Skrevet av Emne: Grayson er helt konge/Grayson må ut  (Lest 95159 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #360 på: April 27, 2011, 15:30:18 »
Det er ganske skremmande å høyre intervjuet med Grayson etter Palace-kampen. Han påstår at trenarteamet har analysert situasjonen og ikkje funne ut kva som går gale om dagen. Kva med å køyre ein god gamal løpstest? Spelarane verkar å vere svært slitne, klarte knapt å bevege seg og samhandlinga var ein stor vits! Vi såg det spesielt i andre omgang når Kilkenny kontrollerer ballen og skal spele den framover. Det kjem ingen på løp - kun eit par spede returløp frå Watt!

Den spelaren som har best løpsstyrke i stallen per i dag - Bannan - sat på benken heile kampen...


Hyggelig med update fra en som var der... min kompis Ole Per melder det samme han satt også ringside.

Men hva er det Grayson forventer...
Du må jo være dum og blind for å ta ut et slikt lag...

Naylor... temposvak.. hva skjer!! nå skal jeg gjenta meg for 100 gang... forsvaret blir for dype og kommer ikke raskt nok opp igjen når vi angriper

Strekk i lagdeler

Johnson / Livermore... så Kilkenny... samme problem.. astma og overvektige... alt for lite fart.. Vi blir løpt i senk match etter match...

Paynter - Say no more... mannen er ubrukelig.


men andre ord... Bannan, Watt skulle spilt... de har friske og raske bein

I tillegg med en raskere midtstopper blir det mindre strekk i laget og mindre rom for motstanderne.


Larry ser tydeligvis ikke problemene.. og evner ikke å løse de...
Jeg mener samhandling er og har vært et stort problem både offensivt og defensivt i flere år.
Vedlig dårlige på å hjelpe hverandre... være spillbare ( vill ha ballen).. mange gjemmer seg... særlig på ER hvor man blir nervøse...

Defensivt er vi preget av dårlige valg og dårlig kunnskaper om press og sikring... det er jo til tider som å se på et jentelag... og dette er betalte proffer?


kalle_92

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #361 på: April 27, 2011, 15:44:08 »
Det er ganske skremmande å høyre intervjuet med Grayson etter Palace-kampen. Han påstår at trenarteamet har analysert situasjonen og ikkje funne ut kva som går gale om dagen. Kva med å køyre ein god gamal løpstest? Spelarane verkar å vere svært slitne, klarte knapt å bevege seg og samhandlinga var ein stor vits! Vi såg det spesielt i andre omgang når Kilkenny kontrollerer ballen og skal spele den framover. Det kjem ingen på løp - kun eit par spede returløp frå Watt!

Den spelaren som har best løpsstyrke i stallen per i dag - Bannan - sat på benken heile kampen...


Hyggelig med update fra en som var der... min kompis Ole Per melder det samme han satt også ringside.

Men hva er det Grayson forventer...
Du må jo være dum og blind for å ta ut et slikt lag...

Naylor... temposvak.. hva skjer!! nå skal jeg gjenta meg for 100 gang... forsvaret blir for dype og kommer ikke raskt nok opp igjen når vi angriper

Strekk i lagdeler

Johnson / Livermore... så Kilkenny... samme problem.. astma og overvektige... alt for lite fart.. Vi blir løpt i senk match etter match...

Paynter - Say no more... mannen er ubrukelig.


men andre ord... Bannan, Watt skulle spilt... de har friske og raske bein

I tillegg med en raskere midtstopper blir det mindre strekk i laget og mindre rom for motstanderne.


Larry ser tydeligvis ikke problemene.. og evner ikke å løse de...
Jeg mener samhandling er og har vært et stort problem både offensivt og defensivt i flere år.
Vedlig dårlige på å hjelpe hverandre... være spillbare ( vill ha ballen).. mange gjemmer seg... særlig på ER hvor man blir nervøse...

Defensivt er vi preget av dårlige valg og dårlig kunnskaper om press og sikring... det er jo til tider som å se på et jentelag... og dette er betalte proffer?


Støttes 100% jarle. Kan ikke si annet enn å være enig med deg. Måten man presset på i kampen mot Reading var til tider merkelig, hvor man til tider blottla seg i presset av motstander på kantene. Men her ligger skylden på både spillere og trenere. Vi må ha en gjennomgripende forandring for å snu den dårlige trenden med å slippe inn så mange mål.

berlin

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #362 på: April 27, 2011, 17:27:13 »
Du e en sympatisk fyr Simon, men no e det time to go!!!!

