Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21  (Lest 634026 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #870 på: August 08, 2013, 20:22:19 »
Det ryktes om Scott Wootton. (Daily Telegraph)
Scum speller?

Aase93

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #871 på: August 08, 2013, 22:26:07 »
Rykte fra FTB Pro
Reports Claim West Ham Accept Leeds Bid for Matt Taylor

Sam Long
Leeds United have had a bid accepted by West Ham for midfielder Matt Taylor, according to Talk Sport reports this afternoon.

Although Whites boss Brian McDermott has been given the difficult task of reducing the club's wage bill, Chairman Salah Nooruddin has given him the chance to bring in another couple of new faces during the transfer window.

Taylor signed for The Hammers following their relegation to The Championship from Bolton for an undisclosed fee in July 2011. Although he enjoyed a positive first season at Upton Park, following the club's return to the Premier League Taylor has struggled to regain his form.

He was restricted to 28 Premier League appearances with 14 as a substitute. A lack of first team football under the stewardship of West Ham boss Sam Allardyce has left the ex-Portsmouth man frustrated with his role at the club.

McDermott has now seemingly given the winger, currently in Portugal on West Ham's pre-season tour, an opportunity to play regularly again at Elland Road, with the Yorkshire club looking to mount a serious promotion challenge this season.

Although Taylor lacks pace his technical ability, work ethic and dead ball delivery are attributes that will serve the 31 year-old well in The Championship.

Innslag om den overgangen i programet, overgangsvinduet på tv2 sport. Virket sikker

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #872 på: August 08, 2013, 22:38:41 »
Rykte fra FTB Pro
Reports Claim West Ham Accept Leeds Bid for Matt Taylor

Sam Long
Leeds United have had a bid accepted by West Ham for midfielder Matt Taylor, according to Talk Sport reports this afternoon.

Although Whites boss Brian McDermott has been given the difficult task of reducing the club's wage bill, Chairman Salah Nooruddin has given him the chance to bring in another couple of new faces during the transfer window.

Taylor signed for The Hammers following their relegation to The Championship from Bolton for an undisclosed fee in July 2011. Although he enjoyed a positive first season at Upton Park, following the club's return to the Premier League Taylor has struggled to regain his form.

He was restricted to 28 Premier League appearances with 14 as a substitute. A lack of first team football under the stewardship of West Ham boss Sam Allardyce has left the ex-Portsmouth man frustrated with his role at the club.

McDermott has now seemingly given the winger, currently in Portugal on West Ham's pre-season tour, an opportunity to play regularly again at Elland Road, with the Yorkshire club looking to mount a serious promotion challenge this season.

Although Taylor lacks pace his technical ability, work ethic and dead ball delivery are attributes that will serve the 31 year-old well in The Championship.

Innslag om den overgangen i programet, overgangsvinduet på tv2 sport. Virket sikker

Han var meget god for noen år siden. Hørt den før??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Aase93

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #873 på: August 08, 2013, 22:45:59 »
Jaa, er nok ett eksempel på en retur-bukk, men trur han har noen gode sesonger igjen i beina :)

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #874 på: August 08, 2013, 23:40:49 »
Styr unna spillere som er "mett"
 

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #875 på: August 09, 2013, 07:35:53 »
Rykte fra FTB Pro
Reports Claim West Ham Accept Leeds Bid for Matt Taylor

Sam Long
Leeds United have had a bid accepted by West Ham for midfielder Matt Taylor, according to Talk Sport reports this afternoon.

Although Whites boss Brian McDermott has been given the difficult task of reducing the club's wage bill, Chairman Salah Nooruddin has given him the chance to bring in another couple of new faces during the transfer window.

Taylor signed for The Hammers following their relegation to The Championship from Bolton for an undisclosed fee in July 2011. Although he enjoyed a positive first season at Upton Park, following the club's return to the Premier League Taylor has struggled to regain his form.

He was restricted to 28 Premier League appearances with 14 as a substitute. A lack of first team football under the stewardship of West Ham boss Sam Allardyce has left the ex-Portsmouth man frustrated with his role at the club.

McDermott has now seemingly given the winger, currently in Portugal on West Ham's pre-season tour, an opportunity to play regularly again at Elland Road, with the Yorkshire club looking to mount a serious promotion challenge this season.

Although Taylor lacks pace his technical ability, work ethic and dead ball delivery are attributes that will serve the 31 year-old well in The Championship.

Innslag om den overgangen i programet, overgangsvinduet på tv2 sport. Virket sikker

Han var meget god for noen år siden. Hørt den før??
Det kunne man vel si om både Strachan og Brolin da vi hentet dem.
Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #877 på: August 09, 2013, 10:49:48 »
McDermott avfeide ryktene om en Taylor-overgang etter kampen mot Chesterfield.
« Siste redigering: August 09, 2013, 11:34:20 av Glenn K »

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #878 på: August 09, 2013, 11:34:02 »
West Yorkshire Sport ‏@WYSDaily 5 s
#lufc manager Brian McDermott says there has been some progress on bringing a separate target into club.

