Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 705701 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #450 på: Januar 13, 2011, 16:07:52 »
Synes at Connolly har spillet sig op siden starten af sæsonen. Min bekymring er venstresiden, Parker er ikke helt klar til tempoet. McCartney ville være godt indtil sæson-afslutningen og Parker kunne så evt lejes ud og få kamptræning.

Spector, hmm mon han vil skifte til os?
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

fjellhaugen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #451 på: Januar 14, 2011, 23:02:28 »
mange som har ønsket seg annan..
ser ut som rbk ikke får sine 30 mill for han.
hadde vært et varp for £2 mill mener jeg

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/rbk-har-faatt-annandeadline-soendag-3388492.html
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

grana

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #452 på: Januar 16, 2011, 14:56:36 »
Annan hadde vært en drøm, selv om det ikke virker så sannsynlig... Men hva med Wilson Palacios? Virker som han er ferdig i Spurs...

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #453 på: Januar 16, 2011, 15:00:21 »
Annan hadde vært en drøm, selv om det ikke virker så sannsynlig... Men hva med Wilson Palacios? Virker som han er ferdig i Spurs...

Hadde vært en strålende signering kvalitetsmessig. Men lønnen er nok av en annen verden dessverre. Hvis vi skal prøve oss på PL-spillere må det enten være spillere på hell som godtar et godt lønnskutt og ser på Leeds som en spennende klubb å avslutte karrieren i (type O'Brien), eller så må det bli et talent alla Clayton / Watt som er fornøyd med lønnen vi kan betale.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #454 på: Januar 16, 2011, 15:14:47 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6666122,00.html
Ajax striker Luis Suarez claims he is ready for a big move as speculation mounts surrounding his future.

The prolific Uruguay international is regarded as one of the hottest properties in Europe with Liverpool, Tottenham and Manchester United reportedly interested.

Ajax have so far resisted the urge to sell the star, who could cost over £20million, but Suarez now claims he is ready to leave and places honours ahead of wages.

"If I move I want to join a real football club where they play good, attacking football," Suarez is quoted as saying in The Sunday Mirror.


Kan jo ikke missforstås dette 8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #455 på: Januar 16, 2011, 15:18:57 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6666122,00.html
Ajax striker Luis Suarez claims he is ready for a big move as speculation mounts surrounding his future.

The prolific Uruguay international is regarded as one of the hottest properties in Europe with Liverpool, Tottenham and Manchester United reportedly interested.

Ajax have so far resisted the urge to sell the star, who could cost over £20million, but Suarez now claims he is ready to leave and places honours ahead of wages.

"If I move I want to join a real football club where they play good, attacking football," Suarez is quoted as saying in The Sunday Mirror.


Kan jo ikke missforstås dette 8)

Eller forstås i det hele tatt.. Skjønte ikke hva du ville med denne linken.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #456 på: Januar 16, 2011, 15:29:34 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6666122,00.html
Ajax striker Luis Suarez claims he is ready for a big move as speculation mounts surrounding his future.

The prolific Uruguay international is regarded as one of the hottest properties in Europe with Liverpool, Tottenham and Manchester United reportedly interested.

Ajax have so far resisted the urge to sell the star, who could cost over £20million, but Suarez now claims he is ready to leave and places honours ahead of wages.

"If I move I want to join a real football club where they play good, attacking football," Suarez is quoted as saying in The Sunday Mirror.


Kan jo ikke missforstås dette 8)

Eller forstås i det hele tatt.. Skjønte ikke hva du ville med denne linken.

auren

Er det fordi denne ikke er i !!Rykter spiller inn/ut !! eller er det for å være vanskelig ???

Her er grunnen ihvertfall

...og, Kirwin:
Also heard some VERY big news today............press are going to get some HOT food for Arsenal game on Wednesday. Cottage Pie the rumour!

....dews som nå er på 'andre siden av bordet':

we don't comment on speculation pal...you know that...


Kirwins svar:

haha, just have to wait and see if the deal is done on the day.

...hva ér det som gjør ham så opprømt?    ;D

Dews:
cottage pie's a big call mate...there may be a deal on the table, but I can't say any more...


Kirw:'
well I've heard from a valuable 'sauce' that shepherd pie an alternative buy


SPENNENDE :)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Bites Yer Legs

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #457 på: Januar 16, 2011, 16:23:32 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6666122,00.html
Ajax striker Luis Suarez claims he is ready for a big move as speculation mounts surrounding his future.

