Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 706607 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1650 på: April 18, 2013, 08:35:56 »
Ønskeliste ja.
Ny keeper
Ny stopper
2 nye flankespillere
1 sentral midt med kreativitet
Ny spiss.

Dette tror jeg er langt klokere enn å bytte 2/3 av stallen, ja. Fem-seks nye må man klare å integrere i troppen.
Du verden lojo...her er vi helt ENIGE :)
6 spillere høres dyrt ut, men vi kan få tak i! Håper på at BMD har nese på transferfronten :)

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1651 på: April 18, 2013, 09:01:25 »
Ønskeliste ja.
Ny keeper
Ny stopper
2 nye flankespillere
1 sentral midt med kreativitet
Ny spiss.

Dette tror jeg er langt klokere enn å bytte 2/3 av stallen, ja. Fem-seks nye må man klare å integrere i troppen.
Du verden lojo...her er vi helt ENIGE :)
6 spillere høres dyrt ut, men vi kan få tak i! Håper på at BMD har nese på transferfronten :)

Det må være euforien over å være kvitt Warnock som gjør oss utilregnelige.  ;D

Tankegangen min er at i hvert fall at om vi skal bytte ut det meste av stallen blir neste sesong uansett en mellomsesong siden vi ikke vil være samspilte før juletider. (og da kommer kravet om å skifte ut alle igjen). Med 5-6 nye i sommer og et par forsterkninger i januar bør playoff være klart innefor rekkevidde. Og tilsvarende sesongen etter hvis vi ikke skulle rykke opp i år. Da bør målet være å feie gjennom divisjonen som Trondheim Bydrift feier gjennom gatene for tiden.
- Leif Olav

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1652 på: April 18, 2013, 09:03:32 »
Ønskeliste ja.
Ny keeper
Ny stopper
2 nye flankespillere
1 sentral midt med kreativitet
Ny spiss.

Dette tror jeg er langt klokere enn å bytte 2/3 av stallen, ja. Fem-seks nye må man klare å integrere i troppen.
Du verden lojo...her er vi helt ENIGE :)
6 spillere høres dyrt ut, men vi kan få tak i! Håper på at BMD har nese på transferfronten :)

Akkurat dette har jeg stor tro på at BMD har.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Flottdet

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1653 på: April 18, 2013, 10:31:05 »
Behold alle og bruk tiden på og få skikk på laget..Hvis noen skal vekk så bør det kanskje være fra midtbanen vår. Her har vi en del spillere som har ett for dårlig bunnnivå.. Hva skjer med ryan hall? hva skjer med david norris? Jeg lurer på om disse er med neste sesong..

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1654 på: April 18, 2013, 14:53:59 »
Ønskeliste ja.
Ny keeper
Ny stopper
2 nye flankespillere
1 sentral midt med kreativitet
Ny spiss.

Dette tror jeg er langt klokere enn å bytte 2/3 av stallen, ja. Fem-seks nye må man klare å integrere i troppen.
Du verden lojo...her er vi helt ENIGE :)
6 spillere høres dyrt ut, men vi kan få tak i! Håper på at BMD har nese på transferfronten :)

Det må være euforien over å være kvitt Warnock som gjør oss utilregnelige.  ;D

Tankegangen min er at i hvert fall at om vi skal bytte ut det meste av stallen blir neste sesong uansett en mellomsesong siden vi ikke vil være samspilte før juletider. (og da kommer kravet om å skifte ut alle igjen). Med 5-6 nye i sommer og et par forsterkninger i januar bør playoff være klart innefor rekkevidde. Og tilsvarende sesongen etter hvis vi ikke skulle rykke opp i år. Da bør målet være å feie gjennom divisjonen som Trondheim Bydrift feier gjennom gatene for tiden.


Hmmmm.... så du hopper over en sesong om vi ikke rykker opp i løpet av 3 pluss tre (play-off)-kamper?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1655 på: April 18, 2013, 18:31:33 »
Håper inderlig vi får inn en ving me fart og skikkelige kvaliteter i sommer!
Matt Phillips ala Gradel type
Pontus ❤

samadhi

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1656 på: April 20, 2013, 19:10:19 »
Beckford er endelig skadefri og viser scoringsform i Huddersfiel.
En spillertype vi mangler. Sign him up!  :)
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1657 på: April 20, 2013, 20:24:26 »
Beckford er endelig skadefri og viser scoringsform i Huddersfiel.
En spillertype vi mangler. Sign him up!  :)

Støttes!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1658 på: April 20, 2013, 21:02:54 »
Ambivalent i forhold til Becks. Irriterende lat i store perioder hos oss. Målmaskin når han snur andre siden til. Men dærduen når han er dårlig, da er han elendig.
 

samadhi

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1659 på: April 20, 2013, 22:21:48 »
Ambivalent i forhold til Becks. Irriterende lat i store perioder hos oss. Målmaskin når han snur andre siden til. Men dærduen når han er dårlig, da er han elendig.