Ja,eg har sagt det før,sier det igjen: Sack him!!!!!

Hvorfor i alle dager driver folk å roper på en "defensiv trener" her inne?!!
Det er en mann i verden som har ansvaret for hvordan Leeds organiserer seg defensivt,navnet er Simon Grayson og han har strøket til eksamen igjen og igjen!!

Buy Buy 8)

 Er ikke transfervinduet stengt nå?  :P  ;)

hehehe, konge hallghel  ;D  ;D  ;D

forvørig er jeg en smule enig med "feltagenten" jackbauer68, det er da vitterlig Grayson som er sportslig ansvarlig, til tross for at de finnes trenere rundt ham.

At vi ikke har fått skikk på det defensive, må han alene bære ansvaret for. Han er tross alt tidligere forsvarspiller selv, og tross spillermaterialet burde man forvente bedring i løpet av sesongen. Så har ikke skjedd.

Men jeg er ikke enig i at han bør få fyken på bakgrunn av hans tid i Leeds. Riktgnok er første halvdel 2011 nokså lik med første halvdel 2010 (svak form), men forventingene til de fleste Leeds-supporterne var ikke spesielt høye ved sesongstart. Med unntak av dansken i målet, var det ingen nye spillere som man forventet noe stort fra, og det skjedde heller ikke.

En psykologisk faktor som taler mot Grayson, er at vi ikke avslutter sterkt, men svakt. Da er selvfølgelig skuffelsen større. Riktignok hadde vi en forferdelig periode i høst, og jeg må innrømme at jeg kikket mer på lagene under enn over en stund. Deretter løftet laget seg veldig med å skåre tilstrekkelig med mål (hehe) til å vinne kamper, vi gikk vel 13 eller noe sånt uten tap.

Så sant det ikke skjer noe på eierfronten, tipper jeg Grayson ikke er utsatt....enda. Men han blir det, om de først 8-12 kampene neste sesong plasserer seg på nedre halvdel av tabellen. Da tror jeg det begynner å brenne hett under føttene hans.

Jeg synes han bør få sjansen. Så er det annet spørsmål: Hva innbærer det "å få sjansen"? Hvilke midler stilles til rådighet for å kapre de spillerne han aller helst vil ha? Tja, det er bare å vente.

Kato

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #363 på: April 27, 2011, 18:44:42 »
Etter å ha vært i tenkeboksen en stund, har jeg kommet fram til at Simon Grayson ikke er riktig mann for å løfte Leeds videre.

Begrunner det med følgende:

1. Svak på transfermarkedet

2. Svak disponering av stallen over tid.

3. Svak form over lengre tid, evnet ikke å snu det.

4. Tilsynelatende hjelpeløs i forhold til defensiv organisering.


Sitter med en følelse at han har tatt klubben så langt han er i stand til. Og det er vi evig takknemlig for.

Konklusjonen er at svakhetene er så store, resultatene svake over tid. Dessverre ikke godt nok. Vi trenger nytt blod.
 

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #364 på: April 27, 2011, 19:04:44 »
Etter å ha vært i tenkeboksen en stund, har jeg kommet fram til at Simon Grayson ikke er riktig mann for å løfte Leeds videre.

Begrunner det med følgende:

1. Svak på transfermarkedet

2. Svak disponering av stallen over tid.

3. Svak form over lengre tid, evnet ikke å snu det.

4. Tilsynelatende hjelpeløs i forhold til defensiv organisering.


Sitter med en følelse at han har tatt klubben så langt han er i stand til. Og det er vi evig takknemlig for.

Konklusjonen er at svakhetene er så store, resultatene svake over tid. Dessverre ikke godt nok. Vi trenger nytt blod.

Støttes...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Gufrias

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #365 på: April 27, 2011, 20:22:46 »
Jeg har fortsatt tro på at kontinuitet er en viktig suksessfaktor i fotballen. Derfor har jeg ikke lyst til at klubben sparker en manager som har fått laget høyere for hver sesong, og innfridd de forventningene som ble uttalt før sesongstart. Da måtte det i så fall være en skikkelig supermann som lusket i kulissene.

