Skrevet av Emne: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13  (Lest 101194 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #30 på: August 08, 2012, 22:04:42 »
Viasat Norge; Hei Rudi. Vi viser dessverre ikke npower Championship, og har dessverre ikke oversikt over hvilket selskap som gjør det. Ønsker deg fortsatt en fin kveld videre. Mvh Laila.

Da håper jeg der mange puber rundt i landet som har Sky og BBC, i Bergen har vi kontroll!

Mulig dette er mat for SA men han er vel far overseas om dagen og har andre ting å tenke på ;)

Det var en tid da LUTV sendte kamper direkte "overseas" men at dette ble stoppet av KB, eller hadde det noe med SKY og rettigheter å gjøre også? Kunne ha vært en evnt redning for oss overseas.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

bjoggis

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #31 på: August 08, 2012, 22:43:27 »
TV2 er fortsatt en mulighet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #32 på: August 08, 2012, 23:13:36 »
Er det faktisk en mulighet for at ingen norske kanaler vil sende championship? Sørgelig. Har Melkebaren Skysports / BBC, Hobben? Da er jeg ihvertfall reddet der.

Pheriox

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #33 på: August 09, 2012, 01:21:16 »
Satser på at Unibet etc. fortsetter å streame Championship-kamper online. Det er vel de rettighetene de har som gjør at LUTV ikke har kunnet streame kamper til norske brukere.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Hobben

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #34 på: August 09, 2012, 06:52:41 »
Er det faktisk en mulighet for at ingen norske kanaler vil sende championship? Sørgelig. Har Melkebaren Skysports / BBC, Hobben? Da er jeg ihvertfall reddet der.

De har SKY men tror jeg ble fortalt engang at de ikke har BBC.
Rogaland Whites

Sleivind

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #35 på: August 09, 2012, 10:22:01 »
Urovekkende at ingen har skaffet seg disse rettighetene enda. Kanskje vi bør sette inn et massivt press på andre norske tv-kanaler? NRK, tv2, Canal Digital/Canal+, Max?

Blank_File

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #36 på: August 09, 2012, 10:46:20 »
Jeg har nå sagt opp mitt Viasat Sport abonnement til Altibox. Ikke noe vits å ha den pakken uten Leeds.

marve

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #37 på: August 09, 2012, 11:47:20 »
Jeg har nå sagt opp mitt Viasat Sport abonnement til Altibox. Ikke noe vits å ha den pakken uten Leeds.
Skal gjøre det samme .
Håper noen andre viser kampene da .
 

peder

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #38 på: August 09, 2012, 11:51:34 »
Jeg har nå sagt opp mitt Viasat Sport abonnement til Altibox. Ikke noe vits å ha den pakken uten Leeds.
Skal gjøre det samme .
Håper noen andre viser kampene da .
Sier opp mitt abonnement så fort jeg er tilbake fra ferie også.

ollan

Sv: Re: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #39 på: August 09, 2012, 11:56:59 »
Unibet kommer til å vise et par kamper fra hver runde i følge Championship Norge sin twitterkonto...  Betinger at du registrerer deg på siden og setter inn et minstebeløp på konto. Dessverre blir det streamet i litt for dårlig oppløsning slik at det blir veldig kornete bilder når en "blåser"  det opp.  Blir fremdeles pubfotball for min del... Viasat fotball er ut for min del, men resten av Viasat sin verden fremdeles er i huset...  Arrognte Statseide CanalDigital droppet jeg i fjor.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

bjoggis

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #40 på: August 09, 2012, 16:14:00 »
Urovekkende at ingen har skaffet seg disse rettighetene enda. Kanskje vi bør sette inn et massivt press på andre norske tv-kanaler? NRK, tv2, Canal Digital/Canal+, Max?

Canal+-sagaen er vel over snart mener jeg å ha sett i en reklame, og Max har jo skaffet seg La Liga nå.--
Eneste muligheten er vel TV2, spør du meg...men tviler sterkt.. :-\

Sydhagen

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #41 på: August 10, 2012, 08:24:43 »
blir cupkampen på lørdag vist på noen kanal?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

SOL

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #42 på: August 10, 2012, 19:35:20 »
Jeg oppfordrer LUSCOS til å sjekke om det blir mulig å se Leeds United på tv den kommende sesongen!
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #43 på: August 10, 2012, 19:38:44 »
Jeg oppfordrer LUSCOS til å sjekke om det blir mulig å se Leeds United på tv den kommende sesongen!

Det er gjort, Viasat har sakt de ikke kommer til å gjøre det, ingen andre norske tv-kanaler har kjøpt rettighetene til nCS, men SKY og BBC sender som vanlig :)

Her blir det hele tiden oppdatert når nye tv-kamper blir annonsert; http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,19291.0.html

ollan

Sv: Re: Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #44 på: August 10, 2012, 19:39:52 »
Jeg oppfordrer LUSCOS til å sjekke om det blir mulig å se Leeds United på tv den kommende sesongen!
Why?  Vi vet at Leeds blir vist på tv. SKY og BBC ;D å sjekke hvem som eventuelt kjøper rettighetene til norske seere er vel noe alle her inne har kontroll på.... 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

SOL

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #45 på: August 11, 2012, 10:57:12 »
Ikke helt avgjort om Viasat velger å sende fra Championship iflg kundekonsulent Nilsen. Avklaring ventes i løpet av den kommende uken.

Håp i hangande snøre  :D
 

B_Ød

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #46 på: August 13, 2012, 10:14:38 »
Ikke helt avgjort om Viasat velger å sende fra Championship iflg kundekonsulent Nilsen. Avklaring ventes i løpet av den kommende uken.

