Skrevet av Emne: EX-Akademisjef: Neil Redfearn  (Lest 280890 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Woody

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #120 på: Februar 10, 2012, 17:27:19 »
Veit det er tidlig på fredagskvelden,men veddar ei flaske Whiskey på at Neil Redfearn vert sittande ut sesongen.Har og ein følelse av at NOKON ikkje klarar å la vera å vedda i mot ;D ;D
LIFE IS LEEDS

Jon R

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #121 på: Februar 10, 2012, 17:43:38 »
Synes dette med 3 kamper var en grei løsning av Bates & co, forutsatt at jakten på mer "proven" kandidater faktisk fortsetter. At spillerne vil ha han er ihvertfall ingen ulempe slik jeg ser det. 

Som jeg skrev før BC kampen: Jeg får gode vibber av Neil Redfearn og måten han fremstår på.  :)


Jeg og, i utgangspunktet, men... På gårsdagens pressekonferanse sa han bl.a, slik jeg oppfattet det, at når kampen er i gang er alt opp til spillerene, manageren kan ikke tilføre noe da, det han kan tilføre blir gjort opp mot kampen, ikke når den er i gang, dette sådde en sterk tvil hos meg :-\

Utsagnet "coaching i  verdensklasse" er dermed avslørt som ren svada! For å ta en tilfeldig valgt fotballprofil: Hva mener for eksempel Kjetil Rekdal om dette?

Jeg blir litt bekymret jeg også hvis det virkelig var dette han sa og mente... :-\
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #122 på: Februar 10, 2012, 18:50:06 »
Synes dette med 3 kamper var en grei løsning av Bates & co, forutsatt at jakten på mer "proven" kandidater faktisk fortsetter. At spillerne vil ha han er ihvertfall ingen ulempe slik jeg ser det. 

Som jeg skrev før BC kampen: Jeg får gode vibber av Neil Redfearn og måten han fremstår på.  :)


Jeg og, i utgangspunktet, men... På gårsdagens pressekonferanse sa han bl.a, slik jeg oppfattet det, at når kampen er i gang er alt opp til spillerene, manageren kan ikke tilføre noe da, det han kan tilføre blir gjort opp mot kampen, ikke når den er i gang, dette sådde en sterk tvil hos meg :-\

Utsagnet "coaching i  verdensklasse" er dermed avslørt som ren svada! For å ta en tilfeldig valgt fotballprofil: Hva mener for eksempel Kjetil Rekdal om dette?

Jeg blir litt bekymret jeg også hvis det virkelig var dette han sa og mente... :-\

Fra ca 15 minutter ut i intervjuet!

http://www.sport247.tv/lufc/

Andersen

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #123 på: Februar 10, 2012, 19:13:26 »
Ikke så veldig valgte ord der nei, :nå har jeg trent gutta ei uke fram til neste kamp alt opp til dem nå å vinne , jeg kan ikke gjøre mere . Sånn ville det hørtes ut i mine ører.  ???

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #124 på: Februar 10, 2012, 19:56:29 »
Veit det er tidlig på fredagskvelden,men veddar ei flaske Whiskey på at Neil Redfearn vert sittande ut sesongen.Har og ein følelse av at NOKON ikkje klarar å la vera å vedda i mot ;D ;D
Jeg klarer. Tror faktisk KB lar NR sitte ut sesongen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #125 på: Februar 10, 2012, 20:02:13 »
Jeg tror faktisk det er Bates som har fått en ny nikkedukke, han har sikkert instruert NR til å si dette for da å legge alt ansvaret på spilleren slik at det blir enda mer splidd i spillegruppa. Da kan Bates selge alle de som han kan få en salgssum for og kun spille med Nunez på banen sammen med 18-åringer + billige lånespillere.

Fra spøk til revolver, hvis spillerne ikke har den rette innstillinga på vei inn i kampen så er det lite man kan gjøre. Det er klart at en "hårføner" kan vekke noen i ny og ne, men er man nødt til å ta i bruk "hårfønere" hver uke så har man tapt. Jeg husker at Hallvar Thoresen sa engang når han trente Lillestrøm at det var ikke hans oppgave å motivere spillerne i det hele tatt, da har man kanskje misforstått litt..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #126 på: Februar 10, 2012, 20:05:54 »
Mulig HT mente at det å spille fotball for selveste LSK var motivasjon nok i seg selv? Kanskje det, i en ideell verden.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #127 på: Februar 10, 2012, 20:08:32 »
Mulig HT mente at det å spille fotball for selveste LSK var motivasjon nok i seg selv? Kanskje det, i en ideell verden.