Hvis neste sesong bringer stagnasjon eller (Gud forby) tilbakegang, kan det være på tide å si at nok er nok. Særlig hvis målene fortsatt renner inn.
Hekta på Leeds siden 1974

p0ndus

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #366 på: April 27, 2011, 21:03:14 »
Jeg har fortsatt tro på at kontinuitet er en viktig suksessfaktor i fotballen. Derfor har jeg ikke lyst til at klubben sparker en manager som har fått laget høyere for hver sesong, og innfridd de forventningene som ble uttalt før sesongstart. Da måtte det i så fall være en skikkelig supermann som lusket i kulissene.

Hvis neste sesong bringer stagnasjon eller (Gud forby) tilbakegang, kan det være på tide å si at nok er nok. Særlig hvis målene fortsatt renner inn.
Støttes, klok tale!

Leedsfan

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #367 på: April 27, 2011, 21:20:14 »
Etter å ha vært i tenkeboksen en stund, har jeg kommet fram til at Simon Grayson ikke er riktig mann for å løfte Leeds videre.

Begrunner det med følgende:

1. Svak på transfermarkedet

2. Svak disponering av stallen over tid.

3. Svak form over lengre tid, evnet ikke å snu det.

4. Tilsynelatende hjelpeløs i forhold til defensiv organisering.


Sitter med en følelse at han har tatt klubben så langt han er i stand til. Og det er vi evig takknemlig for.

Konklusjonen er at svakhetene er så store, resultatene svake over tid. Dessverre ikke godt nok. Vi trenger nytt blod.

Dette høres ikke ut som treneren vår da han ordnet et opprykk og nå nesten i play-off. Hadde han vært så dårlig så hadde vi rykket ned. Grayson har gjort en over gjennomsnittlig jobb og han fortjener å fortsette den jobben han har startet.

Det er ikke lett å være manager spesielt med tanke på uføret Leeds har vært i de siste årene. Se på ringreven av manager Notingham Forest har, en superdyktig manager som ikke helt får det til hele tiden han heller.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #368 på: April 27, 2011, 21:21:15 »
Jeg har fortsatt tro på at kontinuitet er en viktig suksessfaktor i fotballen. Derfor har jeg ikke lyst til at klubben sparker en manager som har fått laget høyere for hver sesong, og innfridd de forventningene som ble uttalt før sesongstart. Da måtte det i så fall være en skikkelig supermann som lusket i kulissene.

Hvis neste sesong bringer stagnasjon eller (Gud forby) tilbakegang, kan det være på tide å si at nok er nok. Særlig hvis målene fortsatt renner inn.
Støttes, klok tale!

Tull og tøys! Det blir så varmt og godt av å pisse i buksa, atte!
- Leif Olav

Runar

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #369 på: April 27, 2011, 21:24:03 »
Etter å ha vært i tenkeboksen en stund, har jeg kommet fram til at Simon Grayson ikke er riktig mann for å løfte Leeds videre.

Begrunner det med følgende:

1. Svak på transfermarkedet

2. Svak disponering av stallen over tid.

3. Svak form over lengre tid, evnet ikke å snu det.

4. Tilsynelatende hjelpeløs i forhold til defensiv organisering.


Sitter med en følelse at han har tatt klubben så langt han er i stand til. Og det er vi evig takknemlig for.

Konklusjonen er at svakhetene er så store, resultatene svake over tid. Dessverre ikke godt nok. Vi trenger nytt blod.

Tilbøyelig til å være enig i dan grad det er snakk om å hente inn en betydelig bedre manager. Ã… bytte ut Grayson mot hvem som helst ser jeg ingen grunn til
 

B_Ød

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #370 på: April 28, 2011, 08:18:57 »
Pila har kun pekt oppover siden SG tok over..ja, det har vært tilfeller der andre valg sikkert kunne vært gjort..kanskje med hell..kanskje katastrofe..umulig å si. At det fra tid tid annen blir disponert på en måte som gjør oss forum-eksperter frustrerte, finner man i alle klubber, ikke noe enestående i så måte.
For meg vil det være helt meningsløst å sparke SG nå, vi kan godt tape de 2 siste også, jeg vil allikevel mene det samme..helt vanvittig avgjørelse hvis han skulle bli sparket.
Det blir han ikke heller..  ;)
 