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #879 på: August 09, 2013, 11:37:33 »
Gamsten er ledig  ;)

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #880 på: August 09, 2013, 12:52:32 »
Gamsten er ledig  ;)

For å si det sånn:
Spilleren Gamsten er fin å ha med sin løpskapasitet og evne til å gjøre assists, men lønnen hans er astronomisk.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #881 på: August 09, 2013, 13:09:02 »
Gamsten er ledig  ;)

For å si det sånn:
Spilleren Gamsten er fin å ha med sin løpskapasitet og evne til å gjøre assists, men lønnen hans er astronomisk.

+1

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #882 på: August 09, 2013, 13:16:59 »
Gamsten?? Seriøst a folkens. Mannen er lat. Over the top(Om han noen gang har hatt noen top å snakke om) Samt en lønn som langt fra svarer til kvaliteten ja. Hadde vært katastrofe i mine øyne. Ã… folk etterlyser jo fart. Noe som er totalt fraværende på denne mannen. Blitt parkert av skilpadda franklin på 60 metern.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Bjorn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #883 på: August 09, 2013, 13:16:59 »
Tror det er veldig sannsynelig at Gamsten har råd til å gå ned i lønn et par sesonger når han har tjent så godt som han har gjort. Jeg er åpen for tanken men det er kanskje ikke realistisk?  ;)
Marching On! 4276

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #884 på: August 09, 2013, 13:20:24 »
Tror det er veldig sannsynelig at Gamsten har råd til å gå ned i lønn et par sesonger når han har tjent så godt som han har gjort. Jeg er åpen for tanken men det er kanskje ikke realistisk?  ;)

usikker, går vel ut friskt med cash i hårprodukter der i gården.  8)
Ups & Ups!!

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #885 på: August 09, 2013, 13:22:27 »
Tror det er veldig sannsynelig at Gamsten har råd til å gå ned i lønn et par sesonger når han har tjent så godt som han har gjort. Jeg er åpen for tanken men det er kanskje ikke realistisk?  ;)

usikker, går vel ut friskt med cash i hårprodukter der i gården.  8)

Trenger ikke spillere som ikke er sulten lengre....
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #886 på: August 09, 2013, 13:25:15 »
Gamsten?? Seriøst a folkens. Mannen er lat. Over the top(Om han noen gang har hatt noen top å snakke om) Samt en lønn som langt fra svarer til kvaliteten ja. Hadde vært katastrofe i mine øyne. Ã… folk etterlyser jo fart. Noe som er totalt fraværende på denne mannen. Blitt parkert av skilpadda franklin på 60 metern.

Om han har hatt noen topp? Gamsten var meget god og stabil for Blackburn i en årrekke i Premier League. Var over en lengre periode fulgt av våre røde hovedrivaler.

I dag er han selvsagt over middagshøyden og altfor godt betalt, så jeg ønsker han ikke til Leeds. Tror heller ikke det er realistisk; Gamsten ender i en bedre klubb i PL (West Ham?) eller Bundesliga.

Påstår ikke at du er en av de, Annesj, men jeg mener folk som Gamst, Riise og Carew er ofre for tradisjonell, norsk jantelov. At de liker dyre biler og annet, tror jeg bunner mye i misunnelse. Innholdsrike og meget gode karrierer har de alle hatt, men i stedet for å hylle de som tre av få norske fotballyspunkt etter 2000, elsker folk å rakke ned på de.
Marching on together!

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #887 på: August 09, 2013, 14:01:02 »
McDermott om denne signeringen han har jaktet i lang tid:

"We believed the player would be allowed to leave, so did he and his agent, for some reason the club are now saying he can't". #lufc

BMD: "The player has made it clear he wants to join us and his club allowed us to believe a deal could be struck" #lufc

BMD: "It now appears they don't want to sell the player which has made it difficult for us".

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #888 på: August 09, 2013, 14:11:19 »
McDermott om denne signeringen han har jaktet i lang tid:

"We believed the player would be allowed to leave, so did he and his agent, for some reason the club are now saying he can't". #lufc

BMD: "The player has made it clear he wants to join us and his club allowed us to believe a deal could be struck" #lufc

BMD: "It now appears they don't want to sell the player which has made it difficult for us".


Leeds United.....  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #889 på: August 09, 2013, 14:13:51 »
Neida, er nok ikke en a de. De er blant våre mest suksessrike nordmenn karrieremessig. Liten tvil om det. Statsen til Gamsten er ikke så strålende. Men helt grei. Det er nå min mening da :) Han spilte fast i PL i perioder. Få nordmenn som kan skryte a det seff ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #890 på: August 09, 2013, 15:01:43 »
Gamsten?? Seriøst a folkens. Mannen er lat. Over the top(Om han noen gang har hatt noen top å snakke om) Samt en lønn som langt fra svarer til kvaliteten ja. Hadde vært katastrofe i mine øyne. Ã… folk etterlyser jo fart. Noe som er totalt fraværende på denne mannen. Blitt parkert av skilpadda franklin på 60 metern.

