Skrevet av Emne: Hvordan oppnå suksess  (Lest 6348 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pettersen97

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #30 på: August 20, 2009, 18:41:42 »
Hvis utgangspunktet for denne tråden er gårsdagens kamp mellom Burnley og Scum, er jeg mer interessert i å høre hva Burnley gjorde riktig, enn hva Scum gjorde feil….

Jeg mener … HALLO!...... VÃ…KN OPP!!  … vi spiller på nivå tre!!!…. for tredje år på rad!!!!….  8) 8)   Greit nok at vi er den evige storklubben Leeds United – og at vi har ambisjoner om å bli like flinke som Ajax og Barcelona, men i dagens situasjon tror jeg vi har mye mer å lære av Burnley enn av pengemaskinene i M***chester.

Noen som så kampen i går og har noen fornuftige tanker om Burnley? Fortjent seier – eller griseflaks i 90 minutter?  Kvalitetsspillere i Burnley?  Robbie Blake og feite Brian Jensen matchvinnere i hver sin ende av  banen? Hvordan kunne de vinne dette – når de tapte omtrent alt de hadde av treningskamper i sommer?  :)

En kompis som e ManU'er sa at Burnley vant fortjent..ManU hadde ingenting å tilføre i gårsdagens kamp..
Men Burnley gjorde væll det di fleste lag gjør mot Leeds i L1..Spillte som om det va Cup Finale..
The Mighty Whites

sveifors

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #31 på: August 20, 2009, 18:46:46 »
Er i grunnen uenig i den ensidige fokuseringen kun på penger alene (ikke sett meg på lykkepillespisende Bates-tilhenger nå).

Mulig en Vieira kan være bra, men da må bakgrunnen for at han skal spille være der. Mange aldrende stjerner ser at de kan utvide karrieren med å hente ut "god lønn" på et lavere nivå et par sesonger ekstra. Jeg er ikke så sikker på at det er optimalt for oss. Vil denne spilleren yte det rette for klubben i forhold til pengebruk. Det finnes en drøss med dårlige eksempler på dette.

Det er alltid lett å bruke penger en ikke må tjene selv, så det er vel ikke helt dumt å tenke på hva en får igjen i forhold til pengebruk. I fjorårets sesong fikk vi ikke gode nok resultater ut av det vi hadde. Vi har et svært ungt lag og de fleste har høyere nivå inne, det er å få det ut. Samtidig må vårt nivå "på en dårlig dag" heves. Det betyr poeng istedetfor poengtap.

Når en ser på det opprykkende Leicester-laget ifjor, bestod det jo ikke av gamle stjerner på høy lønn. I tillegg til noen brukbare egne spillere brukte Leicester svært mange lånespillere som hadde noe å bevise.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #32 på: August 20, 2009, 19:27:50 »
Jeg fårstår ikke hvorfor det spekkuleres her om at Beckford skal selges. SG har gjentatte ganger i diverse intervjuer de siste ukene sakt at Beckford blir i LU til minst neste sommer og det arbeides aktivt for at han forlenger kontrakten innen den tid.

For å oppnå suksess må vi beholde de spillerene vi har, i det minste de som er klare kandidater til 1. laget. Videre må vi tilknytte oss en ny sentral midtbanespiller, en ny spiss og muligens en ny venstrekant. Disse må være av en slik kvalitet at de kan kan gå rett inn på laget. Dette tror og håper jeg SG arbeider med hver dag, det sier han ihvertfall selv. Blir disse tingene realitet er jeg 100% sikker på at vi rykker opp i år. Altså sukesess!

Til slutt må TA være i vårt eie innen 10. oktober. Da er fremtiden sikret og LU står på alle måter sterkere og verdien av klubben vil antageligvis økes betraktelig.

Presisering: Jeg mener laget vi har pr. dags dato er mer en bra nok til opprykk men vi må ha backup i tillfelle skader og suspensjoner som vi vet vil komme!

To setninger med en smule kontradiktion.... Hvis Leeds Council nekter å bidra til å kjøpe tilbake Thorp Arch, så må nok Becks ofres! Eller så mister vi sjelen vår!

