Skrevet av Emne: Kamp: LEEDS vs Watford på Vicarage Road, tirsdag 8.april 2014 kl 20:45  (Lest 32096 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

berlin

I følge match stats så er det ganske så jevnt. Men som vanlig så scorer motstander på alle skudd som går innenfor stengene. Jeg savner Paddy   :(
?? Jeg savner en ny bakre 4èr
Tja.... Jeg savner vel egentlig et LAG!

hehe, postet med 2 sekunders mellomrom  ;D   ;)

Jon R

Overhodet ingen tegn på at BMD skal klare å snu dette. Han vingler med formasjoner og laguttak som om det var pre-season, og gutta presterer ditto. Full panikk, ingen selvtillit, masse negativ energi. Like greit å avslutte elendigheten jo før jo heller....

Her kan vi fort få 2-3 til i baken før dommeren blåser for 90...
Jon R.

Hallgeir *


CELLINO: "Youve got 5 seconds to f**k OFF"



Poor Brian.

Ser vel mer ut som 7,5 - minst. Det kan jo være at det er måneder også.  ;)
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

I følge match stats så er det ganske så jevnt. Men som vanlig så scorer motstander på alle skudd som går innenfor stengene. Jeg savner Paddy   :(
?? Jeg savner en ny bakre 4èr
Tja.... Jeg savner vel egentlig et LAG!
Vi har spillere som har et bra nivå.kollektivet er patetisk....med en vanlig manager hadde vi ligget på åttende,niende plass er min spådom..

Sølvreven

I følge match stats så er det ganske så jevnt. Men som vanlig så scorer motstander på alle skudd som går innenfor stengene. Jeg savner Paddy   :(
?? Jeg savner en ny bakre 4èr
Tja.... Jeg savner vel egentlig et LAG!

hehe, postet med 2 sekunders mellomrom  ;D   ;)
Så den   ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

DaGa

Lettere å gi F når man enda ikke har fått full lønn..

auren
Så enkelt kan det bare ikke være.

ehh, jo. Fotballspillere er bortskjemte jævler! Blei vel nedrykk sist spillerene, da "frivillig", gikk ned i lønn også og kan noen gi meg eksempler fra andre klubber der spillerene gir 100 %, og vinner fotballkamper, når dem ikke får  lønna si?

Når spillerne ikke får det som er det viktigste for dem, presterer dem heller ikke på banen! Punktum!
We all LOVE LEEDS!

testo

Interessant å høre hva BmD har å si etter kampen? (Siden det ikke er noe TO-saga å skylde på).

Lukter jeg at gribbene gjør seg klare til hugg? Sarkasmen bryter nye grenser o.s.v.

Nå har jg aldri sagt at BmD er en fantasisk manger, ei heller det omvendte. At BmD er vår langsiktige manager ville være en sensasjon, ikke minst sett fra et psykologisk perspektiv.

Men:
- Har Leeds-gutta plutselig fått super selvtillit etter 7 tap på 8 kamper?
- Er plutselig alt ro og harmoni få dager etter at MC er ny hovedaksjonær?
- Er ting klarere med hensyn på alt i klubben? Roller, lønn, manager, sportslig apparat,
alle andre som jobber på ER eller i klubben, styret?
- Jubler alle henrykt?

I don't think so.

De aller fleste er nok lettet, men slitne. Du får ikke igjen gnisten på 1-2-3 etter 3 mnds kaos.

Tenk litt på det før dere hudfletter roboten Brian McDermott!  >:(

Ã… disse kara skal kunne kalle seg proffer?
Det er jo ikke en gjeng med unger for F...
Med den lønna de har og potensiale de har så hadde jeg løpt ræva av meg og i hvertfal gjort det jeg kunne for å vise at jeg kan bedre å vise at jeg VIL være med videre. Nå spiller de som de gjør i en treningskamp og det er IKKE akseptabelt rett og slett.
Alt annet er amatørmessig og patetisk.

Nå var mitt innlegg myntet på at det bygger seg opp en ny håning av vår "inkompetente" manager fordi eierskapet nå er "i boks" og dermed trenger han å "skylde på noe annet".

Hva gjelder spillerne, så har jeg ikke noe problem med å være enig at det må kunne forventes at de gir 100%.