The prolific Uruguay international is regarded as one of the hottest properties in Europe with Liverpool, Tottenham and Manchester United reportedly interested.

Ajax have so far resisted the urge to sell the star, who could cost over £20million, but Suarez now claims he is ready to leave and places honours ahead of wages.

"If I move I want to join a real football club where they play good, attacking football," Suarez is quoted as saying in The Sunday Mirror.


Kan jo ikke missforstås dette 8)

Eller forstås i det hele tatt.. Skjønte ikke hva du ville med denne linken.

auren

Er det fordi denne ikke er i !!Rykter spiller inn/ut !! eller er det for å være vanskelig ???

Her er grunnen ihvertfall

...og, Kirwin:
Also heard some VERY big news today............press are going to get some HOT food for Arsenal game on Wednesday. Cottage Pie the rumour!

....dews som nå er på 'andre siden av bordet':

we don't comment on speculation pal...you know that...


Kirwins svar:

haha, just have to wait and see if the deal is done on the day.

...hva ér det som gjør ham så opprømt?    ;D

Dews:
cottage pie's a big call mate...there may be a deal on the table, but I can't say any more...


Kirw:'
well I've heard from a valuable 'sauce' that shepherd pie an alternative buy


SPENNENDE :)

Det er selvfølgelig fordi vi allerede har Becchio, Paynter, McCormack og Somma... Hva skal vi da med Suarez?

 ;D 8)
KEEP FIGHTING!!

fjellhaugen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #458 på: Januar 16, 2011, 16:54:44 »
Annan hadde vært en drøm, selv om det ikke virker så sannsynlig... Men hva med Wilson Palacios? Virker som han er ferdig i Spurs...

Hadde vært en strålende signering kvalitetsmessig. Men lønnen er nok av en annen verden dessverre. Hvis vi skal prøve oss på PL-spillere må det enten være spillere på hell som godtar et godt lønnskutt og ser på Leeds som en spennende klubb å avslutte karrieren i (type O'Brien), eller så må det bli et talent alla Clayton / Watt som er fornøyd med lønnen vi kan betale.

auren

tror du ikke annan hadde signert for rundt 5-6 mill NOK?
dersom klubbene hadde blitt enige ser jeg ikke bort fra at det kunne gått i orden. er jo en ennå bedre areana å vise seg frem i NPC enn tippeligaen.

neste sesong er han jo i PL og kan reforhandle kontrakten sin uansett ;) ;) ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #459 på: Januar 16, 2011, 17:11:39 »
Hadde vært et boost bare og fått høre  at Leeds hadde forsøkt og hente Annan, har kommunisert et sterkt ønske om og hente han lenge,  og håper på et mirakel.

testo

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #460 på: Januar 16, 2011, 19:36:44 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6666122,00.html
Ajax striker Luis Suarez claims he is ready for a big move as speculation mounts surrounding his future.

The prolific Uruguay international is regarded as one of the hottest properties in Europe with Liverpool, Tottenham and Manchester United reportedly interested.

Ajax have so far resisted the urge to sell the star, who could cost over £20million, but Suarez now claims he is ready to leave and places honours ahead of wages.

"If I move I want to join a real football club where they play good, attacking football," Suarez is quoted as saying in The Sunday Mirror.


Kan jo ikke missforstås dette 8)

Eller forstås i det hele tatt.. Skjønte ikke hva du ville med denne linken.

auren

Er det fordi denne ikke er i !!Rykter spiller inn/ut !! eller er det for å være vanskelig ???

Her er grunnen ihvertfall

...og, Kirwin:
Also heard some VERY big news today............press are going to get some HOT food for Arsenal game on Wednesday. Cottage Pie the rumour!

....dews som nå er på 'andre siden av bordet':

we don't comment on speculation pal...you know that...


Kirwins svar:

haha, just have to wait and see if the deal is done on the day.

...hva ér det som gjør ham så opprømt?    ;D

Dews:
cottage pie's a big call mate...there may be a deal on the table, but I can't say any more...


Kirw:'
well I've heard from a valuable 'sauce' that shepherd pie an alternative buy


SPENNENDE :)

Det er selvfølgelig fordi vi allerede har Becchio, Paynter, McCormack og Somma... Hva skal vi da med Suarez?

