Skrevet av Emne: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?  (Lest 19568 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #60 på: April 12, 2009, 19:00:07 »
Det er litt søkt å diskutere om Smithy skal tilbake eller ikkje.
Det er vel ingenting som tyder på at dette er aktuelt.
Sjølv om Newcastle rykker ned og ønsker å selge Smith så vil eg tru det er mange PL klubber som kunne tenke seg tenestene til gutten, og då spørs det om Leeds er attraktiv nok eller har nok økonomiske muskler.

Men, om det skulle bli aktuelt er selvfølgelig Smithy hjertelig velkommen og ville utvilsomt forsterka angrepet vårt.

Ã… hate Smith blir for dumt.
Trur eg ville slengt meg på peacock sitt veddemål; trur nok det er fleire som ønsker Smith heim igjen enn det motsatte.
COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #61 på: April 12, 2009, 20:40:14 »
5 sider på under et døgn og i særklasse den mest kommenterte og leste tråden i samme tidsrom.  Den godeste Alan Smith skaper fortsatt sterke følelser og engasjement blant Leedsfolket!  :o

Selvfølgelig ville han blitt mottatt som den hjemkomne sønn dersom han skrev under for oss.  Judasstempelet ville naturligvis forsvunnet som dugg for solen i samme sekund han ikledde seg den stolte hvite drakta. Folk ville danset i gatene til en vidunderlig fest med nyslaktet gjøkalv og det hele! Kom hjem, Smithy!  :'(
Jon R.

Sheridan

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #62 på: April 12, 2009, 20:44:11 »
Smith er velkommen tilbake.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #63 på: April 12, 2009, 20:50:34 »
5 sider på under et døgn og i særklasse den mest kommenterte og leste tråden i samme tidsrom.  Den godeste Alan Smith skaper fortsatt sterke følelser og engasjement blant Leedsfolket!  :o

Selvfølgelig ville han blitt mottatt som den hjemkomne sønn dersom han skrev under for oss.  Judasstempelet ville naturligvis forsvunnet som dugg for solen i samme sekund han ikledde seg den stolte hvite drakta. Folk ville danset i gatene til en vidunderlig fest med nyslaktet gjøkalv og det hele! Kom hjem, Smithy!  :'(

Enig med du.

...som flere kommenterer, den mest 'hatske' fraksjonen anti-Smithyister er ikke like bastante lenger. Det er en god ting.

Samtidig er heller ikke jeg så skråååsikker på om Smith hadde levert bedre enn vår nåværende spissduo.

Men, her vil jeg tillegge en ikke uvesentlig kommentar fra Lars Tjærnås i studio: Innsats vinner over talent hver eneste gang (sagt i forbindelse med AaFKs Carlsen, ikke et stortalent i sine yngre dager, men med iver & innsats som få)  Det kan skje ting rundt en duellspiller som ham!

...at han da må innordne seg Leeds' nåværende lønnsstruktur tar jeg som en selvfølge - den mannen har allerede tjent nok for flere liv fremover...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #64 på: April 12, 2009, 21:42:33 »
Og tilgi Smith er ikke lett, men skulle han virkelig ønske og spille for Leeds United igjen vil jeg ønske Smith velkommen hjem igjen. Skulle han i tillegg gjøre det bra og spille med hjertet utenpå drakten vil jeg nok også tilgi. Han er jo den bortkomne sønn!

Læshy

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #65 på: April 12, 2009, 22:45:35 »


Men, her vil jeg tillegge en ikke uvesentlig kommentar fra Lars Tjærnås i studio: Innsats vinner over talent hver eneste gang (sagt i forbindelse med AaFKs Carlsen, ikke et stortalent i sine yngre dager, men med iver & innsats som få)  Det kan skje ting rundt en duellspiller som ham!


Artig du drar frem denne, Asbjørn. For på Thorp Arch står det følgende på et blått skilt et sted i gangene: "Hard work will allways beat talent, if talent does not work hard".