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #371 på: April 28, 2011, 08:32:39 »
Pila har kun pekt oppover siden SG tok over..ja, det har vært tilfeller der andre valg sikkert kunne vært gjort..kanskje med hell..kanskje katastrofe..umulig å si. At det fra tid tid annen blir disponert på en måte som gjør oss forum-eksperter frustrerte, finner man i alle klubber, ikke noe enestående i så måte.
For meg vil det være helt meningsløst å sparke SG nå, vi kan godt tape de 2 siste også, jeg vil allikevel mene det samme..helt vanvittig avgjørelse hvis han skulle bli sparket.
Det blir han ikke heller..  ;)
 
Er enig i at det vil være vanvittig å sparke Grayson-det burde han gjøre selv ;)Simon virker da som en reflektert kar?derfor mener jeg han burde tatt en grundig analyse av hva som har skjedd denne sesongen....de defensive taktiske evner trenerteamet har vist holder rett og slett ikke til å rykke opp, og ikke i PL.Hadde denne klubben satset hadde Martin O´Neill vært her allerede ;)

Kato

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #372 på: April 28, 2011, 09:03:12 »
Jeg er redd for den vanskelige andresesongen. Med den avslutningen vi nå viser frem, går vi inn i sommerferien med en svært negativ, lang rekke med resultater.

Det kan vi fort ta med oss til høsten. Kombinert med andreåret, spillermateriell, taktiske vurderinger osv osv, så er jeg bekymret.

Har full forståelse for de som vil ha kontinuitet, er i utgangspunktet ikke en som ønsker å sparke managere i hytt og vær.

Men der er noen faresignaler med Simon Grayson.

Hvis han er sitert riktig på at trenerapparatet er "Clueless" i forhold til hva som har gått galt i vår, ja da blir jeg mørkeredd.

Man trenger ikke å frekventere Thorpe Arch daglig for å se at:


1. Simon Grayson har famlet i blinde i bruken av spillere i vår.


2. Den defensive organiseringen er på et nivå som er skremmende.

3. Vi trenger en manager som skaffer bedre spillere enn Grayson har gjort.
 

B_Ød

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #373 på: April 28, 2011, 09:05:29 »
Er enig i at det vil være vanvittig å sparke Grayson-det burde han gjøre selv ;)Simon virker da som en reflektert kar?derfor mener jeg han burde tatt en grundig analyse av hva som har skjedd denne sesongen....de defensive taktiske evner trenerteamet har vist holder rett og slett ikke til å rykke opp, og ikke i PL.Hadde denne klubben satset hadde Martin O´Neill vært her allerede ;)
Han har vel etter alle målemerker vært en suksess i Leeds, så å ta sin hatt og gå...vel...
Jeg er også av den oppfatning at det vi har sett av kamikaze-forsvar, i desverre litt for mange kamper i år, ikke er regissert av SG og trener-team. Kan ikke tenke meg det har vært gameplan liksom. Skjønner heller ikke hvordan det kan konkluderes med at manager/trenere ikke holder til å rykke opp, selv om vi ikke fosser gjennom liga-systemet og rett til topps. Andre lag har vel brukt både 5 og 10 år på og komme tilbake til tilnærmet gammel storlag-form?
Vi har gått fra et topp 70 til et topp 30 lag under SG..bra dæ  ;)
Martin O'Neill ville og vil jo ikke hit...
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #374 på: April 28, 2011, 09:21:00 »
Vedrørende forsvarsorganisering:

1. Presshøyde

2. Avstand mellom ledd

3. Avstand mellom spillere i ledd.

4. Klokskap på dødballer mot

5. Evnen til å falle av i ubalanse

6. Evnen til å falle samlet

7. Evnen til å stå høyt samlet

8. Evnen til å falle av uten press

Og slik kan det vel fortsette.

Er ikke det regissert av Grayson og hans trenerteam? Hvem er det da som organiserer oss langt bort i skogen?

Hvis spillerne har skylda for at mange av de ovennevnte punkter ofte svikter, så må vi ihvertfall sparke Grayson. Da har han mistet garderoben for lengst.

Bare det med presshøyde og avstander har vært katastrofe hele seosngen.
 

