Skrevet av Emne: 5-10 poeng tilbake  (Lest 14745 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #60 på: Mars 23, 2008, 15:33:51 »
Det ryktes at Bates har fått tilbud om 5 poeng ja, men avslått. Han vil selvfølgelig ha alle 15. Trolig ender det med 0 poeng!

Kickthemdown

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #61 på: Mars 23, 2008, 15:37:57 »
Ender ikke med 0 poeng hvis det stemmer at han er tilbudt 5. That makes no sense.  :P

Jeg tror vi får 6 poeng tilbake...  ;)

Alta-White

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #62 på: Mars 23, 2008, 19:14:53 »
Ender ikke med 0 poeng hvis det stemmer at han er tilbudt 5. That makes no sense.  :P

Jeg tror vi får 6 poeng tilbake...  ;)

Alta-White
Vi får vel bare vente å håpe på det beste da :D

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #63 på: Mars 23, 2008, 19:35:06 »
Dette blir drøyd alt for lenge. Langt ut i april...da er playoff-plassene så å si klare. Blir for urettferdig ovenfor de andre lagene å gi Leeds poeng da...

Derfor tror jeg nok Bates burde ha tatt de fem poengene, for nå er jeg ganske sikker på at det blir null poeng, desverre!

Verken The Football League eller FA er vel kjent for å gi Leeds noe gratis...???

Sleivind

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #64 på: Mars 23, 2008, 23:13:11 »
Oki skjønner....

Forsto det slik at Leeds var tilbudt 5 poeng tilbake?

Et annet spørsmål som reiser seg, hvorfor venter man til 14/4?

Det blir vel som med alt annet regner jeg med. Det er ikke akkurat lett å få time hos tannlegen de nærmeste dagene, ei heller hos legen. Det samme gjelder vel i rettssystemet også, ting tar tid!

Kickthemdown

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #65 på: Mars 24, 2008, 01:27:20 »
Dette blir drøyd alt for lenge. Langt ut i april...da er playoff-plassene så å si klare. Blir for urettferdig ovenfor de andre lagene å gi Leeds poeng da...

Derfor tror jeg nok Bates burde ha tatt de fem poengene, for nå er jeg ganske sikker på at det blir null poeng, desverre!

Verken The Football League eller FA er vel kjent for å gi Leeds noe gratis...???
Urettferdig  ja... Mens de 15 minuspoengene var ... Ikke det ::) Om vi får poeng tilbake så er det ikke i nærheten av å være urettferdig.

Alta-White

Lord-Meta

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #66 på: Mars 24, 2008, 01:56:04 »
Litt ekstra deilig å få de 15 poengene i april, så kan vi si HA til alle idiotene som stemte mot oss. Hadde vært ubeskrivelig fantastisk å fått de poengene, selv har jeg liiiten tro på at det vill skje...

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #67 på: Mars 24, 2008, 09:02:58 »
Jeg er alltid optimist på LAGETS vegne, men ikke på KLUBBENS vegne. Avgjørelsene som taes i glasshus rundt omkring både i styret i klubben, på kontorene hos FA og hos The Football League har jeg desverre fortsatt lite tro på...

Leeds04

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #68 på: Mars 24, 2008, 10:00:06 »
Jeg er alltid optimist på LAGETS vegne, men ikke på KLUBBENS vegne. Avgjørelsene som taes i glasshus rundt omkring både i styret i klubben, på kontorene hos FA og hos The Football League har jeg desverre fortsatt lite tro på...

Det blir helt feil å gi tilbake poengene uansett! Alle involverte må etter sesongen evaluere om de riktige beslutningene er gjort.
Hvis vi skulle få tilbake poengene, blir det lotto. Ikke heldig for de andre lagene eller fotballen.
Vi kan jo tenke oss det motsatte med en annen klubb.
"Why settle for more, when you can settle for less"

TK20

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #69 på: Mars 24, 2008, 19:17:07 »
Jeg er alltid optimist på LAGETS vegne, men ikke på KLUBBENS vegne. Avgjørelsene som taes i glasshus rundt omkring både i styret i klubben, på kontorene hos FA og hos The Football League har jeg desverre fortsatt lite tro på...

Det blir helt feil å gi tilbake poengene uansett! Alle involverte må etter sesongen evaluere om de riktige beslutningene er gjort.
Hvis vi skulle få tilbake poengene, blir det lotto. Ikke heldig for de andre lagene eller fotballen.
Vi kan jo tenke oss det motsatte med en annen klubb.


Helt enig. Det vil være helt ekstremt dårlig av FA å gi tilbake poengene . Vi snakker midt i serieinnspurten, og alle lag forholder seg til tabellen slik den ser ut.

Jeg har et ambivalent forhold vedrørende eventuelle poeng tilbake. Selvfølgelig er opprykk prioritet nummer én, men jeg tror ikke alt er rosenrødt for vår del dersom vi får poengene tilbake. Det vil jo åpenbart være FA sin skyld og problem, men tror uansett ikke det er sunt for stemningen i de lavere divisjonene, ei heller for engelsk fotball generelt.

Drømmescenario: vi rykker opp uten ekstra poeng, starter neste sesong med +15, og booster rett opp i PL.

Dennis

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #70 på: Mars 24, 2008, 19:25:44 »
Give us our points back!  >:(

Dersom FA holder igjen poengene våre, men ikke tar av Bournemouth og Luton (så sant de gjør seg "fortjent" til poengtrekk) så burde det lyse en varsellampe for hele den gammeldagse organisasjonen.

Two wrongs doesn't make it right!

Om vi går opp på poeng tilbake og andre lag ikke liker det, så er vel ikke det vårt problem, men FA sitt??

Marching on together!

Wannabe

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #71 på: Mars 24, 2008, 20:44:18 »
Jeg synes jo man skal sjenke en tanke til de som setter odds og penger bak påstandene sine:

http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=381838

"Odds are being offered on how many points Leeds will win back of the 15 deducted by the Football League at next month's hearing. 

Sky Bet are expecting United to leave the arbitration meeting with nothing, with money flooding in over the weekend causing them to cut the odds of a zero point result from opening odds of 11/2 to 11/4. 

Sky Bet's football compiler John Rhodes, said: "Given chairman Ken Bates' determined quest against the Football League to recover points, we feel Leeds will be returned some, if not all of the 15 points by the end of the season and we are, therefore, happy to lay a zero point verdict."

The Whites are 5/2 with Sky Bet to be playing in the Championship next season.

Sky Bet Odds:
Leeds Points Back
0 Points 11/4
1-5 Points 11/4
6-10 Points 6/4
11-15 Points 7/2

Dette er fra i går, ting vil skje her fremover også, selvsagt. Her er det flest spill på 0 poeng tilbake, og det er verdt å merke seg at det heller ikke er astronomiske odds på at vi også kan få mange poeng tilbake.

Kanskje kan det skje at vi får et "takk for sist" etter at vi satte oss under administrasjon da vi likevel hadde visshet for at vi rykket ned, men det er vel på et tidspunkt hvor det gjenstår noen kamper at det skal settes strek her. Håper som nevnt vi har (eller i hvert fall kan få) et spillemessig nivå hvor det er hjelp i noen poeng tilbake, enten det blir få eller mange. Der vi var før påskeaften, var det jo nesten ikke verdt å sette av tid til å følge eventuelle play-off kamper. Men det har (igjen) snudd seg. Kampene på banen er fortsatt (heldigvis) det som avgjør. Har dessverre fortsatt mine tvil.

MOT