Tenk deg Beckford og Morrisen sammen på topp når de begge har en "day off"  ;)
marching on together,
derudaf forever...

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1660 på: April 21, 2013, 15:13:12 »
Ønsker ikke Beckford  tilbake. Ingen tvil om at han overbeviste hos oss sist, men har siden motbevist etter beste evne i Everton, Leicester og Hødds.  Fyren hadde også en lat spillespil som jeg hadde liten sans for.

Mvh
p0ndus

Sent from my discarded Dell 2008 pc.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1661 på: April 21, 2013, 15:22:25 »
Ambivalent i forhold til Becks. Irriterende lat i store perioder hos oss. Målmaskin når han snur andre siden til. Men dærduen når han er dårlig, da er han elendig.

Tenk deg Beckford og Morrisen sammen på topp når de begge har en "day off"  ;)

Eller en "on day"..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1662 på: Mai 01, 2013, 21:35:07 »

Joleon Lescott får ikkje fornya med man city,det hadde vore ein drøm å hatt i våre rekker.30 år og har nok att ein 4-5 gode år.
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1663 på: Mai 01, 2013, 21:43:04 »

Joleon Lescott får ikkje fornya med man city,det hadde vore ein drøm å hatt i våre rekker.30 år og har nok att ein 4-5 gode år.

Duberry in disguise?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1664 på: Mai 01, 2013, 21:46:45 »

Joleon Lescott får ikkje fornya med man city,det hadde vore ein drøm å hatt i våre rekker.30 år og har nok att ein 4-5 gode år.

Duberry in disguise?

Nei Lescott ville vore ein kjempesignering,Duberry var meir som Erlend Johnsen ;D
LIFE IS LEEDS

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1665 på: Mai 01, 2013, 21:56:32 »

Joleon Lescott får ikkje fornya med man city,det hadde vore ein drøm å hatt i våre rekker.30 år og har nok att ein 4-5 gode år.

Duberry in disguise?

Hvis dette var ment som en spøk...?

I motsatt fall er du ikke helt på nett i kveld.  ;)
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1666 på: Mai 02, 2013, 07:21:28 »

Joleon Lescott får ikkje fornya med man city,det hadde vore ein drøm å hatt i våre rekker.30 år og har nok att ein 4-5 gode år.

Duberry in disguise?

Hvis dette var ment som en spøk...?

I motsatt fall er du ikke helt på nett i kveld.  ;)

Lescott er meget god, Mancini har tapt mange poeng i år ved å foretrekke Nastacic.

Hadde vært en drøm å få Lescott og det er akkurat det, en drøm. Ønsket er derimot meget legitimt.

Jeg ønsker at den første signering viser ambisjonsnivået, en spiller som gir fansen trua. En signering ala Kasper, da var de fleste i ekstase.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1667 på: Mai 02, 2013, 10:15:51 »
Tycker inte vi behöver förändra så mycke. kanske en mittfältare och en anfallare som går direkt in i laget. fortsätt satsa på  våra lovande ungdommar.
 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1668 på: Mai 02, 2013, 10:26:45 »
Joleon Lescott kommer aldri til Leeds , han har over 100 000 £ i uka og er bare 30 år.

Håper vi får inn en mann veldig tidlig som viser ambisjon og som vi kan bygge på.
Jobi Mcanuff hadde jeg likt.
Pontus ❤

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1669 på: Mai 02, 2013, 14:30:28 »

Joleon Lescott får ikkje fornya med man city,det hadde vore ein drøm å hatt i våre rekker.30 år og har nok att ein 4-5 gode år.

Duberry in disguise?

Hvis dette var ment som en spøk...?

I motsatt fall er du ikke helt på nett i kveld.  ;)

Lescott er meget god, Mancini har tapt mange poeng i år ved å foretrekke Nastacic.

Hadde vært en drøm å få Lescott og det er akkurat det, en drøm. Ønsket er derimot meget legitimt.

Jeg ønsker at den første signering viser ambisjonsnivået, en spiller som gir fansen trua. En signering ala Kasper, da var de fleste i ekstase.