Jeg prøver bare å si at de neppe har all verdens selvtillitfor øyeblikket. Legg til at det fortsatt er kaos i alle ledd, også de som har direkte med spillerne å gjøre. Tror spillerne på BmD, tror BmD på det selv? Har de i det hele tatt tro på noe de gjør for tiden eller løper de rundt som hodeløse, forvirrede kyllinger. Hvem skal gi de den troen? BmD eller MC, og de skal gjøres på 2-3 dager. Que??

Ikke godt å si hva som foregår oppe i hodene deres, men dette har foregodt så alt for lenge nå. Om McD er problemet deres så er det en skam at ingen står frem å annonserer deres misnøye, hvordan det burde gjøres er selvfølgelig også vanskelig etter at de først ville ha han tilbake etter første sparkingen.
Jeg tror eneste løsningen er å fjerne McD og la oss spille med de trenerne som er igjen ut sesongen.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

GeirO

Venter på en Wigan scoring ...
Eller Yeovil.
Der ligger kveldens spenning.
MOT

Jon R

Warnock misser en enkel demping. Symptomatisk for kampen sier Eddie. "No confidence...."
Jon R.

Jon R

Interessant å høre hva BmD har å si etter kampen? (Siden det ikke er noe TO-saga å skylde på).

Lukter jeg at gribbene gjør seg klare til hugg? Sarkasmen bryter nye grenser o.s.v.

Nå har jg aldri sagt at BmD er en fantasisk manger, ei heller det omvendte. At BmD er vår langsiktige manager ville være en sensasjon, ikke minst sett fra et psykologisk perspektiv.

Men:
- Har Leeds-gutta plutselig fått super selvtillit etter 7 tap på 8 kamper?
- Er plutselig alt ro og harmoni få dager etter at MC er ny hovedaksjonær?
- Er ting klarere med hensyn på alt i klubben? Roller, lønn, manager, sportslig apparat,
alle andre som jobber på ER eller i klubben, styret?
- Jubler alle henrykt?

I don't think so.

De aller fleste er nok lettet, men slitne. Du får ikke igjen gnisten på 1-2-3 etter 3 mnds kaos.

Tenk litt på det før dere hudfletter roboten Brian McDermott!  >:(

Ã… disse kara skal kunne kalle seg proffer?
Det er jo ikke en gjeng med unger for F...
Med den lønna de har og potensiale de har så hadde jeg løpt ræva av meg og i hvertfal gjort det jeg kunne for å vise at jeg kan bedre å vise at jeg VIL være med videre. Nå spiller de som de gjør i en treningskamp og det er IKKE akseptabelt rett og slett.
Alt annet er amatørmessig og patetisk.

Nå var mitt innlegg myntet på at det bygger seg opp en ny håning av vår "inkompetente" manager fordi eierskapet nå er "i boks" og dermed trenger han å "skylde på noe annet".

Hva gjelder spillerne, så har jeg ikke noe problem med å være enig at det må kunne forventes at de gir 100%.

Jeg prøver bare å si at de neppe har all verdens selvtillitfor øyeblikket. Legg til at det fortsatt er kaos i alle ledd, også de som har direkte med spillerne å gjøre. Tror spillerne på BmD, tror BmD på det selv? Har de i det hele tatt tro på noe de gjør for tiden eller løper de rundt som hodeløse, forvirrede kyllinger. Hvem skal gi de den troen? BmD eller MC, og de skal gjøres på 2-3 dager. Que??

Ikke godt å si hva som foregår oppe i hodene deres, men dette har foregodt så alt for lenge nå. Om McD er problemet deres så er det en skam at ingen står frem å annonserer deres misnøye, hvordan det burde gjøres er selvfølgelig også vanskelig etter at de først ville ha han tilbake etter første sparkingen.
Jeg tror eneste løsningen er å fjerne McD og la oss spille med de trenerne som er igjen ut sesongen.

Dessverre enig...

Watford jakter nr 4 nå....
Jon R.

Hallgeir *

Bare Barnsley, Millwall og Yeovil har sluppet inn flere mål enn oss.
Super Leeds since 1968

testo

Warnock misser en enkel demping. Symptomatisk for kampen sier Eddie. "No confidence...."

