Skrevet av Emne: Leeds United, Grayson og Bates myter...  (Lest 2915 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Leeds United, Grayson og Bates myter...
« på: Januar 06, 2012, 09:33:30 »
Denne kan bli artig... :)

Nevn noen myter som har med Leeds United, Bates og Grayson å gjøre. Synsing er lov.

Myte: At Grayson ikke har hatt noen penger å rutte med pga den kjipe Bates.

- Grayson har brukt MYE penger på spillere, men dessverre så har mye av de pengene godt i lommene på lite sultne spillere og meget sultne agenter..
« Siste redigering: Januar 06, 2012, 09:48:10 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Leeds United, Grayson og Bates myter...
« Svar #1 på: Januar 06, 2012, 10:26:36 »
Trenger vel ikke komentere denne tråden vel. Du har oppsumert ståa i klubben SPOTT ON !

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United, Grayson og Bates myter...
« Svar #2 på: Januar 06, 2012, 11:47:19 »
Myte; Grayson har mista Garderoben....?? Eller...... ???
Yeboahs vitne

Jon R

Sv: Leeds United, Grayson og Bates myter...
« Svar #3 på: Januar 06, 2012, 12:05:20 »
Myte; Grayson har mista Garderoben....?? Eller...... ???

Hvordan tenker du vi skal svare på det? Skal man avkrefte en "myte" må man jo ha klar evidens for at virkeligheten er annerledes enn myten.

Dermed sitter vi igjen med nye synsinger og spekulasjoner på mer eller mindre velfundert grunnlag. "Ã… miste garderoben" er et veldig lite konkret begrep. For meg kan det handle om at en manager har svekket autoritet og respekt hos spillerne, som igjen kan føre til at spillerne ikke lenger hører så godt etter hva manageren har å si. Dette tror jeg i beste fall kan være et høyst forbigående fenomen, i verste et fall uopprettelig tillitsbrudd mellom manager og spillere.

Selv om du hadde spurt spillerne direkte om dette ville du antagelig fått ulike svar, alt etter hvem du snakket med. Jeg tror absolutt på at det har skjedd noe som kan ha svekket Graysons autoritet og som har skapt onde sirkler med nedsatte prestasjoner og resultater. Skader på nøkkelspillere har forsterket problemet. 

At det skal være noe "mytteri" på gang mot Grayson har jeg overhodet ikke noe tro på.  :)
Jon R.

B_Ød

Sv: Leeds United, Grayson og Bates myter...
« Svar #4 på: Januar 06, 2012, 12:47:10 »
tja, hva skal man si her??
for meg er alt, som er ubekreftet, en myte.

jaggu kjedli innspell detti....sorry ælle somma  ???
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Leeds United, Grayson og Bates myter...
« Svar #5 på: Januar 06, 2012, 13:49:31 »
Myte; Grayson har mista Garderoben....?? Eller...... ???

Hvordan tenker du vi skal svare på det? Skal man avkrefte en "myte" må man jo ha klar evidens for at virkeligheten er annerledes enn myten.

Dermed sitter vi igjen med nye synsinger og spekulasjoner på mer eller mindre velfundert grunnlag. "Ã… miste garderoben" er et veldig lite konkret begrep. For meg kan det handle om at en manager har svekket autoritet og respekt hos spillerne, som igjen kan føre til at spillerne ikke lenger hører så godt etter hva manageren har å si. Dette tror jeg i beste fall kan være et høyst forbigående fenomen, i verste et fall uopprettelig tillitsbrudd mellom manager og spillere.

Selv om du hadde spurt spillerne direkte om dette ville du antagelig fått ulike svar, alt etter hvem du snakket med. Jeg tror absolutt på at det har skjedd noe som kan ha svekket Graysons autoritet og som har skapt onde sirkler med nedsatte prestasjoner og resultater. Skader på nøkkelspillere har forsterket problemet. 

At det skal være noe "mytteri" på gang mot Grayson har jeg overhodet ikke noe tro på.  :)

Tror det er endel "myteri" når det gjelder Grayson...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Leeds United, Grayson og Bates myter...
« Svar #6 på: Januar 06, 2012, 20:06:23 »
Myte: Grayson er Bates sin nikkedukke..

Eller kanskje det stemmer?