B_Ød

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #375 på: April 28, 2011, 09:34:25 »
ang pkt 1-8..mener du at dette er bevisst taktikk fra SG? Skal spillerne frikjennes på alle punkter?..klarer ikke det jeg...
Men har du rett, noe jeg betviler du har (ref spørsmål over),og dette faktisk er SG's måte å spille spillet på, da stiller saken seg noe annerledes..
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #376 på: April 28, 2011, 10:04:01 »
Tror faktisk at Grayson bevisst har spilt mer offensivt denne sesongen pga manglende fart på spissene. Vi har ingen Beckford lenger.
Og det at vi står høyere i banen gjør også at forsvaret blotter seg mye mer. Og kvaliteten på stopperne\defensive midtbanen er ikke bra nok til å spille på denne måten.

Forrige sesong spilte vi mer med defensiv trygghet pga Beckford alltid var en trussel pga sin hurtighet. De store problemene forrige vinter kom vel når Beckford mistet form\plassen sin på laget...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #377 på: April 28, 2011, 10:08:09 »
Uansett hva vi mener om Grayson. Ja da er det klinkende klart.
Grayson har ansvaret for følgende
Ã… hente inn rett spillere til rette plasser
Taktiske disponeringer
Motivere spillerne
Gjøre rette bytter
Stallen under ett
Resultater

Personlig menet jeg at han har feila på dette

Kato

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #378 på: April 28, 2011, 10:28:15 »
Tror faktisk at Grayson bevisst har spilt mer offensivt denne sesongen pga manglende fart på spissene. Vi har ingen Beckford lenger.
Og det at vi står høyere i banen gjør også at forsvaret blotter seg mye mer. Og kvaliteten på stopperne\defensive midtbanen er ikke bra nok til å spille på denne måten.

Forrige sesong spilte vi mer med defensiv trygghet pga Beckford alltid var en trussel pga sin hurtighet. De store problemene forrige vinter kom vel når Beckford mistet form\plassen sin på laget...?

Problemet er ofte ikke om vi står høyt eller lavt. Problemet er at avstandene er helt sinnsyke. Vi kan ha spisser som presser høyt, og samtidig ha en forsvarsfirer godt inn på egen halvdel. Da får vi en voldsom strekk. Avstandene mellom 1. forsvarer og 2. forsvarer er ofte helt fraværende.

Midtbanespillerne får voldsomme rom å dekke. Konsekvensen er at ofte kommer motstanderne rettvendte mot oss i mellomrommet, mot en forsvarsfirer som faller, etter at midtbanen er blitt overspilt.

Og med all respekt.... Dette er det manageren som må styre. På ethvert spillermøte bør jo presshøyde være tema. Hvis presset er gærnt, må det justeres. Hvis spillerne ikke evner eller vil justere noe så elementert, må de av banen.

Bare et eksempel på noe som jeg mener har vært riv ruske galt hele seosngen
« Siste redigering: April 28, 2011, 12:53:35 av Kato »
 

B_Ød

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #379 på: April 28, 2011, 10:30:11 »
Uansett hva vi mener om Grayson. Ja da er det klinkende klart.
Grayson har ansvaret for følgende
Ã… hente inn rett spillere til rette plasser
Taktiske disponeringer
Motivere spillerne
Gjøre rette bytter
Stallen under ett
Resultater

Personlig menet jeg at han har feila på dette

på noen punkter ..ja, kanskje litt svakt...sett samlet mener jeg han ikke har feilet.
Ups & Ups!!

auren

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #380 på: April 28, 2011, 13:17:32 »
5. Evnen til å falle i ubalanse

6. Evnen til å falle samlet

8. Evnen til å falle uten press

Og slik kan det vel fortsette.

Synes dette var en fin beskrivelse av gårsdagens kamp mellom Real Madrid og Barcelona. Og forøvrig spansk fotball generelt  ;D

Litt off topic, men det må være lov i fineværet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

hobberst jr.

