Skrevet av Emne: Kamp, Capital One Cup, 2.runde: vs Bradford C @ Valley Parade, onsdag 27/8-2014  (Lest 51875 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

enur

8 minutt (!) overtid iflg. livescore.com. Er det riktig?
____________
enur

Marching on together

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Begredelig første omgang. Spesielt etter Murphys hodeløse utvisning fikk vi ikke til noe som helst!

B_Ød

det finnes liksom ingen grenser på nedturer..
Ups & Ups!!

ØBS

Kan ikke syte over tyrkiske flagg eller?


Hva er galt med flagget til Israel?  :o

...is it too jewish...?
LUSCOS-hilsen
ØBS

Blank_File

Kan ikke syte over tyrkiske flagg eller?


Hva er galt med flagget til Israel?  :o

...is it too jewish...?

Også spent på hva som er galt her?

sportcarl1

murphy sviker laget med 2 onödiga gula kort, sharp och smith ser intressanta ut, vi kämpar bra men bradford dominerar
 

Annesj

Fins ikke trusler i detta laget. Smith pga størrelsen er det eneste vi kan skape noe på. Trist å ha så lite register i laget.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Blank_File

Hva i all verden skal vi finne på nå? Smith har jo vunnet alt, men jeg er redd vi skulle hatt et mål før det røde hvis vi skulle vunnet her. Vi kommer til å bli sinnsykt slitne av all denne løpinga etter kortet. Jeg er styggelig redd det blir tap nå. Kan liksom ikke helt se hva vi skal gjøre.

Det var ikke så galt før kortet forresten. Hock kan ikke ta skylda for den slags.

sportcarl1

Begredelig første omgang. Spesielt etter Murphys hodeløse utvisning fikk vi ikke til noe som helst!
men vad kräver du? att vi skall dominera med en man mindre? jag är jättenöjd om vi kan få oavgjort med en man mindre, detta bradford var i final i ligacupen förra året och är inga amatörgossar
 

Sleivind

Dommeren får det travelt om han plutselig skulle finne på å ta for trøyeholding i andre omgang.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, det blir mye kort da. Hanson burde vel fått seks gule allerede?

auren

0-0 ved pause, og 2. omgangen kommer til å være nitrist å følge med på. Regner med et laaangt Bradford angrep i hele andre omgang. Vi får bare håpe at vi klarer å holde tett bakover og ta en overgang. Derfor kan det være lurt å få på noe fart. Poleon eller Antenucci bør være langt fremme i køen.

Spent på om Hockaday og Cellino kommer til å henge Murphy ut like mye som de gjorde med Bellusci. Synes disse taklingene og vurderingene til Murphy er verre enn Bellusci. Man satser ikke på en slik takling etter 30 min på stillingen 0-0 og man har gult kort fra før av. Idiotisk!

Første 30 minutt var greie nok. Vi lider av mangel på fart og teknikk, derfor blir det mye på tvers og lange poolere mot Smith, som jo vinner en god del dueller. I andre omgang bør egentlig Smith ut, og inn med Antenucci. Spent på ham!

auren, som gruer seg litt til andre omgang…  :-\
« Siste redigering: August 27, 2014, 21:47:03 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

0-0 ved pause, og 2. omgangen kommer til å være nitrist å følge med på. Regner med et laaangt Bradford angrep i hele andre omgang. Vi får bare håpe at vi klarer å holde tett bakover og ta en overgang. Derfor kan det være lurt å få på noe fart. Poleon eller Antenucci bør være langt fremme i køen.

Spent på om Hockaday og Cellino kommer til å henge Murphy ut like mye som de gjorde med Bellusci. Synes disse taklingene og vurderingene til Murphy er verre enn Bellusci. Man satser ikke på en slik takling etter 30 min på stillingen 0-0 og man har gult kort fra før av. Idiotisk!

Første 30 minutt var greie nok. Vi lider av fart og teknikk, derfor blir det mye på tvers og lange poolere mot Smith, som vinner noen dueller. I andre omgang bør egentlig Smith ut, og inn med Antenucci. Spent på ham!

auren, som gruer seg litt til andre omgang…  :-\
kanske bör vi ta ut smith trots att han varit riktigt bra och få in en mittfältare till så vi är fyra där och  köra enbart med sharp framåt 4-4-1
 

auren

0-0 ved pause, og 2. omgangen kommer til å være nitrist å følge med på. Regner med et laaangt Bradford angrep i hele andre omgang. Vi får bare håpe at vi klarer å holde tett bakover og ta en overgang. Derfor kan det være lurt å få på noe fart. Poleon eller Antenucci bør være langt fremme i køen.

Spent på om Hockaday og Cellino kommer til å henge Murphy ut like mye som de gjorde med Bellusci. Synes disse taklingene og vurderingene til Murphy er verre enn Bellusci. Man satser ikke på en slik takling etter 30 min på stillingen 0-0 og man har gult kort fra før av. Idiotisk!

Første 30 minutt var greie nok. Vi lider av fart og teknikk, derfor blir det mye på tvers og lange poolere mot Smith, som vinner noen dueller. I andre omgang bør egentlig Smith ut, og inn med Antenucci. Spent på ham!

auren, som gruer seg litt til andre omgang…  :-\
kanske bör vi ta ut smith trots att han varit riktigt bra och få in en mittfältare till så vi är fyra där och  köra enbart med sharp framåt 4-4-1

Sharp har skuffet. Ta gjerne av både Smith og Sharp og innpå med Antenucci og Cook..?