Og angående Smithy står jeg fortsatt med åpne armer og ønsker han velkommen tilbake :-)
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

R - R

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #66 på: April 12, 2009, 23:39:15 »
Dreg fram igjen denne som er spot on, og eg har lagt ut her før ein gang :

Alan Smith took breaking fans' hearts to a new level: he wanted to play in Italy or Spain, he said, so he could return to play for Leeds within a couple of years; within a week, he signed for Manchester United - something he had every right to do, of course, but which made him into a monumental hypocrite. He let these fans carry him around the Elland Road pitch on the final day of the season, and then made his decision in the knowledge it would tear out their hearts. The 'best' bit about his stupidity is that he thought it was okay (and get this!) to do so - as Leeds were relegated, therefore Leeds and Man U were "not rivals anymore" (and there was no hint of irony, either). As an act of great personal sacrifice, he forewent his "loyalty" bonus from Leeds; apparently, they're not so well off anymore.

So - and I'm extending the relationship analogy to breaking point here - in other words, just when every Leeds fan feels like he's lost his job, his house and his life savings, the girlfriend he adores goes and dumps him for the bloke he has always detested. Oh, but as a goodwill gesture, she says she won't take the widescreen TV and the DVD player. Nice.

Vel og bra å skrive lidenskapelig om spanske eller italienske klubber, men hvem av de bød på han? Og hvem matchet Man Utds tilbud?
Samme innlegg klarer videre å disse poenget om at Smithy frivillig sa fra seg £700,000 - ti millioner kroner den gang - for at klubben skulle ha bedre sjans til å overleve. HVor useriøst kan det bli?

Jeg ser det ikke utenkelig at Smithy returnerer en gang fremover, og jeg lurer på hvor mye av de siste ukenes omtale i Leeds United egne mediekanaler som gjøres nettopp med tanke på å "lufte ut" litt, og forberede fansen på hva som kanskje kommer. Spekulasjon fra min side selvsagt, men ikke utenkelig.

Hva gjelder lønn så har Smith tjent seg nok penger, og Leeds kan da alle triksene i boka om hvordan man får hentet spillere fra noen pengesluk av noen klubber som er desperate etter å kvitte seg med spillere. Det er ikke utenkelig at det eventuelt vil være Newcastle som bidrar til å holde lønnsinntektene til Smith oppe også etter en eventuel overgang til Yorkshire. Vi vet jo alle hvordan Leeds hjalp Man City med Fowler, eller en del andre med Danny Mills....

Beckford og Smith på topp.
Ja, da snakker vi Leeds-ånda som går, da!

God påske!

SA

Viktige moment du påpeikar her. Eit anna viktig moment er at Scum var den einaste klubben som betalte up front, noko Leeds var heilt avhengige av på det tidspunktet. Derfor blei vel berre Scum sitt bud akseptert.

Når ein ser tilbake på Smith si Leeds-karriere kan ein vel aldri seie han blei den toppspissen ein håpte han ville bli. Hadde han ikkje kome frå Leeds ville han aldri hatt same status som han hadde dengang. Eg trur ikkje Smith er aktuell for Leeds det komande året. Alt kan skje, men nemnte scenario er for søkt.
« Siste redigering: April 12, 2009, 23:42:33 av R - R »
- Rune

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #67 på: April 12, 2009, 23:53:29 »



Og angående Smithy står jeg fortsatt med åpne armer og ønsker han velkommen tilbake :-)


...og han broren til Sophie Walton :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #68 på: April 13, 2009, 10:22:06 »
5 sider på under et døgn og i særklasse den mest kommenterte og leste tråden i samme tidsrom.  Den godeste Alan Smith skaper fortsatt sterke følelser og engasjement blant Leedsfolket!  :o

Selvfølgelig ville han blitt mottatt som den hjemkomne sønn dersom han skrev under for oss.  Judasstempelet ville naturligvis forsvunnet som dugg for solen i samme sekund han ikledde seg den stolte hvite drakta. Folk ville danset i gatene til en vidunderlig fest med nyslaktet gjøkalv og det hele! Kom hjem, Smithy!  :'(

Enig med du.

