Skrevet av Emne: Tur mot Chrystal Palace  (Lest 5001 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsboy

Tur mot Chrystal Palace
« på: Februar 01, 2007, 04:46:56 »
Flyttet til På tur-tråden av Sten...
Hei jeg og min kjæreste lurer på å dra til leeds å se mot palace..lurer på hva det rimligste prisen man får reisen på, med hotell fly tur retur..lurer på om noen kan være så snill å svare på mye dette vil koste:) det hadde vært kjempe snill..kjenner ikke til prisene på reise/hotell så godt..Håper på svar:)
 

Big Jack

Re: Tur mot Chrystal Palace
« Svar #1 på: Februar 01, 2007, 05:15:40 »
betalte vel rundt 1200 for mine billetter hos ryan-air (torp-liverpool).  ca 95£ for to netter på merrion hotel i sentrum av leeds. du får søke litt rundt!
 

KeyserSoze

Re: Tur mot Chrystal Palace
« Svar #2 på: Februar 01, 2007, 05:19:30 »
Husk å bestille togbilletter på nettet i god tid, så er de nesten gratis. Hvis du ikke finner billige flybilletter til Liverpool koster ikke toget fra London stort heller, men det tar jo noen timer ekstra.

Jeg bodde på Holiday Inn midt i sentrum og det tror jeg ikke kosta mer enn $50-60 for et dobbeltrom pr natt.

Men du finner alt du trenger av priser på nettet så bare å søke litt rundt.

God tur!
 

Atlemann

Re: Tur mot Chrystal Palace
« Svar #3 på: Februar 01, 2007, 17:31:21 »
Betalte vel 300 tur/retur torp-newcastle ,Så ble det vel 1800 kr for to personer 2 netter på the Mets i Leeds. Flybill. er vel noget dyrere nå så nærme avreise..

Men er det noen som vet hva toget koster fra newcastle-leeds?

up up up
up up up

Per-Stian

Re: Tur mot Chrystal Palace
« Svar #4 på: Februar 01, 2007, 18:05:49 »
Ryanair Torp-Newcastle-Torp: Cirka 300/t-r/pers
www.ryanair.com

T-bane Newcastle Airport-Newcastle sentrum: Cirka £2/pers
Kjøpast på automat på flyplassen

Tog Newcastle-Leeds: Cirka £20/t-r/pers
http://www.gner.co.uk/GNER

Hotell: Frå £20/natt/pers (Commercial Inn - Ring Peter Lorimer), sjekk også Comfort Inn like ved togstasjonen og svært sentrumsnært. Prisar frå cirka £25/natt/pers.
http://www.holidaycityeurope.com/comfort-inn-leeds/index.htm

Kampbillett: £25/pers

Konklusjon: Ein kan klare å ordne ei langhelg i Leeds(fre-søn) for cirka kr 1200/pers i faste kostnadar. Så kjem shopping, mat, drikke, supporterutstyr, taxi m.m. i tillegg.
« Siste redigering: Februar 01, 2007, 18:08:24 av Per-Stian »

Torgeir

Re: Tur mot Chrystal Palace
« Svar #5 på: Februar 01, 2007, 18:14:08 »
Leedsboy??? Hvis du går inn på tråden(der denne skulle vært)"På tur til England" så er det hundrevis av svar på spørsmålet ditt.

Got tur.............

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Eriksen55

Re: Tur mot Chrystal Palace
« Svar #6 på: Februar 01, 2007, 23:12:55 »
jeg og dama reiste fra torp til newcastle med ryanair en fredag, hjem søndag. hotel fredag til søndag. alt kom på 1800 pr pers. anbefaler novotel hotel sterkt,knall mat,knall service,fine rom,sentralt,rett ved togstasjon og 8-10 min med taxi til E.R. Kjøp togbill på nett før du reiser, bill til kampen kjøper du på stadion 3-4 timer før kampen starter..jeg kjøpte 1 time før sist, og måtte sto ca 4 min i kø.. god tur

Leedsboy

Re: Tur mot Chrystal Palace
« Svar #7 på: Februar 01, 2007, 23:57:16 »
Takker for at folk har svart henvendelsen min..men mye vil det da komme på sånn ca ? si 5000 er fly tur/retur, kampbillett dekka da for 2 stk? også kommer shopping itilleg?
 

Eriksen55

Re: Tur mot Chrystal Palace
« Svar #8 på: Februar 02, 2007, 00:33:11 »
shopping er ikke inkl nei..hehe 5000 kommer du langt med da. fl,tog,sove og mat..

Eriksen55

Re: Tur mot Chrystal Palace
« Svar #9 på: Februar 02, 2007, 00:34:47 »
med shopping koster det 8000kr   :)

Per-Stian

Re: Tur mot Chrystal Palace
« Svar #10 på: Februar 02, 2007, 05:50:09 »
quote:
Originally posted by Leedsboy

Takker for at folk har svart henvendelsen min..men mye vil det da komme på sånn ca ? si 5000 er fly tur/retur, kampbillett dekka da for 2 stk? også kommer shopping itilleg?



Dei faste kostnadane kan dåkke samla klare på cirka kr 3000 utan å måtte liggje i slummen[:)] Det er shoppinga som kan vere drepen[;)]