Håp i hangande snøre  :D
da sender de jammen meg ut "mixed signals" da jeg chattet med dem i forrige uke, var det helt utelukket at de kom til å gå får Npc iår..supert hvis de har revurdert da..men de mister jo noen kunder på denne måten...
Ups & Ups!!

bjoggis

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #47 på: August 13, 2012, 12:26:32 »
Håper helt klart at TV2 skaffer seg rettighetene. Det hadde vært en drøm som går i oppfyllelse. Da får en jo PL, Championship og Adeccoligaen  ;D ;D

Askertiger

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #48 på: August 13, 2012, 15:01:38 »
Chat med Viasat i dag:

Jonas:
14:39:20       Rettighetene rundt visningen av The Championship er dessverre enda uvisst. Vi kommer tilbake med mer informasjon på våre hjemmesider når dette er avklart. Jeg beklager at jeg ikke har et klarere svar til deg. 

Jeg:
14:40:23       OK. Er seriestart til helgen, og håper dere kommer med info i bedre tid enn det var tilfelle med NHL i fjor.....? 

Jonas:
14:43:30       Ja, det vil vi jo sannsynligvis få gjort. Vi er jo klar over at oppstart nærmer seg nå. 

* * *

Kan vi håpe på avklaring i løpet av et par dager? Får vel sette øl på kjøling og håpe på det beste.....
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

sportcarl1

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #49 på: August 13, 2012, 17:31:32 »
skulle man inte kunna få LUTV att streama matcher till scandinavien? gick ju inte tidigare pga att viasat hade rättigheterna, dock sände de ju till en del andra länder som spanien malta etc, nu när viasat inte är intresserade borde man undersöka möjligheten
« Siste redigering: August 13, 2012, 21:20:08 av sportcarl1 »
 

Jon R

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #50 på: August 13, 2012, 21:15:10 »
Oppdatert info om treffsted i Oslo for denne TV sendte kampen:   :)

http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,5901.0.html
Jon R.

vidarlufc

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #51 på: August 14, 2012, 09:54:06 »
Har SkySports eller BBC nett-tv løsning? Er aktuelt å betale for kampbillett/god kvalitet.
MARCHING ON TOGETHER
-vidarLUFC-

ollan

Sv: Re: Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #52 på: August 14, 2012, 12:45:45 »
Har SkySports eller BBC nett-tv løsning? Er aktuelt å betale for kampbillett/god kvalitet.
nope, kun mulig med uk IP slik funker det også med norske sendinger. Ikke mulig å se de fra utlandet på web :-

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

bjoggis

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #53 på: August 14, 2012, 13:41:32 »
Championship Norge ‏@ChampionshipNor
Kommer interessante nyheter om rettighetene senere i dag. Ingenting er avklart, men vi vet nå hvem som er førersete. Følg med!


Dette kan bli en spennende ettermiddag! Det ser hvertfall ut som at noen i Norge skal skaffe rettighetene, slik de skriver det..

B_Ød

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #54 på: August 14, 2012, 13:47:29 »
Veeeldig spennende...
Ups & Ups!!

auren

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #55 på: August 14, 2012, 13:47:59 »
Championship Norge ‏@ChampionshipNor
Kommer interessante nyheter om rettighetene senere i dag. Ingenting er avklart, men vi vet nå hvem som er førersete. Følg med!


Dette kan bli en spennende ettermiddag! Det ser hvertfall ut som at noen i Norge skal skaffe rettighetene, slik de skriver det..

I disse takeover tåketider så er jeg veldig skeptisk til slik informasjon. Denne kommentaren kunne jo vært tatt direkte fra LUST  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #56 på: August 14, 2012, 13:49:08 »
Kommer interessante nyheter om rettighetene senere i dag. Ingenting er avklart, men vi vet nå hvem som er førersete. Følg med!
Dette kan bli en spennende ettermiddag! Det ser hvertfall ut som at noen i Norge skal skaffe rettighetene, slik de skriver det..
Vil dette kunne leses på hjemmesien deres...eller må man følge på twitter??
Ups & Ups!!

Leedsulf

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #57 på: August 14, 2012, 13:55:46 »
Championship Norge ‏@ChampionshipNor
Kommer interessante nyheter om rettighetene senere i dag. Ingenting er avklart, men vi vet nå hvem som er førersete. Følg med!


Dette kan bli en spennende ettermiddag! Det ser hvertfall ut som at noen i Norge skal skaffe rettighetene, slik de skriver det..

I disse takeover tåketider så er jeg veldig skeptisk til slik informasjon. Denne kommentaren kunne jo vært tatt direkte fra LUST  :D

auren

Hehe, tenkte akkurat det samme.

bjoggis

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #58 på: August 14, 2012, 14:14:38 »
Kommer interessante nyheter om rettighetene senere i dag. Ingenting er avklart, men vi vet nå hvem som er førersete. Følg med!
Dette kan bli en spennende ettermiddag! Det ser hvertfall ut som at noen i Norge skal skaffe rettighetene, slik de skriver det..
Vil dette kunne leses på hjemmesien deres...eller må man følge på twitter??

Det er jeg usikker på. Jeg regner med det kommer på hjemmesiden når det blir offentliggjort, men akkurat dette med hvem som er i "førersetet" er mulig at bare kommer på Twitter.

Promotion 2010

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #59 på: August 14, 2012, 14:15:10 »
Kommer interessante nyheter om rettighetene senere i dag. Ingenting er avklart, men vi vet nå hvem som er førersete. Følg med!
Dette kan bli en spennende ettermiddag! Det ser hvertfall ut som at noen i Norge skal skaffe rettighetene, slik de skriver det..
Vil dette kunne leses på hjemmesien deres...eller må man følge på twitter??

Følg med HER!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973