Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21  (Lest 634026 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

rober

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1140 på: September 04, 2013, 19:32:31 »
Sikkert mange som er registrert, men ikke pålogget. ;)
Skal jeg bare innom for en raskt titt, logger jeg meg ikke på.

aha...hadde jeg jo ikke tenkt på i det hele tatt  ::)

Hva er poenget med å logge seg av??  Det gjør eg aldri...

Vanesak!

Vil jo ikke gi inntrykk at jeg tilbringer 24/7 på forumet. ;)

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1141 på: September 04, 2013, 19:48:55 »
Sikkert mange som er registrert, men ikke pålogget. ;)
Skal jeg bare innom for en raskt titt, logger jeg meg ikke på.

aha...hadde jeg jo ikke tenkt på i det hele tatt  ::)

Hva er poenget med å logge seg av??  Det gjør eg aldri...

Ikke jeg heller, men automatiske skanninger av pc'en gjør at jeg må logge meg inn, hvilket jeg alltid gjør...uansett.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

nord

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1143 på: September 04, 2013, 20:03:50 »
Vil hellere bruge Diouf i form
 

Jostein.

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1144 på: September 05, 2013, 14:24:11 »
Får vi inn Billy Sharp og en habil wing på lån, så er jeg ikke i tvil om at vi kjempe helt i toppen  :D
Leeds Carajo!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1145 på: September 05, 2013, 14:28:11 »
Får vi inn Billy Sharp og en habil wing på lån, så er jeg ikke i tvil om at vi kjempe helt i toppen  :D

oh yeah!  Agree...
 

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1146 på: September 05, 2013, 16:22:04 »
Får vi inn Billy Sharp og en habil wing på lån, så er jeg ikke i tvil om at vi kjempe helt i toppen  :D

oh yeah!  Agree...

Hvorfor denne heltedyrkelsen av Sharp. En god spiss, men ikke noen målmaskin

Jostein.

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1147 på: September 06, 2013, 09:12:31 »
Får vi inn Billy Sharp og en habil wing på lån, så er jeg ikke i tvil om at vi kjempe helt i toppen  :D

oh yeah!  Agree...

Hvorfor denne heltedyrkelsen av Sharp. En god spiss, men ikke noen målmaskin


Sharp er en spiller type vi sårt mangler på topp, så enkelt er det. Såklart det finnes bedre spisser, men hva som er ledig på låne markedet. Så tror jeg han passer bra inn 8)
Leeds Carajo!

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1148 på: September 06, 2013, 09:35:48 »
Får vi inn Billy Sharp og en habil wing på lån, så er jeg ikke i tvil om at vi kjempe helt i toppen  :D

oh yeah!  Agree...

Hvorfor denne heltedyrkelsen av Sharp. En god spiss, men ikke noen målmaskin


Sharp er en spiller type vi sårt mangler på topp, så enkelt er det. Såklart det finnes bedre spisser, men hva som er ledig på låne markedet. Så tror jeg han passer bra inn 8)

Det vi mangler på topp er en goalgetter.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1149 på: September 06, 2013, 10:01:18 »
Får vi inn Billy Sharp og en habil wing på lån, så er jeg ikke i tvil om at vi kjempe helt i toppen  :D

oh yeah!  Agree...

Hvorfor denne heltedyrkelsen av Sharp. En god spiss, men ikke noen målmaskin


Sharp er en spiller type vi sårt mangler på topp, så enkelt er det. Såklart det finnes bedre spisser, men hva som er ledig på låne markedet. Så tror jeg han passer bra inn 8)

Det vi mangler på topp er en goalgetter.

Billy Sharp har følgende stats de siste tre sesongene for hhv Doncaster, Southampton og Forest (alt i Championship + 3 kamper i PL):

100 kamper - 47 mål = 0,47 mål pr. kamp.

I hele karrieren har han:

310 kamper - 141 mål = 0,45 mål pr. kamp.

I mine øyne er dette en goalgetter.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Mr. Leeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1150 på: September 06, 2013, 10:08:05 »
Får vi inn Billy Sharp og en habil wing på lån, så er jeg ikke i tvil om at vi kjempe helt i toppen  :D

oh yeah!  Agree...

Hvorfor denne heltedyrkelsen av Sharp. En god spiss, men ikke noen målmaskin


Sharp er en spiller type vi sårt mangler på topp, så enkelt er det. Såklart det finnes bedre spisser, men hva som er ledig på låne markedet. Så tror jeg han passer bra inn 8)

Det vi mangler på topp er en goalgetter.

Billy Sharp har følgende stats de siste tre sesongene for hhv Doncaster, Southampton og Forest (alt i Championship + 3 kamper i PL):

100 kamper - 47 mål = 0,47 mål pr. kamp.