 ;D 8)

Det var ikke ment å legge noe vekt på hvilken spiller dette er eller hvilken possisjon han spiller i, men ment litt ironisk når han kommer med denne uttalelsen som kunne passet veldig godt til leeds ;)
"If I move I want to join a real football club where they play good, attacking football,"


Humoren lenge leve  :)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

eros

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #461 på: Januar 16, 2011, 23:07:32 »
Tror jeg har nevnt Annan her inne og, men det hører vel hjemme på ønske-tråden ja... :-/

dansale

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #462 på: Januar 17, 2011, 02:00:59 »
Huseklepp? han vil vell vekk i frå Brann snarast muligt, og eg tvilar på at Celtic kjem til å by på han igjenn. men me treng vell ikkje ein spiss, uansett så hadde han heva laget, eg har altid hatt tru på dei yngre spelarane så eg håpar at me har speidarar i europa og kan snappa opp nokre unnguttar.
Forza Leeds!

flynn

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #463 på: Januar 17, 2011, 09:02:18 »
Huseklepp? han vil vell vekk i frå Brann snarast muligt, og eg tvilar på at Celtic kjem til å by på han igjenn. men me treng vell ikkje ein spiss, uansett så hadde han heva laget, eg har altid hatt tru på dei yngre spelarane så eg håpar at me har speidarar i europa og kan snappa opp nokre unnguttar.

Watt, Gradel og Sam er vel alle samme spillertype og av omtrent samme kvalitet som Huseklepp. Hvorfor vi da skal bruke masse penger på en til i samme kategori blir litt uklart for meg i grunn. Vi har vel mer fornuftige ting å bruke pengene på?

flynn

Masinga

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #464 på: Januar 17, 2011, 10:31:37 »
Det er ingen tvil om at Leeds har behov for en Annan type på midten. Alle ledd kan styrkes, men det er et midtbaneanker vi trenger. Jeg vet ikke hva Annan forlanger i lønn. Sannsynligvis mye kjenner vi agentene rett. Men markedet i det stor og hele er ikke lenger hva det en gang var. Enig i at det går an å prøve. QPR fikk jo Vaagan Moen og CP sikret seg Iversen. Alle disse er av de bedre i tippeligaen.
Masinga, medl.nr. 1250

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #465 på: Januar 17, 2011, 10:43:43 »
Det er ingen tvil om at Leeds har behov for en Annan type på midten. Alle ledd kan styrkes, men det er et midtbaneanker vi trenger. Jeg vet ikke hva Annan forlanger i lønn. Sannsynligvis mye kjenner vi agentene rett. Men markedet i det stor og hele er ikke lenger hva det en gang var. Enig i at det går an å prøve. QPR fikk jo Vaagan Moen og CP sikret seg Iversen. Alle disse er av de bedre i tippeligaen.
Akkurat som om Leeds skulle ha råd til Annan. Vi snakker ihvertfall 2m pund bare i overgangssum. Kontrakten er sikkert også ut av en annen verden for oss. Tviler ihvertfall på at denne overgangen kan gå fra drøm til realitet. Her må vi nok sette listen et stykke lenger ned.

Og snakket om Huseklepp? Overhodet ingeting for oss! Skal vi liksom betale 15-20 mill for han karen der? Nei takk! Vi har en haug med gode spillere omtrent like Huseklepp (som flynn nevnte), og behøver ikke enda en. Sløsing hadde det vært. Vi trenger et midtbaneanker, som sagt.

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #466 på: Januar 17, 2011, 13:14:25 »
Ser at en kar på onenil skriver at kanskje Delph kunne vært en mann å hente inn på lån.

Hadde ikke vært meg imot!

http://clarkeonenil.co.uk/front-page/contributions-on-the-leeds-united-quagmire/helpful-suggestions-for-leeds-united-january-transfer-window-signings-no3-a-midfielder
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #467 på: Januar 17, 2011, 13:31:48 »
Ser at en kar på onenil skriver at kanskje Delph kunne vært en mann å hente inn på lån.

Hadde ikke vært meg imot!

http://clarkeonenil.co.uk/front-page/contributions-on-the-leeds-united-quagmire/helpful-suggestions-for-leeds-united-january-transfer-window-signings-no3-a-midfielder

Skjer vel neppe, men kan vi nå slutte å rope på denne Annan?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

bwirum

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #468 på: Januar 17, 2011, 14:12:03 »
Skjer vel neppe, men kan vi nå slutte å rope på denne Annan?
Ja, kan vi ikke heller ta en Annen... :D
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

SDalen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #469 på: Januar 17, 2011, 15:28:22 »
Ser at en kar på onenil skriver at kanskje Delph kunne vært en mann å hente inn på lån.

