility of making a further signing ahead of the televised opener.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #39 på: August 04, 2011, 15:20:54 »
Denne vinner vi lett 3-0 :o

Her der det duket for mer eder og galle i skuffelsens fortegn, jackbauer.  ;)
Jon R.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #40 på: August 04, 2011, 15:55:35 »
Denne vinner vi lett 3-0 :o

Her der det duket for mer eder og galle i skuffelsens fortegn, jackbauer.  ;)

Det er mulig,men av en eller annen merkelig grunn er eg overbevist om at vi tar 9 poeng på de 3 første kampene,etter det derimot...... :-\

newsome

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #41 på: August 04, 2011, 22:44:59 »
Da er det endelig sesongstart!!!!!!!!!!!

Nå er det Leeds United!
Håper på en god start på sesongen mot "saints"

MOT


lojosang

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #43 på: August 04, 2011, 23:41:35 »
Da er det endelig sesongstart!!!!!!!!!!!

Nå er det Leeds United!
Håper på en god start på sesongen mot "saints"

MOT


YES! Skl bli godt å kunne diskutere FOTBALL igjen på forumet.  :)
- Leif Olav

Tarald72

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #44 på: August 04, 2011, 23:47:58 »
Da er det endelig sesongstart!!!!!!!!!!!

Nå er det Leeds United!
Håper på en god start på sesongen mot "saints"

MOT


YES! Skl bli godt å kunne diskutere FOTBALL igjen på forumet.  :)

Nå, folkens, nå er ventetiden over - det er som julekvelden! Dette blir litt av en sesong!!!!

Tarald
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

HåvardK

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #45 på: August 05, 2011, 00:34:11 »
YES! Skl bli godt å kunne diskutere FOTBALL igjen på forumet.  :)
Ypp. Glder mg tl dt, jg gså. Ftbll r lvet!

DanskLeedsGut

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #46 på: August 05, 2011, 01:36:41 »
LONERGAN

CONNOLLY - O'BRIEN - KISNORBO - PARKER

BROWN - CLAYTON

SNODDY - HOWSON - GRADEL

MCCORMACK

Det blir umåteleg spennande å sjå sesongens første startellevar! Basert på Newcastle-kampen får du nok minst ti av 11 riktige, vår danske venn ;) Eg føler meg mest usikker på venstrebacken.


Ja enig her at dette nok blir lagoppstillingen selv om jeg kunne likt å ha med Nunez fremfor McCormack og brukt Gradel på topp. Selv om det bare blir ønsketenkning så er det nogenlunde sånn jeg hadde disponert troppen pr dags dato...

Så bytter vi da lige 19. PARKER ud med 48. O'DEA :)

1. LONERGAN

2. CONNOLLY - 5. O'BRIEN - 3. KISNORBO - 48. O'DEA

23. SNODGRASS - 14. HOWSON - 8. BROWN - 7. GRADEL

20. NUNEZ

44. McCORMACK
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #47 på: August 05, 2011, 12:17:34 »
Sitat
Team news for Saturday's Championship clash between Southampton and Leeds United at St Mary's (5:20pm)

Teenage star Alex Chamberlain is still dubious for Southampton.

Winger Chamberlain, who is a target for Arsenal, suffered an ankle injury during a pre-season friendly against West Brom last week and is a doubtful starter.

Skipper Dean Hammond missed the weekend friendly at Yeovil through illness but the midfielder is expected to be available.

Boss Nigel Adkins has an otherwise clean bill of health and will include his two summer signings, midfielder Jack Cork and Belgian winger Steve de Ridder, in the squad.

Veteran striker David Connolly's pre-season form could earn him a start in attack alongside Rickie Lambert.

Lambert had a minor back problem earlier in the summer but is now fully fit.

Leeds' latest signing Darren O'Dea will go straight into the squad.

The Celtic central defender has completed a season-long loan switch and will vie with fit-again Patrick Kisnorbo, Tom Lees, Leigh Bromby and Alex Bruce for a place alongside Andy O'Brien at the heart of the defence.

Kisnorbo missed all of last season due to a ruptured Achilles tendon and Lees, 20, spent the campaign on loan at Bury. O'Brien is expected to shake off a side strain that has restricted him to two warm-up matches.

But manager Simon Grayson will be without strikers Luciano Becchio (hamstring) and Davide Somma, who will be sidelined long-term with a torn cruciate ligament.

Fellow forward Billy Paynter scored his first goal for the club at Elland Road in the recent win over Newcastle and is expected to start alongside Ross McCormack but Ramon Nunez is also in contention.

Summer signing Michael Brown is hoping to make his debut in midfield alongside Adam Clayton, who could make his first appearance, and goalkeepers Andy Lonergan and Paul Rachubka are also vying for their debuts.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.


johnny gangster

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #49 på: August 05, 2011, 16:26:30 »
Endelig Sesongstart!!

kongsmo

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #50 på: August 05, 2011, 16:36:45 »
jippiiiiiiiiiiiiiii  ;D
"SNIFFER"

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #51 på: August 05, 2011, 17:29:45 »
Grusomt nervøs som vanlig!!!! I fjor røyk vi 1-2 for Rams i første kamp, deretter 1-1 mot Forest. Vi bør kunne ta mer enn ett poeng på de to første i år synes jeg!!
Yeboahs vitne

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #52 på: August 05, 2011, 19:04:50 »
Noen som har nettadressen til streaming av kampen

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #53 på: August 05, 2011, 19:47:33 »
Noen som har nettadressen til streaming av kampen




Mener det var litt lenger oppe i denne tråden??
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Yeboahs vitne

columbi

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #55 på: August 05, 2011, 20:51:26 »
Plutselig er "julekvelden" her og full fart hver helg. Håper selvsagt det blir en fin sesong og at Grayson har fått sving på forsvaret. Med Becchio ute er jeg skeptisk til pondusen foran. I morgen tror jeg i beste fall på uavgjort og er fornøyd med poengdeling.
 

JanPSyse

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #56 på: August 05, 2011, 21:05:35 »
noen som har erfaring med Viaplay? fønker det fint? må jo få sett kampen på lørdag! :D

Har gratis abonnement hos viaplay. Har ikke prøvd det ennå, men det ser ut som om championship ikke finnes i sendeplanen deres...

Har sendt en mail for å høre hvorfor. Viasat har jo rettighetene, så hvorfor de ikke skal vise championship på nett er for meg en gåte.  ???
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

SveinArve

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #57 på: August 05, 2011, 21:13:06 »
Håper på dette laget:

Lonergan
Connolly
OBrien
Kisnorbo
Parker
Brown
Clayton
Gradel
Howson
Snodgrass
McCormack

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Sleivind

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #58 på: August 06, 2011, 00:06:44 »
Du verden jeg er lei sleivsparkene til Bates.

Du verden jeg er lei mangelen på signeringer.

Du verden jeg er lei utenomsportslige ting.

Men herregud så jeg gleder meg til seriestart i morgen   :) Flere måneder med ventetid er endelig over!!!

Hobben

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #59 på: August 06, 2011, 00:16:18 »
Gleder meg, ja. Men for første gang på mange år så tror jeg vi taper i serieåpningen..
Rogaland Whites