I en ideell verden ja, men den lever vi ikke i. HT var ikke der lenge og var ingen populær mann.

I en ideell verden har alle klubber en dyktig manager som "alle" liker, som Redknapp i Tottenham..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #128 på: Februar 10, 2012, 20:22:31 »
HT var jo et fenomen, ikke en vanlig fotballspiller. Han dro på egenhånd som 16-åring fra Larvik Turn til Nederland (Twente) for å få proffkontrakt der. Det var i en tid da norske utenlandsproffer var like vanlige som barter på egg. Han blir selvsagt svært overrasket å se at andre fotballspillere ikke deler den samme ensporete innstillingen som han. Det er noe unorsk over HT. Virker mer som en innstilling er amerikaner kan ha.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #129 på: Februar 10, 2012, 21:01:23 »
Jeg tror faktisk det er Bates som har fått en ny nikkedukke, han har sikkert instruert NR til å si dette for da å legge alt ansvaret på spilleren slik at det blir enda mer splidd i spillegruppa. Da kan Bates selge alle de som han kan få en salgssum for og kun spille med Nunez på banen sammen med 18-åringer + billige lånespillere.

Fra spøk til revolver, hvis spillerne ikke har den rette innstillinga på vei inn i kampen så er det lite man kan gjøre. Det er klart at en "hårføner" kan vekke noen i ny og ne, men er man nødt til å ta i bruk "hårfønere" hver uke så har man tapt. Jeg husker at Hallvar Thoresen sa engang når han trente Lillestrøm at det var ikke hans oppgave å motivere spillerne i det hele tatt, da har man kanskje misforstått litt..

Selvfølgelig er det viktig at spillerne må ha riktig innstilling og fokus inn mot kampen, men en god manageregenskap er jo å kunne gjøre endringer underveis. Taktiske grep, bytter og beskjeder kan endre kampbildet..

Woody

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #130 på: Februar 10, 2012, 21:28:14 »
Veit det er tidlig på fredagskvelden,men veddar ei flaske Whiskey på at Neil Redfearn vert sittande ut sesongen.Har og ein følelse av at NOKON ikkje klarar å la vera å vedda i mot ;D ;D
Jeg klarer. Tror faktisk KB lar NR sitte ut sesongen.

Les innlegget mitt ein gang til ;D
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #131 på: Februar 10, 2012, 21:32:40 »
Jeg tror faktisk det er Bates som har fått en ny nikkedukke, han har sikkert instruert NR til å si dette for da å legge alt ansvaret på spilleren slik at det blir enda mer splidd i spillegruppa. Da kan Bates selge alle de som han kan få en salgssum for og kun spille med Nunez på banen sammen med 18-åringer + billige lånespillere.

Fra spøk til revolver, hvis spillerne ikke har den rette innstillinga på vei inn i kampen så er det lite man kan gjøre. Det er klart at en "hårføner" kan vekke noen i ny og ne, men er man nødt til å ta i bruk "hårfønere" hver uke så har man tapt. Jeg husker at Hallvar Thoresen sa engang når han trente Lillestrøm at det var ikke hans oppgave å motivere spillerne i det hele tatt, da har man kanskje misforstått litt..

Selvfølgelig er det viktig at spillerne må ha riktig innstilling og fokus inn mot kampen, men en god manageregenskap er jo å kunne gjøre endringer underveis. Taktiske grep, bytter og beskjeder kan endre kampbildet..

Grayson var helt rå på grep, skiftet jo taktikk flere ganger i løpet av en kamp og satte innpå nye spillere som endre kampbildet totalt. Spørs om det sprer trygghet i det lange løp...?!?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

radar

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #132 på: Februar 10, 2012, 22:44:20 »
Mulig HT mente at det å spille fotball for selveste LSK var motivasjon nok i seg selv? Kanskje det, i en ideell verden.

I en ideell verden ja, men den lever vi ikke i. HT var ikke der lenge og var ingen populær mann.
OT. Feil, HT var populær i Lillestrøm. Hjelpetrener med egen sang.
 