I hele karrieren har han:

310 kamper - 141 mål = 0,45 mål pr. kamp.

I mine øyne er dette en goalgetter.

auren

Enig. Etter min mening supert om vi får han og en ving inn på lån og mulighet for permanent overgang i januar!
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1151 på: September 06, 2013, 11:07:36 »
Får vi inn Billy Sharp og en habil wing på lån, så er jeg ikke i tvil om at vi kjempe helt i toppen  :D

oh yeah!  Agree...

Hvorfor denne heltedyrkelsen av Sharp. En god spiss, men ikke noen målmaskin


Sharp er en spiller type vi sårt mangler på topp, så enkelt er det. Såklart det finnes bedre spisser, men hva som er ledig på låne markedet. Så tror jeg han passer bra inn 8)

Det vi mangler på topp er en goalgetter.

Billy Sharp har følgende stats de siste tre sesongene for hhv Doncaster, Southampton og Forest (alt i Championship + 3 kamper i PL):

100 kamper - 47 mål = 0,47 mål pr. kamp.

I hele karrieren har han:

310 kamper - 141 mål = 0,45 mål pr. kamp.

I mine øyne er dette en goalgetter.

auren
Sharp kan sikkert bli en nyttig spiller. Heldigvis ikke i samme klasse som "rasket" Steve Morison eller Noel Hunt  ;)

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1152 på: September 06, 2013, 13:51:28 »
Vi mangler goalgetter? Synes vi mangler en som kan skape sjanser mer enn vi mangler en som omsetter dem.
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1153 på: September 06, 2013, 14:19:40 »
Vi mangler goalgetter? Synes vi mangler en som kan skape sjanser mer enn vi mangler en som omsetter dem.

Det er jo laget sin feil at vi nesten ikke skaper målsjanser. Slik vi spiller så trenger vi en type spiss som lager målene selv, en lik Benteke og Lukaku.

Hadde vi hatt en kantspiller med fart og gode innlegg så tror jeg Varney og Hunt + resten hadde kommet mer til sin rett...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.


Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1156 på: September 06, 2013, 17:27:38 »
http://www1.skysports.com/football/news/11694/8908740/birmingham-boss-lee-clark-confirms-leeds-interest-in-chris-burke

Chris burke på vei inn?

Det er vel det han akkurat ikke er. Blir nok i Brum minst til januar. Håper BmD har mer enn 600k å bruke i januar, og da bør et par vinger stå høyt oppe på pri-lista!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1158 på: September 09, 2013, 22:21:03 »
Forslag til lånespillere fra denne bloggeren:

Jack Butland (keeper):
Brian McDermott seems pretty happy with veteran goalkeeper Paddy Kenny to be Leeds’ No.1 this season, but none the less, acquiring Stoke starlet Jack Butland on loan would be a major improvement between the sticks.

The 20 year-old rose to acclaim last summer at the London Olympics where he was a mainstay for Team GB, before producing impressive displays throughout his first full season with Birmingham.

Now at Stoke, Butland is keen to source regular football this season after realising he won’t be usurping Asmir Begovic from the first team any time soon, and a Championship loan move seems more than likely.

The once-capped England prodigy is desperate to make a case for himself before the 2014 World Cup, and will jump at the chance to impress for any club he’s farmed out to.

None the less, he’d still be an addition to the Elland Road wage bill, and Brian McDermott would rather spend the money on other areas of the first team.


Ricardo Vaz Te
Wantaway West Ham winger Ricardo Vaz Te is searching for a new home after submitting a transfer request at Upton Park just before deadline day.

The Portuguese has fallen behind Joe Cole, Stewart Downing and Matt Jarvis in the pecking order on the flanks, and Sam Allardyce was happy enough to let Vaz Te leave to Norwich on deadline day, before the planned deal collapsed.

But with the emergency loan window just around the corner, the Hammers could farm the 26 year-old out in order to get him off the wage bill.

Vaz Te’s Premier League performances have hardly been inspiring over the years, but the winger was sensational during his last Championship campaign.

The former Portugal U21 netted 10 goals in 22 appearances for Barnsley before a January move to Upton Park in 2011, where he recorded another 10 goals in 15 appearances which proved vital in getting the East Londoners back into the top flight.

Brian McDermott is keen to add a wideman to the Leeds roster after getting cold feet over his planned Chris Burke transfer from Birmingham, whilst he’s also looking to add more goals.

Vaz Te solves both those problems, and has proved he’s promotion material before.

As ever with Premier League players however, wages remain an issue.


Billy Sharp
A host of Championship outfits are on the hunt to sign experienced striker Billly Sharp after Southampton boss Mauricio Pochettino has made it clear the 27 year-old is not in his first team plans.

Sharp has been registered in the Saints’ Premier League squad, but he wasn’t included in pre-season, or the top-flight outfit’s opening three fixtures.