...som flere kommenterer, den mest 'hatske' fraksjonen anti-Smithyister er ikke like bastante lenger. Det er en god ting.

Samtidig er heller ikke jeg så skråååsikker på om Smith hadde levert bedre enn vår nåværende spissduo.

Men, her vil jeg tillegge en ikke uvesentlig kommentar fra Lars Tjærnås i studio: Innsats vinner over talent hver eneste gang (sagt i forbindelse med AaFKs Carlsen, ikke et stortalent i sine yngre dager, men med iver & innsats som få)  Det kan skje ting rundt en duellspiller som ham!

...at han da må innordne seg Leeds' nåværende lønnsstruktur tar jeg som en selvfølge - den mannen har allerede tjent nok for flere liv fremover...



Jepp, tydelig at Smith engasjerer folket. Jeg må innrømme at jeg alltid har satt pris på hardtarbeidende spillere mer enn noe annet. Jeg hater jåleri og dill-dall, som det forøvrig har blitt alt for mye av i dagens ball. Det bør ikke da komme som noen bombe, at mine favoritter fra "nyere" tid er Batty, Smith og Bowyer.

Læshy

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #69 på: April 13, 2009, 11:46:46 »



Og angående Smithy står jeg fortsatt med åpne armer og ønsker han velkommen tilbake :-)


...og han broren til Sophie Walton :)

Walton er også velkommen ja.. *Sukk*
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Kickthemdown

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #70 på: April 13, 2009, 12:55:51 »



Og angående Smithy står jeg fortsatt med åpne armer og ønsker han velkommen tilbake :-)


...og han broren til Sophie Walton :)

Walton er også velkommen ja.. *Sukk*
Walton er jo tilgjengelig. Han ble plassert på transferlisten av Plymouth pga sin manglende disiplin :D Godt å se at Valencia kampen ikke var en tilfeldighet.

Walton er for øvrig i Simon Grayson's gamle klubb Blackpool, på lån...

Alta-White

Pettersen97

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #71 på: April 13, 2009, 13:02:08 »
Hva med å starte en Få Smitty hjem kampanje. Jeg skriver herved under

ALL IN ;D
The Mighty Whites

Pettersen97

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #72 på: April 13, 2009, 13:05:47 »
Alan Smith Är Leeds through and through, han kämpade till sista matchen, och sedan att han gick till en av världens bästa klubbar då leeds åkte ner och inte ville ha kvar honom må väl inte ligga honom i fatet, handlar ju lite om viljan och ambitionen att lyckas, MU betalde bra både för honom och Rio till skillnad från vissa anra klubbar som utnyttjade oss(Liverpool,West ham och Tottenham), Jag vill ha dig tillbaka Alan om vi går upp

Og da nedrykket fra PL sto Smith igjenn på ban med tåra i øuan. Han sa også før KLUBBEN sællte han at han ville bli med ned i ccc og hjelpe klubben opp tilbake i det gode selskap. Men det satte jo Ridsdale og co en stopper for.

KOM HJÆM SMITHY OG SYNG "MOT" MED OSS!! ;D
The Mighty Whites

sportcarl1

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #73 på: April 13, 2009, 14:16:18 »
vad skall vi med walton till? han har aldrig varit något, finns minst 10 förre datta leedspelare jag vill ha innan
 

Smudge17

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #74 på: April 19, 2009, 16:39:19 »
Jaja.. Nok et tap for Alan Smith's Newcastle.. Denne gangen mot Tottenham.
Newcastle ligger godt an til nedrykk nå, noe som gjør at hvis Leeds rykker opp, så møter vi Smith og co  neste sesong  ;D

Tom S

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #75 på: April 19, 2009, 17:17:29 »
Jaja.. Nok et tap for Alan Smith's Newcastle.. Denne gangen mot Tottenham.
Newcastle ligger godt an til nedrykk nå, noe som gjør at hvis Leeds rykker opp, så møter vi Smith og co  neste sesong  ;D

Neste sesong i CCC spiller Smithy med Leeds og er med å senker Newcastle.
COME ON LEEDS !!