OK, broren til John Terry da!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1670 på: Mai 02, 2013, 15:09:17 »
Her kommer et "spot on" innlegg:

Let etter denne journalistens anbefalinger, McDermott. Han pleier å treffe med analysene sine:

Despite journalist Phil McNulty naming the youngster as 'one to watch' at the start of 2003–04 (13 of the 20 he named went on to become full internationals)..............


http://www.bbc.co.uk/sport/0/correspondents/philmcnulty/

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1671 på: Mai 02, 2013, 18:12:53 »
Joleon Lescott kommer aldri til Leeds , han har over 100 000 £ i uka og er bare 30 år.

Håper vi får inn en mann veldig tidlig som viser ambisjon og som vi kan bygge på.
Jobi Mcanuff hadde jeg likt.
Hinsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiides lønnsnivå. I fjor brukte Premierleague 14 milliarder bare på lønn. Eneste håper for oss er at en eller annen spar opp en spandabel araber eller russer.

Sleivind

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1672 på: Mai 03, 2013, 21:44:26 »
Jeg ønsker meg så mange og så gode spillere at vi rykker opp neste år. Kan vel ikke være for mye forlangt?

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1673 på: Mai 03, 2013, 22:56:50 »
kanske fel forum tråd men LUFC förnyar inte kontrakten med
leigh bormby
paul connolly
davide somma
Patrick kisnorbo
paul rachubka
monty gimpel
sanchez payne
jordan snodinb
patrick antelmi
habib habibou

davide somma får dock vara med på försäsongsträningen och visa sin fitness och kan få en andra chans
« Siste redigering: Mai 03, 2013, 22:59:04 av sportcarl1 »
 

Torpe-do

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1674 på: Mai 04, 2013, 00:45:40 »

davide somma får dock vara med på försäsongsträningen och visa sin fitness och kan få en andra chans

Blir det ikke mer sånn femte eller sjette sjanse?  :P

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1675 på: Mai 04, 2013, 19:10:57 »
Ser Barrantes herje for Ã…lesund mot RBK. God nok for Leeds?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1676 på: Mai 07, 2013, 10:16:26 »
Ser Barrantes herje for Ã…lesund mot RBK. God nok for Leeds?

auren
nope....
Ollan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1677 på: Mai 07, 2013, 10:46:14 »
Ser Barrantes herje for Ã…lesund mot RBK. God nok for Leeds?

auren
nope....
'Teknisk sett' god nok, så absolutt. Det man ikke vet er hvordan man vil takle en mer fysisk liga. Nå er Barrantes utrolig smart i å finne seg rom. Alle lag i Tippeligaen VET at de må hindre ham det, likevel klarer han å finne det. Spillere som Olofinjana, Korèn & co har lykkes iallefall.
Alderen taler dog imot Barrantes... Samtidig er han gratis til høsten...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

AndyMathie

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1678 på: Mai 08, 2013, 10:47:23 »

Joleon Lescott får ikkje fornya med man city,det hadde vore ein drøm å hatt i våre rekker.30 år og har nok att ein 4-5 gode år.

Duberry in disguise?

Hvis dette var ment som en spøk...?

I motsatt fall er du ikke helt på nett i kveld.  ;)

Lescott er meget god, Mancini har tapt mange poeng i år ved å foretrekke Nastacic.

Hadde vært en drøm å få Lescott og det er akkurat det, en drøm. Ønsket er derimot meget legitimt.

Jeg ønsker at den første signering viser ambisjonsnivået, en spiller som gir fansen trua. En signering ala Kasper, da var de fleste i ekstase.

Nastasic ble vel valgt fordi han allerede er en veldig god stopper, mens han i framtiden med spilletid muligens kanskje blir verdens beste stopper og tar da over stafettpinnen etter Kompany.
We are Leeds and we are proud of it!

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1679 på: Mai 08, 2013, 12:44:12 »

Joleon Lescott får ikkje fornya med man city,det hadde vore ein drøm å hatt i våre rekker.30 år og har nok att ein 4-5 gode år.

Duberry in disguise?

Hvis dette var ment som en spøk...?

I motsatt fall er du ikke helt på nett i kveld.  ;)

Lescott er meget god, Mancini har tapt mange poeng i år ved å foretrekke Nastacic.

Hadde vært en drøm å få Lescott og det er akkurat det, en drøm. Ønsket er derimot meget legitimt.

Jeg ønsker at den første signering viser ambisjonsnivået, en spiller som gir fansen trua. En signering ala Kasper, da var de fleste i ekstase.

Nastasic ble vel valgt fordi han allerede er en veldig god stopper, mens han i framtiden med spilletid muligens kanskje blir verdens beste stopper og tar da over stafettpinnen etter Kompany.

I år har det ikke funket så bra, han har ikke vært veldig god. Han skulle vært sluppet til slik Ferguson har gjort med Smalling og Jones.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.