Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 628497 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1950 på: Januar 16, 2015, 12:52:18 »
Mener bestemt vi skal gå for denne Gary Macay Steven fra Dundee United!   Meget god ving/flanke

Klar for Celtic iflg twitterkontoen til Phil Hay.

http://www.teamtalk.com/celtic/9645960/Transfer-news-Celtic-confirm-they-are-trying-to-sign-Gary-Mackay-Steven-from-Dundee-United
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1951 på: Januar 16, 2015, 14:12:06 »
Liker ikke innleggene til Cellino om dagen.  Han uttaler seg som om dette ikke går ....altså appealen`hans`vedr FL....og er "worried for the club"....

Virker faktisk litt som han har mista trua`....

At han blokkerer Wootton`s overgang til Rotherham,  ikke vil ha Becchio og slipper Warnock
er for meg pga lønninger /kvitte seg med utgifter.

Håper jeg tar feil. ???
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1952 på: Januar 16, 2015, 14:15:28 »
Liker ikke innleggene til Cellino om dagen.  Han uttaler seg som om dette ikke går ....altså appealen`hans`vedr FL....og er "worried for the club"....

Virker faktisk litt som han har mista trua`....

At han blokkerer Wootton`s overgang til Rotherham,  ikke vil ha Becchio og slipper Warnock
er for meg pga lønninger /kvitte seg med utgifter.

Håper jeg tar feil. ???



Er redd for at du kan være inne på noe, vi er kanskje ved "point of no return"!!!  :'(
Yeboahs vitne

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1953 på: Januar 16, 2015, 15:57:48 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  3m3 minutes ago
AFAIK, Ipswich want Sharp on loan for the rest of the season with a view to a permanent. Still keen despite signing Freddie Sears. #lufc

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1954 på: Januar 16, 2015, 16:05:19 »
Han har definitivt IKKE imponert meg ihvertfall. Likegyldig til om han forsvinner eller ikke kjenner jeg. Ante er bedre. Eneste som bekymrer meg er at douk har svikta så inn i h.....ete etter en go start. Morison passer oss bedre som vi ønsker å spille nå så han havner langt bak i køen.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1955 på: Januar 16, 2015, 17:27:26 »
Mener Sharp er en spiller det skulle vært satset på, om han ikke satses på , så kan han like gjerne selges.

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1956 på: Januar 16, 2015, 18:12:54 »
Mener Sharp er en spiller det skulle vært satset på, om han ikke satses på , så kan han like gjerne selges.
jag fattar inte detta, redfearn satsar på morison som har ett målsinne lika med noll utgående kontrakt och åldern emot sig, Sharp kommer att gå till en bättre klubb, hur troligt är det på en skala från ett till fem att morison skulle bli erbjuden kontrakt från en bättre klubb än Leeds?
 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1957 på: Januar 16, 2015, 18:25:02 »
Håper ikke Billy forsvinner , føler vi mister en mann me et stort målskorer potensial om han plutselig for 1-2 så ender han opp me mangle flere .
Pontus ❤

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1958 på: Januar 16, 2015, 20:04:01 »
Skal man spille med 1 spiss. Passer ikke sharp inn. Så enkelt er det rett og slett. Så lenge man ikke har  kanter som er trusler både på kant, som også kan gå inn i banen å score mål så får ikke han mye hjelp i boksen desverre. Han har heller ikke vært nevneverdig bedre prestasjonsmessig enn Morison.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Josch

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1959 på: Januar 17, 2015, 00:11:09 »
Skremmende at det ikke er kommet nye spillere som kan  forsterke laget ennå.  Det er et megt dårlig tegn. I stedet har vi solgt høstens beste spiller. Lørdag kan vi fort  få et nytt tap (som mot Fulham og  Wigan). Denne Birmingham-kampen er superviktig. Det virker som  alt gå på halv tolv i Leeds for tiden.
Jeg lurer på hva Redfearn tenker innerst inne. Han MÃ… vel bare smile og si at han tror på en bedring, uten å mene det!! :( :( Marching down toghether???!

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1960 på: Januar 17, 2015, 11:18:13 »
Håper ikke Billy forsvinner , føler vi mister en mann me et stort målskorer potensial om han plutselig for 1-2 så ender han opp me mangle flere .
räcker att vi gjorde en miss med att släppa smith, vi behöver ju inte upprepa det, att släppa warnock tyckte jag mer var en win win uppgörelse med tanke på hans åler lön och att vi har taylr som spelat bra varje gång han fått chansen
 

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1961 på: Januar 17, 2015, 12:22:51 »
Hvem har skrevet fasiten der det står at Sharp ikke kan spille midtspiss alene? Morrison er et merkelig satsningsvalg av redfearn.
"Who needs Cantona??"

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1962 på: Januar 17, 2015, 12:45:34 »
Hvem har skrevet fasiten der det står at Sharp ikke kan spille midtspiss alene? Morrison er et merkelig satsningsvalg av redfearn.
och vem har skrivit faciten att vi måste köra med en anfallare?
 

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1963 på: Januar 17, 2015, 12:55:38 »
Hvem har skrevet fasiten der det står at Sharp ikke kan spille midtspiss alene? Morrison er et merkelig satsningsvalg av redfearn.

I min fasit. Basert på prestasjon å type spiller. Samt hvordan balansen er i troppen. Styrker å svakheter. Din vurdering er kanskje en annen å det er helt i orden for meg.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1964 på: Januar 17, 2015, 12:57:34 »
Liker ikke innleggene til Cellino om dagen.  Han uttaler seg som om dette ikke går ....altså appealen`hans`vedr FL....og er "worried for the club"....

Virker faktisk litt som han har mista trua`....