Smudge17

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #76 på: April 19, 2009, 17:32:07 »

Neste sesong i CCC spiller Smithy med Leeds og er med å senker Newcastle.

*sikle*   ;D

ArendalWhite

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #77 på: April 19, 2009, 18:17:18 »



Og angående Smithy står jeg fortsatt med åpne armer og ønsker han velkommen tilbake :-)


...og han broren til Sophie Walton :)

Walton er også velkommen ja.. *Sukk*
Walton er jo tilgjengelig. Han ble plassert på transferlisten av Plymouth pga sin manglende disiplin :D Godt å se at Valencia kampen ikke var en tilfeldighet.

Walton er for øvrig i Simon Grayson's gamle klubb Blackpool, på lån...

Alta-White

Jeg var over, ifbm kampen mot Brighton i oktober, og fikk da se Leeds Carnegie Ladies hvor Sophie Walton spiller. Hadde da en prat med foreldrene til Simon og Sophie. De sa at Simons høyeste ønske var å komme tilbake til Leeds.
Skulle gjerne sett nettopp det skje.
Leeds United siden 1972

testo

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #78 på: April 19, 2009, 18:56:33 »



Og angående Smithy står jeg fortsatt med åpne armer og ønsker han velkommen tilbake :-)


...og han broren til Sophie Walton :)

Walton er også velkommen ja.. *Sukk*
Walton er jo tilgjengelig. Han ble plassert på transferlisten av Plymouth pga sin manglende disiplin :D Godt å se at Valencia kampen ikke var en tilfeldighet.

Walton er for øvrig i Simon Grayson's gamle klubb Blackpool, på lån...

Alta-White

Jeg var over, ifbm kampen mot Brighton i oktober, og fikk da se Leeds Carnegie Ladies hvor Sophie Walton spiller. Hadde da en prat med foreldrene til Simon og Sophie. De sa at Simons høyeste ønske var å komme tilbake til Leeds.
Skulle gjerne sett nettopp det skje.


Hva i huleste har dette med Alan Smith og gjøre  ??? ???
 ;D
« Siste redigering: April 19, 2009, 18:58:24 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ArendalWhite

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #79 på: April 19, 2009, 18:58:57 »



Og angående Smithy står jeg fortsatt med åpne armer og ønsker han velkommen tilbake :-)


...og han broren til Sophie Walton :)

Walton er også velkommen ja.. *Sukk*
Walton er jo tilgjengelig. Han ble plassert på transferlisten av Plymouth pga sin manglende disiplin :D Godt å se at Valencia kampen ikke var en tilfeldighet.

Walton er for øvrig i Simon Grayson's gamle klubb Blackpool, på lån...

Alta-White

Jeg var over, ifbm kampen mot Brighton i oktober, og fikk da se Leeds Carnegie Ladies hvor Sophie Walton spiller. Hadde da en prat med foreldrene til Simon og Sophie. De sa at Simons høyeste ønske var å komme tilbake til Leeds.
Skulle gjerne sett nettopp det skje.


Hva i huleste har det med Alan Smith og gjøre  ??? ???


Fulgte bare opp en liten "avstikker" lengre oppe i tråden.
Skal aldri gjenta seg ;D
Leeds United siden 1972

auren

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #80 på: April 19, 2009, 19:03:45 »
Kan aldri tenke meg at Smith kommer tilbake til Leeds allerede neste sesong. Når det gjelder Walton kan han bare bli der hvor han er. Ikke god nok for LUFC dessverre.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Geir Magne

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #81 på: April 19, 2009, 21:33:28 »
Som ArendalWhite skriver, vil Simon Walton gjerne spille for Leeds United igjen. Det er alltid stas med lokale gutter som blør for drakta. Kanskje det kan være godt for temperamentet hans å komme hjem, mora hans er ei myndig dame som nok kan stramme opp gutten. Dessuten har han blitt pappa, og det bør vel modne ham og gjøre ham litt mere ansvarsbevisst.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Hallgeir *