Nå er det bare å legge seg bakpå og satse på overganger. Hvis det fortsatt er 0-0 etter 75 minutter synes jeg vi skal våge å angripe mer. Ønsker ikke ekstraomganger med 10 mann!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Always dirty Leeds !

Sølvreven

Synes Taylor, Pearce, Warnock, Smith Sharp ser bra ut.  Wotton, Tonge, Murphy er/var ræva. Norris jobber bra men får til lite. Bianchi klarer jeg ikke helt å bestemme meg for, men ikke helt overbevisende. Håper vi setter inn en annen for Wotton i pausen. Ville sett Wotton, Tonge ut. Og Cook Taylor inn. Kanskje Smith ut for Antabusen også...
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Nørgaard

Virker ikke som om Murphy rører manden anden gang

ziganda

Hva i all verden skal vi finne på nå? Smith har jo vunnet alt, men jeg er redd vi skulle hatt et mål før det røde hvis vi skulle vunnet her. Vi kommer til å bli sinnsykt slitne av all denne løpinga etter kortet. Jeg er styggelig redd det blir tap nå. Kan liksom ikke helt se hva vi skal gjøre.

Det var ikke så galt før kortet forresten. Hock kan ikke ta skylda for den slags.

Etter mitt skjønn har absolutt Hocks et stort ansvar, når vi har hatt 3 utvisninger på kort tid, hvorav tilsynelatende to av dem der spillerne har mistet hodet.  Men, men, trøsten er at vi spiller vakker fotball  :-\

Sleivind

Synes Taylor, Pearce, Warnock, Smith Sharp ser bra ut.  Wotton, Tonge, Murphy er/var ræva. Norris jobber bra men får til lite. Bianchi klarer jeg ikke helt å bestemme meg for, men ikke helt overbevisende. Håper vi setter inn en annen for Wotton i pausen. Ville sett Wotton, Tonge ut. Og Cook Taylor inn. Kanskje Smith ut for Antabusen også...

Murphy, Norris, Tonge og Bianchi er vel det vi kan kalle fire stein like fotballspillere.

Sølvreven

Virker ikke som om Murphy rører manden anden gang
murphy treffer klokkeklart i leggen.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Joe Jordan

Wootton henger ikke med Meredith i det hele tatt, kommer seg lekende lett til innlegg hver eneste gang. Forventer at Hock gjør noe med dette i andre omgang.

Ellers ser jeg for meg enveiskjøring fra Bradford. Synd vi ikke er gode nok til raske kontringer.


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sølvreven

Synes Taylor, Pearce, Warnock, Smith Sharp ser bra ut.  Wotton, Tonge, Murphy er/var ræva. Norris jobber bra men får til lite. Bianchi klarer jeg ikke helt å bestemme meg for, men ikke helt overbevisende. Håper vi setter inn en annen for Wotton i pausen. Ville sett Wotton, Tonge ut. Og Cook Taylor inn. Kanskje Smith ut for Antabusen også...

Murphy, Norris, Tonge og Bianchi er vel det vi kan kalle fire stein like fotballspillere.
Tja, lite kreativitet. Kanskje Bianchi har noe, men lider under å ha tre stokker som sparringspartnere? Vi må sette inn kreative spillere på midten. Det mener jeg er vår største svakhet nå.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

erik4england

Kan ikke syte over tyrkiske flagg eller?


Hva er galt med flagget til Israel?  :o

...is it too jewish...?
+1 Hvor vil du med dette? Tyrkia vet vi alle hva betyr. Usmakelig om det er slik jeg frykter. :(

Også spent på hva som er galt her?
 

Sleivind

Norris virker faktisk å være relativt pigg.

Andersen

Merkelig å legge et sånt bilde ut på forumet nå ? Hvorfor ? :-\

RoarG

Synes Taylor, Pearce, Warnock, Smith Sharp ser bra ut.  Wotton, Tonge, Murphy er/var ræva. Norris jobber bra men får til lite. Bianchi klarer jeg ikke helt å bestemme meg for, men ikke helt overbevisende. Håper vi setter inn en annen for Wotton i pausen. Ville sett Wotton, Tonge ut. Og Cook Taylor inn. Kanskje Smith ut for Antabusen også...

Murphy, Norris, Tonge og Bianchi er vel det vi kan kalle fire stein like fotballspillere.
Tja, lite kreativitet. Kanskje Bianchi har noe, men lider under å ha tre stokker som sparringspartnere? Vi må sette inn kreative spillere på midten. Det mener jeg er vår største svakhet nå.
Sloth løsningen her?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kai

Norris virker faktisk å være relativt pigg.

Ikke rart det, når han har hvilt i et år :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

ØBS

Merkelig å legge et sånt bilde ut på forumet nå ? Hvorfor ? :-\

Jeg synes også det var litt merkelig, om det ikke da  har med kampen å gjøre.  Kan ikke se den heller...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Promotion 2010

Utrolig å se 11 hvite spillere uten grønske på buksene nå et stykke ut i 2.omgang!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jostein.

Welcome back hoofball
Leeds Carajo!

Andersen

Vi vet alle hva som skjedde i Tyrkia , favlane veit hva som menes med det bildet