The Sheffield United academy product has always found goals in the lower tiers, with impressive records of 57 goals in 93 games at Scunthorpe, 41 in 86 at Doncaster and 10 goals in 30 outings on loan to Nottingham Forest last season.

Sharp is lethal in front of goal, and possesses the movement and positioning of a natural poacher, but is also capable of finding the net from almost anywhere in the final third.

The Saints man, best known for his heart-warming goal tribute to his deceased son in 2011, would add serious fire power to the Leeds strikeforce and is well acquainted with the Championship.

But if the Whites want to bring Sharp to Elland road, they’ll have to stave off interest from Forest, Sheffield Wednesday and Celtic.

His reported £17k per-week wages are also a major issue.


Luciano Becchio
Things haven’t gone too well for Luciano Becchio since joining Norwich from Leeds in January, with no goals in eight Premier League outings.

The striker has now fallen behind new signings Ricky Van Wolfswinkel, Gary Hooper and Johan Elmander in the pecking order at Carrow Road, which could pave the way for a loan switch to the Championship.

The Whites are well acquainted with the 29 year old, who spent five years with the Yorkshire outfit producing 75 league goals in 190 games.

The striker is tall, powerful and talented on the ball, and would link up well with Leeds star forward Ross McCormack, with the two having a pre-existing on-pitch relationship.

Some might see a move for the Argentine as a step back for Leeds, and would rather striking prodigy Matt Smith received more game time.

But if Brian McDermott is keen to add goals to his roster, there are few more established Championship strikers out there, that are already well acquainted with Elland Road.



Andre Wisdom
Liverpool starlet Andre Wisdom had planned to join Wigan on a season-long loan, but Brendan Rodgers pulled out of the deal due to Glen Johnson being sidelined for the next ten weeks.

But deadline day acquisitions of Mamadou Sakho and Tiago Ilori could change his mind, considering the Reds now possess great strength, depth and flexibility at the back.

The 20 year-old burst onto the Anfield scene last season with a string of impressive cameo performances, and he’s been a regular in the junior England set-up for some time, racking up 36 appearances from the U16s upwards so far in his international career.

Wisdom is strong, powerful, fast and capable of playing at either centre-back or right full-back, which would allow Brian McDemott to push Leeds prodigies Sam Byram and Lee Peltier into more promenant positions.

And having been born in Leeds, the Liverpool starlet could welcome the opportunity to receive regular first-team football in his home town.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1159 på: September 10, 2013, 00:38:56 »
Vi MÃ… få inn en ving me innleggsfot , jeg er en stor fan av billy sharp men vi må prioritere en ving.
en ving og Sharp viss det hadde gått , fantastisk
Pontus ❤

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1160 på: September 10, 2013, 15:42:25 »
Vi MÃ… få inn en ving me innleggsfot , jeg er en stor fan av billy sharp men vi må prioritere en ving.


http://www.youtube.com/watch?v=OojGSAR_STQ
Jon R.

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1161 på: September 10, 2013, 22:20:06 »
 ;D Kul låt

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1162 på: September 10, 2013, 22:26:11 »
Heia Brann!!  ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28968
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1163 på: September 14, 2013, 18:36:40 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  35s 
Quite interesting from BM: basically said he was tired of talking about "players we don't have" and wants to make best of existing squad.


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1164 på: September 15, 2013, 12:21:44 »
Hvor ble d av Gradel.... Endte han opp i Russland?
 

DOFFER

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1165 på: September 15, 2013, 12:42:11 »
Fremdeles i Saint-Étienne
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1166 på: September 15, 2013, 14:43:09 »
Skadet da eller, har jo ikke spilt i det hele tatt etter d jeg har fått med meg...
 

whitelocks

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1167 på: September 22, 2013, 14:07:53 »
David Bentley (tidl Blackburn og Tottenham) er linket til oss i flg Sunday Mirror angivelig for å få kickstartet karrieren sin igjen. Er ikke han en noe hurtig flankespiller? I tillegg uttaler Nigel Adkins at Adam Le Fondre kan gå ut på lån hvis han vil. Le Fondre har vel vært en pain in the ass for oss så hvorfor ikke gjøre han til vår pain in the ass? Dette iflg avisa The People. Begge to er rykter fra halvseriøse aviser.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1168 på: September 22, 2013, 23:59:45 »
@PhilHayYEP: #lufc planning to sign a new striker before Millwall on Saturday. A few options being considered. Seem to have heeded McDermott's comments.

Vingsspiller(e)??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1169 på: September 23, 2013, 09:40:50 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-eye-swoop-for-striker-1-6075962

Shane Long, Becchio eller Le Fondre inn på spissplassen, samt gi Bentley en pay as you play kontrakt, tror jeg kunne vært spennende.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.