 ::)

Så da mener du altså at vi ikke kan stole på det SG sier? Jeg velger å tro at vi beholder Beckford og kjøper tilbake TA. Leeds er i flytsonen, jeg er i flytsonen og akter ikke å ta noen sorger på forskudd. 1. september får vi svar på det ene og 10. oktober får vi svar på det andre. Inntil da skal jeg bare nyte den sportslige situasjonen vi er i akkurat nå :)
« Siste redigering: August 20, 2009, 19:45:38 av Rudi G. »

lojosang

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #33 på: August 21, 2009, 02:34:23 »
Jeg fårstår ikke hvorfor det spekkuleres her om at Beckford skal selges. SG har gjentatte ganger i diverse intervjuer de siste ukene sakt at Beckford blir i LU til minst neste sommer og det arbeides aktivt for at han forlenger kontrakten innen den tid.

For å oppnå suksess må vi beholde de spillerene vi har, i det minste de som er klare kandidater til 1. laget. Videre må vi tilknytte oss en ny sentral midtbanespiller, en ny spiss og muligens en ny venstrekant. Disse må være av en slik kvalitet at de kan kan gå rett inn på laget. Dette tror og håper jeg SG arbeider med hver dag, det sier han ihvertfall selv. Blir disse tingene realitet er jeg 100% sikker på at vi rykker opp i år. Altså sukesess!

Til slutt må TA være i vårt eie innen 10. oktober. Da er fremtiden sikret og LU står på alle måter sterkere og verdien av klubben vil antageligvis økes betraktelig.

Presisering: Jeg mener laget vi har pr. dags dato er mer en bra nok til opprykk men vi må ha backup i tillfelle skader og suspensjoner som vi vet vil komme!

To setninger med en smule kontradiktion.... Hvis Leeds Council nekter å bidra til å kjøpe tilbake Thorp Arch, så må nok Becks ofres! Eller så mister vi sjelen vår!

 ::)

Jeg tror desverre at Beckford blir solgt med denne grunnen.
Før 01 september  så sier Bates. Vi måtte ikke selge Beckford. Men frykten for å ikke få dette lånet gjorde at vi følte at vi ikke hadde noe valg.
Etter 01 september så er disse pengene for Beckford borte på en merkelig måte og Leeds leaser da Thorp Arch av kommunen.
Ergo. Vi eier ingenting den dagen Kommunen leaser Thorp Arch til Leeds og pengene fra salget av Beckford og Delph har blitt borte i systemet

Sure sokker har vi på foten, Håkon, eller i skiitentøyskurven. Vi røyker dem ikke.  :D
- Leif Olav

Boxman

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #34 på: August 21, 2009, 05:42:00 »

I dag har vi faktisk en slik person på nivå 3. Nemlig Beckford. Så det er utrolig viktig at vi beholder denne spissen, tredobble lønnen hans hvis det er det som skal til. Fosvinner han så rykker ikke Leeds opp. Så enkelt er det.

Hvordan klarte Peterborough og Leicester å rykke opp forrige sesong? Ingen av de hadde jo Beckford? ::)
« Siste redigering: August 21, 2009, 05:54:14 av Boxman »
Proud to be Leeds!

Tjalla

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #35 på: August 21, 2009, 11:30:20 »
Hvis utgangspunktet for denne tråden er gårsdagens kamp mellom Burnley og Scum, er jeg mer interessert i å høre hva Burnley gjorde riktig, enn hva Scum gjorde feil….

Jeg mener … HALLO!...... VÃ…KN OPP!!  … vi spiller på nivå tre!!!…. for tredje år på rad!!!!….  8) 8)   Greit nok at vi er den evige storklubben Leeds United – og at vi har ambisjoner om å bli like flinke som Ajax og Barcelona, men i dagens situasjon tror jeg vi har mye mer å lære av Burnley enn av pengemaskinene i M***chester.

