Skrevet av Emne: FINALEKAMP 2: vs CARLISLE, Northern Area, Johnstone's Paint Trophy, 09.02.2010  (Lest 76370 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LeifMorten

Jeg makter ikke å forstå hvordan vi skal score to mål i kveld! Ikke sting over angrepsspillet.
 

viking

Ingen plan i spillet.
Ballen bare måkes fram på lykke og fromme....
Frykter en frustrerende vår !!
 

leknes

nå er det desverre trist å se på. kom igjen leeds.

Bites Yer Legs

Har alltid slitt mot dette drittlaget, men f heller.. Naylor er bambi på isen, Howson og Doyle jager skygger, Becchio prøver å heade ballen til månen, Mcsheffrey sitter nok igjen i garderoben!!  >:(


Sånn.. Dette vinner vi!!  ;)
KEEP FIGHTING!!

sveifors

Ingen plan i spillet.
Ballen bare måkes fram på lykke og fromme....
Frykter en frustrerende vår !!

Det er vel typisk Leeds at vi er nær opprykk så vi kjenner lukten, også............. jeg sier ikke mer
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Frode

Personlig har jeg mast om nytt blod på midtbanen i lang tid nå.  Savner definitivt en sjef der ute ..
 

Evig Pint

Dette er virkelig dårlig. Her ser vi hvor mye angrepsspillet vårt savner Becks
Marching on together

sveifors

Vi er skremmende dårlig, og ingen som leder an
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

vertigo

Uten Bechford er vi ikke farlige foran mål, dessverre
 

sveifors

Denne J Crowe, huff og atter huff, lenge siden han var heldig på banen
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Evig Pint

Nei nå er jeg bare trist :( :'(
Marching on together

kilgallon

Dette er veldig frustrerende å se på. Hvor er det spillet vi presterte før jul? Howson treffer utrolig mange dårlige beslutninger på midtbanen, forsvaret er helt på glattis, Gradel roter seg bort hele tiden - hvis han ikke går i offside.

FredRaw

Jeg ser et lag uten selvtillit som bare måker ballen opp... dette er trist!!
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

GeirO

Håper på litt gal Hawaiifotball i 2.omgangen, Slik at Leeds vinner kampen 5-3 :)
MOT

Andersen

Det er ikke mye å rope hurra for dette her , Carlisle vil mere enn Leedsgutta.  :-[ LEEDS4EVER.

Tom S

Huffda, dette var ikkje bra!
COME ON LEEDS !!

Hobben

Dette er ræva, vi kan ikke spille en pasning, vi takler som noen kløner (Tenker mest på Jason), det er ikke en dritt som skjer fremme, eller jo, Gradel går i offside, det skjer.

Innlegga og cornere er håpløse, vi spiller som et League Two lag!

Vi når ikke noe finale i denne cupen, slik er det!! Med spisser som ser ut som høns, går det ikke.

Vi er avhengige av Becks, og det i seg selv er tragiskt.
Rogaland Whites

Oggy

Denne J Crowe, huff og atter huff, lenge siden han var heldig på banen

MEGET enig der, du........
Han suger dessverre  >:(
Oggy

Ronald

Patetisk, elendig........ Totalt uinteresserte spillere. Dette har så langt vært en eneste stor nedtur. Eg pleier ikkje bli så negativ, men viss dette e representativt for Leeds pr d.d. så kan vi se langt etter opprykk. Selv om dette e cup bør man forvente at spillerne ofrer alt. Det er ikke system på spillet, mottak på linje med kjerringer avslutninger som knapt kan kalles halv sjanser. Huff, nei dette gjorde meg bare sint.

Sterland

Vi blir pissa på igjen... Midtbanen blir overkjørt. Hvor er Doyle og Howson?? Helt siden Gary Mac (spilleren) forsvant har vi hatt en skrikende mangel etter en virkelig SJEF på midtbanen. Dette er en skam. I tillegg har vi en forsvar som spiller som juniorer. Satser iallefall på at Crowe blir igjen i garderoben..

Evig Pint

Dette er fryktelig dårlig ja, men la oss nå se hva som skjer i andre omgang. Håper Grayson kan gjøre noen grep.

Personlig liker jeg ikke forsvarsduoen Mikkelikk - Naylor. Her er det mye tilfeldig forsvarsspill føler jeg.. Savner Kisnorbo


Midtbanen er ute å kjøre som vanlig! At vi ikke har forsøkt å forsterke den er bare svakt av ledelsen.
Marching on together

Joensen

Vi får håpe de tar seg sammen i andre omgang og at Grayson får spillerene mer tent ;)

euphor9

Dacourt come home!

Blank_File

Idiotiske rykter om Dacourt har bare gjort alt verre!

Andersen

Nesten sånn at jeg vil dra frem et kaldt gufs fra Macallister tia han regjerte på Elland Road som manager vel å merke ! kan ikke si at jeg gleder meg til Leyton Orient kampen til helga heller !  Vi er så totalt ute av form! Det er bare trist å se på. :-\ LEEDS4EVER.

Sheridan

Dette er fryktelig dårlig ja, men la oss nå se hva som skjer i andre omgang. Håper Grayson kan gjøre noen grep.

Personlig liker jeg ikke forsvarsduoen Mikkelikk - Naylor. Her er det mye tilfeldig forsvarsspill føler jeg.. Savner Kisnorbo


Midtbanen er ute å kjøre som vanlig! At vi ikke har forsøkt å forsterke den er bare svakt av ledelsen.

Veldig...

Hallgeir *

Idiotiske rykter om Dacourt har bare gjort alt verre!
For oss supportere, mener du? Har vel ikke noe med denne kampen å gjøre.
Super Leeds since 1968

testo

nå snakker vi
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

CoachKarlstad

JADDA!!!

readysteady

Sånn ja, det var noe annet det!!!!!!!!!!