Skrevet av Emne: KAMP: vs SHREWSBURY TOWN, lørdag 11/8-12, Capital One Cup 1st Rd at Elland Road  (Lest 54112 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Budda

Diouf inn.. Klapp og buing!

Ett tragisk øyeblikk i Leeds historie.

Ka e tragisk? Diouf i Leeds eller buing mot egen spiller? Leeds har jaggu hatt knokkelspiller før..... Det er historieløst å påstå at Leeds bare har spilt teknisk fin fotball.

Det har vel ikke noe med knokkelspiller å gjøre. Det er andre ting som spytting osv. som folk ikke liker
Endre

TexasHenrik

Slutt å klag på Diouf, han er ein av våre no! Get behind the team!
MOT

Det er bare ekstremt svært at holde med et hold, der har sådan a piece of shit med i truppen ...

Hobben

Slutt :)!
Rogaland Whites

RoarG

Diouf inn.. Klapp og buing!

Ett tragisk øyeblikk i Leeds historie.

Ka e tragisk? Diouf i Leeds eller buing mot egen spiller? Leeds har jaggu hatt knokkelspiller før..... Det er historieløst å påstå at Leeds bare har spilt teknisk fin fotball.

Det har vel ikke noe med knokkelspiller å gjøre. Det er andre ting som spytting osv. som folk ikke liker
Får så være, men vi kan ikke mobbe egne spillere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ronald

Diouf inn.. Klapp og buing!

Ett tragisk øyeblikk i Leeds historie.

Ka e tragisk? Diouf i Leeds eller buing mot egen spiller? Leeds har jaggu hatt knokkelspiller før..... Det er historieløst å påstå at Leeds bare har spilt teknisk fin fotball.

Det har vel ikke noe med knokkelspiller å gjøre. Det er andre ting som spytting osv. som folk ikke liker
Greit nok, men den type spillere har vi også hatt før. Vår kjære Billy Bremner var til tider en drittsekk, Woodgate og co var rasister. osv.osv.osv.
La mannen få en sjanse. Kast han ut dersom han oppfører seg slik i helhvit drakt.

MOT
Eg tror på spillerne inntil det motsatte er bevist. Yes flott seier!

Annesj

Er definitivt villig til å svelge en kamel mtp diouf. Bidrar han å styrker laget å oppnår resultater så ere heeeeeelt kannon!! Get behind the team sier nå jeg å. Det er ihvertfall forkastelig og slenge dritt mot egne spillere. Så lenge han oppfører seg så ser jeg ingen problemer her. Vend det andre kinnet til..hehe. Eller se en annen vei.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Eriksen55

Diouf inn.. Klapp og buing!

Ett tragisk øyeblikk i Leeds historie.

Ka e tragisk? Diouf i Leeds eller buing mot egen spiller? Leeds har jaggu hatt knokkelspiller før..... Det er historieløst å påstå at Leeds bare har spilt teknisk fin fotball.

Det har vel ikke noe med knokkelspiller å gjøre. Det er andre ting som spytting osv. som folk ikke liker


Han kan få spytte og skalle så mye han vil, bare han spiller godt og bidrar til at vi er gode! Heller litt spytt og knuffing enn den forbanna filmingen jeg hater intenst!   Viktig å ha en spiller alle andre motstandere og supportere hater, det kan vi vel trygt si vi har fått. At vi skal hate og hetse han syntes jeg vi kan vente med til det et skulle være fortjent...

Ankerjon15

Deilig med solid seier, håper de får en bra start i serien også. MOT ;D ;D ;D

TexasHenrik

Diouf inn.. Klapp og buing!

Ett tragisk øyeblikk i Leeds historie.

Ka e tragisk? Diouf i Leeds eller buing mot egen spiller? Leeds har jaggu hatt knokkelspiller før..... Det er historieløst å påstå at Leeds bare har spilt teknisk fin fotball.

Det har vel ikke noe med knokkelspiller å gjøre. Det er andre ting som spytting osv. som folk ikke liker


Han kan få spytte og skalle så mye han vil, bare han spiller godt og bidrar til at vi er gode! Heller litt spytt og knuffing enn den forbanna filmingen jeg hater intenst!   Viktig å ha en spiller alle andre motstandere og supportere hater, det kan vi vel trygt si vi har fått. At vi skal hate og hetse han syntes jeg vi kan vente med til det et skulle være fortjent...

Det har han gjort sig rigeligt fortjent til MANGE gange ... i sammenligning er Ken Bates jo et ekstremt behageligt menneske ...