Se hva Robbie Savage mener om Steve Kean:

Sitat
Robbie Savage claims Blackburn manager Steve Kean has avoided the sack because the owners want a 'yes man' in charge.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Leeds United, Grayson og Bates myter...
« Svar #7 på: Februar 12, 2012, 21:08:45 »
Myte: Bates ønsker ikke å rykke opp i PL

Svar: Da kunne han jo bare beholdt Grayson ut denne sesongen. Billig hadde det blitt også, ikke trengt å betale kompensasjon til Grayson eller bruke penger på ny manager.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Leeds United, Grayson og Bates myter...
« Svar #8 på: Februar 12, 2012, 21:26:18 »
Myte: Bates ønsker ikke å rykke opp i PL

Svar: Da kunne han jo bare beholdt Grayson ut denne sesongen. Billig hadde det blitt også, ikke trengt å betale kompensasjon til Grayson eller bruke penger på ny manager.



Eller kanskje Bates fryktet at Grayson selv med sin inkompetanse skulle greie å kapre en play off plass, og i verste fall rykke opp.
Dermed måtte han ta grep, sparke Grayson og ansette en(Redfearn) som garantert står for fortsatt championship spill?

Leedsfan

Sv: Leeds United, Grayson og Bates myter...
« Svar #9 på: Februar 12, 2012, 21:39:39 »
Myte: Bates ønsker ikke å rykke opp i PL

Svar: Da kunne han jo bare beholdt Grayson ut denne sesongen. Billig hadde det blitt også, ikke trengt å betale kompensasjon til Grayson eller bruke penger på ny manager.



Eller kanskje Bates fryktet at Grayson selv med sin inkompetanse skulle greie å kapre en play off plass, og i verste fall rykke opp.
Dermed måtte han ta grep, sparke Grayson og ansette en(Redfearn) som garantert står for fortsatt championship spill?

Kanskje....:-)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Re: Leeds United, Grayson og Bates myter...
« Svar #10 på: Februar 12, 2012, 21:42:37 »
Det er Bates som har skylda for at det blir mørketid hver vinter, planla Det Store Togrøveriet og han drepte Jimmy Hoffa og Dødehavet. Det var forøvrig Grayson som malte Svartehavet.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Gufrias

Sv: Re: Leeds United, Grayson og Bates myter...
« Svar #11 på: Februar 12, 2012, 22:04:04 »
Det er Bates som har skylda for at det blir mørketid hver vinter, planla Det Store Togrøveriet og han drepte Jimmy Hoffa og Dødehavet. Det var forøvrig Grayson som malte Svartehavet.

-LeifO

Moderatortroll.
Og Redfearn malte Rødehavet. Og Warnock delte det (en gang da han var på ferie i Sharm El Sheik).
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Sv: Leeds United, Grayson og Bates myter...
« Svar #12 på: Februar 13, 2012, 09:00:57 »
Myte: Med Bates ved roret vil ingen gode managere ønske å jobbe for Leeds. Bare de som er inkompentente eller for dumme til å skjønne hvilken slu djevel Bates er vil ønske seg til Leeds.

Konklusjon: Wise, Poyet, McAllister, Grayson og Redfearn er noen dumme, inkompetente nek.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Leeds United, Grayson og Bates myter...
« Svar #13 på: Februar 13, 2012, 12:34:03 »
Myte: Med Bates ved roret vil ingen gode managere ønske å jobbe for Leeds. Bare de som er inkompentente eller for dumme til å skjønne hvilken slu djevel Bates er vil ønske seg til Leeds.

Konklusjon: Wise, Poyet, McAllister, Grayson og Redfearn er noen dumme, inkompetente nek.
evt at de har/hadde et brennende ønske om å gjøre noe godt for klubben på tross av en "slu djevel" i toppstolen.
Kanskje ikke de to første, men tipper det er/var intensjonene for de tre siste du lister opp.
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Leeds United, Grayson og Bates myter...
« Svar #14 på: Februar 13, 2012, 16:53:14 »
Myte: Med Bates ved roret vil ingen gode managere ønske å jobbe for Leeds. Bare de som er inkompentente eller for dumme til å skjønne hvilken slu djevel Bates er vil ønske seg til Leeds.

Konklusjon: Wise, Poyet, McAllister, Grayson og Redfearn er noen dumme, inkompetente nek.

Hvor mange av disse passer betegnelsen "gode"? Hvor mange av disse kunne velge og vrake i jobber under tiden de ble ansatt som managere i klubben vår? 

Når det gjelder Wise og Poyet er de rulet ut av gubben sjøl for all fremtid, ettersom de sviktet han og dro til (for dem) mer attraktive jobber andre steder. For å nevne noe Bates virkelig er god til, så er det å lage seg fiendebilder. Dessverre en egenskap som klubben ikke har så god nytte av.
Jon R.

