En umulig oppgave, men det var veldig stor enighet her må jeg si. Er ikke annerledes jeg, har sett og nytt de fleste av de som nevnes.
Plukker bare ut noen jeg kommer på:
- Wild at heart
- Fargo
- Gudfaren trilogien
- Hannah og hennes søstre
- Breaking the waves
- Trainspotting
- Pianisten
- Leningrad Cowboys
- Torsk på Tallinn
- Whitnail & I
No nonsense - real experience
No cask - real nonsense