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #381 på: April 28, 2011, 17:07:23 »
Latterlig Tråd, hadde jeg vært Leeds-fan ville jeg vært svært fornøyd med Grayson..
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Tarald72

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #382 på: April 28, 2011, 17:36:01 »
Jeg er innbitt Leeds-fan, og jeg er veldig fornøyd med Simon - men han har nok blingsa litt i det siste, synd å si, vi får komme tilbake sterkere neste år!!!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Gufrias

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #383 på: April 28, 2011, 17:45:09 »
Latterlig Tråd, hadde jeg vært Leeds-fan ville jeg vært svært fornøyd med Grayson..
Ingen som har krevd Ancelottis hode på et fat siden han kom?
Hekta på Leeds siden 1974

Andersen

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #384 på: April 28, 2011, 17:49:12 »
Alltid lett å skylde på treneren når det går dårlig, her tror jeg SG trenerteamet, spillerene, og nissefar Bates sjøl må gå i seg selv for at tampen av sesongen er blitt som den er blitt. Når klubben ikke har midler nok til å hente noen kanoner til klubben , men nøye seg med spillere på 2. hylle kan vi vel ikke forvente oss noe mer ? Jeg er fornøyd med sesongen , play- off blir i tilfelle en bonus! LEEDS4EVER

SupALeedS

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #385 på: April 28, 2011, 18:12:32 »
Enkelt å greit folkens se på dette:


Neil Collins- Hvor er han? Sheffield utd, IKKE GOD NOK!
Billy Paynter- Skulle være vår next Beckford, teller vi et par mål i år?
Eric Licaj-Helt middels
Barry Bannan- Ikke noe suksess
Federico Bessone-Tja hva skal vi si om han? Spilt noe særlig?
Ramon Nunez- En bedre spiller enn hva folk tror i Yorkshire, ( Mitt tips! )

Kun 3 spillere for godkjent av meg,O`brien, Kasper og Connelly, resten har vært et stooort gjesp

Tenk om vi faktisk kunne handlet et ordentlig stoppe par i stedet, og kanskje en som tok tak på midten, da tror jeg faktisk at vi hadde nådd ihvertfall Play off til Premier League.

Dette er og blir manager og crewet sitt ansvar, tro det eller ei.

Er du manager, må du gå om forventningene ikke stemmer..thats life!
Alex

Sleivind

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #386 på: April 28, 2011, 18:43:08 »
Sannsynligheten for at han selv trekker seg er vel større enn at han får sparken. Gikk han ikke høyt ut her for en liten stund siden og sa at "vi går for direkte opprykk"?

Leedsfan

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #387 på: April 28, 2011, 19:02:23 »
Enkelt å greit folkens se på dette:


Neil Collins- Hvor er han? Sheffield utd, IKKE GOD NOK!
Billy Paynter- Skulle være vår next Beckford, teller vi et par mål i år?
Eric Licaj-Helt middels
Barry Bannan- Ikke noe suksess
Federico Bessone-Tja hva skal vi si om han? Spilt noe særlig?
Ramon Nunez- En bedre spiller enn hva folk tror i Yorkshire, ( Mitt tips! )

Kun 3 spillere for godkjent av meg,O`brien, Kasper og Connelly, resten har vært et stooort gjesp

Tenk om vi faktisk kunne handlet et ordentlig stoppe par i stedet, og kanskje en som tok tak på midten, da tror jeg faktisk at vi hadde nådd ihvertfall Play off til Premier League.

Dette er og blir manager og crewet sitt ansvar, tro det eller ei.

Er du manager, må du gå om forventningene ikke stemmer..thats life!

Feil tråd??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #388 på: April 28, 2011, 19:22:04 »
Enkelt å greit folkens se på dette:


Neil Collins- Hvor er han? Sheffield utd, IKKE GOD NOK!
Billy Paynter- Skulle være vår next Beckford, teller vi et par mål i år?
Eric Licaj-Helt middels
Barry Bannan- Ikke noe suksess
Federico Bessone-Tja hva skal vi si om han? Spilt noe særlig?
Ramon Nunez- En bedre spiller enn hva folk tror i Yorkshire, ( Mitt tips! )

Kun 3 spillere for godkjent av meg,O`brien, Kasper og Connelly, resten har vært et stooort gjesp

Tenk om vi faktisk kunne handlet et ordentlig stoppe par i stedet, og kanskje en som tok tak på midten, da tror jeg faktisk at vi hadde nådd ihvertfall Play off til Premier League.

Dette er og blir manager og crewet sitt ansvar, tro det eller ei.

Er du manager, må du gå om forventningene ikke stemmer..thats life!

Feil tråd??

til de grader  ;D
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #389 på: April 28, 2011, 19:44:29 »
For 6 kamper siden gikk han ut og sa at målet var å vinne de 8 siste kampene.......