Om han har hatt noen topp? Gamsten var meget god og stabil for Blackburn i en årrekke i Premier League. Var over en lengre periode fulgt av våre røde hovedrivaler.

I dag er han selvsagt over middagshøyden og altfor godt betalt, så jeg ønsker han ikke til Leeds. Tror heller ikke det er realistisk; Gamsten ender i en bedre klubb i PL (West Ham?) eller Bundesliga.

Påstår ikke at du er en av de, Annesj, men jeg mener folk som Gamst, Riise og Carew er ofre for tradisjonell, norsk jantelov. At de liker dyre biler og annet, tror jeg bunner mye i misunnelse. Innholdsrike og meget gode karrierer har de alle hatt, men i stedet for å hylle de som tre av få norske fotballyspunkt etter 2000, elsker folk å rakke ned på de.

Riise? Jantelov? Folk elsker å rakke ned på Riise, men det er ikke på grunn av jantaloven. Det er på grunn av dumskap og en total mangel på selvinnsikt.

Og Gamsten? Nei takk, for dyr. Og tviler dessuten på at han blir værende i Championship.

For øvrig er dette en ryktetråd hvor vi ikke skal diskutere norske spillere som aldri har vært linket til oss  ::)

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #891 på: August 09, 2013, 15:58:48 »
At Riise har gjort dumme ting er jeg helt enig i. All kritikken kom derimot ikke som et følge av dumskapen, den var der lenge før sportsbilene, SMSene og spytting på Carew. Sistnevnte er også en folk elsker å kritisere, uten at jeg helt ser grunnen eller poenget mef å rakke ned på folk. Misunnelse er stikkordet. Man kan ofte snakke om mangel på selvinnsikt men han er millionær og har spilt CLfinale to ganger.

Forøvrig synd med spilleren som glipper. Fort vekk snakl om Mills
« Siste redigering: August 09, 2013, 16:00:24 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #892 på: August 09, 2013, 16:03:11 »
At Riise har gjort dumme ting er jeg helt enig i. All kritikken kom derimot ille som et følge av dumskapen, den var der lenge før sportsbilene, SMSene og spytting på Carew. Sistnevnte er også en folk elsker å kritisere, uten at jeg helt ser grunnen eller poenget mef å rakke ned på folk. Misunnelse er stikkordet.

Forøvrig synd med spilleren som glipper. Fort vekk snakl om Mills

Meget off-topic, men hvem er misunnelig på en kar som skal gifte seg for tredje gang i en alder av 33år og som samtidig presterer å si at han er glad at han endelig har funnet en som elsker han for den han er?? Et stikk til ex-fruene, men de har jo barn med han. JAR er for meg noe av det mest uspiselige man finner, blir latterlig at andre og han selv skylder på janteloven.

Gamsten kunne gjort en jobb for oss, men han mangler jo farten vi mangler og det er vel Murphy sin fot vi skal stole på fremover!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sander

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #893 på: August 09, 2013, 16:25:01 »
Ikke god nok for Blackburn, da heller ikke god nok for Leeds..
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #894 på: August 09, 2013, 16:27:04 »
Sorry at jeg nevnte Riise. Hatet mot Upopulariteten rundt han er tydelig sterkt. Poenget mitt var at janteloven står sterkt mot folk med suksess som atpåtil tør stikke seg litt ut. Medregner ikke Riise, men Carew, Gamst også Northug for mange.

Tilbake til emnet rykter.
Marching on together!

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #895 på: August 09, 2013, 19:47:21 »
Er Northug linket til oss?

Ankerjon15

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #896 på: August 09, 2013, 20:04:26 »
Riise og gamsten har ingen ting i LEEDSå gjøre, la de heller stelle med håret sitt.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #897 på: August 09, 2013, 20:45:38 »
Er Northug linket til oss?

Gammelt nytt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #898 på: August 09, 2013, 22:59:19 »
McDermott om denne signeringen han har jaktet i lang tid:

"We believed the player would be allowed to leave, so did he and his agent, for some reason the club are now saying he can't". #lufc

BMD: "The player has made it clear he wants to join us and his club allowed us to believe a deal could be struck" #lufc

BMD: "It now appears they don't want to sell the player which has made it difficult for us".
denna visan denna mantrat har jag nog hört 100 gånger de sista 5-6 åren, måste väl kunna att ha en plan  b?
 

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #899 på: August 09, 2013, 23:10:53 »
Litt av en rykte-tråd. Riise og Gamst, som ikke en gang er linket. 2 min lesning man aldri får igjen   :-\