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #82 på: April 19, 2009, 22:21:09 »
Som ArendalWhite skriver, vil Simon Walton gjerne spille for Leeds United igjen. Det er alltid stas med lokale gutter som blør for drakta. Kanskje det kan være godt for temperamentet hans å komme hjem, mora hans er ei myndig dame som nok kan stramme opp gutten. Dessuten har han blitt pappa, og det bør vel modne ham og gjøre ham litt mere ansvarsbevisst.
  ...Men neppe til en veldig mye bedre fotballspiller. Jeg kan gjerne tilføye dessverre, om du vil.
Super Leeds since 1968

Per-Stian

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #83 på: April 20, 2009, 00:19:21 »
Fullstendig krise i Newcastle no. Smudger må vere langt nede i kjellaren når det eit nytt nedrykk står for tur. Spørs om han heller skal ta seg eit friår neste sesong, og heller gjere comeback i Leeds-trøya i 2010-11.

Geir Magne

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #84 på: April 20, 2009, 12:04:59 »
Som ArendalWhite skriver, vil Simon Walton gjerne spille for Leeds United igjen. Det er alltid stas med lokale gutter som blør for drakta. Kanskje det kan være godt for temperamentet hans å komme hjem, mora hans er ei myndig dame som nok kan stramme opp gutten. Dessuten har han blitt pappa, og det bør vel modne ham og gjøre ham litt mere ansvarsbevisst.
  ...Men neppe til en veldig mye bedre fotballspiller. Jeg kan gjerne tilføye dessverre, om du vil.

Jeg foreslår gjerne Simon Walton som ny høyreback. Han er ikke kreativ nok for oss på midtbanen, men kunne kanskje fylle den problematiske høyrebackplassen. Og når det gjelder Alan Smith: ja takk, gjerne som makker for Beckford på topp i the Championship neste sesong.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #85 på: April 20, 2009, 12:34:48 »
Som ArendalWhite skriver, vil Simon Walton gjerne spille for Leeds United igjen. Det er alltid stas med lokale gutter som blør for drakta. Kanskje det kan være godt for temperamentet hans å komme hjem, mora hans er ei myndig dame som nok kan stramme opp gutten. Dessuten har han blitt pappa, og det bør vel modne ham og gjøre ham litt mere ansvarsbevisst.
  ...Men neppe til en veldig mye bedre fotballspiller. Jeg kan gjerne tilføye dessverre, om du vil.


Og jeg gjentar det en annen gjorde- denne tråden handler om Alan Smith!!!
Yeboahs vitne

Cherry

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #86 på: April 20, 2009, 12:49:44 »
"ikke god nok for Leeds".....er såå bra...
Tar vel noen år før VI kan velge & vrake......akkurat nå er det spillernes dager/tid.

Smith med hjertet utenfor drakta hadde jeg likt igjen. Carson også etterhvert- samt Kilgallon, Lennon, og ett par til.....get the local lads `back!
 

torivar

  • Gjest
Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #87 på: April 20, 2009, 13:53:54 »
Det ble veldig mye Nazareth her nå.

I annen tråd, i en annen måned, håpte jeg også på at Smith og Bowyer skulle komme hjem til en fornuftig ccc lønn. Selvfølgelig utopi, Greedy Bastards

fjellhaugen

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #88 på: April 20, 2009, 19:55:30 »
lenge siden walton har blitt nevnt i smith tråden nå, så jeg kjører på me.....neida.
men som noen nevnte; hvordan går det egentlig med killa? gjør han det godt?

på forhånd sorry til de som vil øksedrepe meg fordi dette ikke handler om a.smith, men synes det var litt skrøpelig å lage ny tråd nare for å lodde stemningen på killa.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

peacock

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #89 på: April 20, 2009, 19:58:36 »
lenge siden walton har blitt nevnt i smith tråden nå, så jeg kjører på me.....neida.
men som noen nevnte; hvordan går det egentlig med killa? gjør han det godt?


Ja, han har vært god denne sesongen. Til dere som bastant mener Smith kun har innsats; så dere i sesongen i CL? Så dere ikke debuten for England? Så dere ikke 4 mål i en UEFA-cupkamp i 2002? Klart mannen har et potensiale!