RoarG

Flott seier. Satser vi på å møte noen Yorkshire-rivaler i 2. runde? To innbyrdes Yorkshire-oppgjør i denne runden:
Doncaster-York 1-1
Hull-Rotherham 1-1
Ellers må både Sheff Utd og Barnsley ut i e.o. mot henholdsvis Burton (1-1) og Rochdale (2-2). Håper på Sheff Utd gitt at de går videre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Annesj

Flaut å bue egne spillere uansett  >:(
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Wolves uti  ekstraomganger !
Pontus ❤

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post

    13 Ikeme
    05 Stearman
    11 Ward
    14 Johnson Booked
    23 Zubar
    08 Henry Booked
    26 Davis
    27 Forde
    28 T Doumbia
    09 Ebanks-Blake
    29 Doyle


Ganske toppa lag og !
Pontus ❤

Ankerjon15

Flaut å bue egne spillere uansett  >:(
                   Enig. Gi mannen en sjangs.

Promotion 2010

Byram MoM ifølge noen, også EGray

Turning point: Kennys save that took us to the first goal!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Diouf inn.. Klapp og buing!

Ett tragisk øyeblikk i Leeds historie.

Ka e tragisk? Diouf i Leeds eller buing mot egen spiller? Leeds har jaggu hatt knokkelspiller før..... Det er historieløst å påstå at Leeds bare har spilt teknisk fin fotball.

Det har vel ikke noe med knokkelspiller å gjøre. Det er andre ting som spytting osv. som folk ikke liker


Han kan få spytte og skalle så mye han vil, bare han spiller godt og bidrar til at vi er gode! Heller litt spytt og knuffing enn den forbanna filmingen jeg hater intenst!   Viktig å ha en spiller alle andre motstandere og supportere hater, det kan vi vel trygt si vi har fått. At vi skal hate og hetse han syntes jeg vi kan vente med til det et skulle være fortjent...

Du hadde aldri sagt det samme dersom han hadde vært på motstanderlaget og spyttet på eller skallet ned en av våre egne spillere. Jeg skal gjerne være med på at han kan få en sjanse, men ved første tilfelle av gamle synder, bør han på hodet og ræva ut av klubben. Heldigvis fikk han den kontrakten han fikk!

Super Leeds since 1968

Here we go again

  • Gjest
Diouf inn.. Klapp og buing!

Ett tragisk øyeblikk i Leeds historie.

Ka e tragisk? Diouf i Leeds eller buing mot egen spiller? Leeds har jaggu hatt knokkelspiller før..... Det er historieløst å påstå at Leeds bare har spilt teknisk fin fotball.

Du forstår godt hva jeg mener.  Bue har vi ofte gjort mot våre egne.  Men at denne spyttklysen inntar en Leedsdrakt er et nytt tragisk øyeblikk i Leeds historie.  Du burde smakt det selv så hadde du kanskje fortstått hva jeg mener?

sveifors

Flaut å bue egne spillere uansett  >:(
                   Enig. Gi mannen en sjangs.

Man kan ikke bue på en spiller i Leedsdrakta i det ene øyeblikket og i det andre øyeblikket synge/sitere Marching on Together. La vær å klapp, men ikke bu.

We are Leeds, who gives a flying F om hva andre supportere tror om oss
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Budda

Diouf inn.. Klapp og buing!

Ett tragisk øyeblikk i Leeds historie.

Ka e tragisk? Diouf i Leeds eller buing mot egen spiller? Leeds har jaggu hatt knokkelspiller før..... Det er historieløst å påstå at Leeds bare har spilt teknisk fin fotball.

Det har vel ikke noe med knokkelspiller å gjøre. Det er andre ting som spytting osv. som folk ikke liker
Greit nok, men den type spillere har vi også hatt før. Vår kjære Billy Bremner var til tider en drittsekk, Woodgate og co var rasister. osv.osv.osv.
La mannen få en sjanse. Kast han ut dersom han oppfører seg slik i helhvit drakt.

MOT
Eg tror på spillerne inntil det motsatte er bevist. Yes flott seier!

Jeg likte ikke at han ble buet på; det bør man holde seg for god til. Men jeg verken liker eller forstår at vi har hentet han. Håper selvsagt at han skal gjøre det bra når han spiller for Leeds, men han burde ikke ha fått sjansen i utgangspunktet. Det er godt mulig han kommer til å motbevise min skepsis, og bra vil det være, men trur han kommer til å bli en flopp. 
Endre

RoarG

Diouf inn.. Klapp og buing!

Ett tragisk øyeblikk i Leeds historie.

Ka e tragisk? Diouf i Leeds eller buing mot egen spiller? Leeds har jaggu hatt knokkelspiller før..... Det er historieløst å påstå at Leeds bare har spilt teknisk fin fotball.