RoarG

Sv: Leeds United, Grayson og Bates myter...
« Svar #15 på: Februar 13, 2012, 18:46:30 »
Myte: Med Bates ved roret vil ingen gode managere ønske å jobbe for Leeds. Bare de som er inkompentente eller for dumme til å skjønne hvilken slu djevel Bates er vil ønske seg til Leeds.

Konklusjon: Wise, Poyet, McAllister, Grayson og Redfearn er noen dumme, inkompetente nek.

Hvor mange av disse passer betegnelsen "gode"? Hvor mange av disse kunne velge og vrake i jobber under tiden de ble ansatt som managere i klubben vår? 

Når det gjelder Wise og Poyet er de rulet ut av gubben sjøl for all fremtid, ettersom de sviktet han og dro til (for dem) mer attraktive jobber andre steder. For å nevne noe Bates virkelig er god til, så er det å lage seg fiendebilder. Dessverre en egenskap som klubben ikke har så god nytte av.
Ikke en unik egenskap skal man dømme av enkelte kommentatorer her inne. Fei for egen dør.
Grayson hadde en god jobb, han. Ble faktisk headhuntet av KB, som måtte betale kompensasjon til Blackpool. Og Redfearn? Tja, synes han sjefen er for ille, får han sikkert jobb som juniortrener i en annen klubb. Men han blir. Ingen av disse personene har blitt lurt til klubben av en eller annen slesk honey trap satt opp av Bates. Til orientering kan det nevnes at flere har søkt på stillingen som Leeds-manager. At Bates har sparket to managere i løpet av 3 år, avskrekker visst ikke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Leeds United, Grayson og Bates myter...
« Svar #16 på: Februar 13, 2012, 21:15:10 »
Myte: Med Bates ved roret vil ingen gode managere ønske å jobbe for Leeds. Bare de som er inkompentente eller for dumme til å skjønne hvilken slu djevel Bates er vil ønske seg til Leeds.

Konklusjon: Wise, Poyet, McAllister, Grayson og Redfearn er noen dumme, inkompetente nek.

Hvor mange av disse passer betegnelsen "gode"? Hvor mange av disse kunne velge og vrake i jobber under tiden de ble ansatt som managere i klubben vår?  

Når det gjelder Wise og Poyet er de rulet ut av gubben sjøl for all fremtid, ettersom de sviktet han og dro til (for dem) mer attraktive jobber andre steder. For å nevne noe Bates virkelig er god til, så er det å lage seg fiendebilder. Dessverre en egenskap som klubben ikke har så god nytte av.
Ikke en unik egenskap skal man dømme av enkelte kommentatorer her inne. Fei for egen dør.
Grayson hadde en god jobb, han. Ble faktisk headhuntet av KB, som måtte betale kompensasjon til Blackpool. Og Redfearn? Tja, synes han sjefen er for ille, får han sikkert jobb som juniortrener i en annen klubb. Men han blir. Ingen av disse personene har blitt lurt til klubben av en eller annen slesk honey trap satt opp av Bates. Til orientering kan det nevnes at flere har søkt på stillingen som Leeds-manager. At Bates har sparket to managere i løpet av 3 år, avskrekker visst ikke.

Dette handlet ikke om meg, Roar, men om Ken Bates. (Utover det har du ikke dekning for din usakelige kommentar om at jeg har for vane å danne meg fiendebilder.) Når det gjelder Ken Bates derimot, vil du finne at det er bare unntaksvis at han ikke langer ut mot navngitte personer eller organisasjoner når han avgir intervjuer eller skriver i match-day spalten sin. Ban-listen hans har også blitt ganske lang og rikholdig opp igjennom årene.  

Når det gjelder den påståtte myten "Bare de som er inkompentente eller for dumme til å skjønne hvilken slu djevel Bates er vil ønske seg til Leeds" er ikke en myte jeg kjenner igjen fra forumet. Den får stå for din regning.

"Med Bates ved roret vil ingen gode managere ønske å jobbe for Leeds." er en annen myte sier du.  Jeg tror også dette er en myte. Jeg vil feks tenke at Neil Warnock vil takke ja uten å blunke hvis han blir tilbudet jobben. Utover det tror jeg ikke at søkerlisten over de virkelig gode alternativene er så veldig lang. Jeg tenker også at en godt betalt manager i en toppjobb annet sted neppe ville funnet Leeds United anno 2012 veldig attraktivt. Til det har klubben vært assosiert med for mye negativt de senere åra.

 
« Siste redigering: Februar 13, 2012, 21:17:10 av Jon R »
Jon R.