Jon R

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #133 på: Februar 11, 2012, 01:29:19 »

I en ideell verden har alle klubber en dyktig manager som "alle" liker, som Redknapp i Tottenham..:)

Harry Redknapp ja. Sukk. Ikke så mange åra siden "noen" av oss ønsket seg mannen til Leeds, i en tid der han fortsatt var et realistisk target for oss. Hans "grep" i pausen i en kamp mellom Southampton og våre gutter en novemberdag i 2005 var dog ikke av hans mest geniale.  ;D
Jon R.

lojosang

Sv: Re: Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #134 på: Februar 11, 2012, 04:30:26 »

I en ideell verden har alle klubber en dyktig manager som "alle" liker, som Redknapp i Tottenham..:)

Harry Redknapp ja. Sukk. Ikke så mange åra siden "noen" av oss ønsket seg mannen til Leeds, i en tid der han fortsatt var et realistisk target for oss. Hans "grep" i pausen i en kamp mellom Southampton og våre gutter en novemberdag i 2005 var dog ikke av hans mest geniale.  ;D

Så nettopp han bli karakterisert som "en trivelig fyr" med god teft på transfermarkedet fullstendig blottet for taktiske egenskaper av en svenske som har spilt under ham.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Rasmussen7

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #135 på: Februar 11, 2012, 04:37:44 »
Tipper Redknap sikkert var den første som leverte inn jobbsøknad til KB når SG fikk fyken... Not!!!

Leedsfan

Sv: Re: Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #136 på: Februar 11, 2012, 09:03:19 »

I en ideell verden har alle klubber en dyktig manager som "alle" liker, som Redknapp i Tottenham..:)

Harry Redknapp ja. Sukk. Ikke så mange åra siden "noen" av oss ønsket seg mannen til Leeds, i en tid der han fortsatt var et realistisk target for oss. Hans "grep" i pausen i en kamp mellom Southampton og våre gutter en novemberdag i 2005 var dog ikke av hans mest geniale.  ;D

Så nettopp han bli karakterisert som "en trivelig fyr" med god teft på transfermarkedet fullstendig blottet for taktiske egenskaper av en svenske som har spilt under ham.

-LeifO

Moderatortroll.

En kan begynne å lure hvilke evner man må ha for å lykkes som manager, begynner mer og mer å lure på om det er kun tilfeldigheter som gjør en person til en god manager... Får håpe at tilfeldighetene spiller på vårt lag under NR sitt styre...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: Re: Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #137 på: Februar 11, 2012, 13:40:52 »

I en ideell verden har alle klubber en dyktig manager som "alle" liker, som Redknapp i Tottenham..:)

Harry Redknapp ja. Sukk. Ikke så mange åra siden "noen" av oss ønsket seg mannen til Leeds, i en tid der han fortsatt var et realistisk target for oss. Hans "grep" i pausen i en kamp mellom Southampton og våre gutter en novemberdag i 2005 var dog ikke av hans mest geniale.  ;D

Så nettopp han bli karakterisert som "en trivelig fyr" med god teft på transfermarkedet fullstendig blottet for taktiske egenskaper av en svenske som har spilt under ham.

-LeifO

Moderatortroll.

En kan begynne å lure hvilke evner man må ha for å lykkes som manager, begynner mer og mer å lure på om det er kun tilfeldigheter som gjør en person til en god manager... Får håpe at tilfeldighetene spiller på vårt lag under NR sitt styre...

Personlighet trur eg er ein vesentleg faktor for å lykkast som manager,ligg mykje der for å få eit lag til å fungere som nettopp det,eit LAG
LIFE IS LEEDS

Jon R

Sv: Re: Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #138 på: Februar 11, 2012, 13:50:40 »

I en ideell verden har alle klubber en dyktig manager som "alle" liker, som Redknapp i Tottenham..:)

Harry Redknapp ja. Sukk. Ikke så mange åra siden "noen" av oss ønsket seg mannen til Leeds, i en tid der han fortsatt var et realistisk target for oss. Hans "grep" i pausen i en kamp mellom Southampton og våre gutter en novemberdag i 2005 var dog ikke av hans mest geniale.  ;D

Så nettopp han bli karakterisert som "en trivelig fyr" med god teft på transfermarkedet fullstendig blottet for taktiske egenskaper av en svenske som har spilt under ham.

-LeifO

Moderatortroll.

Harry Redknapp hadde nok ikke vært der han er idag hvis han var fullstendig blottet for taktiske egenskaper. Jeg så forresten Liverpool- Tottenham på mandag. Lenge siden jeg har sett et så velorganisert og taktisk gjennomført Spurs lag.  :)
Jon R.

Sølvreven

Sv: Re: Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #139 på: Februar 11, 2012, 14:07:46 »

I en ideell verden har alle klubber en dyktig manager som "alle" liker, som Redknapp i Tottenham..:)

Harry Redknapp ja. Sukk. Ikke så mange åra siden "noen" av oss ønsket seg mannen til Leeds, i en tid der han fortsatt var et realistisk target for oss. Hans "grep" i pausen i en kamp mellom Southampton og våre gutter en novemberdag i 2005 var dog ikke av hans mest geniale.  ;D

Så nettopp han bli karakterisert som "en trivelig fyr" med god teft på transfermarkedet fullstendig blottet for taktiske egenskaper av en svenske som har spilt under ham.

