avstemning

Vil Warnock lykkes neste sesong?

Ja, vi rykker opp!
Tja, vi klarer play-off!
Nei, vi havner midt på tabellen!
Nei, vi havner på nedre del av tabellen!
Neeeeiii, vi rykker ned!

Skrevet av Emne: 2/5-2012, en merkedag for Leeds United. Vil Warnock lykkes neste sesong?  (Lest 1506 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Forumet virker ganske delt i dag. Noen er happy og andre er meget misfornøyde.

Vet at grunnlaget for å kunne svare på denne avstemningen er litt vel tynt per dags dato..:)
« Siste redigering: Mai 03, 2012, 00:03:42 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Smart å sette den merkedagen akkurat på bursdagen min da :P

Får håpe at "presangen" fra Leeds blir verdt å "åpne", om det blir til et opprykk av dette eller ikke.

Men ved å endre så drastisk på et lag, så har jeg mine tvil på at det nye laget vil passe så godt sammen, at det vil bli direkte opprykk med en gang, men håper selvfølgelig at det går mot PL 2013/2014 ;)

Warnock må bare få Bates til å åpne lommeboka, selv om Bates har mistet nøkkelen til låsen på den...

lojosang

Jeg har ikke vært så pessimistisk på Leeds' vegne siden Giftdvergen ble ansatt.
Jon R! Er hatten i marinade? Jeg er klar for å spise hvis Warnock fikser opprykk neste sesong.
- Leif Olav

Leedsfan

Jeg har ikke vært så pessimistisk på Leeds' vegne siden Giftdvergen ble ansatt.
Jon R! Er hatten i marinade? Jeg er klar for å spise hvis Warnock fikser opprykk neste sesong.

:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

jag är opptimist och är säker på att vi ställer upp med ett bättre lag nästa säsong än den som varit, väldigt nyfiken på vilka spelare som han har i sikte
 

B_Ød

Jeg tror ikke dette går bra, kanskje litt "ot", men om jeg skulle få rett, og dette går ått skogen, så tar vel mr.W hatten og går..da er vi jammen meg i ei deilig klemme.
Ja...dette er "pessimistisk synsing"...ikke helt meg, men nå lurer jeg virkelig.
"The four year plan" på "half a year" med vår chairman....yeah right.   
Ups & Ups!!

auren

Tipper vi blir å sloss om en play off plass,men ryker vel sedvanlig ut likevel  :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Jeg tipper ellerede nå opprykk neste sesong som mestere.  8)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds