Skrevet av Emne: Hvem her har et "international membership"?  (Lest 2113 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Hvem her har et "international membership"?
« på: September 06, 2010, 17:12:15 »
og hvilke fordeler har dere hatt av et slikt medlemsskap foruten billetter til hjemmekamper og 10% rabatt i suvenirbutikken (nettbutikken også)?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ANNAN

Sv: Hvem her har et "international membership"?
« Svar #1 på: September 06, 2010, 17:21:20 »

jeg er internasjonal member,og fordelen er vel noen flere enn de du nevner,men fordelen som gjør at jeg betaler for medl skap er enkel,du har ikke kjangs å få billetter på Revie Stand om du ikke er medlem,og det er grunn god nok for meg ;)
LIFE IS LEEDS

Tom S

Sv: Hvem her har et "international membership"?
« Svar #2 på: September 06, 2010, 17:21:53 »
Eg har International Membership.

For min del dreier det seg i hovedak om billetter.

Elles er det vel tilgang til Billys Bar på kampdagen, muligheter for å delta på forskjellige arrangement i klubben som juleparty, end of season party o.l.
Videre er det rabattert pris på program, LLL og som du nemner 10% i shoppen.

Og så støtter ein jo klubben (eller Bates om du vil ;) )
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: Hvem her har et "international membership"?
« Svar #3 på: September 06, 2010, 17:23:41 »
Er det 10% i nettbutikken og på Elland Road?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

pale

Sv: Hvem her har et "international membership"?
« Svar #4 på: September 06, 2010, 17:24:21 »
Jeg er også medlem.
Ble det første gang for å skaffe meg play-off billett mot Doncaster. Det var jo ikke mulig uten. Har blitt værende medlem for å få mulighet for borte-billett, tilgang til Billys bar på ER og avslag i sjappa.

Men var skuffet når kortet ikke kom før en uke etter seriestart >:(

Tom S

Sv: Hvem her har et "international membership"?
« Svar #5 på: September 06, 2010, 17:39:30 »
Er det 10% i nettbutikken og på Elland Road?

ja
COME ON LEEDS !!

lojosang

Sv: Hvem her har et "international membership"?
« Svar #6 på: September 06, 2010, 17:46:32 »
Jeg er medlem. Bel det i utgangspunktet for å få billetter til playoffinalen mot Doncaster, og har ikke sett noen god grunn til å ikke fornye medlemsskapet.
- Leif Olav

SOL

Sv: Hvem her har et "international membership"?
« Svar #7 på: September 06, 2010, 17:57:35 »
Du får også tilgang til billetter på bortekamper - blant Leedsfansen!! ;)
 

Rasmussen7

Sv: Hvem her har et "international membership"?
« Svar #8 på: September 06, 2010, 18:11:07 »
Skaffet meg membership fordi jeg nesten gikk glipp av Bristol Rovers-kampen uten membership... Fikk billet i sistelitn, og bestemte meg da veldig fort får at jeg skal ikke stå nesten inni storskjermen på en så viktig kamp engang til...Fikk ikke være med å storme banen heller på grunn av d... >:(

Hobben

Sv: Hvem her har et "international membership"?
« Svar #9 på: September 06, 2010, 19:18:39 »
Jeg er også medlem.

Grunner:

- Billeter, jeg kan feks reise til kamper som Tottenham hjemme i cupen (eks fra ifjor), og kan få billeter til de store kampene (Bristol R i fjor som eit eks)

- 10 % i supportersjappa.

- Støtter Leeds United
Rogaland Whites

JanPSyse

Sv: Hvem her har et "international membership"?
« Svar #10 på: September 06, 2010, 20:10:35 »
I forhold til billettkjøp, er det en maksgrense på antall billetter, på hjemme og bortekamper, per medlemskap?

Tenkte meg over sjøen etter jul med to kompiser.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

pale

Sv: Hvem her har et "international membership"?
« Svar #11 på: September 06, 2010, 20:12:31 »
Du får vel fire hjemmebilletter, tror jeg. Nå er jo ikke det noe problem om dagen uansett.

Men det er kun en bortebillett pr membeship.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hvem her har et "international membership"?
« Svar #12 på: September 06, 2010, 20:15:40 »
I forhold til billettkjøp, er det en maksgrense på antall billetter, på hjemme og bortekamper, per medlemskap?

Tenkte meg over sjøen etter jul med to kompiser.

Som IM har du forkjøpsrett på 8 billetter pr. hjemmekamp før de blir lagt ut på general sale :)

« Siste redigering: September 06, 2010, 20:47:01 av Rudi G. »

bwirum

Sv: Hvem her har et "international membership"?
« Svar #13 på: September 07, 2010, 11:19:24 »
Bruker det stort sett til forhåndskjøp av hjemmebilletter, nyttig når det er store matcher så du får greie plasser og ikke bare må sitte der du allernådigst får plass. Og så sparer jeg vel stort sett inn medlemskapet på 10% rabatt i shopene.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)