Hadde ikke vært meg imot!

http://clarkeonenil.co.uk/front-page/contributions-on-the-leeds-united-quagmire/helpful-suggestions-for-leeds-united-january-transfer-window-signings-no3-a-midfielder
Delph tror jeg også hadde vært strålende!
Rogaland whites!

LeifMorten

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #470 på: Januar 17, 2011, 16:21:11 »
Det er ingen tvil om at Leeds har behov for en Annan type på midten. Alle ledd kan styrkes, men det er et midtbaneanker vi trenger. Jeg vet ikke hva Annan forlanger i lønn. Sannsynligvis mye kjenner vi agentene rett. Men markedet i det stor og hele er ikke lenger hva det en gang var. Enig i at det går an å prøve. QPR fikk jo Vaagan Moen og CP sikret seg Iversen. Alle disse er av de bedre i tippeligaen.
Akkurat som om Leeds skulle ha råd til Annan. Vi snakker ihvertfall 2m pund bare i overgangssum. Kontrakten er sikkert også ut av en annen verden for oss. Tviler ihvertfall på at denne overgangen kan gå fra drøm til realitet. Her må vi nok sette listen et stykke lenger ned.

Og snakket om Huseklepp? Overhodet ingeting for oss! Skal vi liksom betale 15-20 mill for han karen der? Nei takk! Vi har en haug med gode spillere omtrent like Huseklepp (som flynn nevnte), og behøver ikke enda en. Sløsing hadde det vært. Vi trenger et midtbaneanker, som sagt.


Kun et fåtall spillere fra tippeligaen ville gå rett inn på dagens Leeds-lag. Annan og Kara er del de som er nærmest i en defensiv midtbanerolle.
 

Masinga

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #471 på: Januar 17, 2011, 16:28:10 »
Ser at en kar på onenil skriver at kanskje Delph kunne vært en mann å hente inn på lån.

Hadde ikke vært meg imot!

http://clarkeonenil.co.uk/front-page/contributions-on-the-leeds-united-quagmire/helpful-suggestions-for-leeds-united-january-transfer-window-signings-no3-a-midfielder

Skjer vel neppe, men kan vi nå slutte å rope på denne Annan?
Har han vært og tuklet på deg også?  :)
Masinga, medl.nr. 1250

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #472 på: Januar 17, 2011, 19:52:47 »
Ser at en kar på onenil skriver at kanskje Delph kunne vært en mann å hente inn på lån.

Hadde ikke vært meg imot!

http://clarkeonenil.co.uk/front-page/contributions-on-the-leeds-united-quagmire/helpful-suggestions-for-leeds-united-january-transfer-window-signings-no3-a-midfielder

Skjer vel neppe, men kan vi nå slutte å rope på denne Annan?
Har han vært og tuklet på deg også?  :)

Nei, men det er mange her som vil ha mer.....   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Per-Stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #473 på: Januar 17, 2011, 21:01:03 »
Ser at en kar på onenil skriver at kanskje Delph kunne vært en mann å hente inn på lån.

Kanskje dette er den påståtte stornyheit som sleppast i morgon? Eg tek Delph tilbake med opne armar ;D

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #474 på: Januar 17, 2011, 21:26:55 »
Ser at en kar på onenil skriver at kanskje Delph kunne vært en mann å hente inn på lån.

Kanskje dette er den påståtte stornyheit som sleppast i morgon? Eg tek Delph tilbake med opne armar ;D

Ah, kjenner jeg gleder meg til denne nyheten nå!! :D

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #475 på: Januar 17, 2011, 22:36:49 »
Det er ingen tvil om at Leeds har behov for en Annan type på midten. Alle ledd kan styrkes, men det er et midtbaneanker vi trenger. Jeg vet ikke hva Annan forlanger i lønn. Sannsynligvis mye kjenner vi agentene rett. Men markedet i det stor og hele er ikke lenger hva det en gang var. Enig i at det går an å prøve. QPR fikk jo Vaagan Moen og CP sikret seg Iversen. Alle disse er av de bedre i tippeligaen.
Akkurat som om Leeds skulle ha råd til Annan. Vi snakker ihvertfall 2m pund bare i overgangssum. Kontrakten er sikkert også ut av en annen verden for oss. Tviler ihvertfall på at denne overgangen kan gå fra drøm til realitet. Her må vi nok sette listen et stykke lenger ned.