Eller kanskje konsentrasjon.
Warnock har vel spilt på landslaget også vel?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sportcarl1

I følge match stats så er det ganske så jevnt. Men som vanlig så scorer motstander på alle skudd som går innenfor stengene. Jeg savner Paddy   :(
?? Jeg savner en ny bakre 4èr
Tja.... Jeg savner vel egentlig et LAG!
Vi har spillere som har et bra nivå.kollektivet er patetisk....med en vanlig manager hadde vi ligget på åttende,niende plass er min spådom..
vad då vanlig manager? mcd var väl en vanlig manager innan han tog över LU. meritmässigt som manager står han sig mot de övriga i denna divisionen, spelarna får väl för sjutton ta lite ansvar också, väldigt väldigt många spm fått chansen men vägrat ta den
 

Jon R

Bare Barnsley, Millwall og Yeovil har sluppet inn flere mål enn oss.

Og  bare to lag har tapt flere kamper. BMD sitt lag sprenger grenser...
Jon R.

Jon R

Warnock misser en enkel demping. Symptomatisk for kampen sier Eddie. "No confidence...."

Eller kanskje konsentrasjon.
Warnock har vel spilt på landslaget også vel?

Det var akkurat det Eddie nevnte også...
Jon R.

GeirO

Utgjort at både Millwall og Charlton vinner sine kamper i kveld. Det betyr fortsatt litt spenning ut sesongen.
MOT

testo

Bare Barnsley, Millwall og Yeovil har sluppet inn flere mål enn oss.

Og  bare to lag har tapt flere kamper. BMD sitt lag sprenger grenser...

Regnet ut for noen dager siden hvor mange mål vi hadde sluppet inn etter boxing day, og jeg tror vi er tett oppunder 40 inn slupne mål nå, så langt...
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Eddie: "3 minutes of ekstra time. Do we have to do that? "

For en jævla  pine....
Jon R.

B_Ød

Denne kampen tror jeg vi taper 3-0. Takeover-effekten uteblir dessverre. Troy Deeney hattrick..

godt tippet...
Ups & Ups!!

Frode

Millwall har tatt 6 poeng på to tøffe bortekamper. Liker ikke.
 

testo

Slutt. tap igjen 3-0

KLAPP KLAPP for borte fansen!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DenHviteYeboah

Denne kampen tror jeg vi taper 3-0. Takeover-effekten uteblir dessverre. Troy Deeney hattrick..

godt tippet...
Hva med tippinga di da Bjørn..?..to rette på tjue kamper..?

SirOlsen

Herlig! Gratulerer med nok et tap, folkens! Akkurat det vi trenger for en stø kurs mot en NØDVENDIG endring!







(jeg regner med de fleste så den gjennomsyrede ironiske tonen der....)
-SirOlsen-

GeirO

Får McD sparken nå eller etter vi taper mot Blackpool på ER?
MOT

HåvardK

Kan faktisk ikke se at vi skal kunne ta noen flere poeng denne sesongen. Hvis det stemmer at spillerne er så mot MC som ryktene sier, risikerer vi faktisk nedrykk. Uavhengig om McD blir sittende eller ikke. Historisk helsvart situasjon på banen, og jeg føler meg heller ikke trygg på at eiersituasjonen er avklart.

Jon R

Denne kampen tror jeg vi taper 3-0. Takeover-effekten uteblir dessverre. Troy Deeney hattrick..

godt tippet...
Hva med tippinga di da Bjørn..?..to rette på tjue kamper..?

Flott at noen fortsetter å ha trua! Jeg heier på Bjørn!
Jon R.

Kontakinte

McD, inferno, incompetenti calvitium tuum eu Jesus. Attende de inferno exire dolor

Kato

Det er bare vondt. Forferdelig vondt.
 

testo

McD, inferno, incompetenti calvitium tuum eu Jesus. Attende de inferno exire dolor

og på godt norsk betyr det at McD skal korsfestes som Jesus? eller?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

baste

Vel, trur ingen skal være redd for at ikke Cellino kommer til å ta grep. Han er tross alt en handlingens mann

Håpa vi berga plassen, dette e så inn i f flaut.. men mæ ser dokker med retro Jakken på luskene rundt i Bodø By. Fan i medgang og NU!!!!!


Come on Cellino (action man) JUST DO IT, ny manager..please