-LeifO

Moderatortroll.

En kan begynne å lure hvilke evner man må ha for å lykkes som manager, begynner mer og mer å lure på om det er kun tilfeldigheter som gjør en person til en god manager... Får håpe at tilfeldighetene spiller på vårt lag under NR sitt styre...
Du må ha en god plan, og så må du ha de rette spillerne som passer til denne planen. Noe ala Egon  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

kilgallon

Sv: Re: Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #140 på: Februar 11, 2012, 14:40:10 »

I en ideell verden har alle klubber en dyktig manager som "alle" liker, som Redknapp i Tottenham..:)

Harry Redknapp ja. Sukk. Ikke så mange åra siden "noen" av oss ønsket seg mannen til Leeds, i en tid der han fortsatt var et realistisk target for oss. Hans "grep" i pausen i en kamp mellom Southampton og våre gutter en novemberdag i 2005 var dog ikke av hans mest geniale.  ;D

Så nettopp han bli karakterisert som "en trivelig fyr" med god teft på transfermarkedet fullstendig blottet for taktiske egenskaper av en svenske som har spilt under ham.

-LeifO

Moderatortroll.

Harry Redknapp hadde nok ikke vært der han er idag hvis han var fullstendig blottet for taktiske egenskaper. Jeg så forresten Liverpool- Tottenham på mandag. Lenge siden jeg har sett et så velorganisert og taktisk gjennomført Spurs lag.  :)

I den kampen (Pool -Spurs) var Redknapp ikke på benken. Det var Joe Jordan og Clive Allen som hadde ansvaret i den kampen. Og ja, Spurs gjennomførte en bemærkelsesværdig taktisk god kamp...!

Andersen

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #141 på: Februar 11, 2012, 15:40:23 »
Redknapp, var i London i retten og ble frikjent for skatteundragelse. Sier han ikke kan lese, skrive, bruke PC , overlater alt til revisor , advokat . Han har gjort det tålig bra som manager da  ;) Håper vår midlertidige manager står litt sterkere der!  ;D

Svend Anders

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #142 på: Februar 11, 2012, 17:56:01 »
Sorry gitt, Neil Redfearn sviktet nettopp i jobbintervjuet.

Det bør i det minste speede opp prosessen med de øvrige kandidatene. Klokka tikker for Bates.

SA

LEO

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #143 på: Februar 11, 2012, 17:59:21 »
bye bye
 

Dennis

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #144 på: Februar 11, 2012, 18:03:53 »
Sorry gitt, Neil Redfearn sviktet nettopp i jobbintervjuet.

Det bør i det minste speede opp prosessen med de øvrige kandidatene. Klokka tikker for Bates.

SA

Enig! Grayson maktet å forandre kampbildet med byttene (i alle fall ofte), mens Redfearn står apatisk i samme situasjon (og fortalte jo at han ikke kan gjøre særlig mye under en kamp). Bytter bør i det minste være mulig når laget presses.

Warnock inn! Ja, jeg er klar over at jeg trodde Redfearn (til sommeren) kunne være en god deal. Nå er jeg overbevist om at det var feil. Vi LAR Brighton styre hjemme.
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #145 på: Februar 11, 2012, 18:05:07 »
Som jeg fryktet etter torsdagens pressekonferanse, NR er ikke mannen, det virker også som om han er tillhenger av steinalder systemet 4-4-2, som i tillegg umulig kan fungere med den troppen vi har!

Kato

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #146 på: Februar 11, 2012, 18:07:30 »
Hvis manageren ikke kan påvirke under kampen, hva i all verden gjør han på benken da. Kan jo heller sitte å spise kanapeer i direktørlosjen.

Nei denne Redfearn har fått på seg altfor store sko
 

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #147 på: Februar 11, 2012, 18:21:29 »
På juniorlaget driver man helst med spillerutvikling. Det er han visst veldig god til. La han fortsette med. En manager skal beherske mer. Vi kan ikke ha læregutter i managerstolen, kun folk med dokumenterte meritter på et akseptabelt nivå. Kanskje Joe Jordan kan være et lurt valg? Bates: FÃ… UT FINGER'N!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #148 på: Februar 11, 2012, 18:28:33 »
Er jaggu ikke sikker på seier i de 2 neste kampene , men håper det skal snu igjen. Nye tap, bør KB TA NOEN GREP FORT!

Leedsfan

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #149 på: Februar 11, 2012, 18:29:56 »
Poyet tok ut sine to beste, nesten komisk å høre hvor glad Eddie var for dette, så fikk vi 2 i sekken...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.