Henning Haugar

Og snakket om Huseklepp? Overhodet ingeting for oss! Skal vi liksom betale 15-20 mill for han karen der? Nei takk! Vi har en haug med gode spillere omtrent like Huseklepp (som flynn nevnte), og behøver ikke enda en. Sløsing hadde det vært. Vi trenger et midtbaneanker, som sagt.


Kun et fåtall spillere fra tippeligaen ville gå rett inn på dagens Leeds-lag. Annan og Kara er del de som er nærmest i en defensiv midtbanerolle.
 

Cannavaro

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #476 på: Januar 17, 2011, 23:21:36 »
Ville ikke i min villeste fantasi hatt Annan på laget.....
Da hadde jeg heller oppgradert lønna til Brad.
Ser vi på alderssammenhengen i dagens lag så tror jeg vi trenger et par sesonger til før vi
kan snakke om PL-nivå midt på treet.  Om våre gutter får et par år til på baken sammen så
kunne det vært spennende.  Slik blir det allikevel ikke når vi vet hvor ofte spillerne nå om dagen
skifter beite.  Jeg synes dagens stall er ung og Grayson er ung.  Vi bør kanskje ikke være klare for PL neste sesong.  Mulig Bates tenker annerledes for å selge seg ut ?? who knows ?
Jeg ville tenkt litt mer langsiktig med dagens mannskap, 2-3 sesonger frem og man kan heller være klare for PL uten å måtte slite ræva av seg for å unngå nedrykk.  Alt pratet her om nye spillere o.s.v synes jeg er bare vås.  Dagens mannskap er bra nok offensivt, men vi mangler defensiv styrke og bedre erfaring.  Kun der trykker skoen.   Skal det handles så ville jeg satset defensivt. 1 høyre back og 1 god/erfaren midstopper.  Så skal man helst bygge videre på det man har, noen forsterkninger neste år og vi kan kjempe om opprykket i 2012.
Så derfor proklamerer jeg om en short-list på nye spillere DEFENSIVT, og glem Annan (destruktiv, pådrar seg mye kort, fortvilelse og forargelse) samt andre norske spillere.  Mange av dem blir også priset altfor høyt, og tempoet er for svakt på flere norske i vår liga.
MFLU - Miracles For Leeds United

Ove

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #477 på: Januar 18, 2011, 00:13:34 »
De sa på TV2-nyhetene i dag at Rosenborg hadde takket nei til et bud på 15 mil. fra Sevilla. De ville ha det dobbelte. Stemmer dette så kan vi nok bare glemme Annan.
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #478 på: Januar 18, 2011, 08:24:09 »
Ville ikke i min villeste fantasi hatt Annan på laget.....
Da hadde jeg heller oppgradert lønna til Brad.
Ser vi på alderssammenhengen i dagens lag så tror jeg vi trenger et par sesonger til før vi
kan snakke om PL-nivå midt på treet.  Om våre gutter får et par år til på baken sammen så
kunne det vært spennende.  Slik blir det allikevel ikke når vi vet hvor ofte spillerne nå om dagen
skifter beite.  Jeg synes dagens stall er ung og Grayson er ung.  Vi bør kanskje ikke være klare for PL neste sesong.  Mulig Bates tenker annerledes for å selge seg ut ?? who knows ?
Jeg ville tenkt litt mer langsiktig med dagens mannskap, 2-3 sesonger frem og man kan heller være klare for PL uten å måtte slite ræva av seg for å unngå nedrykk.  Alt pratet her om nye spillere o.s.v synes jeg er bare vås.  Dagens mannskap er bra nok offensivt, men vi mangler defensiv styrke og bedre erfaring.  Kun der trykker skoen.   Skal det handles så ville jeg satset defensivt. 1 høyre back og 1 god/erfaren midstopper.  Så skal man helst bygge videre på det man har, noen forsterkninger neste år og vi kan kjempe om opprykket i 2012.
Så derfor proklamerer jeg om en short-list på nye spillere DEFENSIVT, og glem Annan (destruktiv, pådrar seg mye kort, fortvilelse og forargelse) samt andre norske spillere.  Mange av dem blir også priset altfor høyt, og tempoet er for svakt på flere norske i vår liga.
Så da vil du ikke ha Alan Smith heller? Høres sånn ut.
Hvis du så Annan i årets verdensmesterskap i Sør-Afrika, så viste han jo sitt potensiale for fotball på høyt nivå. Han er ikke for dårlig for oss. Men prislappen blir for voldsom.

flynn

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #479 på: Januar 18, 2011, 08:26:24 »
Annan: Mer enn gjerne
Smith: No thanks mate