Du forstår godt hva jeg mener.  Bue har vi ofte gjort mot våre egne.  Men at denne spyttklysen inntar en Leedsdrakt er et nytt tragisk øyeblikk i Leeds historie.  Du burde smakt det selv så hadde du kanskje fortstått hva jeg mener?
Man buer ikke på egne spillere.
 
Også Bradford er ute i cupoppgjør i dag. De leder borte mot Notts Co. Sheff Utd sliter mot Burton. De lå under 1-2, men har nå utlignet til 2-2.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

18.000 forteller vel sitt om Leedsfansen og hva de synes om Warnocks innsats!


All den slaktingen her inne og alle de patetiske innleggene på all verdens fora om å boikotte klubben er vel bare so-and-so supportere som bor over hele England eller på våre kanter!

Regner med at det blir fulle hus og at Warnocks menn viser hva som bor i dem i løpet av sesongen!

Dette blir bra!

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sveifors

18.000 forteller vel sitt om Leedsfansen og hva de synes om Warnocks innsats!


All den slaktingen her inne og alle de patetiske innleggene på all verdens fora om å boikotte klubben er vel bare so-and-so supportere som bor over hele England eller på våre kanter!

Regner med at det blir fulle hus og at Warnocks menn viser hva som bor i dem i løpet av sesongen!

Dette blir bra!

 :)

MOT ;)
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Here we go again

  • Gjest
Diouf inn.. Klapp og buing!

Ett tragisk øyeblikk i Leeds historie.

Ka e tragisk? Diouf i Leeds eller buing mot egen spiller? Leeds har jaggu hatt knokkelspiller før..... Det er historieløst å påstå at Leeds bare har spilt teknisk fin fotball.

Du forstår godt hva jeg mener.  Bue har vi ofte gjort mot våre egne.  Men at denne spyttklysen inntar en Leedsdrakt er et nytt tragisk øyeblikk i Leeds historie.  Du burde smakt det selv så hadde du kanskje fortstått hva jeg mener?
Man buer ikke på egne spillere.
 
Også Bradford er ute i cupoppgjør i dag. De leder borte mot Notts Co. Sheff Utd sliter mot Burton. De lå under 1-2, men har nå utlignet til 2-2.

Og har jeg noe sted skrevet at man skal bue på egne spillere? Har kun skrevet at jeg ikke ville ha spilleren i klubben vår og at det er tragisk at vi signerte ham.  Har aldri buet på noen spillere på banen, om de heter Bowyer, Harte, Crainey, Woodgate eller noe annet.  Men har sagt hva jeg mener om dem på diverse forum og det vil jeg fortsette med.

Here we go again

  • Gjest
18.000 forteller vel sitt om Leedsfansen og hva de synes om Warnocks innsats!


All den slaktingen her inne og alle de patetiske innleggene på all verdens fora om å boikotte klubben er vel bare so-and-so supportere som bor over hele England eller på våre kanter!

Regner med at det blir fulle hus og at Warnocks menn viser hva som bor i dem i løpet av sesongen!

Dette blir bra!

 :)

Flott å se at en av dem som ikke er so and so supporter kan skrive patetiske innlegg også da!  ;)

Sydhagen

Just got in from the game. It was a promising performance, not great, but definitely potential to be challenging automatic promotion. Impressed with Byram too, definitely a future star!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

18.000 forteller vel sitt om Leedsfansen og hva de synes om Warnocks innsats!


All den slaktingen her inne og alle de patetiske innleggene på all verdens fora om å boikotte klubben er vel bare so-and-so supportere som bor over hele England eller på våre kanter!

Regner med at det blir fulle hus og at Warnocks menn viser hva som bor i dem i løpet av sesongen!

Dette blir bra!

 :)

Så det er bare so-called supportere som er kritiske. Et forsøk på å målbinde andre meninger

 

Sydhagen

Just got in from the game. It was a promising performance, not great, but definitely potential to be challenging automatic promotion. Impressed with Byram too, definitely a future star!

Phil Hay‏@PhilHayYEP
 FT #lufc 4 Shrews 0. Pick of the new signings - David Norris and Paddy Kenny. Pick of the bunch - possibly Sam Byram
 

Virker som Byram har gjort inntrykk. Positivt!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Finnes det høydepunkter fra kampen ennå?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Mikke Mus cup eller ikke. Det er viktig å vinne. Og svært viktig for et så nytt mannskap med en god opplevelse.

La oss inderlig håpe Wolves blir vaska golvet med når alvoret starter
 

Frode

Hvordan gjorde Austin det?