At han blokkerer Wootton`s overgang til Rotherham,  ikke vil ha Becchio og slipper Warnock
er for meg pga lønninger /kvitte seg med utgifter.

Håper jeg tar feil. ???
Skjønte ikke helt denne. På hvilken måte skulle Cellino spare penger på å blokkere Woottons overgang til R'ham?
Jon R.

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1965 på: Januar 17, 2015, 13:06:08 »
Liker ikke innleggene til Cellino om dagen.  Han uttaler seg som om dette ikke går ....altså appealen`hans`vedr FL....og er "worried for the club"....

Virker faktisk litt som han har mista trua`....

At han blokkerer Wootton`s overgang til Rotherham,  ikke vil ha Becchio og slipper Warnock
er for meg pga lønninger /kvitte seg med utgifter.

Håper jeg tar feil. ???
Skjønte ikke helt denne. På hvilken måte skulle Cellino spare penger på å blokkere Woottons overgang til R'ham?
jag skulle inte heller tagit in bechio, är ju 3 år sedan han var i toppform,är ju samma sak med morison, skall vi ta in anfallare skall vi ta in anfallare med färskare form och som är minst lika bra som de vi har, bechio har väl inte imponerat i Rotherham heller
 

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1966 på: Januar 17, 2015, 13:37:05 »
Hvem har skrevet fasiten der det står at Sharp ikke kan spille midtspiss alene? Morrison er et merkelig satsningsvalg av redfearn.
och vem har skrivit faciten att vi måste köra med en anfallare?
Bare å lese resultatene i 2014, det.
Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1967 på: Januar 17, 2015, 13:39:19 »
Liker ikke innleggene til Cellino om dagen.  Han uttaler seg som om dette ikke går ....altså appealen`hans`vedr FL....og er "worried for the club"....

Virker faktisk litt som han har mista trua`....

At han blokkerer Wootton`s overgang til Rotherham,  ikke vil ha Becchio og slipper Warnock
er for meg pga lønninger /kvitte seg med utgifter.

Håper jeg tar feil. ???
Skjønte ikke helt denne. På hvilken måte skulle Cellino spare penger på å blokkere Woottons overgang til R'ham?

Den sliter jeg også med. Wootton er sikkert på silly money i Leeds. Eneste grunnen til at Cellino blokkerte den overgangen er fordi Rotherham ikke ønsket å betale hele lønna. Eller at han slipper da å hente inn en midtstopper fordi Wootton har gjort det såpass bra.
Synes det er helt greit at vi ikke gir Rotherham hjelp i bunnstriden.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1968 på: Januar 17, 2015, 14:09:18 »
Hvem har skrevet fasiten der det står at Sharp ikke kan spille midtspiss alene? Morrison er et merkelig satsningsvalg av redfearn.
och vem har skrivit faciten att vi måste köra med en anfallare?
Bare å lese resultatene i 2014, det.
går ju att köra med 2 anfallare och fyra på mittfältet och då är det ju förslagsvis med 2 yttrar, detta körde vi mig veterligen inte med i höst, nu har vi ju inte dessa spelare kvar men funkade då i leeds!  med gradel snodgrass Beckford becchio
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1969 på: Januar 18, 2015, 14:14:04 »
DENNE TRÃ…DEN HANDLER OM RYKTER - LA DET BLI MED DET.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1970 på: Januar 18, 2015, 18:21:06 »
Rykte skal bli. Ikke av de gledelige, men...

Aston Villa er ute etter Cook.

http://www.shoot.co.uk/category/news/villa-to-move-for-leeds-starlet/
Hekta på Leeds siden 1974

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1971 på: Januar 19, 2015, 09:10:08 »

Phil Hay @PhilHayYEP 
  ·  28 min 28 minutter siden   
I'm told that defender Sol Bamba is one of the players who Leeds hope to sign this week. Cani still an option and Pavoletti too. #lufc

marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1972 på: Januar 19, 2015, 10:54:52 »
DENNE TRÃ…DEN HANDLER OM RYKTER - LA DET BLI MED DET.

Har ryddet litt. Rydd gjerne mer hvis du har tid og anledning.
Jon R.

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1973 på: Januar 20, 2015, 20:09:02 »
@TrondRislov @APOPEY Bamba very close

 Phil Hay skriver Bamba er nesten klar.. en ving eller to neste?

 
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1974 på: Januar 20, 2015, 22:50:12 »
Bamba hva for no?

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1976 på: Januar 21, 2015, 09:02:33 »
Linkene fungerer ikke i Tapatalk. Noen som kan se på det..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1977 på: Januar 21, 2015, 09:19:18 »
Meanwhile Leeds are keen to reunite former Hibernian pair Anthony Stokes and Sol Bamba as Ronald Koeman eyes up a move to bring John Guidetti to Southampton.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1978 på: Januar 21, 2015, 09:21:01 »
Leeds linked with Anthony Stokes

LEEDS United have been linked with a move for Celtic striker Anthony Stokes, who is said to be keen on a return to England, but face a transfer embargo stumbling block.

The Elland Road outfit are unable to make any permanent transfers during this window, meaning any agreed deal would have to be a loan agreement initially.

Stokes has scored eight goals in 29 appearances for Celtic this season, and has been utilised on the left of an attacking three behind a lone striker by Ronny Deila.

Cardiff City are also reportedly keen on the former Hibs and Sunderland striker, while Leeds could also try to tempt Stokes’ former Easter Road team-mate Sol Bamba to Yorkshire from Palermo. (Daily Mail)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1979 på: Januar 21, 2015, 09:37:52 »
Etter et plutselig oppsving i min Celtic-interesse, ifm Deilas inntreden, har jeg sett noen kamper når det har vært mulig. Stokes har vært skremmende dårlig etter min vurdering. Ingenting å satse på!

flynn