Noen som så kampen i går og har noen fornuftige tanker om Burnley? Fortjent seier – eller griseflaks i 90 minutter?  Kvalitetsspillere i Burnley?  Robbie Blake og feite Brian Jensen matchvinnere i hver sin ende av  banen? Hvordan kunne de vinne dette – når de tapte omtrent alt de hadde av treningskamper i sommer?  :)

Det er vel enkelt. Det er ikke i treningskampene det avgjøres. Der tester man ut spillere, formasjoner etc. og folk er stinne av trening. Da kan man gå på noen dårlig resultater (i alle fall i starten) uten at man egentlig ser spesielt mye på det. Hvorvidt Burnley har mange kvalitetsspiller er en helt annen sak. I mine øyne nei. Tror personlig (skal sies jeg ikke så kampen) de kommer til å slite veldig for å beholde plassen med det mannskapet de har tilgjengelig... Så da mener vel jeg at de sannsynligvis hadde litt flaks. Har hendt i fotball før det gitt :)
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

bwirum

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #36 på: August 21, 2009, 11:44:58 »
Premier League også er jevnt nok til at om et bunnlag har dagen og et topplag ikke har det, så kan vi få sånne resultater som dette. Maaaange eksempler på det. Behøver ikke si så mye om hverken den ene eller andre.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

baste

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #37 på: August 21, 2009, 12:03:17 »

GeirO

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #38 på: August 21, 2009, 12:05:31 »
En spiller ala Delph med andre ord.

Høres ut som alle ønsker laget fra i fjor.

En midtbanespiller som er bedre enn de andre (Delph) og Becks der framme.
Gikk jo ikke så bra.....(bedre under Grayson)
Er nok litt mer komplisert enn som så.
MOT

Promotion 2010

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #39 på: August 21, 2009, 15:35:03 »
Burnley var slett ikke gode.

Scum hadde en elendig midtbane med lite fremdrift og fantasi: Scholes og Giggs sammen med noen arbeidshester. Nei, uten Ronaldo så blir dette trist tror jeg....

h.b har rett: Vi skulle kjøpt Ronaldo!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

bwirum

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #40 på: August 21, 2009, 18:20:19 »
h.b har rett: Vi skulle kjøpt Ronaldo!  ;)
Kronerulling!!!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Hallgeir *

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #41 på: August 21, 2009, 19:04:57 »
Burnley var slett ikke gode.

Scum hadde en elendig midtbane med lite fremdrift og fantasi: Scholes og Giggs sammen med noen arbeidshester. Nei, uten Ronaldo så blir dette trist tror jeg....

h.b har rett: Vi skulle kjøpt Ronaldo!  ;)
Trist blir det i alle fall ikke !!!! Lidderlig morsomt, mener du vel?  :D
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #42 på: August 21, 2009, 19:24:00 »
Burnley var slett ikke gode.

Scum hadde en elendig midtbane med lite fremdrift og fantasi: Scholes og Giggs sammen med noen arbeidshester. Nei, uten Ronaldo så blir dette trist tror jeg....

h.b har rett: Vi skulle kjøpt Ronaldo!  ;)
Trist blir det i alle fall ikke !!!! Lidderlig morsomt, mener du vel?  :D

Jeg fant liksom ikke et stort nok smilefjes jeg kunne sette inn der, så jeg bare glemte det!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #43 på: August 21, 2009, 19:43:24 »
Burnley var slett ikke gode.

Scum hadde en elendig midtbane med lite fremdrift og fantasi: Scholes og Giggs sammen med noen arbeidshester. Nei, uten Ronaldo så blir dette trist tror jeg....

h.b har rett: Vi skulle kjøpt Ronaldo!  ;)
Trist blir det i alle fall ikke !!!! Lidderlig morsomt, mener du vel?  :D

Jeg fant liksom ikke et stort nok smilefjes jeg kunne sette inn der, så jeg bare glemte det!  ;D

Værsågod, Promo!
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #44 på: August 21, 2009, 20:52:24 »
Burnley var slett ikke gode.

Scum hadde en elendig midtbane med lite fremdrift og fantasi: Scholes og Giggs sammen med noen arbeidshester. Nei, uten Ronaldo så blir dette trist tror jeg....

h.b har rett: Vi skulle kjøpt Ronaldo!  ;)
Trist blir det i alle fall ikke !!!! Lidderlig morsomt, mener du vel?  :D

Jeg fant liksom ikke et stort nok smilefjes jeg kunne sette inn der, så jeg bare glemte det!  ;D

Værsågod, Promo!

Takk, bra.....MEGABRA!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973